Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. dec. 27. 12h:36' EZ A 424. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD 425. játékheted kezdete: jan. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 78. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat a 135. tárgyat |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
kb 128 10 | kiveszel a bankból a 128. tárgyat (10 darabot) |
bb 189 10 | beraksz a bankba a 189. tárgyat (10 darabot) |
ek 40 13 | t. energia kisütése: 40 13 |
ek 7 23 6 | t. energia kisütése: 7 23 6 |
ek 215 20 | t. energia kisütése: 215 20 |
kf 1728 610 | kézbeveszed/felveszed az 1728. tárgyat a 610. tárggyal |
hu 389 324 322 | hulladék: 389 324 322 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
dd 2 58 | eldobod a 2. tárgyat az 58. tárgyat |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
ef 4 506 | energia fejlesztése 4 |
vi 99 3 70 | viselkedésed: 99 3 70 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Kampós acélszigonnyal megbököd a nagyobb vércápa uszonyát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sámán jobb oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A vércápa sámán feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sámán sikamlós testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A vércápa sámán állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal megbököd a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal párszor épp hogy megérintgeted a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal megbököd a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor megkarcolod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal gyengén megszurkálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Kampós acélszigonnyal épp hogy megszúrod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhány helyen meghorzsolod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor megkarcolod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal néhányszor megkarcolod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) Mivel ebben a fordulódban már bizonyítottad a rátermettségedet a parti őrség és magad számára, nincs sok értelme és így nem is fogsz a vércápáktól hemzsegő habokba merészkedni. [10 pontot használtál fel, van még 367.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +110 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +80 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 367.]
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
vi 99 3 65 | viselkedésed: 99 3 65 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
vi 99 3 1 | viselkedésed: 99 3 1 |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 1 9999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 53 28 78 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 78. varázslatot |
hh 1100 745 135 | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat a 135. tárgyat |
hh 1099 841 248 | használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat a 248. tárgyat |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
kf 1373 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
ek 503 189 101 | t. energia kisütése: 503 189 101 |
[189,101] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 79: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 79. pont 20: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 20. pont 26: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 313.]
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 204 59 | elmormolod a 198. varázslatot |
[204,59] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 10 arany. 1941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy. 1941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar jobb oldalát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 68 életpontot vesztettél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a varkaudar che-pap testét. (7 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a varkaudar che-pap bal karját. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 46 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a varkaudar che-pap bal lábát. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a varkaudar che-pap jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (8 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 45 életpontot vesztettél. A varkaudar che-pap most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11496 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1734, sebződés: 479, gyógyulás: 377, összesen: -102 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a vörös rakolits bal oldalát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigmetszed a vörös rakolits farkát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (143,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 25, gyógyulás: 117, összesen: +92 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 13 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vörös rakolits jobb vállát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigmetszed a vörös rakolits testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 10 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (143,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 25, gyógyulás: 39, összesen: +14 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 76 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a zafír sárkány fejét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (97 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a zafír sárkány bal vállát. (7 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a zafír sárkány bal első lábát. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Shengoroth karmával épp hogy eltalálod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP], 32 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (143,61)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 100 arany, -2 ÉP] 17567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1525, sebződés: 647, gyógyulás: 454, összesen: -193 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a kronotapír pörsenéses hátát. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a kronotapír testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A kronotapír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 54, gyógyulás: 131, összesen: +77 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a csataremák testét. (7 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a csataremák bal oldalát. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 56 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csataremák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] 8888 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1418, sebződés: 113, gyógyulás: 209, összesen: +96 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 aranytű [aranytű ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP]. 1941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 gyöngymangó. 1941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [204,60] Még mindig bozótos. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Látsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Apa Tifusz orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csataremák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a csataremák véres nyúlványait. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a csataremák testét. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Shengoroth karmával súrolod a csataremák testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a csataremák testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 8888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1662, sebződés: 188, gyógyulás: 256, összesen: +68 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 46 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a csataremák bal oldalát. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a csataremák feléd kúszó csápját. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a csataremák testét. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a csataremák testét. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a csataremák véres nyúlványait. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 8888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1722, sebződés: 193, gyógyulás: 277, összesen: +84 ÉP}
(Továbbmész...) [203,58] Továbbra is síkságon vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Találsz egy kék orchideacserjét. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki jobb karját. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. [spiritusz ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. [spiritusz ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (47 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kicsit megvágod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 69, gyógyulás: 36, összesen: -33 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
ef 12 | energia fejlesztése 12 |
szk 160 | keresed a 160. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG) A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.) |
NAGYOBB AGYPAJZS (120. PSZI KÉPESSÉG) A nagyobb agypajzs a mentális pajzs továbbfejlesztett változata. Használatakor egy teljes körre 7-el javulnak a mentális mentődobásaid, ez gyakorlatilag immunitást jelent a mentális támadásokra. Felrakása a P 120 paranccsal, 5 TVP-ért és 15 pszi pontért történik. Hatása nem adódik össze a mentális pajzzsal és az agyburokkal. |
RODGER ÜSTJE PROFIKNAK (1168. TÁRGY) A sarokba hajítva egy fényesre suvickolt üstöt pillantasz meg. Ez Rodger üstje lesz, a király volt szakácsáé! Huh, titkon talán te is főzőcskéznél kicsit, ehhez azonban meg kell előbb szerezned az elf kószától ezt a tárgyat. Ártatlan képpel szóba hozod neki az üstre vonatkozó üzleti ajánlatodat. Az elf felkacag. - Aranyért nem adom! Viszont mivel már többször láttalak erre, hajlandó vagyok neked adni. Én majd szerzek egy másik üstöt magamnak, hiszen Rodger közeli ismerősöm, nem fog gondot jelenteni. Tehát mit is hozz, hogy ezt neked adjam? Kellene pár konyhai alapanyag, várlak velük legközelebb: 12 gyöngymangó, 6 kék orchidea, 3 karbin plazma, 1 dorony tüdő, 5 tasak fűszerkeverék. Na meg 1 teknőcteknő is kellene, remek lesz tárolóedénynek a testesebb ételeknél. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1168 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik elf kósza háznál. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1168 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. Az üst nem átadható. |
VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY) Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve. |
SÖTÉT FŐGNÓM (136. ELLENFÉL) A sötét főgnóm nagyhatalmú sötét gnóm, tapasztaltabb a mágiahasználat terén és a fegyverforgatásban egyaránt. A varázslatok közül is különösen tapasztalt a holtak animálásában, az élő anyaggal való kísérletezésben, a mérgek keverésében és a földmágiában. Ha a közelébe tudsz kerülni, akkor majdnem olyan könnyű legyőzni, mint egy átlagos sötét gnómot. |
TERHESSÉG Tehát teherbe estél! No igen, jobban kellett volna vigyázni a feltételes udvarlásnál. Esetleg némi ovimon bogyót beszerezni... Most már azonban nem tehetsz semmit: kénytelen vagy végigcsinálni. Gyorsan végiggondolsz mindent azzal kapcsolatban, amit jó anyád tanított a gyermeknemzésről. Akkor azonban nem volt arról szó, hogy ilyen gyorsan megy a dolog - valószínűleg a termomágikus háború okozott olyan zavarokat a tér-idő kontinuumban, hogy a gyermekek ilyen gyorsan fejlődnek. Vigyázat, a terhesség ideje alatt sokkal több ennivalóra van szükséged, mint egyébként! Ha esetleg tudod, ki volt az apa, őt is rábírhatod a kajagyűjtésre... Mivel tapasztalt kalandozó vagy, a terhesség szerencsére nem jelent semmilyen egyéb hátrányt (pl. harcban, mozgásban). |
Erő: | 49 (66) | Szint: | 46 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 45 (49) | Támadás: | 106 (110) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 34 (44) | Védekezés: | 118 (127) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 6/189 év |
Egészség: | 34 (56) | Életpont: | 795/880 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (98) | Varázspont: | 2008/738 | Pénz: | 23423 arany | Kép. pont: | 62 |
Vérpont: | 90/83 | Pszi pont: | 390/52 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/64 (+40%) | ökölvívás: | 7/75 | szúrófegyverek: | 7/66 |
vágófegyverek: | 48/3 (+6%) | ütőfegyverek: | 7/58 | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 37/19 (+5%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
203,58 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 13 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/74 | 2. nyomkövetés: | 68/98 (+16%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 16/21 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 19/59 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 8/89 |
7. gyógyítás: | 2/93 | 8. titkosírás: | 14/97 | 9. felderítés: | 8/22 (+28%) |
10. szörnyidomítás: | 14/16 | 11. teológia: | 124/95 (+17%) | 12. taumaturgia: | 101/6 (+39%) |
13. versengés: | 3/57 | 14. harcművészetek: | 7/44 | 15. zene: | 14/98 |
16. szörnyismeret: | 37/78 | 17. pszi: | 31/2 (+10%) | 18. zárnyitás: | 11/47 |
19. vadászat: | 8/97 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 24/84 |
22. testépítés: | 27/67 | 23. úszás: | 9/65 (+120%) | 24. főzés: | 16/26 (+10%) |
25. csapatmunka: | 3/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), magnetikus praglonc (#200) (csak egyszer), sötét ölész (#314), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +47 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2357, pontszámod: 32121. |
Részt vettél a keleti quwarg rajzás végső bezárásában. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) OK tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) OK tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. halhatatlanság (540) OK a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 816 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | drótszőr (#37) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 2 | ezüsttőr (#322) | |||
4 | gyógykenőcs (#313) | 65 | kaja (#2) | 1 | pszi kő (#248) | |||
3 | tudás gyöngye (#522) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1082 | arany (#50) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
10 | gyöngymangó (#135) | 1 | madártoll (#112) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
9 | sallank karom (#128) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |