Bumby 204. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. dec. 28. 12h:12'
EZ A 221. JÁTÉKHETED, 204. FORDULÓD
222. játékheted kezdete: jan. 2.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3277
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 41
Extra forduló: 4 |
|
BUMBY KALANDJAI
8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. Ez az idõ nem múlt el
esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû elf nõvel. Fekete a bõre. Raia
félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy gólem
talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó
talizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel.
Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy animált hókutya trófea díszíti. Furcsa jelvénye van:
szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart.
Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen
elõ valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó
jellemûvel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Bossy. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi
telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. A 2. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû
gnóm nõvel. Fekete a bõre. Dornodon elsõ számú avatárja. Egy arany masszariasztót, egy denevér szimbólumot, egy gólem
talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy ónix masszavadítót, egy ryuku nadrágot, egy
smaragd védõgyûrût, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy
acélkolosszus trófea, egy ongóliant trófea és egy animált hókutya trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja:
koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy mágusölõt, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere
egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi.
Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Arnilla. Telepatikus kapcsolatot
létesíttek. Megpróbálod megnyerni a leányt: mesélsz neki kalandjaidról, és közben száját, szemét, alakját dicséred. Úgy
látszik, bókjaid nem érték el a kívánt célt - a leány búcsút int.
A 2. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Bõre sárga. Sheran félisten hatalmú felszentelt
fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy
kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar
csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy fagymágus
trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET
RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított
spagulár. Málhásállata egy ryuku ostromteknõs. Összeismerkedtek. Az õ neve Eassy-Lien Dib. Telepatikus kapcsolatot
létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 2. napon
egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A 2. napon találkozol egy
fekete, hosszú hajú, kék szemû elf férfival. Fekete a bõre. Dornodon elsõ számú avatárja. Egy bíbor erõövet, egy denevér
szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt,
egy regeneráló gyûrût, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy vasvértet és egy vortex
talizmánt visel. Ruházatát egy tüskés gigaféreg trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy
szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 20
kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl.
Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Összeismerkedtek. Az õ neve
Thier Mirgandil. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Egy végsõ búcsú, aztán
mindegyikõtök megy tovább.
A 8. napon ismét összeakadsz Thier Mirgandillal. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Halvány
tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elköszöntök egymástól. A 8. napon találkozol egy rövid ezüsthajú, kék szemû
ember nõvel. Bõre teljesen fehér! Sheran tanítványa. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy
gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját és egy vassisakot, egy virág
szimbólumot visel. Felszerelését egy kérõdzõ etra trófea, egy sötét gnóm trófea és egy khór darázs trófea színesíti. Jobb
kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Gyerekkel van! Összebarátkoztok
egymással. Az õ neve Eryona. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Kedves, dicsérõ szavakat mondasz neki és hõstetteidrõl
mesélsz. A lány megköszöni a bókokat, aztán egy hûvös mosoly kíséretében megjegyzi, hogy most már mennie kell.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 smaragd védõgyûrût (2050 arany).
Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a tábor közelében.
Egyértelmûen férfi nyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy hosszú fekete hajszálat. (Ehhez a mesteri,
más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) A
sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit
kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemû alak közelít feléd, pillantása mintha lelked
mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez
lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt,
viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a
szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erõs kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint
keserû mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Az aranytermõ erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet. A teremtés zsákja létrehozott 1
fabontót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+23 életerõ.)
Minden varázserõd visszatért. (+54 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+61 pszi pont.) Erõt
merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. A lottó 587. hetének nyerõszámai: 28, 25, 12. 1 db 1
találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a
szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.]
[5 pontot használtál fel, van még 539.]
* 2. KP: | kutatsz 20 pontért
| Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még
519.]
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs
láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 514.]
* 4. KP: | használod a 70. pszi képességet
| Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet.
Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 512.]
* 5. KP: | használod a 238. tárgyat
| Amikor elõveszed a hangszert, bámész tömeg gyûlik köréd. Játszani kezdesz a lanton. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy
elnyerd a közönség tetszését. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód.
Mindenki pénzt dobál feléd [+21 arany]. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [40
pontot használtál fel, van még 472.]
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia.
Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál
fel, van még 467.]
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó
kézmozdulattal kisütöda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál
fel, van még 467.]
p 64 | használod a 64. pszi képességet
| Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Elcsattintod a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot
használtál fel, van még 462.]
p 72 | használod a 72. pszi képességet
| Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré
mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 457.]
p 73 | használod a 73. pszi képességet
| Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet.
Alapvetõ gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még
447.]
[93,53] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Brutaliti isten
rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hû követõje. " Egy magából tiszta vizet elõköpõ, szépen megmunkált
szökõkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oldalt pillantva, meglátsz
egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Metamorph
Böffenet harcmûvész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " (Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod elõtt cirkuszos sátrak
emelkednek ki a földbõl. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielõtt
elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és
beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd
a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétbõl. Egy smaragdgólem. {támadása: 36.}
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó
célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem bal karját. (4 támadással 81
életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a
másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem testét. (3 támadással 78 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a smaragdgólem bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A smaragdgólem
leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erõvel kezdi
el a szörny a testedet összepréselni. 186 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk
hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még
használni tudsz. 1134 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek
szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az
óriás.
- Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle.
Õ megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva,
folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés,
megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget
a síron: "Itt nyugszik Brutalitisz, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." Egy
buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé
az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Egy helyen
egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató
centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 80 mérföld keletre és 20
mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [22 pontot használtál fel, van
még 425.]
pki 2000 | kiveszel a bankból 2000 aranyat
| Kiveszel a bankból 2000 aranyat. A számládon van még 1847 arany. [0 pontot használtál fel, van még 425.]
[93,52] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a
szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a
terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok.
Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek
építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben
részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását
találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az erõnk forrása saját magunk, s az
öklünkbõl acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Kiásol a földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt
fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen
minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1].
Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete
mágustorony (597. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz
valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM
tiszteletére: ACS. " [12 pontot használtál fel, van még 413.]
be 572 4 | bemész az 572. épületbe
| Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütõfegyverek szakértelem terén. A hátsó
terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít
néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütõfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a
most már nevetségesen kevésnek tûnõ 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még
363.]
be 572 6 | bemész az 572. épületbe
| Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A
hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít
néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a
most már nevetségesen kevésnek tûnõ 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még
313.]
be 597 | bemész az 597. épületbe
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja,
hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a
varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod): lángcsóva (#31) 25 aranyért, hhaar burka
(#32) 42 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért,
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80
aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat
olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért,
láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital fõzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, varázsszem (#184)
65 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, idõcsere (#285) 100 aranyért. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot
használtál fel, van még 308.]
vtn 31 | varázslat tanulás: a 31. varázslatot
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését
követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még
rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A
varázsló varázslat, amelyet kaptál: lángcsóva. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még
273.]
vtn 32 | varázslat tanulás: a 32. varázslatot
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését
követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még
rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A
varázsló varázslat, amelyet kaptál: hhaar burka. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van
még 238.]
vtn 285 | varázslat tanulás: a 285. varázslatot
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését
követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még
rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A
varázsló varázslat, amelyet kaptál: idõcsere. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még
203.]
vtn 277 | varázslat tanulás: a 277. varázslatot
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését
követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még
rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A
varázsló varázslat, amelyet kaptál: filofaxáció. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még
168.]
vtn 101 | varázslat tanulás: a 101. varázslatot
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését
követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még
rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A
varázsló varázslat, amelyet kaptál: tükörpajzs. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még
133.]
m 3 5 6 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra
| [94,53] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal.
Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy fény szentélyét.
Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Brutalitisz, aki úgy hitte, ereje felérhet a
MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Itt
az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [93,54] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat
kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy
feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az élet a halál elõjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A.
Gurthelen " Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató?
Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Hatodik
érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledõ útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 6.} Ha a szörny
harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz.
Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos
tõrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
85 tapasztalati pontot kaptál. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza
betûket: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következõ épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.)
és egy tanácsadó bölcselõ (587. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: "
Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "
(Továbbmész...) [92,54] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat
kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ
megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Száradjon le az
összes Elenios hívõ keze! -E.X.- " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen
értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted.
Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nõjének dicsõítésére! -G. "
Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla,
felirattal. Elolvasod: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölõ? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Valamilyen épületet látsz!
Felismered, egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.).
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete
bõrcsizmát, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy gyilkos tetû trófea és egy útonálló
trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26
ütõ ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Õserõ.
Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak,
aztán továbbállsz.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a
szöveget. " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag " [36 pontot használtál fel, van még 97.]
be 611 30 7 | bemész a 611. épületbe
| Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbûznek, a legutóbbi
verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem!
- Van egy szobám, ami épp meg fog Önnek felelni. - mondja a fogadós. Kifizetsz 12 aranyat a szállásért. A fickó int, hogy
kövesd, megmutatja a szállásodat. Útközben megkapod a szobakulcsot. A szoba kényelmesnek tûnik, az ágy puha, frissen
vetett, a széken mosdótálat látsz, szappannal. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel,
van még 97.]
szk 187 | keresed a 187. szörnyet
| Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 97.]
in 4353 24 54 | leírod a 4353. kalandozónak a 24. szörnyet az 54. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gazda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni)
szökõkutat. [0 pontot használtál fel, van még 97.]
in 4353 32 58 | leírod a 4353. kalandozónak a 32. szörnyet az 58. tárgyat
| Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm boltos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni)
ködmangó cserjét. [0 pontot használtál fel, van még 97.]
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel,
van még 94.]
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Egy végsõ mozdulattal
elõhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 94.]
1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel
ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg
neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 12, 23.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.)
Elfogyasztod a fenséges vacsorát, malacpecsenyét és egy kupa bort, majd felmész a szobádba. Alapos mosakvás után
levetkõzöl, és pillanatok alatt álomba merülsz a kényelmes ágyban. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést
kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek.
(Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse
hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 94 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 94 pontot vihetsz át. Kapsz még 345 pontot. A következõ körben
tehát 439 pontot költhetsz el.
LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A lángcsóva elmormolásakor a kezedbõl egy hosszú tûznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon,
akik semmilyen módon nem védettek a tûz ellen, 2d10+6 ill. d10+3 életpontot sebez, attól függõen, hogy telibe találtad
vagy sikerült valamennyire félreugrania. (Bár a félreugrás igencsak nehéz.) A varázslat elmondása 5 VP-be kerül, anyagi
komponense nincs.
|
HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZÕ VARÁZSLAT)
Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamezõ tompítja, és kissé eltéríti a téged érõ csapásokat,
ezáltal a harc idõtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal.
|
IDÕCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a meglepõen egyszerûen megidézhetõ varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idõ
folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején
automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t.
|
FILOFAXÁCIÓ (277. VARÁZSLAT)
Biztos találkoztál már a kissé céltalan érzéssel egy-egy küldetés befejezése után: most akkor merre és hogyan tovább? Aztán
beugrott, hogy még valahova menned kellene, hiszen meg is ígérted valakinek, de bárhogy is erõlködsz, nem jut eszedbe,
hogy hol is történt ez! Nos, a visszaemlékezés megkönnyítésére itt ez a praktikus varázslat. Miközben öklödbe zársz egy
fényesen csillogó aranyérmét, és elköltesz 20 varázspontot, rövid utazásra indulsz az emlékeidben, és megtudod, melyek
azok az épületek, melyekben küldetést vállaltál, és még nem teljesítetted. Többnyire a küldetés milyenségére vonatkozóan
is kapsz némi támpontot, de nem mindig pontosan, hiszen ehhez sokkal mélyebbre le kellene ásni, mint azt ekkora
energia-befektetéssel megtehetnéd. A varázslattal való emlékezés ideje: 10 TVP-nyi.
|
TÜKÖRPAJZS (101. VÉDEKEZÕ VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A tükörpajzsot akkor fogod alkalmazni, ha ellenfeled pillantása képes kõvé változtatni. (És persze ha rajta van a T/V
listádon.) A tükörpajzs elmondásakor egy vibráló, tükrözõ felület jelenik meg elõtted, amely segít abban, hogy a kõvé
változtató pillantást elkerüld. Anyagi komponense egy kõszem (kõvé változtató lény szeme) és természetesen egy tükör. A
varázslat elmondása 26 VP-be kerül.
|
KARAKTERLAP |
Bumby, egy kopasz, csillogó szemû, körszakállas ember férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Fairlight eljövendõ papja vagy. Az Õsi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 204. fordulód.
Erõ: | 24 (29) | | Szint: | 18 | | Merészség: | 8/5 | | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 26 (30) | | Támadás: | 28 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 34 (40) | | Védekezés: | 41 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 17 (19) | | Életpont: | 373/169 | | Jellem: | semleges (+1) | | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 23 (25) | | Varázspont: | 356/327 | | Pénz: | 717 arany | | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 17/13 | | Pszi pont: | 130/4 | | | | | EFejl: | 12 |
|
Eddig összesen 760 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1219 TP-t kaptál. Jelenleg 321289 TP-d van. A következõ szinthez még 18711 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, részeg kalandozó, ryuku csapásvezetõ. A 204. fordulódban 1847 arany került a bankszámládra. 1847 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | * 19 | | vágófegyverek: | 6 |
ütõfegyverek: | 20 (+1) | | lõfegyverek: | 8 | | dobófegyverek: | 21 (+1) |
|
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyû lándzsa (#87) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 6 | | 2. nyomkövetés: | 28 | | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 4 | | 5. csapdakészítés: | 14 | | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 43 | | 8. titkosírás: | 9 | | 9. felderítés: | 36 |
10. szörnyidomítás: | 2 | | 11. teológia: | 16 | | 12. taumaturgia: | 19 |
13. szerencsejáték: | 2 | | 14. versengés: | 9 | | 15. zene: | 56 (+1) |
16. szörnyismeret: | 5 | | 17. pszi: | * 19 | | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 10 | | 20. bányászat: | 10 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 3 mezõre repítsen |
gyógyítasz 39% életerõ alatt 39 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kõkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 6 darabot ) |
elfogod hegyi rákot (#61) háló-csapdával (#220), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
csontváz lord (#177) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
idõcsere (#285, 5 VP) | | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) | mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
9. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
villámcsapás (#50) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tüskepajzs (#30) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyû lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bíbor erõöv (#291) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 2 | | kígyóbõr kesztyû (#49) |
1 | | láncing (#222) | 1 | * | lánckesztyû (#230) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | | ryuku köpeny (#693) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | 1 | * | szirén köpenye (#820) |
1 | | szöges páncél (#65) | 1 | * | vassisak (#160) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bot (#4) | 4 | | bumeráng (#249) | 1 | | csontkés (#11) |
1 | | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | | kerek kõ (#19) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 6 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | * | orgyilkos tõr (#225) |
2 | | rövid íj (#107) | 3 | | sallank nyíl (#129) | 1 | | szöges bunkó (#8) |
8 | | tüske (#22) | 7 | | ubuk dobónyíl (#138) | 17 | | ubuk tüske (#131) |
1 | | vasalt bunkó (#181) | 1 | * | vashegyû lándzsa (#182) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | ezüst gyûrû (#180) | 3 | | ezüst karkötõ (#158) | 1 | | ezüst nyaklánc (#117) |
1 | * | ezüst papi karkötõ (#308) | 2 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | | hatalom fülbevalója (#817) |
1 | * | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | | korinthai talizmán (#814) | 1 | | nap szimbólum (#141) |
1 | | obszidián függõ (#195) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | örökkéval. topáza (#1247) |
1 | | réz papi karkötõ (#307) | 1 | | smaragd védõgyûrû (#223) | 1 | * | villám szimbólum (#145) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
3 | | aranypikkely (#415) | 1 | | aranytermõ erszény (#819) | 3 | | aranytû (#272) |
1 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) | 1 | | csontkulcs (#74) |
5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) | 1 | | dorony duda (#235) |
3 | | ezüst kulcs (#184) | 1 | | fáklya (#36) | 2 | | hebrencs csapda (#147) |
14 | | kaja (#2) | 1 | | kis aranykulcs (#240) | 1 | | kis vaskulcs (#40) |
2 | | kötél (#92) | 1 | | lant (#238) | 2 | | nagy aranykulcs (#246) |
1 | | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | | nagy vaskulcs (#186) | 3 | + | pukkanó tûcsapda (#336) |
3 | | rézkulcs (#75) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | szent jogar (#150) |
1 | | távcsõ (#42) | 1 | | teremtés zsákja (#818) | 2 | | vaskulcs (#183) |
1 | | zárnyitó készlet (#39) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
8 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 69] |
1 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] |
4 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 8 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40] |
9 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 87] |
4 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 72 csepp spiritusz (#170), fér még: 8] |
8 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 78 csepp ugh méreg (#166), fér még: 18] |
5 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 100 korty víz (#27), fér még: 0] |
4 | | zöld üveg (#82) | [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 62] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
63 | | álompor (#396) | 1 | | bev formázó minta (#299) | 1 | | bunthar bõr (#733) |
1 | | darázsfarok (#654) | 1 | | dorony tüdõ (#212) | 14 | | elkarog szõr (#665) |
4 | | evaporõr háj (#105) | 14 | | fabontó (#106) | 1 | | fekete gyöngy (#99) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 7 | | fülemüle agyar (#267) | 5 | | grifftojás (#179) |
4 | | gromak bõr (#268) | 12 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | halcsont (#390) |
1 | | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | | ilkin érc (#232) | 2 | | jégszív (#282) |
9 | | kaktusztüske (#114) | 3 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | lapockacsont (#33) |
42 | | madártoll (#112) | 6 | | magszim bél (#103) | 1 | | móri gyümölcs (#116) |
3 | | mutáns csont (#331) | 3 | | óndarab (#85) | 1 | | ormánygõte csont (#21) |
1 | | ovimon-bogyó (#207) | 12 | | pirkit (#153) | 1 | | púderkõ (#119) |
2 | | purifikátor háj (#269) | 2 | | rakolits por (#669) | 4 | | ramit kõ (#226) |
9 | | rókafarok (#124) | 17 | | sallank karom (#128) | 4 | | sámán erszény (#650) |
1 | | sáska amulett (#668) | 1 | | smirglilevél (#29) | 5 | | sünmedve tüske (#14) |
1 | | téfea-agy (#172) | 1 | | trikornis szarv (#198) | 4 | | tükör (#43) |
6 | | varányszem (#30) | 4 | | vasérc (#152) | 7 | | vízionár szem (#102) |
1 | | xirnox szív (#213) | | | | | | |
|
Összsúly: 110.86 kg | Megterheltség: 142% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | aranypikkely (#415) | 1 | | kaja (#2) | 1 | | sötét tekercs (#535) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
717 | | arany (#50) | 1 | | fabontó (#106) | 1 | | magszim bél (#103) |
6 | | víz (#27) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(92,54) fogadó # (#611), oltár, Õserõ (5248. kalandozó)
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597)
(93,53) helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), smaragdgólem (#417)
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselõ (#587), útonálló (#130)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376)
|