Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. dec. 21. 12h:11' EZ A 423. JÁTÉKHETED, 202. FORDULÓD 424. játékheted kezdete: dec. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 78. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat a 135. tárgyat |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
a 1657 5707 1 | átadod az 1657. tárgyat az 5707. kalandozónak (1 darabot) |
cir 10 | vándorcirkusz látogatása 10 |
ek 40 13 | t. energia kisütése: 40 13 |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
kf 1728 | kézbeveszed/felveszed az 1728. tárgyat |
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
ft 281 1 | támadod a 281. szörnyet |
ek 7 22 6 | t. energia kisütése: 7 22 6 |
hu 96 425 277 | hulladék: 96 425 277 |
hu 453 462 437 | hulladék: 453 462 437 |
vi 99 3 50 | viselkedésed: 99 3 50 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szigonnyal néhány helyen meghorzsolod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal megkarcolod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sámán testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A vércápa sámán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa sámán sikamlós testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa sámán megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sámán sikamlós testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A vércápa sámán feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal néhány helyen meghorzsolod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal párszor épp hogy megérintgeted a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem!
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal párszor épp hogy megérintgeted a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sámán testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A vércápa sámán állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal felnyársalod a vércápa sámán testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa sámán belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sámán testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A vércápa sámán állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal felnyársalod a vércápa sámán testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa sámán megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal párszor épp hogy megérintgeted a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal párszor épp hogy megérintgeted a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal néhányszor megkarcolod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem!
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal gyengén megszurkálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sámán testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A vércápa sámán állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal jól megszúrod a vércápa sámán testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa sámán állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sámán sikamlós testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A vércápa sámán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal teljesen átszúrod a vércápa sámán sikamlós testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal gyengén megszurkálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal néhány helyen meghorzsolod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal néhányszor megkarcolod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
vi 99 3 40 | viselkedésed: 99 3 40 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal gyengén megszurkálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal néhány helyen meghorzsolod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kampós acélszigonnyal megkarcolod a nagyobb vércápa farkát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sámán farkát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A vércápa sámán feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sámán testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A vércápa sámán állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Kampós acélszigonnyal meghorzsolod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal néhány helyen meghorzsolod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Kampós acélszigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor megkarcolod a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Kampós acélszigonnyal párszor épp hogy megérintgeted a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal megkarcolod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor megkarcolod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal megkarcolod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Kampós acélszigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Mivel ebben a fordulódban már bizonyítottad a rátermettségedet a parti őrség és magad számára, nincs sok értelme és így nem is fogsz a vércápáktól hemzsegő habokba merészkedni. [20 pontot használtál fel, van még 350.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +117 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +81 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 350.]
vi 99 3 30 | viselkedésed: 99 3 30 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
vi 99 3 20 | viselkedésed: 99 3 20 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
hh 1100 745 | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
hh 1099 841 | használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat |
vv 53 28 78 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 78. varázslatot |
v 1 9999 18 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 198 215 96 | elmormolod a 198. varázslatot |
[215,96] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy tűzbokrot. Délre nézve látsz egy krómkaktuszt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy tyrannoszaurusz rex. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 103 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2964 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 55, gyógyulás: 57, összesen: +2 ÉP}
im | imádkozol |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
pki 12000 | kiveszel a bankból 12000 aranyat |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 25 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr jobb vállát. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod az ében hadúr jobb lábát. (4 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7447 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 81, gyógyulás: 87, összesen: +6 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 110 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (42 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (7 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 46 életpontot sebeztél. Az ongóliant hadúr újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Összetipor lábával. 77 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (143,61)-> 60 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 6569 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1136, sebződés: 283, gyógyulás: 156, összesen: -127 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar jobb karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 9 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a vark. kardtáncos bal oldalát. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a vark. kardtáncos testét. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a vark. kardtáncos jobb vállát. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1321, sebződés: 168, gyógyulás: 239, összesen: +71 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal vállát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1755 500 | használod az 1755. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [216,95] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Továbbmész...) [215,94] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
m 6 5 3 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [213,95] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az aurapollátor bal lábát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 1636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a nanda testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [214,96] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy krómkaktuszt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy púderszikla van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woorgard lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a woorgard szörcsögő hátát. (7 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A woorgard csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 0, gyógyulás: 126, összesen: +126 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a mantikór testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (47 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a mantikór halványvörös testét. (7 támadással 559 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a mantikór testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A mantikór többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) A mantikór megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) A mantikór még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1030, sebződés: 155, gyógyulás: 158, összesen: +3 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
szk 160 | keresed a 160. szörnyet |
ef 13 506 | energia fejlesztése 13 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
QUWARG NYAKPÁNT (1401. TÁRGY) A kitinpáncél-keménységű nyakpánt, melyet ezelőtt a szélesvállú Trixlizzxkit hordott a vállán, rád is pont jó! Minő szerencse! Ha már legalább 45. Tapasztalati Szintű vagy, ki tudod aknázni viselésének előnyeit is: a +5 védekezést, s azt, hogy annak esélye, hogy egy szörny lefejezzen, felére csökken. A quwarg nyakpántot másik vállvédőd tetejére is csatolhatod. |
SZOPÓGÖDÖR ELTÖRLÉSE (173. VARÁZSLAT) Tűrhetetlen, hogy ártatlan kalandozók esnek áldozatul a titokzatos erők által telepített gonosz szopógödröknek. Most végre kezedben van a megoldás kulcsa! Mindössze a V 173 parancsot kell kiadnod 30 VP-ért és 10 TVP-ért, és 3 isteni könnycsepp elpöttyintésével mindörökre eltemeted a szopógödröt. Talán, ha hosszú és áldozatos munkát végzel, idővel teljesen eltűnhetnek Ghalláról a szopógödrök és velük együtt a szopókövek. |
PÖRÖLYCSAPÁS Ez a nemcsak a kéz, hanem a teljes test brutális erejét összpontosító csapás nem is annyira sebzéséről, hanem arról a képességéről vált ismertté, hogy akár egy ökröt is el tud kábítani. Igaz, ami igaz, a Pörölycsapás még a legkeményebb ellenfél támadóerejét is meg tudja gyengíteni, hisz percekig csillagokat fog látni. Ha ezt sikeresen alkalmazod, ellenfeled következő ütésével 1/2 sebzést fog okozni. |
MANTIKÓR (769. SZÖRNY) A mantikór egy nagytestű ragadozó. Izmos oroszlán testét hatalmas tollas szárnya egészíti ki, amivel nagyobb távolságokat is tud repülni. Általában karmaival és tépőfogaival teríti le ellenfeleit. Nem véletlen, hogy a mantikór Dornodon kedvenc állatai közé tartozik. Hűséges társ és nagy segítség a harcban, de persze csak ha elég jó idomár vagy ahhoz, hogy a magad oldalára állítsd. Brutalitása miatt a semleges és jó kalandozók csak a csupakarom, csupafog szörnyet látják benne, az igazi művészi gyilkolást csak a gonoszok tudják értékelni. A mantikórt természetellenes öregedést okozó képessége miatt csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT-t adsz ki rá, vagy van érvényben FT 9095 parancsod az öregítő lények csoportjára. |
VITALITÁS Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz. |
Erő: | 49 (66) | Szint: | 46 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 44 (48) | Támadás: | 106 (110) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 33 (43) | Védekezés: | 120 (129) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 6/187 év |
Egészség: | 33 (55) | Életpont: | 793/921 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (98) | Varázspont: | 1972/1537 | Pénz: | 21260 arany | Kép. pont: | 62 |
Vérpont: | 90/79 | Pszi pont: | 378/153 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/50 (+140%) | ökölvívás: | 7/75 | szúrófegyverek: | 7/66 |
vágófegyverek: | 47/92 (+4%) | ütőfegyverek: | 7/58 | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 37/9 (+3%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
215,96 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 13 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/74 | 2. nyomkövetés: | 68/67 (+8%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 16/16 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 19/49 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 8/53 |
7. gyógyítás: | 2/93 | 8. titkosírás: | 14/97 | 9. felderítés: | 7/48 |
10. szörnyidomítás: | 14/16 | 11. teológia: | 124/54 (+16%) | 12. taumaturgia: | 100/18 (+27%) |
13. versengés: | 3/57 (+16%) | 14. harcművészetek: | 7/44 (+220%) | 15. zene: | 14/98 |
16. szörnyismeret: | 37/51 | 17. pszi: | 30/90 (+2%) | 18. zárnyitás: | 11/47 |
19. vadászat: | 8/97 | 20. vitalitás: | 1/9 (+109%) | 21. bányászat: | 24/40 (+10%) |
22. testépítés: | 27/67 | 23. úszás: | 9/13 (+56%) | 24. főzés: | 16/6 (+10%) |
25. csapatmunka: | 3/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), magnetikus praglonc (#200) (csak egyszer), sötét ölész (#314), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +47 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 2) |
3.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2357, pontszámod: 32121. |
Részt vettél a keleti quwarg rajzás végső bezárásában. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 62 TU. szükséges még: 8 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) OK tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) OK tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. halhatatlanság (540) OK a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 992 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | bakkura csizma (#96) | 5 | drótszőr (#37) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gyíkfű (#201) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | halcsont (#390) | 7 | kaja (#2) | 2 | mágusköpeny (#453) | |||
1 | muzsikus füles (#1657) | 1 | pengepajzs (#425) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
2 | sallank karom (#128) | 1 | Urgod kesztyűje (#462) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13492 | arany (#50) |