200. forduló, 202. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 15. 12h:10'
EZ A 228. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD
229. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,63] koordinátán.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 376.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

* 5. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

* 6. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

* 7. KP: kf 813 0 0 kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 356.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 346.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

kf 308 kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
A csuklódra húzod az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

t 7143 támadod a 7143. szörnyet
FT 7143 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy mocsárivérc! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mocsárivérc testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mocsárivérc bal első lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a mocsárivérc jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a mocsárivérc csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A mocsárivérc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a mocsárivérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 157, gyógyulás: 32, összesen: -125 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +83 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 346.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[92,63] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy lápi hajlék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy törpemammut közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut ormányát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt quwarg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg bal oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi mester.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a zombi mester testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 897 (limit: 900), a megölt főholtak száma: 8, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 104625.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [91,63] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Már vár itt rád valami. Egy halálhozó.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó nyakát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a halálhozó fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 18 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 104, gyógyulás: 14, összesen: -90 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +107 életerő.)
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Erőpróba. Az alakváltó megmutatja, melyik súlyzót kellene a magasba emelned, te pedig két kézzel megragadod. Derékmagasságig sikerül felemelned, de hiába, tovább nem megy. 624 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 624 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy lápi hajlékot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bo-skorpió. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bo-skorpió bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy hegymélyi lidérc száll szembe veled.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a hegymélyi lidérc jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt quwarg.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 7 vízionár szemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 899 (limit: 900), a megölt főholtak száma: 8, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 104825.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [90,63] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő vérszomjas csüldő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy sírlidérc.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 éjkövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Sorvadsz (-1 életerő). [60 pontot használtál fel, van még 286.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[90,64] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy acéldarázs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az acéldarázs testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [90,65] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy pszi elementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,65] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy törpemammut. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 256.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[92,65] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy lápi hajlékot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [93,65] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Felfedeztél egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Találsz egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz kis mágneses bigyót. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [94,65] Dombos vidékre érkeztél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 226.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[94,64] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy halálbokort. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [93,64] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Felfedeztél egy nekrofunt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy lápi hajlékot. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Sorvadsz (-2 életerő). [20 pontot használtál fel, van még 206.]

ef 6 513 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 164.]

le 278 leveszed/lerakod a 278. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 124.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 105 TVP-t kell elköltened.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 84.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 51 TVP-t kell elköltened.]

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 44.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

kf 278 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

le 254 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

kf 529 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 41.]

* 2. BP: h 1602 27 20 használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 20 vizet dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 3 fekete gyöngyöt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: le 813 0 0 leveszed/lerakod a 813. tárgyat
Leveszed a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 38.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 24, 4.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 38 pontod maradt, ebből a következő körre 38 pontot vihetsz át. Kapsz még 342 pontot. A következő körben tehát 380 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIS MÁGNESES BIGYÓ (1266. TÁRGY)
Mikor fáradtan megérkezel a nyomorúságos kunyhóhoz, nem is tudod, hogyan keveredtél oda. A házigazda eléd siet, és barátságosan üdvözöl, aztán megkérdi, mi járatban vagy. Végigméred ezt a fura figurát. Hm... mit is várhatnál tőle? Aztán észreveszel a nyakában egy különös medált. Az újdonságok mindig lázba hoztak, most sem tudod megállni, hogy rá ne kérdezz, mi a csuda az.
- Ez egy kis mágneses bigyó - mondja a remete vigyorogva. - Egy Nagy Mágneses Bigyóról szedtem le nem túl régen. Én nem tudom mire használni itt a mocsárban, ezért örömmel eladom neked, ha meg tudunk egyezni az árában.
- No, de mégis, mire való? - tudakolod tőle, és érzed, hogy valami nagy-nagy titoknak kerültél a közelébe.
- Óh, hát nem sokat tud, csupán magához vonzza az elhagyott fémtárgyakat... - legyint a gnóm.
Az agyad egyből lázas munkába kezd. Hiszen ezt a kütyüt nagyszerűen lehetne használni a csatamezőkön! - Mit kérsz érte? - alig vagy képes palástolni az izgalmadat, hiába tudod, hogy ez rontja az alkupozíciód.
- Lássuk csak... Ha hozol nekem egy Rodger féle, kezdő szakácsoknak való üstöt, szívesen neked adom.
[Ha szeretnéd megvenni a gnómtól ezt a tárgyat, add ki a KT (Küldetés Teljesítése) 1266 parancsot egy lápi hajléknál, és máris megkapod. A kis mágneses bigyót 3 TVP-ért a H 1266 paranccsal tudod használni bármelyik csatamezőn (de egy csatamezőn fordulónként csak egyszer). Hatására véletlenszerű fémtárgyakat fogsz találni, de csak olyan csatamezőn használhatod, amit nem KUTattál még ki más módon. Az így szerzett kincsek mennyisége, és értéke természetesen függ attól, hogy melyik csatamezőn használod a medált. A bigyót nagy becsben tartod, ezért nem fogod átadni senkinek.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 201. fordulód.

Erő: 35 (41) Szint: 24 Merészség: 7/1 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 20 Életpont: 379/372 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 29 (37) Varázspont: 471/219 Pénz: 7088 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 41/0 Pszi pont: 136/98 EFejl: 30
Eddig összesen 2549 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 506 TP-t kaptál. Jelenleg 1 359 386 TP-d van. A következő szinthez még 40 614 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, Mnebolath, ongóliant. A 106. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/58 (+6%) szúrófegyverek: 23/15 (+2%) vágófegyverek: 19/92
ütőfegyverek: 18/82 lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: *27/100

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
93,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107
Kedvenc táborhely: 71,59
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/6 2. nyomkövetés: 53/12 (+45%) 3. mászás: 9/91
4. csapdakészítés: 17/78 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/44 6. gyógyítás: 14/80
7. titkosírás: 8/56 8. felderítés: 9/83 9. szörnyidomítás: 9/39
10. teológia: 23/75 (+2%) 11. taumaturgia: 19/91 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 4/75 (+30%) 14. harcművészetek: 27/3 15. zene: 5/98
16. szörnyismeret: 25/53 17. pszi: 21/10 (+8%) 18. zárnyitás: 6/65
19. vadászat: 5/2 20. bányászat: 30/37 (+1%) 21. testépítés: 7/63
22. főzés: 14/15 23. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Dögvész (#7495)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> massza (#217)
tűzeső (#61) >> csontváz lord (#177) energiatüskék (#29) >> drakolich (#760)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Dögvész (#7495) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
fehér glóbusz (#47) >> dermesztő lidérc (#645) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 50, 51, 52, 53, 54, 72, 73, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 84 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 385 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 2 gyógykenőcs (#313) 23 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 5 bomló esszencia (#2367)
4 drótszőr (#37) 1 éjkő (#2369) 3 fekete gyöngy (#99)
5 gyenge méreg (#26) 1 gyíkfű (#201) 6 kaja (#2)
1 lidércesszencia (#1074) 7 vízionár szem (#102) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91 92 93 94 95
62
63
64
65
66
(90,63) 49. jellempróba, Leah oltár, vérszomjas csüldő (#114), sírlidérc (#172)
(90,64) acéldarázs (#140), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Fairlight oltár
(90,65) pszi elementál (#221), 50. jellempróba
(91,63) Leah oltár, 40. jellempróba, halálhozó (#419), bo-skorpió (#54), hegymélyi lidérc (#7084), élőholt quwarg (#202)
(91,65) törpemammut (#115), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Raia oltár, 34. jellempróba
(92,63) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, 49. jellempróba, törpemammut (#115), élőholt quwarg (#202), zombi mester (#251)
(92,65) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(93,63) mocsárivércek (#7143)
(93,64) nekrofun (#173)
(93,65) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148)
(94,64) Leah oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 43. jellempróba
(94,65) Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek