Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 15. 9h:17' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4872 SZÁMLA : XXXX |
hu 65 123 5 | hulladék: 65 123 5 |
hu 2082 182 1113 | hulladék: 2082 182 1113 |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
m 5 5 8 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északra |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal végigmetszed a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a sünmedve nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sünmedve meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [47,12] A bozótos után most hegyek között vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy emberevő lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az emberevő bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod az emberevő bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 495 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [47,11] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy húsevő magszim. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a húsevő magszim testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kilukasztod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 7 4 | mozogsz északnyugatra, délre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vízionár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a vízionár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a vízionár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 82 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [46,11] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Authoricus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy púpos burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal végigmetszed a púpos burástya farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kut 45 45 | kutatsz 45 pontért |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal végigmetszed az élőholt mirg fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal alaposan megvágod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 5 2 4 | mozogsz délnyugatra, keletre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal kilukasztod az útonálló nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [46,12] Még mindig a városban vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt erődítményt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Továbbmész...) [46,13] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Észreveszel egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Nathan. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut. Felfedeztél egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy bíborgörény közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a bíborgörény testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a bíborgörény bal hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a bíborgörény szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bíborgörény feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 23 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 45 45 | kutatsz 45 pontért |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal kilukasztod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar kölyök jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal kilukasztod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 381 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
kf 88 | kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
BŐRSISAK (57. TÁRGY) Wow! Végre kiókumuláltad, hogy hogyan védhetnéd a kopasz kobakodat attól, hogy keménymancsú szörnyek és még keményebb bunkójú kalandozók beverjék. A megoldás természetesen egy sityak. Addig is, amíg nem találsz ki valami jobbat, be kell érned a két surranó kígyó bőréből készíthető bőrsisakkal. Készítése 16 pontba kerül. Ha viseled, eggyel jobb lesz a védettséged. |
RÉZSISAK (72. TÁRGY) Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért. |
BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY) Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá. |
SZAVAZÁS Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlődésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetőnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor előfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetőség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezető szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor erről enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezető bőrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertől!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet. |
TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BŐL A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-ből való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetőség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebből a feleslegből az általad választott alaptulajdonságodat (erő, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelő TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erőd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt. |
Erő: | 19 (31) | Szint: | 12 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 12 (20) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 9 (15) | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/59 év |
Egészség: | 19 (25) | Életpont: | 296/246 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 12 (30) | Varázspont: | 172/42 | Pénz: | 365 arany | Kép. pont: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 12 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 6 |
dobófegyverek: | 8 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (4 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -); |
46,63 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 673 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 5 (+1) | 3. csapdakészítés: | 5 (+1) |
4. gyógyítás: | 4 | 5. felderítés: | 3 (+1) | 6. teológia: | 1 |
7. vadászat: | 4 | 8. bányászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
készítesz tüskét (#22) (max. 11 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
gorombilla (#38), gyilkos sallank (#85), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
csontlepke (#746), varkaudar behemót (#189) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) (9998,8) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 87.44 kg | Megterheltség: 44% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kaja (#2) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
17 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
132 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 9 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 3 | rézsisak (#72) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | ubuk tüske (#131) | 10 | víz (#27) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | |
9 | |
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | goblin (#21) |
drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) |
bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) |
varkaudar (#64) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
tintacsiga (#74) | zoloboo (#77) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | mélységi grittang (#103) |
sóhajtó dorony (#112) | törpemammut (#115) | emberevő (#119) | xirnox (#122) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | élőholt mirg (#135) | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) |
északi aurach (#350) | varkaudar kölyök (#685) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | $bunkó (#5) |
kőkés (#6) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) |
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) |
gumifa (#38) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) |
surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) |
$szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) |
rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | óndarab (#85) |
olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | rákpáncél (#97) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) |
nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | $göcsörtös bunkó (#123) | mandibulapenge (#125) |
bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
ubuk dobónyíl (#138) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | szvó-ektoplazma (#151) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) | $vashegyű lándzsa (#182) | nagy bronzkulcs (#185) |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) |
fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | gromak páncél (#270) | Tharr Keresztje (#287) | ezüst papi karkötő (#308) |
roxati zárfaló (#314) | optiri agysisak (#315) | varkaudar csizma (#317) | ezüsthegyű nyíl (#323) | mutáns csont (#331) |
tolmokov-koktél (#351) | ezüsttollú nyíl (#363) | szerencsetalizmán (#366) | Eldaran karkötője (#373) | zafír erőöv (#397) |
sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | zafír védőgyűrű (#532) | Martian tekercse (#569) | manóodú (#698) |
sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | Rahn ékkő (#701) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) |
varkaudar falu (#1109) | $varkaudar csont (#1113) | varkaudar pálinka (#1137) | sámán gyógykenőcs (#1139) | vark. pecsétgyűrű (#1171) |
vadászkés (#1264) | Jerome köpenye (#1527) | varkaudar szimbólum (#1528) | saválló fülbevaló (#1552) | légiós hátizsák (#1560) |
grifftoll kesztyű (#1578) | aranyozott klipsz (#1623) | trix amulett (#1707) | krónika (#1725) | varkaudar fellegvár (#1821) |
$obszidián penge (#2082) | vaskard (#2084) | Beholder csapda (#2107) | leviatán hólyag (#2182) | varkaudar barlang (#2200) |
mind. ametisztje (#2207) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás MAK sorszám [param1] [param2] - makró definiálása, futtatása SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |
Megvehető bónusz. |