1. forduló, 3. forduló, Khamyleon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. aug. 29. 10h:38'
EZ A 2. FORDULÓD
Ez a forduló 31 zsetonba került.
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

KHAMYLEON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [5,1] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.)

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz dárdát. (ld. enc.) 4 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 120.]

m 2 mozogsz keletre
[6,1] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy lila brekk. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a botot a másikra ugrasz. Bottal kegyetlenül megütöd a lila brekk jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lila brekk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lila brekk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megpillantva egy jókora tuskót, eszedbe jut, hogy milyen könnyen készíthetsz bunkót. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 110.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 102.]

kt 7 1 elkészíted a 7. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 kőhegyű lándzsát. [12 pontot használtál fel, van még 90.]

kf 7 kézbeveszed/felveszed a 7. tárgyat
Elrakod a botot, majd a jobb kezedbe veszed a kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 70.]

m 3 2 4 mozogsz délkeletre, keletre, délre
[7,2] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (rejtőzködés: 1. szint). (ld. enc.) Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csodabogár volt. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gonyolék. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gonyolék testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Nyelvével az arcodra sújtva, a gonyolék komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (szúrófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


Találkozol egy tüsi ezüsthajú, piros szemű, kecskeszakállas alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Medvig. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemű alakváltó nővel. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nikolett. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy barna hajú, szürke szemű, rövid bajszú elf férfival. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Anakszusz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfival. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Steve. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy fekete hajú, barna szemű ember férfival. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Sztyopa. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [8,2] Még mindig bozótos. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [8,3] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

[30 pontot használtál fel, van még 40.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
Sajnos nincs tulajdonság-pontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

kno 2 képesség-növelés 2
Sajnos nincs képesség-pontod, amit felhasználhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+2 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 20.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[8,4] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy gonyolék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a gonyolék testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nyelvével a gonyolék eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gonyolék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [8,5] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ez a hely régen királyok temetkezési helye volt, bár kincset még soha nem talált itt senki. Talán egy ilyen uralkodóról kapta a hely a nevét: Mommean dombjai. Körbenézelődve, néhány szabályos, szögletes alakú követ veszel észre. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy spagulár volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.


Összefutsz egy barna, rövid hajú, zöld szemű ember férfival. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Ember8. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[20 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjas vagy, víz meg sehol. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól abszolút senki helyett kezdő zöldfülű. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. A tulajdonság-pontokkal a fő tulajdonságaidat (erő, iq, stb.) növelheted meg, 1 ilyen pontért valamelyiket, eggyel. Ehhez a TNO parancsot kell kiadnod. Paraméterként add meg, hogy hányadik tulajdonságodat akarod növelni. Pl. TNO 3 megnöveli az ügyességedet eggyel. Hasonlóképpen tudod a képesség-pontokkal a már meglevő egyéb ismereteidet fejleszteni, a KNO paranccsal. A KNO paramétereként azt kell megadnod, hogy a saját listádon hányadik képességet akarod megnövelni. Pl. ha a gyógyítást akarod növelni, és a gyógyítás a listádon a 2. képesség, akkor KNO 2, ha a 3., akkor KNO 3. Mindkét parancsnak megadhatsz egy 2. paramétert is, ha esetleg egy képességre egyszerre több pontot akarsz rárakni. A harci ismeretek nem növelhetők a KNO paranccsal. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Egy tanács a térképezéssel kapcsolatban: a fordulók végén kapott térképrészleteket mindig rajzold be egy nagy térképre, a barátaid által kapott térképekkel együtt. Ezen a nagy térképen tervezd meg, hogy hogyan akarsz a következő körben mozogni. Jelöld ezen a térképen, hogy hol mit találtál. Ne feledd, a tudás hatalom - ezért próbálj minél több játékossal információt cserélni. Azokkal, akikkel együtt kalandozol, mindig egyeztesd, hogy melyikőtök melyik részt deríti fel, így sokkal több parancsod fog "biztosra menni". Végezetül: Sokáig nem érdemes egy helyben keringeni. Valamennyire próbálj meg kelet felé haladni.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 127 pontot. A következő körben tehát 127 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DÁRDA (10. TÁRGY)
Egy botot kőkéssel élesre hegyezve megkapod a legelemibb (de igen hatékony) dobófegyvert, a dárdát. Ehhez csak egy KT 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. A fegyver sebzése d6. Nemcsak vadászatra jó...

BUNKÓ (5. TÁRGY)
Brutális erejével a bunkó megsokszorozza karod erejét a harcban. Bunkót erdőben vagy bozótos területen készíthetsz, a KT 5 paranccsal, 6 pontért. A bunkó d6 sebzésű ütőfegyver. Könnyen lehet, hogy jó kiindulási alap gyilkosabb fegyverek készítéséhez.

REJTŐZKÖDÉS
A rejtőzködés inkább a bölcsek, mint az erősek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltűnni a nálad erősebb ellenfelek elől. Minél magasabb a rejtőzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervű ellenfelek elől bújhatsz el.

CSODABOGÁR (755. SZÖRNY)
A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson!

GONYOLÉK (13. SZÖRNY)
Ez a két lábon járó, gömbtestű, guvadt szemű lény csúf tréfája a természetnek. Sem harapni, sem karmolni nem tud, nyelve viszont meglepően erős: ütni, sőt fojtogatni is tud vele! Egy jól felfegyverzett (és kellőképpen vérszomjas) kalandozónak persze egy ilyen csodabogár nem lehet ellenfele.

SMIRGLIBOKOR (31. NÖVÉNY)
A bozótos terepen növő smirglibokor levelei különösen érdesek: egy ilyet leszedve, akár nagyon kemény felületeket is simára dörzsölhetsz. A levél gyűjtéséhez a KT 29 parancsot kell kiadnod, 1 pontért.

SZÖGLETES KŐ (17. TÁRGY)
Dombos és hegyvidéki terepen némi keresgéléssel találhatsz megfelelően szabályos, szögletes köveket (ehhez a KT 17 parancsot kell kiadnod, 2 pontért). Egy ilyen tárgynak számos hasznos felhasználási lehetősége van.

SPAGULÁR (82. SZÖRNY)
Képzelj magad elé egy pónit, amelynek kosfeje van, és szőrös, sárga pettyes teste (nehéz feladat). Ez a spagulár, a dombos vidékek mindenevője. Csak a tazunkarókáknak köszönhető, hogy nem szaporodtak el félelmetes mennyiségben, és nem túrták még ki a síkságok békésebb növényevőit. Harcban leginkább a rúgásaira hagyatkozik. Bár nem sok köze van a harcművészetnek, azért lehet, hogy tud egy-két dolgot mutatni a tejfelesszájú kobuderáknak. Húsa ehető.

STRUCCLÁBAK (1. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Kísérletezéseidet, próbálkozásaidat, hogy felfedezd magadban az alakváltó képességeket, végre siker koronázza. Némi összpontosítással képes vagy elérni, hogy lábaid megnyúljanak egy kicsit, rugalmasabbak legyenek. így valamivel gyorsabban vagy képes mozogni. Ez azt jelenti, hogy a szabadban való mozgás (M) 1 ponttal kevesebbe kerül. A képességet mindig automatikusan használod. [Megjegyzés: az alakváltók majdnem minden szintlépésnél kapnak egy új képességet. Ez rengeteg előnyt biztosít számunkra. Az alakváltó fajnak azonban van néhány hátránya is, ami kevésbé nyilvánvaló: például egy kicsit lassabban fejlődnek fegyver és egyéb szakértelmeik (kivéve a gyógyítást, amely a többi fajénál gyorsabban fejlődik).]

KARAKTERLAP

Khamyleon, egy rövid ősz hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 2. fordulód.

Erő: 13 Szint: 2 Merészség: 5/5 Magasság: 180 cm
IQ: 14 Támadás: 1 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 11 Életpont: 65/60 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 6 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 TP-t kaptál. Jelenleg 35 TP-d van. A következő szinthez még 65 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 (+1) ütőfegyverek: 1

8,78 mezőn táborozol
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 2
4. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer)

HŐSTETTEID

Összsúly: 7.20 kg Megterheltség: 20%
Még 146 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 kőkés (#6)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kőhegyű lándzsa (#7)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(6,1) lila brekk (#11)
(7,2) csodabogár (#755), gonyolék (#13), Medvig (2052. kalandozó), Nikolett (2531. kalandozó), Anakszusz (2748. kalandozó), Steve (4485. kalandozó), Sztyopa (4642. kalandozó)
(8,4) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), gonyolék (#13)
(8,5) spagulár (#82), Ember8 (2570. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek