Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. ápr. 12. 14h:28' EZ A 1002. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD 1003. játékheted kezdete: ápr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4918 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 8 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: kf 441 741 0 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 741. tárggyal |
* 3. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
vv 161 26 224 | elmormolod a 161. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
hh 1618 1100 1133 | használod az 1618. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
hh 522 522 248 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat a 248. tárgyat |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
hh 500 1228 1546 | használod az 500. tárgyat az 1228. tárgyat az 1546. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 494 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a pordémon testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 027 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 2 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 143 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi jobb oldalát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 4 536 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [195,116] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bűbájlidérc. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a bűbájlidérc szellemtestét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3 994 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 420 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdgólem bal karját. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a smaragdgólem bal oldalát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 522 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 117 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1004, sebződés: 716, gyógyulás: 63, összesen: -653 ÉP}
be 2685 5 | bemész a 2685. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 371 életpontot sebeztél. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg testét. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a taalru herceg testét. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy királyi korona, 6 arany és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 15 128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1038, sebződés: 46, gyógyulás: 152, összesen: +106 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 331 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 68 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával végigvagdosod a smaragd drakón jobb első lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Cápafoggal megérinted a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A smaragd drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 12 729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 114, gyógyulás: 31, összesen: -83 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 326 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 61 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a zafír drakón jobb első lábát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
be 2685 5 | bemész a 2685. épületbe |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 319 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a zafír drakón farkát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a zafír drakón bal első lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A zafír drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 12 273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 114, gyógyulás: 50, összesen: -64 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidérckirály testét. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a lidérckirály köpenyét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 857 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 913, sebződés: 22, gyógyulás: 127, összesen: +105 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 380 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás villámló testét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a viharóriás testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Cápafoggal megbököd a viharóriás villámló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A viharóriás nagyot üt a bal karodra. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 14 566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 885, sebződés: 189, gyógyulás: 45, összesen: -144 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 308 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dűnelord kígyózó csápját. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a dűnelord kígyózó csápját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 69 életpontot vesztettél. Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 150 életpontot vesztettél. A dűnelord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 12 003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 264, gyógyulás: 95, összesen: -169 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 317 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón nyakát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány drakón testét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a márvány drakón testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A márvány drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A márvány drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 12 205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 865, sebződés: 88, gyógyulás: 149, összesen: +61 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 235 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával végigvágod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A seb azonnal beforr! Cápafoggal megbököd az ősdentor testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ősdentor karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 138, gyógyulás: 22, összesen: -116 ÉP}
(Továbbmész...) [195,114] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ősdentor közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 228 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 69 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ében nyílvessző. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ősdentor fejét. (4 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod az ősdentor testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ősdentor karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 144, gyógyulás: 146, összesen: +2 ÉP}
be 2685 5 | bemész a 2685. épületbe |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 404 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a fagyóriás fagyott lábát. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Fagyvihar kezd tombolni körülötted. Elmédből kizárod a hideg érzetét, nem foglalkozol a viharral. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a fagyóriás fejét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Cápafoggal néhányszor megkarcolod a fagyóriás testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. (-12 védekezés.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 jégszivet. 11 419 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 969, sebződés: 133, gyógyulás: 56, összesen: -77 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 344 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál jobb lábát. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a halálelementál ébentestét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A seb azonnal beforr! Cápafoggal többször eltalálod a halálelementál fejét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A halálelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 516 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 14, gyógyulás: 65, összesen: +51 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 353 életpontot sebeztél. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával megvagdalod a taalru herceg tigristestét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A seb azonnal beforr! Cápafoggal többször eltalálod a taalru herceg jobb vállát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy királyi korona, 7 arany és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 14 392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 42, gyógyulás: 69, összesen: +27 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 400 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (50 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Cápafoggal megkarcolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Több marást ejt rajtad a kisebb quwarg isten csáprágójával. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ametiszt medál, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy shinai gömb és egy nagy bronzkulcs. 27 879 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1069, sebződés: 357, gyógyulás: 46, összesen: -311 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a lidérckirály testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály testét. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Cápafoggal megérinted a lidérckirály testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 30, gyógyulás: 115, összesen: +85 ÉP}
be 2685 5 | bemész a 2685. épületbe |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 328 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón nyakát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (42 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány drakón bal első lábát. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 12 628 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 95, gyógyulás: 149, összesen: +54 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 337 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a halálelementál bal oldalát. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a halálelementál bal vállát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A seb azonnal beforr! Cápafoggal többször eltalálod a halálelementál testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. Mancsával a halálelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A halálelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 16, gyógyulás: 73, összesen: +57 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 321 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón jobb szárnyát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a smaragd drakón bal szárnyát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Cápafoggal megbököd a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 12 340 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 127, gyógyulás: 30, összesen: -97 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 314 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón jobb vállát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a zafír drakón jobb hátsó lábát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a zafír drakón jobb hátsó lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A zafír drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 12 104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 118, gyógyulás: 54, összesen: -64 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 411 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a fagyóriás fagyott lábát. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Fagyvihar kezd tombolni körülötted. Félresöpröd a fagyos szellőt. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a fagyóriás bal karját. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a fagyóriás fagyott lábát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mancsával a fagyóriás megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. (-12 védekezés.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 jégszivet. 11 604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 969, sebződés: 96, gyógyulás: 54, összesen: -42 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 561 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ében nyílvessző. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vark. kardtáncos kardot tartó kezét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 434 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1436, sebződés: 113, gyógyulás: 215, összesen: +102 ÉP}
be 2685 5 | bemész a 2685. épületbe |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a lidérckirály testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály nyakát. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a lidérckirály bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 764 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 870, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd drakón bal oldalát. (6 támadással 485 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a smaragd drakón bal vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 12 999 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 121, gyógyulás: 83, összesen: -38 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón csontos pofáját. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (47 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány drakón testét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a márvány drakón testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel meghorzsolod a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a márvány drakón jobb szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A márvány drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 12 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 118, gyógyulás: 152, összesen: +34 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a taalru herceg testét. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a taalru herceg nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb, 5 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 80 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy ezüst kulcs és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 14 696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 47, gyógyulás: 85, összesen: +38 ÉP}
be 2685 5 | bemész a 2685. épületbe |
m 3 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra |
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét. Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. (X maximum 10, Y pedig max. 19 lehet.) A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 1 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. |
HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY) Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált. Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel. |
Erő: | 49 (68) | Szint: | 42 | Merészség: | 6/7 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 37 (77) | Támadás: | 83 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 37 (57) | Védekezés: | 145 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 152/155 év |
Egészség: | 38 (61) | Életpont: | 1059/698 | Jellem: | gonosz (326) | Tul. pont: | 17 |
Szerencse: | 47 (75) | Varázspont: | 1751/29 | Pénz: | 58702 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 26/19 | Pszi pont: | 177/127 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/64 | ökölvívás: | 1/48 | szúrófegyverek: | 37/56 (+12%) |
vágófegyverek: | 14/15 (+78%) | ütőfegyverek: | 1/26 | lőfegyverek: | 32/69 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
196,113 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1319 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/65 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 57/19 (+12%) | 3. lopás: | 1/20 |
4. mászás: | 20/11 | 5. csapdakészítés: | 16/38 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 16/3 |
7. gyógyítás: | 15/99 | 8. titkosírás: | 2/23 | 9. felderítés: | 23/73 (+5%) |
10. teológia: | 61/67 (+23%) | 11. taumaturgia: | 128/61 (+57%) | 12. szerencsejáték: | 2/64 |
13. versengés: | 15/2 (+27%) | 14. szörnyismeret: | 28/17 (+5%) | 15. pszi: | 24/33 (+21%) |
16. zárnyitás: | 1/57 (+10%) | 17. vadászat: | 10/7 | 18. bányászat: | 4/3 |
19. úszás: | 8/79 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
fabontó szójer (#71) (csak egyszer), trikornis (#104), tetemember (#123), csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), csápos otagi (#395), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | láthatatlanság (#76) | Techiulan aurája (#261) |
varázsenergia (#161) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), ryuku átokvarázs (#280) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Selymes Salina (#6119) | villámcsapás (#50) | >> | Süpped (#6120) | |
lángcsóva (#31) | >> | Zinthurg (#180) | izomernyesztés (#33) | >> | Raia szent lovagja (#239) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Selymes Salina (#6119) | elektromos pajzs (#51) | >> | Sheran hívők (#995) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
apró gnómlak (531): új. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 72, 131, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 16, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 6, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 600. | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 953, az összesen kapott pontszám: 113375. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
Megölt szörnyek: 477. Szerzett pont: 53975. Beállított erő: 13 Összpont: 68100 | ||
Sötét kor statisztikák | ||
Karakter csaták: 10. Monolit építés: 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
sötét tekercs (260) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
a halál angyala (304) |
pszionikus védelem (307) |
inkvizítor korbács (342) |
vadászidény (351) |
hármas szövetség (383) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7325 TU szükséges.) |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | ében nyílvessző (#848) | 2 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | sötét ital (#284) | 4 | spiritusz (#170) | |||
2 | tudás gyöngye (#522) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
555 | arany (#50) | 2 | áldott kő (#642) | 1 | ametiszt medál (#275) | |||
1 | aranytű (#272) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | eknozol (#540) | |||
1 | era formázó minta (#418) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
4 | gernim balzsam (#1894) | 2 | gyöngymangó (#135) | 2 | jégszív (#282) | |||
2 | királyi korona (#338) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | lélekesszencia (#619) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | manakristály (#500) | |||
3 | manaszilánk (#2686) | 4 | mópat token (#585) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
9 | sáfránypor (#211) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 8 | sárkányfog (#617) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 1 | vörös zyel (#606) |
194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | |
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|