196. forduló, 198. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 13. 9h:12'
EZ A 228. JÁTÉKHETED, 197. FORDULÓD
229. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,59] koordinátán.
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+87 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+61 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 499 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 363.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 5. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

a 83 3379 3 átadod a 83. tárgyat a 3379. kalandozónak (3 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 ragasztót Hasszán részére. [5 pontot használtál fel, van még 343.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 333.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 323.]

m 5 8 7 mozogsz délnyugatra, északra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[98,76] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kőevő Hansy előtt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy márványtorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy szürke rinocérosz. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy drakolich.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich jobb első lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a drakolich csontos vázát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt quwarg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 hősiesítő medált. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 887 (limit: 890), a megölt főholtak száma: 8, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 103625.
Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,75] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [97,74] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gárdista lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku gárdista vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy dermesztő lidérc száll szembe veled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 482 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy csontváz lord.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. 41 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz lord fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a csontváz lord jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 549 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 71, gyógyulás: 6, összesen: -65 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 889 (limit: 890), a megölt főholtak száma: 8, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 103825.
Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 293.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[97,73] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő trikornis mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy hegymélyi lidérc.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc jobb lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc bal lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Látsz egy ork kunyhót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy karmazsin huhogó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a karmazsin huhogó egyik csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 18, gyógyulás: 1, összesen: -17 ÉP}

Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [97,72] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy gyilkos tetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos tetű jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,71] Fák, mindenütt csak fák. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kék orchideacserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ramirez Espanza hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy halálmadár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a halálmadár jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a halálmadár jobb szárnyát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a halálmadár jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll -> a felesleges 2 db-ot eldobod] 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 263.]

tim 110 titkosírás megfejtése 110 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Számára nincsenek korlátok, bárhova eljuthat, mégis egy helyben marad
A megfelelő itt bizonyosan továbbjuttat.
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza nyitott pofáját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza fejét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a massza rengő gezemicéjét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A massza megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 82, gyógyulás: 17, összesen: -65 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Hö - a kúp üres! A francba! Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [110 pontot használtál fel, van még 153.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[97,70] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [97,69] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág -> a felesleges 7 db-ot eldobod] Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Abdul egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 136 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus bal lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 128 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 264, gyógyulás: 0, összesen: -264 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +116 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +92 életerő.)
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 624 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rád törő éhség. A közelben lévő járatok összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszafelé indulsz. 624 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Egy kunyhót pillantasz meg a fák alatt. Ahogy közelebb érsz, erős fűszerillatot érzel. A bejárat fölött állatkoponyák és rovásjelek díszítik a szemöldökfát. (767. épület.)
Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Vicsorgó Eksztázissal. Fairlight misszionáriusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy dentor vértet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy taposó tappancsot, egy varkaudar csizmát, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy mocsárivérc trófea, egy zombi mester trófea és egy drakolich trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Egy quwarg harcos a hátasa. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza.
Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egy Ördögi lidérc kárál a feje körül: LÁtod a homlokán a JELET? Ugye nem akarsz te is így járni? Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[50 pontot használtál fel, van még 103.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
- Üdvözöllek, vándor - mondja. - Mi szél hozott erre?
- Khór kardját keresem - feleled. - Tudsz róla valamit?
- Tudok ezt-azt a nagy vezér ereklyéiről. Meg is osztom veled a tudásomat, de cserébe kérek egy apró szívességet. Hozzd el nekem két mocsárivérc szemét. Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 98.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[96,68] Tovább barangolsz a fák között. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
Találkozol egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfival. Fekete a bőre. Raia hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy féregíz nyakpántot, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kőkés szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy smaragd karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy zombi mester trófea, egy Ciang Csí trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve WA Schuppanzigh. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,67] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,66] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Vad szamóca illatát hozza a szél. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [15 pontot használtál fel, van még 83.]

ek 503 71 59 t. energia kisütése: 503 71 59
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

93 94 95 96 97 98 99
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
(94,66) Tharr oltár, 24. jellempróba
(95,67) Elenios oltár, 45. jellempróba
(96,68) Fairlight rúnaköve, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), WA Schuppanzigh (4680. kalandozó)
(97,69) sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), vortexmágus (#418), Vicsorgó Eksztázis (1219. kalandozó)
(97,70) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Elenios oltár, 21. jellempróba
(97,71) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), halálmadár (#351), massza (#217)
(97,72) Leah rúnaköve, gyilkos tetű (#116)
(97,73) trikornis (#104), hegymélyi lidérc (#7084), ork kunyhó (#1683), karmazsin huhogó (#185)
(97,74) Elenios oltár, ryuku gárdista (#360), dermesztő lidérc (#645), csontváz lord (#177)
(98,75) Leah rúnaköve, tavacska, Leah oltár, törpemammut (#115)
(98,76) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, művészi porolit (#720), szürke rinocérosz (#346), drakolich (#760), élőholt quwarg (#202)

[71,59] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor -> a felesleges 1 db-ot eldobod] Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 78.]

ef 5 512 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 43.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 40.]

* 2. BP: h 1602 27 20 használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 20 vizet dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 10 drótszőrt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 37.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 7 fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 23, 8.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 338 pontot. A következő körben tehát 368 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY)
Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.)
A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 197. fordulód.

Erő: 34 (40) Szint: 24 Merészség: 7/1 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 20 Életpont: 379/314 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 29 (37) Varázspont: 471/2 Pénz: 7001 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 40/0 Pszi pont: 133/388 EFejl: 30
Eddig összesen 2501 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 179 TP-t kaptál. Jelenleg 1 305 674 TP-d van. A következő szinthez még 94 326 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, Mnebolath, ongóliant. A 106. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/40 (+6%) szúrófegyverek: 23/6 (+2%) vágófegyverek: 19/92
ütőfegyverek: 18/82 lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 27/92 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
71,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 94,66
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107
Kedvenc táborhely: 71,59
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/6 2. nyomkövetés: 51/97 (+35%) 3. mászás: 9/78
4. csapdakészítés: 17/54 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/44 6. gyógyítás: 14/80
7. titkosírás: 7/97 (+59%) 8. felderítés: 9/83 9. szörnyidomítás: 9/39
10. teológia: 23/64 (+5%) 11. taumaturgia: 19/81 (+18%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 3/55 (+30%) 14. harcművészetek: 27/3 15. zene: 5/86
16. szörnyismeret: 25/53 17. pszi: 20/75 (+3%) 18. zárnyitás: 6/65
19. vadászat: 4/78 (+12%) 20. bányászat: 30/32 21. testépítés: 6/24
22. főzés: 14/5 (+10%) 23. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Dögvész (#7495)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> massza (#217)
tűzeső (#61) >> csontváz lord (#177) energiatüskék (#29) >> drakolich (#760)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Dögvész (#7495) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
fehér glóbusz (#47) >> dermesztő lidérc (#645) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 50, 51, 52, 53, 54, 72, 73, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 16 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 501 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 csuklyavirág (#133) 2 gyógykenőcs (#313)
2 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 1 kerek kő (#19)
1 pirkit (#153) 3 ragasztó (#83) 1 szögletes kő (#17)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 arany (#50) 5 bomló esszencia (#2367) 10 drótszőr (#37)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 huhogó bibe (#332)
1 lidércesszencia (#1074) 1 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124)
1 szvó-ektoplazma (#151)


Üzenet küldése a karakternek