Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. dec. 12. 9h:28' EZ A 422. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD 423. játékheted kezdete: dec. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 37 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a szánalmas pondró testét. (5 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 4518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1107, sebződés: 99, gyógyulás: 109, összesen: +10 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró testét. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. (Nincs mibe rakni 4 pondróvért.) 4518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1093, sebződés: 103, gyógyulás: 100, összesen: -3 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 78. varázslatot |
kf 453 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
hh 1099 841 135 | használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat a 135. tárgyat |
ek 215 20 | t. energia kisütése: 215 20 |
ek 40 13 | t. energia kisütése: 40 13 |
cir 10 | vándorcirkusz látogatása 10 |
v 181 187 62 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,62] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy részeg kalandozó. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
pki 15000 | kiveszel a bankból 15000 aranyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb oldalát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
ve 390 5 | megveszed a 390. tárgyat 5 |
ve 201 5 | megveszed a 201. tárgyat 5 |
ve 1170 5 | megveszed az 1170. tárgyat 5 |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (7 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod az őrjáratozó katona jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (8 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP], 4 arany és 2 vas dobónyíl. 9240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1187, sebződés: 66, gyógyulás: 133, összesen: +67 ÉP}
(Továbbmész...) [187,59] Továbbmész a város utcáján.
vtn 163 | varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
vtn 242 | varázslat tanulás: a 242. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 169 9 | elmormolod a 198. varázslatot |
[169,9] A terep vált: bozótos területen vagy.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a hidra nyálkás testét. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a hidra testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a hidra testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A hidra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hidra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 3306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 53, gyógyulás: 53, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [169,7] Ez már a tenger! Remélem, tudsz úszni! Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy natali követ. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy nekrofun van. Jól kivehetőek a távolban.
vv 185 76 | elmormolod a 185. varázslatot a 76. varázslatot |
ek 7 9 15 | t. energia kisütése: 7 9 15 |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 6 10 7 | mozogsz 6 10 7 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 polip szívókát. 488 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A kacagó szépia csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 polip szívókát. 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd a moszatrája jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. (ld. enc.) 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod a moszatrája testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 10 3 14 | mozogsz 10 3 14 |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 103 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 15 16 18 | mozogsz 15 16 18 |
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár ollóját. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
lm 19 20 21 | mozogsz 19 20 21 |
lm 23 25 34 | mozogsz 23 25 34 |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd a moszatrája testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A diuretikus kráken megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 polip szívókát. 774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
lm 34 34 23 | mozogsz 34 34 23 |
lm 22 27 29 | mozogsz 22 27 29 |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal néhány helyen meghorzsolod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal meghorzsolod a nagyobb vércápa uszonyát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
975 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Szigonnyal megérinted a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
ek 503 189 101 | t. energia kisütése: 503 189 101 |
[189,101] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Killer előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy bíborcserjét. Felfedeztél egy álomvirágot.
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 18: 2. térkép 1. pont 19: 2. térkép 11. pont 37: 2. térkép 24. pont 39: 2. térkép 12. pont 40: 2. térkép 42. pont 59: 2. térkép 43. pont 60: 2. térkép 47. pont 78: 2. térkép 48. pont 79: 2. térkép 63. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 18. pont 11: 1. térkép 19. pont 12: 1. térkép 39. pont 24: 1. térkép 37. pont 42: 1. térkép 40. pont 43: 1. térkép 59. pont 47: 1. térkép 60. pont 48: 1. térkép 78. pont 63: 1. térkép 79. pont |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 75.]
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 181 186 104 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,104] Egy kisebb településhez érkeztél. A füstös lebuj közelébe érve, felötlik emlékeidből a fickó, aki tolvajokat keresett egy titokzatos munkához. Talán mégis el kéne vállalni? (34. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.)
tk 51 5811 | többszemélyes kaland 51 5811 |
ef 20 506 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.] |
THARGODAN ILLÚZIÓ (242. VARÁZSLAT) Általában, nem sok értelme van egy illúzióvarázslatnak, amely Thargodannak álcáz - hiszen a Thargodanok ugyanúgy megtámadják egymást, mint más lényeket. Azonban a Sötét Földön megtalálható néhány groteszk "település", a Sötét Hercegek által semlegesnek kinevezett terület, ahol, bár egymást folyton kijátszva, egymást kihasználva, mégis öldöklés nélkül üzletelhetnek egymással a Thargodanok. Persze, egy ember, elf vagy más, az anyagi síkról származó lény ellenségnek számít itt is, és azonnal kivégzik. Erre a célra szolgál a Thargodan illúzió, hogy belopódzva ezekre a semleges területekre, Északtűz, Sárkányverem és Lávafolyó városába, vásárolhass a Thargodanok által összegyűjtött ősi relikviákból, vagy hogy elsajátíthasd a nagyhatalmú varázslataikat. Ezek a települések természetesen a városi teleport varázslattal is megközelíthetők. A Thargodan illúzió használatához parancsot nem kell kiadnod, automatikusan elmondod 50 VP árán, mielőtt belépnél vagy beteleportálnál egy ilyen városba. |
HIDRA (780. SZÖRNY) Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé. |
OPATI POLIP (195. SZÖRNY) Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent. |
POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY) Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!) |
MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY) Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság! |
RÁJABŐR (404. TÁRGY) Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.] |
HÍNÁREVŐ PIRANHA (194. SZÖRNY) Az első híresebb búvár-tudós, Mormogi Rakkapul nevezte el tévesen hínárevőnek ezt a veszélyes ragadozó halat. Tévedésére csak a harmadik merülése után döbbent rá, de a név ekkor már a tragikus baleset ellenére is a halon ragadt. A hínárevő piranha viszonylag kis termetű, 5-6 kg-ot sem nyom, mégis veszedelmes ellenfél. Gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, és fájdalmasak a harapásai. |
ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY) Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről. |
ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY) Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni. |
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY) Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9. |
NAGYOBB VÉRCÁPA (246. SZÖRNY) A vércápák a csatorna keleti partjának közelében jóval nagyobbak, és többen vannak. Nem csoda, hisz míg itt naponta öntik a vízbe a királyság szemetét, addig a nyugati parton jó, ha hetente egyszer vízbe ugrik egy őrült kalandozó. A nagyobb vércápák még a legtapasztaltabbak számára is inkább kínszenvedést jelentenek, mint víziharc gyakorlási lehetőséget. |
MOA BURÁT (384. TÁRGY) Igazándiból fogalmad sincs, mi az a burát: a jelenkor törpéi sosem bukkantak még erre a mélybarna, átlátszó, kristályszerű anyagra. Ez a Moa burát a többi Moa ékszerrel ellentétben megmunkálatlan, felülete tompa, nem csillogóra csiszolt. Csak azért valószínűsíthető, hogy Moa maradvány, mert leggyakrabban a phua-kúpokban lehet rábukkanni. |
Erő: | 45 (63) | Szint: | 45 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 27 (31) | Támadás: | 96 (100) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 22 (32) | Védekezés: | 105 (114) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 5/183 év |
Egészség: | 20 (37) | Életpont: | 700/834 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 35 |
Szerencse: | 33 (88) | Varázspont: | 1684/791 | Pénz: | 22674 arany | Kép. pont: | 56 |
Vérpont: | 90/40 | Pszi pont: | 324/228 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/5 (+149%) | ökölvívás: | 7/75 | szúrófegyverek: | 7/66 |
vágófegyverek: | 47/61 (+3%) | ütőfegyverek: | 7/58 | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 36/91 (+1%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
186,104 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 168,8 |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 13 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/74 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 68/40 (+5%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 15/97 | 5. csapdakészítés: | 19/14 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/67 (+6%) |
7. gyógyítás: | 2/93 | 8. titkosírás: | 14/86 | 9. felderítés: | 22/16 (+1525%) |
10. szörnyidomítás: | 14/16 | 11. teológia: | 123/82 (+12%) | 12. taumaturgia: | 97/19 (+39%) |
13. versengés: | 3/23 (+18%) | 14. harcművészetek: | 4/67 | 15. zene: | 14/98 |
16. szörnyismeret: | 37/20 (+57%) | 17. pszi: | 28/92 (+2%) | 18. zárnyitás: | 11/47 |
19. vadászat: | 8/97 | 20. bányászat: | 23/20 | 21. testépítés: | 27/67 |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 15/66 (+10%) | 24. csapatmunka: | 2/35 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), magnetikus praglonc (#200) (csak egyszer), sötét ölész (#314), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +47 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) |
a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. (teljesítve) |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2357, pontszámod: 32121. |
Részt vettél a keleti quwarg rajzás végső bezárásában. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 22 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) OK tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) OK tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. halhatatlanság (540) OK a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1586 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | deus ex machina (#1) | 3 | drótszőr (#37) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12087 | arany (#50) | 3 | ezüsttőr (#322) | 4 | fűszerkeverék (#1170) | |||
4 | gyíkfű (#201) | 10 | halcsont (#390) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 1 | moa burát (#384) | |||
4 | pirkit (#153) | 23 | polip szívóka (#391) | 6 | pondróvér (#1232) | |||
4 | rájabőr (#404) | 4 | ramit kő (#226) | 1 | szigony (#389) | |||
5 | tudás gyöngye (#522) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | zöld üveg (#82) |