Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. febr. 16. 14h:00' EZ A 1424. JÁTÉKHETED, 190. FORDULÓD 1425. játékheted kezdete: febr. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3268 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: t 994 1 0 | támadod Elenios híveit |
* 2. KP: kf 161 2 0 | kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat a bal kezedbe |
* 3. KP: ve 135 100 0 | megveszed a 135. tárgyat 100 |
* 4. KP: ve 211 5 0 | megveszed a 211. tárgyat 5 |
fa 397 1987 2 | feladod a 397. tárgyat az 1987. kalandozónak (2 darabot) |
fa 309 1987 1 | feladod a 309. tárgyat az 1987. kalandozónak (1 darabot) |
faa 32 1578 519 | feladod a 32. tárgyat az 1578. tárgyat az 519. tárgyat |
faa 1262 1527 708 | feladod az 1262. tárgyat az 1527. tárgyat a 708. tárgyat |
faa 738 1712 886 | feladod a 738. tárgyat az 1712. tárgyat a 886. tárgyat |
faa 223 444 301 | feladod a 223. tárgyat a 444. tárgyat a 301. tárgyat |
faa 419 601 298 | feladod a 419. tárgyat a 601. tárgyat a 298. tárgyat |
faa 392 248 331 | feladod a 392. tárgyat a 248. tárgyat a 331. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 698 4 | bemész a 698. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog jobb oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 elkarog szőrt. 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós bal karját. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 36 életpontot sebeztél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}
Meglengetve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat bal oldalát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 pirkitet. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 kaját. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 kaját. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a törpemammut ormányát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 kaját. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány bal oldalát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 43 életpontot sebeztél. A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 pirkitet. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán bal lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 10 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Elszántan a másikra ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 etra hályog (ld. enc.). 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 elkarog szőrt. 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ef 4 0 0 | energia fejlesztése 4 |
* 3. BP: t 994 1 0 | támadod Elenios híveit |
* 4. BP: kf 32 2 0 | kézbeveszed/felveszed a 32. tárgyat a bal kezedbe |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 elkarog szőrt. 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
A HIT EREJE II. (537. TUDATI KÉPESSÉG) A közös imádkozás, a papi hit egybeolvasztása olyan ellenállhatatlan fegyver a közös tudatotok kezében, amelynek senki, és semmi nem állhat ellen. Ha a harc során megidézed istened hatalmát, elegendő lesz egyetlen pillanatig magad elé idézned a tudati erődben felsorakozott tudattársaidat, ahogy közösen mormolják a szent igéket, és varázslataid úgy hatolnak majd át az ellenfél varázsvédelmén, mint kés a vajon! [Mostantól a támadó papi varázslataid ellen az ellenfél extra mentődobás-büntetést kap. A büntetés a szintedtől függ, annak nagyjából egy ötöde. A képesség automatikus, parancs kiadását, aktiválást nem igényel.] |
YAURRI MÁSZÓVERSENY Az utóbbi időkben a csodálatos remeték, a síkok és egyéb élvezetek hajhászása miatt a kalandozók elhanyagolták a másznivalók rendszeres tisztogatását. Emiatt ezekben a - korábban turisták által is biztonságosan látogatható - tereptárgyakban a szörnyek hihetetlen módon elszaporodtak! Ezért aztán a Yaurri királyság 2 hónapon át tartó akciót hirdet, amelyben megjutalmaz mindenkit, aki segít a másznivalók kitakarításában! (Játéktechnikai információk: A mászóhelyeken +1 szörny jön az utolsó szörnyből. (Ha az adott mászóhelyre ki van kapcsolva a plusz szörny a H <mászóhely száma> 1 paranccsal, akkor az eseményből jövő plusz szörny sem jön a másznivalóban.) A mászóhelyeken megölt összes szörnyet beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az esemény szörnyek erősödésének megfelelően. A mászóhelyeken a szörnyek 50%-kal több TP-t érnek. Bekerült minden területre egy új másznivaló, az égigérő grok. Az égigérő grokok csak a yaurri mászóverseny idején lesznek elérhetőek. Az égigérő grokok pontos koordinátája megnézhető a honlapról letölthő térképen. A minieventek során használható az ERO {szörnyerősség} parancs. Ahol a szörnyerősségre 0-300 közötti érték állitható be, de legfeljebb feleannyi, mint ahány szörnyet a karaktert megölt az aktuális minieventben. A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye |
RÉZ MORFÉREM (2711. TÁRGY) A réz morfmedált azok kapták jutalmul, akik segítettek a 2. morf invázió során a morfok Végzet vermébe történő visszazárásában. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír. Viselőjének felbuzdítja a harci szellemét (+1 támadás), és látványa demoralizálja az ellenfelet (-1 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
ELF CSONT (664. TÁRGY) Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le... |
CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY) Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen? |
LIUMBE BIMBÓ (656. TÁRGY) Néha sikerül elkapni a ritka pillanatot, amikor a liumbe épp szaporodásra készül. Ha ilyenkor legyőzöd, hozzájuthatsz egy szépséges, és önmagában veszélytelen liumbe bimbóhoz. |
HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni. |
FPI FORMÁLÓ MINTA (419. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, szürkés, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy tőrt formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Fpi formázó minta. A Fpi a szúrófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok szúrófegyver alakúra formázni. |
DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni. |
GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni. |
ESTHARI RUBIN (748. TÁRGY) Az Esthar császárság ékszerészei és aranyművesei messze földön híresek voltak - nem csoda, hiszen rengeteg megrendelést kaptak a varázstárgyakat készítő mágusoktól és papoktól. Ez a borostyánba foglalt rubinkő is egy ilyen megrendelésre készülhetett, de sosem ruházták fel mágiával. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY) Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
BO'ADHUN ARANYGÖMB (757. TÁRGY) Egy ismeretlen rendeltetésű, magából halvány mágikus aurát árasztó aranygömb. Teljes felületét teleírták apró bo'adhun rúnákkal, amelyek jelentését sajnos nem vagy képes megfejteni. |
SMARAGD VÉDŐGYŰRŰ (223. TÁRGY) Ez az aranygyűrű, közepén egy csillogó smaragdszilánkkal, mágikus erővel bír. Amíg hordod, mágikus aurát von köréd, ezáltal kettőt adva a védekezésedhez és a szerencsédhez. Ahhoz, hogy felvedd, a KF 223 parancsot kell kiadnod. |
PÓKKARMOK (886. TÁRGY) Eszedbe jut a pillanat, amikor egy pókot egy teljesen sima, függőleges felületen láttál kapaszkodni. Amikor közelebb léptél, a kis állat, nem törődve a gravitációval, pillanatok alatt elmászott a szemed elől. Nos, igen, ha te is ilyen póklábakkal rendelkeznél, nem lenne az a meredek felület, amin ne tudnál felmászni. Már csak egy megfelelő pókot kellene keresni... Micsoda felfedezés! A hótarantulák fehér lábainak végén apró karmok meredeznek, melyek pont megfelelőek lennének e célra. Ha három karmot két csepp ragasztóval összeillesztesz, remek mászóeszközt kapsz. Ha mind a négy végtagodra ilyet helyezel, (tehát 12 tarantulakarom, 8 csepp ragasztó) szinte a legmeredekebb falfelületen is tesztelheted mászótudásodat. A pókkarmok elkészítése aprólékos munka, így elkészítéséhez kell némi idő: a KT 886 paranccsal 40 TVP-be kerül. |
NUMERINOR KARKÖTŐJE (1712. TÁRGY) A trixeknek is megvan a maga történelme. Numerinor hatalmas tudású vízmágus volt egykoron, mígnem egy napon hirtelen nyoma veszett. Csupán ezt a mágikus varázstárgyat hagyta népére hagyatékul, de hát nem vigyáztak rá elég jól, a relikvia most a tied lett. A karkötő hatása őrületes: megvédi viselőjét majdnem (90%-ban) mindenféle elhalálozástól (ahol angyalok gyűrűje kellene), védettségét 8-cal növeli meg, és a szintszívástól sem kell rettegnie többé. Numerior karkötőjének viseléséhez legalább 50. szintűnek kell lenned. |
NATHARION KARKÖTŐ (738. TÁRGY) Az elveszett Esthar császárság egy ősi relikviája. A rakshallion rítusvezető papjai használták, nem törődve a fizikai gyengeséget okozó mellékhatással. A natharion karkötő valóban nagy hatalmat biztosít, intelligenciádat és teológiádat 5-tel, védettségedet 2-vel megnövelve. Ehhez képest a -5 erő igazán csekélység. A viseletéhez minimum 30. szint szükséges. |
ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY) Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned. |
RITUALISTA AMULETT (708. TÁRGY) Egy kövekből és apró csontokból font nyaklánc, minden bizonnyal a troll ritualista szegényes varázstudásának forrása! Ha felveszed, magad is tapasztalhatod mágikus erejét - viselésekor +1 szerencsét kapsz! |
JEROME KÖPENYE (1527. TÁRGY) Hozzájutottál Jerome legendás köpenyéhez! Ez? Hiszen csak egy ütött-kopott köpönyeg, aminél különbet bármelyik kolduson láthatsz, bármelyik helytartói városban. Lehet azonban, hogy mégsem kéne kidobnod, próbáld ki előbb: a legendák szerint ugyanis a köpenynek különleges képességei vannak: véd a kisebb sérülésektől (+2 védettség), a rád lőtt varázslatok sikerének esélyét csökkenti (+2 szerencse), csökkenti az éhségérzetet (mint a vasszervezet varázslat), valamint könnyeben talál élelmet gazdája (+3 vadászatot is ad). |
HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY) Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált. Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel. |
TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY) A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges. |
NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY) Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 0 TVP és 1 tinta szükséges. |
SÁRKÁNYTANYA (492. ÉPÍTMÉNY) Amint eléred a város határát, az utcák lassan eltünedeznek, csak egy keskeny, ám jól kitaposott ösvény vezet kifelé a vadonba. Kíváncsian követni kezded. Az út kanyarogva vezet előre, be a hegyek közé. Az egyik kanyar előtt úgy tűnik, mintha véget érne egy meredek, semmitmondó sziklafal tövében, ám kalandozóösztöneid nem hagynak nyugodni, és addig keresel, amíg egy bokrokkal benőtt rést fel nem fedezel, amelyen túl ismét a jól ismert ösvény folytatódik. Még párszáz méteren át csalogat maga után és játszik veled bújócskát, de végül kiérsz egy völgybe, és tátva marad a szád: szemközt veled egy barlang nyílása tátong. A bejárat akkora, hogy egy kultúrmasztodon-csorda kényelmesen átsétálhatna rajta különösebb tülekedés nélkül, és a nyílás fölött egy furcsa jel fénylik - Egy napkorong előtt körívbe gömbölyödött sárkány varázsgömböt őriz, amelyben viszont egy napot ölelő háromszög látszik. Még sosem láttál hasonlót, ezért rutinosan feltúrod a hátizsákod, előkapod és fellapozod az Encyclopedia Fantasia vonatkozó passzusát, amely természetesen kimerítően tájékoztat a jel erdetéről és történetéről. Megtudod, hogy részeiben a szimbólum már régtől fogva létezik (hiszen Raia, az Aranysárkányok és Rhatt szent jelképeiről van szó), ám ebben a formájában csak egyetlen helyet díszít: a világunkba lassan visszaköltöző aranysárkányok lakóhelyét. Lassan becsukod a szádat, és közelebb óvakodsz. A barlang belsejéből meghatározhatatlan eredetű derengés szűrődik ki. Alighogy belépsz a bejárat homályába, bármilyen halkan is igyekszel osonni, bentről mozgolódást hallasz, és alig pár lépés után egy óriási fejjel találod szemközt magad. Mögötte ott tornyosul maga a sárkány is, de a te látómeződnek így öt-tíz méterről még a fej is sok. Minden bátorságod és harcedzettséged ellenére önkéntelenül teszel két lépést hátra, és ismét becsukod a szádat. Uramisten! Lehet élőlény egyáltalán EKKORA? Egy északi tűzsárkány vidáman körbeszaladgálhatna a hasa alatt (ha nem tiltaná a méltósága :))! Ennek ellenére arckifejezése, bár évezredek bölcsességéről és tapasztalatáról árulkodik, teljesen barátságos. Száját nem nyitja ki, szavait mégis a fejedben hallod zengeni: "Üdvözöllek, kalandozó! Tudom, mi jár a fejedben, de ne félj. Lehet, hogy a világ gonosz, és lehet, hogy más sárkányok is azok, de az aranysárkányok sohasem bántották a magadfajta halandókat. Mi a rend és teremtés Urát szolgáljuk, ezért csak figyelünk, tanulunk, és tanítunk, ha van kit. Ha egy kis nyugalomra vágysz a folyamatos készenlét után, barlangom előtted is nyitva. Nyugodt pihenésed lesz, én vigyázok rád." A következő pillanatban félelmed semmivé foszlik, csak egy kis kellemes csodálkozás marad a helyén. "Nézz körül nyugodtan." - olvas tovább vendéglátód a gondolataidban. Ahogy beljebb sétálsz, egy monumentális barlangteremhez érsz, amelynek teteje a homályba vész. Aranyos derengés tölti be a teret, amelynek forrása a terem közepén álló kőkút. Belepillantva mintha egy másik világot látnál a fenekén - mint ahogy azt is látsz. Felhőből épült paloták sorakoznak a messzeségben, közöttük kisebb-nagyobb sárkányok és humanoidok repkednek. Ki nem mondott kérdésedre azonnal érkezik a válasz: "Ez a tudatkút, amit pedig odaát látsz, az az a sík, ahová Mesterünkkel együtt annak idején visszahúzódtunk. Nem, te nem tudsz innen odajutni. Érintsd csak meg a "vizet": folyékonynak tűnik és hullámzik, de ha hozzáérsz, kemény, mint a legkeményebb gyémánt. Ehhez még sokat kell nőnöd... de legalább láttad, hogy van remény. Felfedezel még egy sor kisebb-nagyobb benyílót és járatot is, de valami azt súgja, hogy neked arra semmi dolgod, így csak körbejárod a központi termet, és megcsodálod a reliefeket a falakon. "Nos, maradsz? Most nem? Járj akkor szerencsével, és ne felejtsd, hogy van egy hely, ahol ha nyugalmat keresel, biztosan megtalálod. Minden jót, kis barátom!" Válladra emeled motyódat, és jóleső érzéssel a szívedben, magadban sosem hallott dallamokat dudorászva lassan visszabattyogsz a városba. (Megjegyzés: Ha a barlangban pihensz, védve vagy mindenféle tudati abajgatásoktól, ingyen felkerül rád egy letörhetetlen nagyobb tudatpajzs. Emellett kapsz +1 jóságot, agressziód háromra csökken és kalandozóra kiadott feltételes támadásaid, valamint feltételes lopásaid törlődnek. Figyelem! A tudatpajzs csak forduló végén kerül fel, és csak azokra, akik nem állították azóta vissza az agressziót vagy a lopást! A barlangot Raia hívei oltárként használhatják. A barlang semmilyen módon nem rombolható le, vagy pusztítható el.) |
RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL) Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken. |
KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY) A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet. |
SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY) Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen. |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY) Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg. |
Erő: | 30 (35) | Szint: | 17 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 29 (31) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 24 (28) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 71/71 év |
Egészség: | 19 (21) | Életpont: | 419/409 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 338/338 | Pénz: | 4114 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/10 | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 1/9 | ütőfegyverek: | 23/17 (+17%) | lőfegyverek: | 18/91 |
dobófegyverek: | 1/22 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
129,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 138 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 719 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/96 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 42/39 (+72%) | 3. lopás: | 1/55 |
4. mászás: | 3/51 | 5. csapdakészítés: | 13/82 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 3/74 |
7. gyógyítás: | 35/59 | 8. titkosírás: | 1/70 | 9. felderítés: | 6/25 |
10. szörnyidomítás: | 8/84 | 11. teológia: | 11/82 | 12. taumaturgia: | 27/99 |
13. zene: | 26/38 | 14. szörnyismeret: | 3/66 | 15. vadászat: | 12/69 (+144%) |
16. bányászat: | 27/62 | 17. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50) |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
trikornis (#104), Elenios hívők (#994) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), ragyás burástya (#111), élőholt quwarg (#202), varkaudar behemót (#189), varkaudar bajnok (#190), borzalmas varkaudar (#166), vark. nekromanta (#173), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): többek közt 116. tárgyat kell leadnod. tanya (507): 3. labirintus (24,20). adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): többek közt 212. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). kőtorony (664): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
3, 24, 25, 27, 41, 46, 50, 51, 52. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID | ||
A második morf invázióban megölt morfok száma: 14, az összesen kapott pontszám: 1400. | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 2, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 200. | ||
Részt vettél a Világégést túlélők 30. évfordulójának ünnepségén. Felejthetetlen élmény volt! | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
csatamén idézése (148) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
kőbőr (299) |
harci mágia (334) |
alattvalók védelme (345) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
795 | arany (#50) | 2 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászó-karperec (#392) | |||
24 | mutáns csont (#331) | 3 | pszi kő (#248) | 2 | zafír erőöv (#397) | |||
4 | fpi formázó minta (#419) | 2 | din formázó minta (#301) | 2 | gór formázó minta (#444) | |||
3 | pókkarmok (#886) | 5 | Numerinor karkötője (#1712) | 3 | Natharion karkötő (#738) | |||
1 | ritualista amulett (#708) | 1 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | Halatir kalapja (#1262) | |||
1 | tükörpáncél (#519) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | 27 | kaja (#2) | |||
4 | pirkit (#153) |
128 | 129 | 130 | |
-46 | |
|
|
-45 | |
|
|
-44 | |
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) |
királygyík (#26) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) |
varkaudar (#64) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | bombagoly (#79) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) |
mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) |
mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) |
sötét gnóm (#132) | palotaőr (#134) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) |
pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) |
fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) |
nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) | ongóliant (#159) | kétfejű troll (#163) |
bávatag golombár (#165) | borzalmas varkaudar (#166) | vark. nekromanta (#173) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) |
varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) |
Tguarkhan (#212) | tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) | alanori csatamén (#233) | vadász quwarg (#241) |
őrjáratozó katona (#274) | manaelementál (#290) | Thargodan csontváz (#297) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) |
halálmadár (#351) | erszényes elkarog (#354) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) |
ryuku légiós (#361) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) |
varkaudar hírnök (#686) | varkaudar íjász (#687) | burástya királynő (#759) | ryuku futárbérenc (#765) | Jerome (#956) |
Quirov (#975) | Ciang Csí (#978) | varkaudar felderítő (#7133) | halálos morf (#7618) | brutális morf (#7620) |
lomha morf (#7621) | védelmező morf (#7622) | mágiamorfáló (#7623) | domináns morf (#7624) | éltető morf (#7625) |
változatos morf (#7626) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | $bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | $csontszurony (#12) |
kőkalapács (#13) | $sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) |
kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | $gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) |
smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) |
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) |
kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | $kígyóbőr kesztyű (#49) |
arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | $rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) |
csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) |
bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) |
bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) |
$tinta (#101) | vízionár szem (#102) | $magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | $evaporőr háj (#105) |
rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) |
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
$ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | $göcsörtös bunkó (#123) |
rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) |
$hebrencs állkapocs (#130) | $ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | $csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) |
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | $denevér szimbólum (#140) |
$nap szimbólum (#141) | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | grok-képződmény (#149) |
szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) |
nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | $ugh méreg (#166) |
sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) |
téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) |
szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | $ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) |
vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | nagy vaskulcs (#186) |
mérgezett vasnyíl (#187) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | $aranylánc (#191) | $arany karperec (#194) |
$obszidián függő (#195) | trófea nyaklánc (#196) | $igazgy. fülbevaló (#197) | $trikornis szarv (#198) | gyíkfű csomó (#200) |
gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) |
ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) |
sáfránypor (#211) | $dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) | praglonc hártya (#215) |
fedett verem (#219) | dobóháló (#221) | smaragd védőgyűrű (#223) | $orgyilkos tőr (#225) | ramit kő (#226) |
helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) | ilkin érc (#232) |
furulya (#233) | dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) | pular kristály (#239) |
kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | kvazár (#244) |
márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) | fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | regeneráló gyűrű (#254) |
tatu ködmön (#255) | templom (#256) | szent kehely (#257) | nehezék (#258) | szopókő (#259) |
isteni könnycsepp (#260) | friss csatamező (#262) | ősi csatamező (#263) | remák szív (#264) | kristálygömb (#265) |
kvazár sisak (#266) | $fülemüle agyar (#267) | $gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) |
szürke bőrkesztyű (#271) | aranytű (#272) | szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) | umbatari karkötő (#278) |
Mágikus Koponya (#279) | $raptor karom (#281) | Tharr Keresztje (#287) | zan indukátor (#288) | bíbor erőöv (#291) |
arx formázó minta (#298) | cru formázó minta (#300) | din formázó minta (#301) | Fairlight köpenye (#303) | $kőszem (#304) |
$réz papi karkötő (#307) | ezüst papi karkötő (#308) | arany papi karkötő (#309) | galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) |
borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) | ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüsthegyű lándzsa (#324) |
ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) | csontpálca (#329) |
mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) | pukkanó tűcsapda (#336) |
rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | shinai gömb (#348) | tolmokov-koktél (#351) | mithril (#352) |
quwarg boly (#359) | vámpírtőr (#364) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) |
moa rubin (#379) | moa zafír (#381) | moa jádekő (#382) | moa burát (#384) | moa gyémánt (#385) |
moa katalizátor (#386) | szigony (#389) | polip szívóka (#391) | mászó-karperec (#392) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) | ház (#400) |
morgud hagymatő (#402) | fokhagyma (#403) | rájabőr (#404) | vas fejpánt (#408) | aranypikkely (#415) |
teknőcpajzs (#417) | fpi formázó minta (#419) | tyrex bunkó (#421) | szívkereső (#423) | gránátkaktusz (#428) |
kaktuszbogyó (#429) | bogyógránát (#430) | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) |
ónix masszavadító (#438) | szent liget (#439) | gór formázó minta (#444) | kvazár kesztyű (#445) | kristályfolyadék (#449) |
zangrozi csizma (#451) | térkapu (#452) | mágusköpeny (#453) | cápaölő tőr (#480) | raptor szablya (#482) |
barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | rothadás szentélye (#487) | erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) |
sárkánytanya (#492) | Eldereth kristály (#511) | pásztorbot (#513) | tükörpáncél (#519) | tudás gyöngye (#522) |
Chara-din monolitja (#534) | csatabárd (#555) | főnixtoll (#563) | hro formázó minta (#601) | darázsszárny (#652) |
liumbe bimbó (#656) | elf csont (#664) | elkarog szőr (#665) | szulfagor agyar (#677) | smaragdkő (#678) |
ritualista amulett (#708) | etra hályog (#712) | művészi porolit (#720) | Natharion karkötő (#738) | esthari rubin (#748) |
bo'adhun aranygömb (#757) | pókkarmok (#886) | rozmárfog (#1069) | csodák kútja (#1096) | Éjmágus tükre (#1100) |
csigakagyló (#1131) | örökkéval.kristálya (#1207) | régészeti lelőhely (#1208) | bruhatagnyelv (#1230) | Halatir kalapja (#1262) |
Sheran cserepe (#1271) | Jerome köpenye (#1527) | féregnyereg (#1532) | trikornis nyereg (#1536) | térhajlító kavics (#1539) |
Arsa potrohgyűrűje (#1541) | Métely páncélja (#1562) | bozontfonat (#1563) | Krough fejdísze (#1570) | grifftoll kesztyű (#1578) |
Numerinor karkötője (#1712) | krónika (#1725) | Brod buzogánya (#1735) | névjegykártya (#1846) | Kragoru iszákja (#2058) |
varkaudarölő érem (#2195) | kék morfplazma (#2442) | zöld morfplazma (#2444) | fehér morfplazma (#2445) | fekete morfplazma (#2446) |
sárga morfplazma (#2447) | lila morfplazma (#2448) | bíbor morfplazma (#2450) | réz morférem (#2711) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ERO [százalék] minieseményben maximális erősítés ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FELV KT/szövetség - szövetségi felvétel FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LIC sorszám összeg - licitálás az árverésen LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz [kalandozó] [hányszor] - pénz berakása bankba PKI pénz [hányszor] - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése SZV téma szavazat - szavazás T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstől TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TKB beállítás beállítás - többszemélyes kaland beállítása TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat [varázsl] [varázsl] 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |