18. forduló, 20. forduló, Shyna Mala összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 23. 10h:18'
EZ A 22. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
23. játékheted kezdete: nov. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3032
SZÁMLA : XXXX

SHYNA MALA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [19,-14] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz Ranis Athrys-szal. Egy mászókarmot visel. Fegyverzetét egy drasmólyom trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Ranis Athrys, amikor összefutottatok, adott neked 2 kaját, 2 kaját, egy kaját, egy kaját, 3 kötelet és egy lajhár csontot (ld. enc.).
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+12 életerő.)

kt 221 1 elkészíted a 221. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 dobóhálót. [10 pontot használtál fel, van még 152.]

f 221 kísérletezel a 221. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... Gyanús, hogy közelében jársz valamilyen találmánynak, de érzed, hogy valami még hiányzik... Kudarcot vallottál. [Ezt a Feltalálást akkor próbáld újra, ha már tudsz valamit arról, hogy hogyan kell egy szörnyet élve elfogni.] Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [5 pontot használtál fel, van még 147.]

f 236 kísérletezel a 236. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz lantot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

f 236 kísérletezel a 236. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz bumerángot. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 137.]

kt 23 7 elkészíted a 23. tárgyat (7 darabot)
Legyártottál 7 mérgezett tüskét. [7 pontot használtál fel, van még 130.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+25 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 90.]

m 1 mozogsz északkeletre
[20,-15] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű troll férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Fegyverzetét egy sarki róka trófea díszíti. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy dárda. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Quattrus. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. [10 pontot használtál fel, van még 80.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 72.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 64.]

m 2 mozogsz keletre
[21,-15] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kőszáli disznó nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőszáli disznó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kőszáli disznó néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőszáli disznó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. Elhajítod a vacak csodabogár trófeát, és kinyersz egy alkalmas kőszáli disznó trófeát. 36 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 54.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 46.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 38.]

m 2 mozogsz keletre
[22,-15] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Szédülsz, ahogy lepillantasz egy szakadékba. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kőszáli disznó közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kőszáli disznó bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kőszáli disznó! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőszáli disznó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 28.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 20.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 12.]

m 2 mozogsz keletre
[23,-15] Továbbra is magashegységben vagy.


Összefutsz Ranis Athrys-szal. Egy mászókarmot visel. Ruházatát egy drasmólyom trófea díszíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 2.]

a 56 5007 1 átadod az 56. tárgyat az 5007. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 mákrózsa virágot Ranis Athrys részére. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Megeteted a gyermekedet. (-1 kaja.) Fontos ponthoz jutott el a gyermek nevelése: most tanulja meg a különböző tárgyak készítésének módját. Az egyszerűbb tárgyakat, mint bot vagy kőkés pillanatok alatt elsajátítja, de a bonyolultabb dolgok több időt igényelnek. Sok segítséget nyújt Ranis Athrys is, aki a nehezebben felfogható dolgokat más szempontból magyarázza el, és néhány új dolgot is elmond. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 160 pontot. A következő körben tehát 162 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY)
Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire.

LANT (238. TÁRGY)
Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik.

BUMERÁNG (249. TÁRGY)
A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4.

KARAKTERLAP

Shyna Mala, egy göndör aranyhajú, piros szemű gnóm nő vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 19. fordulód.

Erő: 10 Szint: 6 Merészség: 5/5 Magasság: 109 cm
IQ: 20 Támadás: 5 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 89/89 év
Egészség: 10 Életpont: 89/50 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 37 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 246 TP-t kaptál. Jelenleg 1389 TP-d van. A következő szinthez még 611 TP szükséges. Trófeáid: móleon, kőszáli disznó. Gyermeked egészséges.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 ütőfegyverek: 4 lőfegyverek: 3 (+1)
dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mérgezett tüske (#23) (2 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 5 (+1) 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 8 6. vadászat: 8
7. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
ormánygőte (#18), sünmedve (#33), kaszabolósáska (#83), bolhakutya (#17), drótszőrű pincsi (#22), grákó denevér (#25), kavadu (#19), surranó kígyó (#30), technokolin (#50), hegyi rák (#61), móleon (#68)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
óriás patkány (#42), acéldarázs (#140)

Összsúly: 24.37 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 gyenge méreg (#26) 4 kötél (#92) 1 mákrózsa virág (#56)
7 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dobóháló (#221) 3 kaja (#2) 5 mérgezett tüske (#23)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(20,-15) Quattrus (2493. kalandozó)
(21,-15) kőszáli disznó (#34)
(22,-15) kőszáli disznó (#34)
(23,-15) Ranis Athrys (5007. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek