Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. aug. 19. 9h:12' EZ A 46. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD 47. játékheted kezdete: aug. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1219 SZÁMLA : XXXX |
f 21 30 41 | kísérletezel a 21. tárggyal a 30. tárggyal a 41. tárggyal |
kf 84 | kézbeveszed/felveszed a 84. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a spagulár testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a spagulár fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
le 84 | leveszed/lerakod a 84. tárgyat |
be 528 | bemész az 528. épületbe |
kf 89 2 | kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [28,4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő tintacsiga nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga bal oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tintacsiga kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
kt 69 2 | elkészíted a 69. tárgyat (2 darabot) |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Ez mellément. Elszántan a másikra támadsz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [30,5] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy garokk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a garokk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk bal első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a garokk bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [32,3] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kavadu közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a kavadu jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel kegyetlenül megütöd a kavadu fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kavadu csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 5.]
f 103 | kísérletezel a 103. tárggyal |
k 1 2 2 | követed az 1. fajúakat 2 lépésig keletre |
k 2 2 2 | követed a 2. fajúakat 2 lépésig keletre |
k 3 2 2 | követed a 3. fajúakat 2 lépésig keletre |
k 4 2 2 | követed a 4. fajúakat 2 lépésig keletre |
k 5 2 2 | követed az 5. fajúakat 2 lépésig keletre |
k 6 2 2 | követed a 6. fajúakat 2 lépésig keletre |
k 7 2 2 | követed a 7. fajúakat 2 lépésig keletre |
k 8 2 2 | követed a 8. fajúakat 2 lépésig keletre |
TÁVCSŐ (42. TÁRGY) A zsákodban cipelt kacatokat egymáshoz illesztve egy kézenfekvő, de mégis korszakalkotó felfedezéshez jutottál: rájöttél, hogyan kell távcsövet készíteni. Nos, a dolog nem olyan egyszerű, mint egy csontszurony összedobása. Először is, két ormánygőte csontot simára kell csiszolnod smirglilevéllel. A csövek két-két végébe ezután varányszemeket illesztesz (tehát összesen négyet). Végül az egészet bevonod grákóbőrrel, így adva tartást (és küllemet) az egésznek. A két ormánygőte csonton, a smirglilevélen, a négy varányszemen és a grákóbőrön kívül még 20 pontra van szükséged, hogy a távcsövet a KT 42 paranccsal elkészíthesd. Ez ugyan nem a legfinomabb műszer, de kezdetnek megteszi. Automatikusan használod, nem kell kézbe venni. Ha van távcsöved, jó rálátásod nyílik nemcsak azokra a mezőkre, amelyeken jársz, hanem a velük szomszédosakra is. Olyan tereptípusokon, ahol nem lehet messze ellátni (bozótos, erdő) persze nem sok hasznát veszed. Az így felfedezett dolgokat, épületeket persze még ezután közelebbről is meg kell vizsgálnod ahhoz, hogy az E.F.-ben leírást kapjál róluk. Ezen kívül nem árt, ha tudod, hogy a távcső az egyik legalapvetőbb alkotórésze a szeksztánsnak. |
BRONZPAJZS (89. TÁRGY) Mint rutinos bronzszakértő, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kőkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért. |
SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY) Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet. |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
Erő: | 14 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 110/49 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 11 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8 | vágófegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 2 |
dobófegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -2.); dárda (#10) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 9 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. harcművészetek: | 7 | 9. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 0, max: 12) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | ||
1 | * | mászókarom (#78) | 1 | * | szöges páncél (#65) | 1 | * | vassisak (#160) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | dárda (#10) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | kőkalapács (#13) | >1 | kőkés (#6) | 1 | parittya (#18) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | + | deus ex machina (#1) | 5 | fáklya (#36) | 22 | kaja (#2) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | 12 | drótszőr (#37) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | grákóbőr (#41) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | kavadu lebeny (#24) | 3 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
1 | rókafarok (#124) | 5 | sallank karom (#128) | 14 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 10 | varányszem (#30) |
Összsúly: 36.14 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | kerek kő (#19) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | bronzpajzs (#89) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 5 | sallank karom (#128) | 2 | szárnyas hernyó (#69) |