187. forduló, 189. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 9. 9h:19'
EZ A 227. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
228. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,82] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 38. pontnál.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. Minden varázserőd visszatért. (+25 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+62 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 1293. hetének nyerőszámai: 7, 30, 16. 9 db 0 találatos szelvényed volt. 8 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 88 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 5. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 312.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 302.]

p 69 15 használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

lm 37 62 65 mozogsz 37 62 65
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [32. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [31. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [37. PONT.] Hirtelen egy varkaudar hírnököt veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök jobb oldalát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 767 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 28, gyógyulás: 46, összesen: +18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 5 sáfrányport. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [31. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [30. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [40. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] Folytatod az utat. Egy újabb kanyarnál vagy. [28. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [27. PONT.] Folytatod az utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [41. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [42. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [61. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar behemót lakik itt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 21, gyógyulás: 38, összesen: +17 ÉP}

A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [62. PONT.] Hirtelen egy borzalmas varkaudart veszel észre magad előtt. Valamilyen fegyver van nála. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb karját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 11 arany és egy vasérc. 1 941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 30, gyógyulás: 54, összesen: +24 ÉP}

Egy széles, magas terembe érsz. [61. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [63. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy borzalmas varkaudar van előtted! Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar bal karját. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű (ld. enc.), egy ezüst gyűrű és egy ezüst karkötő. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [64. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [65. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar varázsló van előtted! Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló bal karját. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a varkaudar varázsló bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 légiós hátizsákot. [85 pontot használtál fel, van még 212.]

lm 67 70 72 mozogsz 67 70 72
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [64. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [63. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [61. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [66. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [67. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy borzalmas varkaudar. Ismeretlen fegyvert szorongat. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl és egy obszidián függő. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}

Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [66. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [68. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy borzalmas varkaudar lakik itt. Ismeretlen fegyvert szorongat. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar bal karját. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 44, gyógyulás: 7, összesen: -37 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [70. PONT.] Hirtelen egy Mnebolathot veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath bal vállát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath bal lábát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a Mnebolath fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 103, gyógyulás: 13, összesen: -90 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 pszi követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy kis szobába érkezel. [68. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [75. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [72. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar varázsló az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló jobb lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [75 pontot használtál fel, van még 137.]

lm 74 77 80 mozogsz 74 77 80
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [75. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [73. PONT.] Hamarosan egy Tguarkhant pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tguarkhan testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a Tguarkhan nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő (ld. enc.) és 2 vasérc. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 77, gyógyulás: 13, összesen: -64 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +91 életerő.) Az út véget ér - egy zsákutca! [74. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló jobb oldalát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 manakristályt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy kis szobába érkezel. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [75. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [77. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar varázsló az. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a varkaudar varázsló jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 174 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 174, gyógyulás: 0, összesen: -174 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +115 életerő.) Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [75. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [78. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy borzalmas varkaudar. Valamilyen fegyver van nála. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc. 1 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [80. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló fejét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló jobb lábát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [65 pontot használtál fel, van még 72.]

lm 82 83 85 mozogsz 82 83 85
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [81. PONT.] Hamarosan egy Thargodan csontvázat pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy Thargodan csontváz lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz bal oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [82. PONT.] Hirtelen egy varkaudar varázslót veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 133 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 2 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 csontpálca és 10 gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +118 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +114 életerő.) A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [81. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [83. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar varázsló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel megcsapod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 sáfránypor, 10 purifikátor háj és 5 manifeszt.nyúlvány. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [81. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [84. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [85. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Dögvész az. (ld. enc.) Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 84. pontnál vagy. [40 pontot használtál fel, van még 32.]

ef 9 512 energia fejlesztése 9
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: h 1602 27 20 használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 28, 4.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 330 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

DÖGVÉSZ (7495. SZÖRNY)
Dögvész Ghallán a leghírhedtebb, legismertebb thargodan. Szerencsére a csak a csekélyebb thargodanok, a tguarkhanok fajából való, ám hatalma messze felülmúlja közönséges fajtársait. Több mint 15 éve már, hogy valamilyen módon Ghallára jutott, és elfoglalta az Álomőrzők által emelt Fény szentélyét. Szerencsére akkor sikerült visszaűzni a Sötét Földre, de ő azóta is bosszút forralt Erdauin minden lakója ellen. Így az első thargodank között volt, akik a varkaudar-thargodan szövetség keretében Ghallára léptek. Hatalmát bizonyítja, hogy ő lett a csatornától nyugatra tevékenykedő csapatok főparancsnoka. Azt ajánlom, hogy messzire került el, inkább a "katonáit" likvidáld, nélkülük Dögvész is sokkal kisebb problémát jelent.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 188. fordulód.

Erő: 32 (38) Szint: 23 Merészség: 7/1 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 27 (31) Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 20 Életpont: 372/372 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 28 (34) Varázspont: 444/231 Pénz: 6126 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 37/14 Pszi pont: 133/199
Eddig összesen 2367 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 435 TP-t kaptál. Jelenleg 1 174 333 TP-d van. A következő szinthez még 25 667 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, Mnebolath, ongóliant. A 106. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5350 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/95 (+32%) szúrófegyverek: 22/94 (+12%) vágófegyverek: 19/92
ütőfegyverek: 18/82 lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 27/61 (+9%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -19.); tolmokov-koktél (#351) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
98,82 mezőn táborozol, az 54. labirintusban, 2. szinten, 84. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 102
Kedvenc táborhely: 71,59
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/34 2. nyomkövetés: 49/77 3. mászás: 9/14
4. csapdakészítés: 16/79 (+5%) 5. csapdaészlelés: 5/38 (+11%) 6. gyógyítás: 14/80
7. titkosírás: 7/38 8. felderítés: 9/29 9. szörnyidomítás: 8/27
10. teológia: 21/89 (+22%) 11. taumaturgia: 18/97 (+15%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 2/5 14. harcművészetek: 25/8 15. zene: 5/74
16. szörnyismeret: 24/57 17. pszi: 20/37 (+5%) 18. zárnyitás: 6/65
19. vadászat: 4/54 20. bányászat: 28/52 21. testépítés: 5/24
22. főzés: 13/65 23. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> massza (#217)
tűzeső (#61) >> csontváz lord (#177) energiatüskék (#29) >> drakolich (#760)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) fehér glóbusz (#47) >> dermesztő lidérc (#645)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 50, 51, 52, 53, 54, 72, 73, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 857 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 7 pirkit (#153) 7 szögletes kő (#17)
24 tolmokov-koktél (#351)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
127 arany (#50) 1 aranytű (#272) 2 csontpálca (#329)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 fűszertartó (#210) 6 gyógykenőcs (#313)
2 kaja (#2) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 manakristály (#500)
5 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 obszidián függő (#195) 1 pszi kő (#248)
10 purifikátor háj (#269) 1 rókafarok (#124) 15 sáfránypor (#211)
2 Thargodan esszencia (#328) 5 vasérc (#152) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99
81
82
83
(98,82) az 54. labirintus bejárata, varkaudar hírnök (#686), varkaudar behemót (#189), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar varázsló (#271), Mnebolath (#237), Tguarkhan (#212), Thargodan csontváz (#297)

Üzenet küldése a karakternek