Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 6. 9h:11' EZ A 227. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD 228. játékheted kezdete: júl. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1142 SZÁMLA : XXXX |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós jobb vállát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 889 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 15, gyógyulás: 21, összesen: +6 ÉP}
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
ek 362 | t. energia kisütése: 362 |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
ek 7 18 4 | t. energia kisütése: 7 18 4 |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [99,80] Még mindig a városban vagy. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy sötét gnóm. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 4, gyógyulás: 22, összesen: +18 ÉP}
be 52 | bemész az 52. titkos labirintusba |
lm 2 4 8 | mozogsz 2 4 8 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a palotaőr jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a palotaőr bal karját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az udvari mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd az udvari mágus bal oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod az udvari mágus bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Az udvari mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 358 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 36, gyógyulás: 1, összesen: -35 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a palotaőr bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel kegyetlenül megütöd a palotaőr testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a palotaőr bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 9 11 13 | mozogsz 9 11 13 |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a palotaőr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a palotaőr fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a palotaőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 18 21 23 | mozogsz 18 21 23 |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a palotaőr jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a palotaőr bal vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a palotaőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a palotaőr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel iszonyatosan megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a palotaőr bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a palotaőr jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a palotaőr fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a palotaőr fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a palotaőr vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadászkutya izmos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadászkutya testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a vadászkutya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vadászkutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
lm 26 29 31 | mozogsz 26 29 31 |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a palotaőr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a palotaőr nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az udvari mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd az udvari mágus testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az udvari mágus jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az udvari mágus csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 358 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadászkutya izmos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászkutya fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadászkutya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadászkutya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadászkutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elit palotaőr nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az elit palotaőr testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az elit palotaőr bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 866 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
lm 35 | mozogsz 35 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus nyakát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus bal karját. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 99 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 196, gyógyulás: 33, összesen: -163 ÉP}
be 570 | bemész az 570. épületbe |
ek 7 4 9 | t. energia kisütése: 7 4 9 |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 773 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 9, gyógyulás: 23, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [97,81] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Találsz egy templomot. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy épületet. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas csüldő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjával megérint a vérszomjas csüldő. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 1, gyógyulás: 19, összesen: +18 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc fejét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegymélyi lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. (ld. enc.) 1 586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 13, gyógyulás: 33, összesen: +20 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 22, gyógyulás: 31, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [97,82] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 482 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 15, gyógyulás: 22, összesen: +7 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester jobb karját. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 52, gyógyulás: 53, összesen: +1 ÉP}
m 4 2 8 | mozogsz délre, keletre, északra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bundás csirmáz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya farkát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [98,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy csodák kútját. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [98,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Találsz egy varkaudar barlangot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Anathera Tsung orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy csodák kútját. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 19, gyógyulás: 30, összesen: +11 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: h 1602 27 20 | használod az 1602. tárgyat |
NAP SZIMBÓLUM (141. TÁRGY) Ezt a tapintásra mindig forró, sárgarézből kovácsolt nap-szimbólumot Raia követői viselik. A nap felé fordítva vakítóan felerősíti annak sugarait, bujdoklásra kényszerítve a sötétség szolgáit. Amíg viseled, néggyel jobb az energiatámadások elleni védettséged. A nap szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY) Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas. |
ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL) Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.) |
LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY) A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra. |
Erő: | 32 (38) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 33 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 372/406 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 28 (36) | Varázspont: | 444/189 | Pénz: | 4947 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 34/6 | Pszi pont: | 133/87 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 25/91 (+11%) | szúrófegyverek: | 22/60 (+5%) | vágófegyverek: | 19/92 |
ütőfegyverek: | 18/82 | lőfegyverek: | 10/60 | dobófegyverek: | *26/100 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
98,82 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 102 |
Kedvenc táborhely: 71,59 |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/17 (+334%) | 2. nyomkövetés: | 49/22 (+30%) | 3. mászás: | 9/6 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 25/50 (+922%) | 5. csapdaészlelés: | 8/27 (+312%) | 6. gyógyítás: | 14/80 |
7. titkosírás: | 7/38 | 8. felderítés: | 12/29 (+300%) | 9. szörnyidomítás: | 6/65 |
10. teológia: | 20/79 (+20%) | 11. taumaturgia: | 18/70 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 1/10 |
13. versengés: | 2/5 (+30%) | 14. harcművészetek: | 23/8 | 15. zene: | 5/74 |
16. szörnyismeret: | 24/20 (+37%) | 17. pszi: | 20/13 (+5%) | 18. zárnyitás: | 9/65 (+364%) |
19. vadászat: | 4/54 | 20. bányászat: | 28/52 | 21. testépítés: | 5/24 |
22. főzés: | 13/45 (+10%) | 23. csapatmunka: | 2/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (19,15) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | massza (#217) | |
tűzeső (#61) | >> | csontváz lord (#177) | energiatüskék (#29) | >> | drakolich (#760) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | fehér glóbusz (#47) | >> | dermesztő lidérc (#645) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 50, 51, 52, 53, 54, 72, 73, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 1, 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 49 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1288 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | pirkit (#153) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
3 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
99 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 5 | bomló esszencia (#2367) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 2 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | bronzpáncél (#90) | 3 | bronzpenge (#126) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 5 | csontszablya (#64) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 3 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nap szimbólum (#141) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | ragasztó (#83) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 6 | spiritusz (#170) | |||
1 | szent jogar (#150) | 3 | ugh méreg (#166) | 18 | víz (#27) |
96 | 97 | 98 | 99 | 100 | |
78 | |
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|