180. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 18. 9h:05'
EZ A 871. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD
872. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,57] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.)

* 1. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 346.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 341.]

* 3. KP: v 63 0 0 elmormolod a 63. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336.]

h 233 100 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+11 varázspont.) [100 pontot használtál fel, van még 236.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 226.]

ef 1 506 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 219.]

v 96 93 53 elmormolod a 96. varázslatot
43 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

pki 100 kiveszel a bankból 100 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 2 mozogsz keletre
[133,57] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy barátság szent tüzét. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Chara-din monolitja van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós fejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 210.]

ea 107 eladod a 107. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ea 57 eladod az 57. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ea 72 2 eladod a 72. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ea 212 2 eladod a 212. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ea 179 2 eladod a 179. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ea 56 10 eladod az 56. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ea 103 1 eladod a 103. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ea 14 6 eladod a 14. tárgyat 6
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

ve 348 megveszed a 348. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

h 348 használod a 348. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

gyk 127 60 gyakorolsz a 127. tárggyal 50 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy ryuku ostromteknős. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 39 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a ryuku ostromteknős fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 160.]

tf 4 60 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 120.]

f 4 101 106 kísérletezel a 4. tárggyal a 101. tárggyal a 106. tárggyal
Sajnos nincs nálad bot. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

f 189 166 kísérletezel a 189. tárggyal a 166. tárggyal
Sajnos nincs nálad vas dobónyíl. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

* 1. BP: h 336 0 0 használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 119.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

* 3. BP: tf 4 5 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 114.]

* 4. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 74.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 34.]

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 322 pontot. A következő körben tehát 352 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr tanítványa vagy. Papi hited: 87. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 181. fordulód.

Erő: 25 (32) Szint: 18 Merészség: 7/3 Magasság: 167 cm
IQ: 23 Támadás: 17 (18) Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 28 Védekezés: 36 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 24 Életpont: 278/237 Jellem: semleges Tul. pont: -2
Szerencse: 23 Varázspont: 308/7 Pénz: 211 arany Kép. pont: -1
Tudatpont: 15/0 EFejl: 1
Eddig összesen 926 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 913 TP-t kaptál. Jelenleg 295 908 TP-d van. A következő szinthez még 44 092 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, ryuku csapásvezető, varkaudar felderítő. A 173. fordulódban 324 arany került a bankszámládra. 362 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 21/75 (+3%) vágófegyverek: 11/53 (+11%)
ütőfegyverek: *20/100 lőfegyverek: 14/39 (+8%) dobófegyverek: 16/71 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); nyílvessző (#108) (12 -14.); nyu-shuriken (#157) (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
133,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 100 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/90 2. nyomkövetés: 25/43 (+4%) 3. lopás: 3/43
4. mászás: 9/33 5. csapdakészítés: 12/13 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/98
7. gyógyítás: 40/99 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 16/14
10. szörnyidomítás: 7/83 11. teológia: 26/47 (+12%) 12. taumaturgia: 21/16 (+6%)
13. zene: 24/12 (+110%) 14. szörnyismeret: 12/61 15. zárnyitás: 3/33
16. vadászat: 15/6 17. bányászat: 21/68

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) erőpajzs II (#63) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 198. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): 68. labirintus (140,13). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 66, 68, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 18, 45.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 26, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 2 925.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 66 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 182 TU szükséges.)

Összsúly: 98.06 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 nyílvessző (#108) 1 tükör (#43) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133 134
56
57
58
(133,57) oltár, Chara-din monolitja (#534), 46. jellempróba, ryuku légiós (#361), ryuku ostromteknős (#362), erszényes elkarog (#354)

Üzenet küldése a karakternek