Karakterszám: |
6204 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
181 |
Játékhét: |
747 |
E forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
83 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2016. dec. 27. 15h:33' |
A következõ
fordulód táplálható: 2016. dec. 28. |
|
E-mail!
DALIFI A DÉMONHERCEGNÕ KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32050.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*aug. 28.* Zsémbecske felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 1.* Miss Missing gyõzelmet aratott Vega felett.
*júl. 28.* Ursus
Maritimus pszionikus párviadalban legyõzte Miss Missinget.
*aug. 6.* Miss
Missing pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ursus Maritimus felett.
*aug. 11.* Ursus Maritimus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Miss
Missing felett.
*aug. 18.* Muadib elsõként ért el 50-es éberség tulajdonságot
a Hegy lakói közül!
*szept. 23.* Ursus Maritimus pszionikus párviadalban
legyõzte Miss Missinget.
*szept. 28.* Erhij Mergen pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Torda Táltos felett.
*szept. 28.* Erhij Mergen csatában
legyõzte Errtut.
*szept. 28.* Erhij Mergent rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*szept. 28.* Erhij Mergen gyõzelmet aratott Zex felett.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 368.]
v 155 |
155. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy nagyobb erõpajzsot. (+60% védekezés.)
(-25 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]
kno 65 18 |
65. képességre 18 képességpont |
Elköltesz 18 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]
var 129 28 |
129. varázslatra 28 képességpont |
Elköltesz 28 képességpontot mentális robbanás varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen mentális robbanás varázslatod ereje 16. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]
pta 129 3 3 3 3 3 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. Majom. 3.
Majom. 4. Majom. 5. Majom.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]
bb 13 13 13 13 1 3 |
több épület meglátogatása |
[be 13:] Belépsz a Pszionicisták Klánjának épületébe.
[be 13:] Belépsz a Pszionicisták Klánjának épületébe.
[be 13:] Elmész a Pszionicisták Klánjának épületébe.
[be 13:] Ellátogatsz a Pszionicisták Klánjának épületébe.
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Végigmustrálod a kínálatot:
kemény bõrpáncél (#3) 29 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 14 ap, kerek
kõ (#11) 1 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 2 ap, mandolin (#19)
58 ap, kötél (#128) 14 ap, díszes rézkulcs (#129) 7 ap, ében tündekard
(#132) 29 ap, ében nyílpuska (#133) 43 ap, ében láncing (#134) 58 ap, sárga
gömb (#136) 43 ap, lemúr hártya (#161) 4 ap, fekete nadrág (#171) 58 ap,
mintrogi erõöv (#262) 87 ap, khazdar taréj (#268) 23 ap, patkányfog (#270)
14 ap, lelakatolt ládikó (#310) 435 ap, olaj (#415) 14 ap, elsõsegély csomag
(#619) 3500 ap, az erõ rövid tõre (#1752) 271 ap, a tudás csatos öve (#2066)
158 ap, az ügyesség rövid tõre (#2652) 271 ap, az egészség kõamulettje
(#2996) 161 ap, a mágia csontmaszkja (#3342) 271 ap, a gyorsaság kõamulettje
(#3896) 161 ap, a gyorsaság vívótõre (#4003) 433 ap, a gladiátor malachit
karkötõje (#6191) 208 ap, a gladiátor harci nyílpuskája (#6238) 549 ap,
a törpék kõamulettje (#6596) 208 ap, a harcos ezüst fejpántja (#7857) 325
ap, a gólem kék köpenye (#8337) 320 ap, a gólem hosszú íja (#8472) 339
ap, az óriás kék köpenye (#8787) 320 ap, a tolvaj zangrozi csizmája (#9223)
497 ap, az entek elit lemezpáncélja (#9553) 654 ap, a mágus háromszögszimbóluma
(#10212) 334 ap, a mágus ezüst fülbevalója (#10257) 320 ap, a tudós csatos
öve (#11516) 205 ap, a remete sárgaréz nyaklánca (#12431) 215 ap, a mentát
halotti maszkja (#12791) 208 ap, a sebesség csatos öve (#13316) 205 ap,
a harcmûvész lovagi kardja (#13919) 755 ap, a szívósság könnyû nyílpuskája
(#14786) 243 ap, a szívósság csonttõre (#14801) 208 ap, a szellemek vassisakja
(#15026) 220 ap, a szellemek szárnyas sisakja (#15027) 339 ap, a gepárd
csontamulettje (#15597) 325 ap, a gepárd karikaszimbóluma (#15611) 215
ap, a bérmágus átlátszó köntöse (#17352) 325 ap, a bölcsesség bíbor pikkelyvértje
(#17668) 549 ap, a torony bíbor pikkelyvértje (#18118) 549 ap, az energia
nehéz harci nyílpuskája (#18839) 795 ap, a kígyó utazóköpenye (#19136)
205 ap, a sebezhetetlenség fogazott kardja (#19768) 515 ap, a ragadozó
háromszögszimbóluma (#20112) 334 ap, a küzdelem díszes köntöse (#20503)
497 ap, a küzdelem könnyû íja (#20621) 220 ap, a gyõzelem díszes köntöse
(#20953) 497 ap, a gyõzelem díszes karkötõje (#21042) 325 ap, a tökéletesség
átlátszó köntöse (#21852) 379 ap, a tökéletesség sárga öve (#21867) 374
ap, a tökéletesség hosszú íja (#21972) 393 ap, a tökéletesség görbekardja
(#22016) 314 ap, a tûz szürke maszkja (#22243) 368 ap, a tûz görbekardja
(#22466) 127 ap, a jég vörös maszkja (#22694) 577 ap, a jég szöges öve
(#22768) 361 ap, a jég sárgaréz nyaklánca (#22781) 121 ap, az enyészet
csontmaszkja (#23142) 217 ap, az enyészet márványgyûrûje (#23276) 114 ap,
az enyészet malachit karkötõje (#23291) 114 ap, a villám könnyû pikkelyvértje
(#23516) 149 ap, a villám kõamulettje (#23696) 114 ap, a villám fogazott
kardja (#23818) 386 ap, a méreg kõamulettje (#24146) 114 ap, a méreg márványgyûrûje
(#24176) 114 ap, a méreg aranyozott fülbevalója (#24208) 361 ap, a regenerálódás
vándorcsizmája (#24521) 114 ap, a regenerálódás kõamulettje (#24596) 114
ap, a regenerálódás görbekardja (#24716) 127 ap, a sün sárga öve (#25017)
212 ap, a sün csontamulettje (#25047) 217 ap, a teknõs zöld köntöse (#25451)
114 ap, a teknõs csontamulettje (#25497) 217 ap, a szalamandra vaspajzsa
(#25813) 386 ap, a szalamandra zöld köntöse (#25901) 114 ap, a yeti szárnyas
sisakja (#26277) 231 ap, a sav zöld köntöse (#26801) 114 ap, a sav könnyû
íja (#26921) 127 ap, a sav könnyû nyílpuskája (#26936) 149 ap, a sav hosszúkardja
(#26967) 231 ap, az elektromosság nagy pajzsa (#27162) 231 ap, az elektromosság
csontamulettje (#27297) 217 ap, a légzés kék köpenye (#27687) 212 ap, a
légzés ezüst nyaklánca (#27732) 226 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 127
ap, a légzés hosszú íja (#27822) 57 ap, az angyalok zöld köntöse (#28151)
114 ap, az angyalok malachitgyûrûje (#28227) 217 ap, az ellenállás vaspajzsa
(#28513) 386 ap, az ellenállás szürke maszkja (#28543) 368 ap, az ellenállás
ezüst nyaklánca (#28632) 226 ap, a bûz vándorcsizmája (#29021) 114 ap,
a bûz nehéz nyílpuskája (#29187) 261 ap, a sólyom malachit karkötõje (#29591)
114 ap, a sólyom hosszú íja (#29622) 231 ap.
[be 3:] Elhagyod a boltot. Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába.
Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura
nem kísér beljebb. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját.
Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható
(ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia
szint, és az arany ár látható: antimágikus szféra (#174, IQ16, 600ap) õrjöngés
(#180, IQ12, 450ap) sziklaerõ (#188, IQ14, 680ap) elemek uralma (#189,
IQ21, 530ap) {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha
egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 335.]
bb 4 7 8 9 20 29 |
több épület meglátogatása |
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél
érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a
BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új
végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz 10 kno és 20 TVP árán.
A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten
2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12. szinten 5, a 13-16. szinten
6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal
sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv,
Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es)
szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. {Megjegyzés:
Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett
található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé
emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Felkeresed a hivatalban a helytartót,
Rumadail Beorpot - Üdvözlöm, helytartó úr! Elnézését kérem, hogy csak
így betolakszom, de annyira furcsa minden ezen a szinten... Korábban ha
bementem más épületekbe, rögvest küldetésekkel halmoztak el! Most azonban
nem ez a helyzet. Mit rontottam el?
- Semmit, fiam - válaszol a helytartó
megfontoltan. - Ez azonban háborús övezet: itt más szabályok érvényesek,
sokkal óvatosabbak vagyunk! Az Ellenség ügynöke egyszer már betört ide,
nem akarunk ismét kockáztatni. Elõször is bizonyítanod kell, hogy megfelelõ
tapasztalatra tettél szert a korábbi szinteken, és hebehurgyaságoddal nem
fogod a szint biztonságát veszélyeztetni! Erre a célra egy speciális próbasort
állítottunk össze a felköltözõ galetkiknek. Ne aggódj, ha valóban jogosan
költöztél fel, semmi baj sem lehet!
(2. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet,
tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Az ügyeletes egy vékony, szürke
bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél.
Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint,
és körbevezet. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni,
ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. {Megjegyzés:
Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 70 arany. II.
Fiatalítás 75 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált
szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI.
Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése.
300 arany x szint, 50 tvp.
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj
a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is
valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani
tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél
a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni
a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz
egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés)
paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ
öt orgling fogja megadni: egy púpos, egy szõrös, egy csámpás, egy egyszemû
és egy fogatlan. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz
rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ.
Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan
több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban
a második a megoldás! Egy aprócska információt a púpos orgling is ad:
A második számjegy kisebb, mint az elsõ. És még hozzáfûzi, hogy a csámpás
orgling és az egyszemû orgling között van hazudós. Persze a szõrös orgling
mást mondana... Egy aprócska információt a szõrös orgling is ad: A válasz
50-nél kisebb, vagy esetleg pontosan 50. A füledbe súgja még, hogy az egyszemû
orgling és a fogatlan orgling mindig egyetértenek. Így hangzik a csámpás
orgling segítsége: A szám osztható hárommal. A füledbe súgja még, hogy
a fogatlan orgling és a púpos orgling között van hazudós. Persze az egyszemû
orgling mást mondana... Egy aprócska információt az egyszemû orgling is
ad: Az elsõ számjegy lehet 1, 4, 5 vagy 8. És még hozzáfûzi, hogy hallotta,
amikor a púpos orgling azt mondta, hogy a szõrös orgling igazat mond.
Egy aprócska információt a fogatlan orgling is ad: A megoldás két számjegyének
különbsége kettõnél több. Még azt is megemlíti, hogy a szõrös orgling hazudik.
A legvégén a remete is mond valamit: A második számjegy lehet 1, 4, 6,
7 vagy 9.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted
a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
Már messze vagy a barlangtól, amikor látod, hogy a remete lohol utánad.
- Valamit el kell mondanom - lihegi. - A Legendák Völgyérõl van szó.
Nem mese, igenis létezik, csak eltitkolják elõletek! - érdeklõdve hallgatod
a remete mondanivalóját.
[ld. enc.]
[be 29:] Felkeresed a kaszinót. Összesen 100 aranyat kívánsz eljátszani,
1 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik.
Lássuk, melyik körben mit nyertél!
Sajnos, egyetlen egyszer sem tudtál
nyerni, ezt a pechet!
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 309.]
Megvásárolod a sebezhetetlenség szöges pajzsát 4 fekete dukátért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 304.]
kf 19514 |
bekészíted a 19514. tárgyat |
Felveszed a sebezhetetlenség szöges pajzsát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 304.]
k 416 217 354 |
kaland elvállalása |
(416. kaland:) Visszamész a barlangtóhoz, nem törõdve a hideg vízzel, átgázolsz
a bástyáig, és keresel egy helyet, ahol úgy gondolod, fel tudsz mászni
a tetejére. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres]
Ez keményebb feladat volt, mint gondoltad volna. Egy utolsó erõfeszítéssel
felhúzod magad a bástya tetejére.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) [aura: rezisztencia:
15.] és egy pusztító szójer (#154) [aura: ügyesség: 12.].
*** 1. KÖR *** A szójer királynõ megidézi a mutáns szójert. A manapoid rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy megszakítás. Heves kézmozdulatok közepette
elvarázsolsz egy a forrás érintését. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával
elõidézel egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) A pusztító szójer feléd rohan.
A pusztító szójer rád veti magát. Ocsmány csáprágójával harap.
(1 ép-t
sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a védekezés harci nyílpuskáját. Kudarcot
vall. Elõrehajolva marni próbál. Mellétrafált a balfácán. Regenerálsz (+1
ép)
*** 2. KÖR *** A manapoid elõhív egy annihiláció varázslatot. A szójer királynõt
védi rezisztanciája. Elmormolsz egy pengefal varázslatot. (-10 vp.) A szójer
királynõ a manapoid felé mozog. A szójer királynõ ellenállt a varázslatnak.
A mutáns szójer a manapoidot rohamozza. A mutáns szójer
60 ép-t sebzõdik
a pengefaltól. A szójer királynõ a manapoidot támadja. A pusztító szójer
rád támad. Csáprágójával agresszívan harap. Félrehajoltál. Megpróbálja
beléd mélyeszteni csáprágóját. Mellé! A mutáns szójer a manapoidot támadja.
A manapoid holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács
varázslatot. A pusztító szójer
110 sebzést kap. (-10 vp.) A pusztító szójer
holtan terül el. A szójer királynõ rád veti magát. Marni próbál.
(5 ép-t
sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a sebezhetetlenség szöges pajzsát. Kudarcot
vall. A mutáns szójer rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál.
(2 ép-t
sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a tökéletesség vas lemezpáncélját. Sikerrel
járt. Megpróbál megmarni. Nem talált. Regenerálsz (+5 ép) A mutáns szójer
regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot.
A mutáns szójer
110 sebzést kap. (-10 vp.) A mutáns szójer hörögve elterül.
A szójer királynõ téged támad. A csáprágójával támad.
(1 ép-t sebzõdtél).
Megpróbálja eltörni a sebezhetetlenség szöges pajzsát. Kudarcot vall.
Regenerálsz (+3 ép)
*** 5. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
A szójer királynõ megúszta! (-10 vp.) A szójer királynõ téged támad. Elõrehajolva
marni próbál.
(1 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a sebezhetetlenség
szöges pajzsát. Kudarcot vall. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 280 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a manapoid: 0/68.] A küzdelem
eredménye döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba,
amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé
elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, manapoid újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 50 aranyat.
(217. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet.
Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Ráébredsz,
hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 3 pusztító szójer (#154).
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy pengefalat. (-10
vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a manapoid létrehoz egy annihiláció
varázslatot. Az 1. pusztító szójer elkerülte a varázslatot. A 3. pusztító
szójer odajön hozzád. A 3. pusztító szójer
sebzõdik 60 ép-t a pengefaltól.
A 2. pusztító szójer a manapoid irányába megy. A 2. pusztító szójer
sebzõdik
60 ép-t a pengefaltól. Az 1. pusztító szójer odajön hozzád. Az 1. pusztító
szójer
60 sebzést kap a pengefaltól. A 3. pusztító szójer rád támad. Harapni
próbál. Félrehajoltál. Marni próbál. Hátraugrasz a támadás elõl. A 2. pusztító
szójer a manapoidot támadja. Az 1. pusztító szójer rád veti magát. Marni
próbál. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Harapni próbál. Kacagsz a nevetséges
próbálkozáson. Az 1. pusztító szójer regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a manapoid létrehoz egy annihiláció
varázslatot. Az 1. pusztító szójer eltûnik. Elõhívsz egy szellemkalapács
varázslatot. A 2. pusztító szójer
110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. pusztító
szójer halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. pusztító szójer rád támad.
Megpróbál megmarni.
(1 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a sebezhetetlenség
szöges pajzsát. Kudarcot vall. Elõrehajolva marni próbál. Elhibázta. Regenerálsz
(+1 ép) A 3. pusztító szójer regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A 3.
pusztító szójer
sebzõdik 110 ép-t. (-10 vp.) A 3. pusztító szójer halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 400 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a manapoid: 0/38.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+46%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 30% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami 3 szójer csáprágó, 2 drágakõ és egy void gyémánt.
Egy folyosót látsz, padlóján sötét üregekkel. Sétálni kezdesz. Hirtelen
dübörgést hallasz a hátad mögül. Egy óriási, a folyosót teljesen kitöltõ
kõgolyó gurul feléd. Milyen klasszikus! Rohanni kezdesz, átszökellve az
üregek fölött.
[Gyorsaság próba 11-es küszöbre: sikeres] Mindent beleadsz,
és az utolsó pillanatban eléred a folyosó végét, a kanyart. A kõgolyó nagy
döndüléssel csapódik a falnak mögötted.
Egy vasalt ébenfa ajtó van elõtted. Lenyomod a kilincset, de zárva van.
Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát
ez a zár.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt
sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeleid 2 manapoid figyelõ (#226).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. manapoid figyelõ létrehoz
egy megszakítás varázslatot. A 2. manapoid figyelõ elmond egy a forrás
érintése varázslatot. Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. A 2.
manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. (-6 vp.) A manapoid
elmond egy megszakítás varázslatot. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta
a varázslat létrejöttét. Az 1. manapoid figyelõ elmormol egy tudatrombolás
varázslatot. Elvesztetted az összes varázspontodat!
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az 1. manapoid figyelõ létrehoz
egy annihiláció varázslatot. A manapoid eltûnik. A 2. manapoid figyelõ
rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs. Ezt most megúsztad.
Megrohamozod az 1. manapoid figyelõt. Megtámadod az 1. manapoid figyelõt.
Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(10 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(14 sebzés).
*** 3. KÖR *** A 2. manapoid figyelõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Az 1. manapoid figyelõ ellõ
egy parancs varázslatot. A varázslat nem hatott rád.
*** 4. KÖR *** A 2. manapoid figyelõ varázshatalma segítségével elmond egy
parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Magában motyogva, az 1. manapoid
figyelõ létrehoz egy parancsot. Nem hat rád.
*** 5. KÖR *** A 2. manapoid figyelõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy parancs! (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Az 1. manapoid figyelõ ellõ egy
parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a manapoid: 0/0.] Huh,
nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet felemelve, mágikus szavakat
mormolsz. Hamarosan meleg mana áramlik a testedbe. (+49 varázspont.)
(354. kaland:) Megkeresed a neborhaud-fát. Szerencsére még nem vágták ki!
A pórusos törzsbõl alul sajnos kevesebb ág áll ki, nem lesz könnyû feladat
megmászni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba
8-as küszöbre: sikeres] Fáradságosan ugyan, de feljutottál a fa koronájába.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 õsöreg
élõ cseppkõ (#327).
*** 1. KÖR *** A 2. õsöreg élõ cseppkõ céloz, és lõ rád.
(5 sebzést okozott.)
Felemelve a sziklarepeszt, az 1. õsöreg élõ cseppkõ rád lõ.
(2 lövéssel
10 ép-t sebzett.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
Az 1. õsöreg élõ cseppkõ
110 sebzést kap. (-10 vp.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. õsöreg élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel
lõ.
(5 sebzést okozott.) Az 1. õsöreg élõ cseppkõ céloz, és lõ rád.
(3
találattal 12 sebzést okozott.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel
egy szellemkalapácsot. Az 1. õsöreg élõ cseppkõ
110 sebzést kap. (-10 vp.)
Az 1. õsöreg élõ cseppkõ kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. õsöreg élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel
lõ. Mellé! Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
A 2. õsöreg élõ cseppkõ
sebzõdik 110 ép-t. (-10 vp.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** Felemelve a sziklarepeszt, a 2. õsöreg élõ cseppkõ rád lõ.
(7 sebzést okozott.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
A 2. õsöreg élõ cseppkõ
110 sebzést kap. (-10 vp.) A 2. õsöreg élõ cseppkõ
kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 440 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+127%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy barbár lándzsa, 6 sziklarepesz, 27 arany
és 2 hamis arany.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet a föld felé fordítod, lehunyod
szemed, és koncentrálni kezdesz. Már árad is a mana! (+49 varázspont.)
Alaposan átkutatsz mindent, de semmit nem találsz, amit érdemes lenne magaddal
vinni.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 80% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[95 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
v 146 2 14 |
146. varázslat elmondása |
A varázslatot elmondod, de nincs semmiféle hatása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
v 146 5 15 |
146. varázslat elmondása |
A varázslatot elmondod, de nincs semmiféle hatása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
v 146 8 15 |
146. varázslat elmondása |
A varázslatot elmondod, de nincs semmiféle hatása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
v 146 2 11 |
146. varázslat elmondása |
A varázslatot elmondod, de nincs semmiféle hatása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
v 146 2 8 |
146. varázslat elmondása |
A varázslatot elmondod, de nincs semmiféle hatása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Egy
találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által
lakott barlangokat keresve. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem
kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin.
A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm...
Valamilyen búvóhely, nem vitás.
(481. kaland, összköltsége 5 TVP.) Némi
válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A zászlók
alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Jégcsap, egy vörösen izzó tekintetû,
vérfagyasztóan félelmetes, jéghideget árasztó férfi. A Mágusok klánjának
bájoló rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Õsmágus köpenye, az angyalok
malachitgyûrûje, a mágia smaragdja, krakoch csizma, szivárvány karkötõ,
a hiszékenység gyûrûje, a gepárd aranyozott fülbevalója, Yssuf tõre, az
angyalok ónix karkötõje, Abarrun karkötõje, a kígyó vívótõre, Fénygyûrû,
a gyorsaság nehéz nyílpuskája, a természet vívótõre, az Örökkévalóság Rubinja,
galetki érdemérem, nilbongi kitûzõ, káoszkígyó vért, a tökéletesség nagy
pajzsa, orgling fétis, a tolvaj díszes karkötõje, a sebezhetetlenség malachitgyûrûje,
a sebesség fogazott tõre, a remete bronz amulettje, a természet csillogó
fejpántja, a káosz tûzarany szimbóluma, a sebezhetetlenség sárga öve.
Kör
|
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE
|
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE
|
1. |
Dalifi a Démonhercegnõ |
Mentális robbanás |
-22 PE |
(-8)108 |
(-3)188 |
Jégcsap |
Tudati méreg |
+3
méreg |
(-6)44 |
(-22)23 |
2. |
Dalifi a Démonhercegnõ |
Mentális robbanás |
-11 PE |
(-11)97 |
(-6)182 |
Jégcsap |
Tudati méreg |
+3
méreg |
(-6)38 |
(-11)12 |
3. |
Dalifi a Démonhercegnõ |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-11)86 |
(-16)166 |
Jégcsap |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)35 |
(+10)22 |
4. |
Dalifi a Démonhercegnõ |
Agyvihar |
-54 PE |
(-15)71 |
(-16)150 |
Jégcsap |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)32 |
(-22)0 |
Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+13% pszi támadás,
+13% pszi energia.) (+46% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]
be 9 4 1 |
meglátogatod a 9. épületet |
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgád
testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, kék-vörös atya
újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 150 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]
be 9 4 2 |
meglátogatod a 9. épületet |
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgád
testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, elektromancer
újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 150 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
m 2 17 1221 1212 2325 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,17) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 2,16) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. A barlangszobában,
ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 3,16) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,16) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,15) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Egy üres barlangterembe
érkezel.
(M 2,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,15) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Amikor belépsz a barlangterembe,
ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát.
A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219)
és egy pusztító szójer (#154).
*** 1. KÖR *** A szójer királynõ megidézi a mutáns szójert. A kék-vörös
atya elmormol egy elemi védelem varázslatot. ( +17 tûzimmunitás, +17 hidegimmunitás,
+17 savimmunitás, +17 elkt.immunitás, +17 imm.mérg.gázra.) A kék-vörös
atya elmormol egy gyógyító szellõ varázslatot. Ennek eredményeképp gyógyulsz
19 ép-t. Elõhívsz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Magadban
motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Az elektromancer
rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elektromos fal. A pusztító
szójer máris elõtted terem! A pusztító szójer
27 ép-t sebzõdik az elektromos
faltól. A pusztító szójer rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. Hátraugrasz
a támadás elõl. A csáprágójával támad. Mellétrafált a balfácán. A pusztító
szójer regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy pengefalat.
(-10 vp.) A kék-vörös atya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
tûzfal! Az elektromancer rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
A szójer királynõt védi rezisztanciája. A szójer királynõ megközelíti az
elektromancert. A szójer királynõ
sebzõdik 9 ép-t az elektromos faltól.
A szójer királynõ ellenállt a varázslatnak. A szójer királynõ
21 sebzést
kap a tûzfaltól. A mutáns szójer a kék-vörös atyát rohamozza. A mutáns
szójer
sebzõdik 27 ép-t az elektromos faltól. A mutáns szójer
60 sebzést
kap a pengefaltól. A mutáns szójer
39 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. A szójer
királynõ az elektromancert támadja. A mutáns szójer a kék-vörös atyát támadja.
A kék-vörös atya halálos sebet kapva a földre zuhan. A pusztító szójer
téged támad. Elõrehajolva marni próbál.
(4 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja
eltörni a védekezés harci nyílpuskáját. Kudarcot vall. Megpróbálja beléd
mélyeszteni csáprágóját. Elhibázta. Regenerálsz (+4 ép) A pusztító szójer
regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács.
A pusztító szójer
110 sebzést kap. (-10 vp.) A pusztító szójer halálhörgés
közepette a földre zuhan. Az elektromancer elmormol egy villámsújtás varázslatot.
A szójer királynõ
11 sebzést kap. A szójer királynõ az elektromancert támadja.
A mutáns szójer rád támad. Marni próbál.
(9 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja
eltörni a védekezés harci nyílpuskáját. Kudarcot vall. Megpróbálja beléd
mélyeszteni csáprágóját.
(1 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a sebezhetetlenség
szöges pajzsát. Sikerrel járt. Regenerálsz (+5 ép) A mutáns szójer regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A mutáns
szójer
110 sebzést kap. (-10 vp.) A mutáns szójer kileheli lelkét. Az elektromancer
ellõ egy villámsújtás varázslatot. A szójer királynõ
12 sebzést kap. A
szójer királynõ az elektromancert támadja. Az elektromancer halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 5. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A szójer királynõ
110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A szójer királynõ holtan terül el.
[A csatában összesen 390 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kék-vörös atya: 60/55,
az elektromancer: 86/80.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+103%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a
zsákmányt, ami 3 szójer csáprágó, egy utazóköpeny, egy xenópete, 76 arany
és 4 hamis arany.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Mana... A mana! Minden erõk forrása. Kántálsz,
miközben magadba szívod az energiát. (+49 varázspont.)
(M 3,14) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,15) A térkép szerint itt jobbra mész. A terem, ahová belépsz, nagyon
magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 5,15) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,16) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,15) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Kimész a Csarnokból.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba,
amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé
elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, kék-vörös atya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a
templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A
fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, elektromancer újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
ftk 1 2 3 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket,
és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy kaszás királyt, amelyet búvóhelyéig
követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van,
egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy kaszás király
(#211).
*** 1. KÖR *** A kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy elemi
védelmet. ( +17 tûzimmunitás, +17 hidegimmunitás, +17 savimmunitás,
+17 elkt.immunitás, +17 imm.mérg.gázra.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus
energiákat, elvarázsolsz egy a forrás érintését. (-6 vp.) Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-11 vp.) Heves kézmozdulatok közepette
az elektromancer elmormol egy elektromos falat. A kaszás király közelebb
jön, hogy támadhasson. A kaszás király
27 sebzést kap az elektromos faltól.
A kaszás király téged támad. Feléd üt jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t
sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy
villámsújtás varázslatot. A kaszás királyt védi rezisztanciája. A kék-vörös
atya varázshatalma segítségével elmond egy tûzfalat. A kaszás király rád
veti magát. Lecsap rád jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Lecsap rád bal karmával.
(20 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek.
(-99 ügyesség.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A kék-vörös atya elõhív egy gyógyító szellõ varázslatot.
15 ép-t gyógyított rajtad. Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektromancer
elvarázsol egy villámsújtást. A kaszás királyt védi rezisztanciája. A kaszás
király rád támad. Rád vág jobb karmával.
(16 ép-t sebzõdtél). Feléd üt
bal karmával.
(16 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.)
Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A kék-vörös atya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
gyógyító szellõt. Gyógyulsz 27 életpontot. Az elektromancer elõhív egy
villámsújtás varázslatot. A kaszás király rezisztálja. A kaszás király
téged támad. Odacsap neked jobb karmával.
(16 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve,
elõre suhint bal karmával.
(10 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a kaszás királyt.
Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(40 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+5 ép)
*** 5. KÖR *** A kék-vörös atya elõhív egy gyógyító szellõ varázslatot.
Ennek eredményeképp gyógyulsz 21 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után az
elektromancer létrehoz egy villámsújtás varázslatot. A kaszás királyt védi
rezisztanciája. A kaszás király rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával.
(15 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Elõre szúr bal
karmával.
(11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 104 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kék-vörös atya: 0/0,
az elektromancer: 27/0.] A küzdelem eredménye döntetlen.
[Árnyékcsata:] Körülnézel a lakószinten, gyanús galetkik után kutatsz. Hoppá!
Egy fura galetki, kinek testét árnyék takarja, mintha rejtegetne valamit.
Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Talán meg kellene szabadítani õt tõle!
*** 1. KÖR *** Az arctalan galetki rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy gránitbõr. Néhány rövid kézmozdulat után az arctalan galetki létrehoz
egy a forrás érintése varázslatot. Elõhívsz egy a forrás érintése varázslatot.
(-6 vp.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az arctalan galetki létrehoz
egy villámsújtás varázslatot.
Sebzõdsz 154 ép-t. Ellõsz egy szellemkalapács
varázslatot. Az arctalan galetki
110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Regenerálsz
(+5 ép)
*** 3. KÖR *** Az arctalan galetki elõhív egy villámsújtás varázslatot.
128 ép-t sebzõdtél. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 282 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted,
jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+199 életpont.)
[Asztrális kutatás:] Úgy döntesz, hogy pszionikus tudásodat kihasználva
fogsz kutakodni egy felszíni varázstárgy után. Ellazítod magad, meditálni
kezdesz, és máris az asztrálvilágba csusszansz. Rögvest megérzel valami
furcsát, és megeredsz irányába. Ejnye, egy nagyhatalmú asztrálszellem
állja utadat, és fura kérdésekkel bombáz. Persze tudod, hogy nem válaszolhatsz
helyesen, az asztrálszellemek mindig beugratós, többértelmû kérdéseket
tesznek fel. Az egyetlen esélyed, ha megkavarod az agyát egy jó kis agyviharral!
[Agyvihar próba 5-ös küszöbre: sikeres] Magad sem hiszed, de úgy tûnik
sikerült! Az asztrálszellem furcsán motyogni kezd, majd elsõ válaszodra
rábólint, és röhögve közli, továbbmehetsz!
Hoppá! Itt egy asztrállény
leselkedik rád, jobb lesz végezni vele, mert vagy te, vagy õ! Pszi támadás
ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy agyvizsgáló (#443).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Dalifi a Démonhercegnõ |
Mentális robbanás |
-50 PE |
(-5)111 |
(+0)191 |
Agyvizsgáló |
Agyvihar |
kudarc |
(-9)76 |
(-50)50 |
2. |
Dalifi a Démonhercegnõ |
Mentális robbanás |
-25 PE |
(-5)106 |
(-30)161 |
Agyvizsgáló |
Sz.áll.roncsolása |
-30
PE |
(-3)73 |
(-25)25 |
3. |
Dalifi a Démonhercegnõ |
Agyvihar |
-36 PE |
(-9)97 |
(+0)161 |
Agyvizsgáló |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-3)70 |
(-25)0 |
Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+30% pszi támadás,
+30% pszi energia.) (+107% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Hoppá, egyszercsak egy hatalmas, kék asztrállyuk keletkezik alattad, és
zuhanni kezdesz lefelé. Itt csak úgy juthatsz vissza, ha pszi csáppal megfogózkodsz,
és felhúzod magad!
[Pszi csáp próba 10-es küszöbre: sikeres] Kinyújtasz
egy hosszú pszi csápot, és megfogózkodsz vele. Óvatosan húzod fel magad,
és kikászálódsz az asztrállyukból. Egy pulzáló, éppen korhadó selyembõr.
Tényleg furcsa, hiszen úgy tudtad, az asztráltérben nem tud elkorhadni.
Persze egy felszíni varázstárgynak jobban örültél volna.
[86 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]
be 13 |
meglátogatod a 13. épületet |
Ellátogatsz a Pszionicisták Klánjának épületébe. [5 TVP-t használtál fel,
maradt még 75.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira
nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód
során 5% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg tapasztalt
felderítõ (3.52).
Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 1684 sebzést
okoztál, és 450 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
20 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul
pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 75 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
444 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Dalifi a Démonhercegnõ, egy szénfekete szemû, karcsú mégis
telt keblû, démoni szépségû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje
(8. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: tapasztalt felderítõ
(3.52). Ez a 181. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (12) / 4.63 |
[2] IQ: |
14 (16) / 6.63 |
[3] ügyesség: |
9 / 2.31 |
[4] egészség: |
12 / 11.43 |
[5] mágia: |
18 (21) / 5.64 |
[6] gyorsaság: |
8 (9) / 7.61 |
[9] Méret/ép: |
190 (200) / 200 |
Min. méret: |
150 |
Barlangméret: |
190 |
|
|
Varázspont: |
235 / 22 |
Képességpont: |
31 / 86% |
Hõsi pont: |
191 (8) |
Tám.bónusz: |
5% |
Véd.bónusz: |
18% |
Galetki erõ: |
925 / 436 |
Hírnév : |
2163 |
Jóllakottság: |
74% |
Életkor: |
15 / 15 |
|
|
Galetki csaták: |
150 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
95 (0) |
Torzsz. csaták: |
1321 (6) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1108 (3) |
Leölt torzszülött: |
2030 (10) |
Pszi csaták: |
302
(2) |
Pszi gyõzelmek: |
254 (2) |
Ájulások száma: |
42 (1) |
|
A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: mentát (43)
Speciális
képességeid:
+36 pszi támadó és védekezõ pont, GY +25 ÉP-t gyógyít, 53%,
hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül.
+5 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ájulj el egyetlen körben
legalább háromszor, és még ugyanabban a körben gyere el a klánépületbe!
2.) Érj el 8-as álcázás szakértelmet! 3.) Hozz egy varázskövet! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
22 (26) / 3.36 |
[15] regeneráció: |
11 / 0.18 |
[17] vastag bõr: |
26 (29) / 1 |
[18] tûzimmunitás: |
9 (10) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
3 (4) / 1.80 |
[21] elkt.immunitás: |
4 (5) / 0.20 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 (5) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
10 / 0 |
[24] rezisztencia: |
14 (19) / 0.09 |
[25] illat: |
15 / 0 |
[26] lõfegyver: |
5 / 0.09 |
[34] párbajozás: |
8 / 0.95 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
9 / 0.69 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 1.57 |
[47] zárnyitás: |
8 / 4.06 |
[48] mászás: |
10 / 9.74 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.30 |
[50] meggyõzõkészség: |
9 / 5.54 |
[51] transzformáció: |
10 / 0.22 |
[52] auraészlelés: |
10 / 4.44 |
[53] ékszerészet: |
6 / 0.39 |
[54] kereskedelem: |
14 / 3.97 |
[55] szívósság: |
12 / 1.44 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 0.65 |
[57] gyógynövények: |
8 / 7.58 |
[58] nyomkeresés: |
14 / 1.44 |
[59] vezetõkészség: |
6 / 2.32 |
[60] pszi támadás: |
14 (16) / 8.89 |
[61] pszi energia: |
30 (31) / 22.94 |
[62] lopás: |
3 / 0 |
[63] éberség: |
10 / 0.76 |
[64] átokszórás: |
4 / 0.45 |
[65] álcázás: |
7 / 4.43 |
[66] lopakodás: |
5 / 2.54 |
[67] régészet: |
11 / 3.07 |
[68] zene: |
5 / 1.25 |
[69] tanulás: |
8 / 2.50 |
[70] idézés: |
9 / 8.28 |
[71] javítás: |
13 / 4.65 |
[72] építés: |
12 (15) / 4.41 |
[73] felderítés: |
10 / 2.93 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
3 / 1.39 |
[101] szakért.: |
5 / 2.72 |
|
|
kõmûves
kalapács |
jobb karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.24 |
|
|
|
jobb csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.22 |
|
|
a Kõ Kardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
9 / 4.04 |
[130] agyvihar: |
16 (18) / 1.04 |
[147] alkímia: |
1 / 0.16 |
[42] csendvarázs: |
4 / 0.06 |
[164] dermesztés: |
1 / 0 |
[149] dimenziókapu: |
4 / 0.18 |
[37] egokínzás: |
1 / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
10 / 3.86 |
[10] energiatüske: |
7 / 0.06 |
[29] életszívás: |
7 / 3.48 |
[152] felejtés: |
4 / 0.24 |
[172] gázpajzs: |
8 / 2.38 |
[17] gránitbõr: |
7 / 4.09 |
[13] jégcsóva: |
3 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
7 / 2.30 |
[163] kineport: |
3 (5) / 0.56 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 1.80 |
[158] láth. észlelése: |
1 / 0 |
[162] mágikus csapda: |
5 / 0.08 |
[129] mentális robbanás: |
16 (18) / 0.78 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
20 / 1.96 |
[166] pengefal: |
20 / 1.01 |
[133] pszi acéltorony: |
7 (9) / 0.62 |
[128] pszi csáp: |
8 (10) / 0.96 |
[171] savpajzs: |
5 / 1.04 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
6 (8) / 2.68 |
[140] szellemkalapács: |
30 / 11.72 |
[177] tudati kohézió: |
14 (16) / 2 |
[132] tudati méreg: |
3 (5) / 2 |
[16] tûzpajzs: |
6 / 0.80 |
[14] vakító fény: |
5 / 1 |
[170] villámpajzs: |
3 / 0 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
2. lista (60%): |
171 savpaj |
29 életsz |
17 gránit |
140
szelle |
166 pengef |
172 gázpaj |
170 villá |
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] kék-vörös atya |
48/48 |
176% |
195% |
5 / 0.15 |
harcol |
[2] elektromancer |
64/64 |
176% |
78% |
3 / 0.87 |
harcol |
[3] manapoid |
52/0 |
173% |
80% |
2 / 0.32 |
megsemmisült |
lélekenergia rész |
40% |
jóllakottság határ |
120% |
gyógyítás: |
5 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: pengefal t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. Prioritás: 100. |
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #70. Prioritás: 170. |
3: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 85. |
4: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #418. Prioritás: 110. |
5: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #84. Prioritás: 95. |
6: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #157. Prioritás: 95. |
7: pengefal t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 105. |
8: tûzlehelet használata ha ellenfeled #34. Prioritás: 105. |
9: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #86. Prioritás: 95. |
10: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #71. Prioritás: 160. |
11: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #88. Prioritás: 90. |
12: tûzlehelet használata ha ellenfeled #10. Prioritás: 150. |
13: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #100. Prioritás: 115. |
14: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #70. Prioritás: 180. |
15: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #150. Prioritás: 115. |
16: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #121. Prioritás: 90. |
17: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #151. Prioritás: 90. |
18: tûzlehelet használata ha ellenfeled #188. Prioritás: 100. |
19: pengefal t.var. ha ellenfeled #154. Prioritás: 105. |
20: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #154. Prioritás: 100. |
21: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #145. Prioritás: 110. |
22: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #188. Prioritás: 105. |
23: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #188. Prioritás: 105. |
24: tûzlehelet használata ha ellenfélen van 174. varázslat. Prioritás:
110. |
25: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #110. Prioritás: 120. |
26: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #134. Prioritás: 115. |
27: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #144. Prioritás: 120. |
28: savpajzs v.var. ha ellenfeled #147. Prioritás: 120. |
29: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #147. Prioritás: 120. |
30: pengefal t.var. ha ellenfeled #133. Prioritás: 120. |
31: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 120. |
32: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #155. Prioritás: 120. |
33: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #155. Prioritás: 110. |
34: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 85. |
35: tûzlehelet használata ha ellf. 24. képessége 30 v. több. Prioritás:
100. |
36: tûzlehelet használata ha ellenfeled #172. Prioritás: 120. |
37: a forrás érintése v.var. ha ellf. 24. képessége 15 v. több. Prioritás:
130. |
38: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #220. Prioritás: 130. |
39: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #195. Prioritás: 120. |
40: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #164. Prioritás: 120. |
41: ellenáll.megtörése v.var. ha ellf. 2. képessége 22 v. több. Prioritás:
130. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80;
VI erõ:150% ép:30%;
PV 7 5 3 1;
PSZ 65
52 53 73 59 47;
HE 1;
PT 3;
PTA 129 3 3 3 3;
I 30 3 20;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 6226 23 1;
SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb
10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
Az
Orgling lázadás során általad
legyõzött orglingok száma: 4.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (7. épület), #416 (180. forduló), #217 (180.
forduló), #481 (181. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a gepárd kék köpenye (#15537) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a tökéletesség halotti maszkja (#21791) |
|
1 a tökéletesség zöld köntöse (#21851) |
|
1 a törpék nagy pajzsa (#6462)
|
* |
1 arany pszi váll-lap (#288) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1 az angyalok zöld köntöse (#28151) |
|
1
az ellenállás sárga öve (#28617) |
|
1 bíbor láncing (#1032) |
|
1 bõr mellvért (#1046) |
|
1 csapdamester (#196)
|
|
2 csizma (#1120) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 díszes köntös (#1153) |
|
2 díszes köpeny (#1138) |
|
2 ében láncing (#134) |
|
1 ezüst láncing (#1033)
|
|
1 fejpánt (#1105) |
|
2 fekete csizma (#1122) |
|
1 jégöv (#180) |
|
2 kék köpeny (#1137) |
|
3 kerek pajzs (#1061) |
|
1 könnyû láncing (#1031)
|
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
1 köntös (#1150) |
|
1 mellvért (#1045)
|
|
2 nagy pajzs (#1062) |
* |
1 szent templomi maszk (#232) |
|
2 utazóköpeny
(#1136) |
|
3 vándorcsizma (#1121) |
|
1 villámöv (#172) |
* |
3 Xantin aranyöve (#179)
|
|
1 Xantin ezüstöve (#174) |
|
2 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gólem keresztszimbóluma (#8413) |
* |
1 a mentát gyöngye (#155) |
|
1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882) |
|
11524 arany (#1) |
|
1 arany orgling fétis (#296) |
|
1 asztrálgyöngy (#233)
|
|
1 az élet karikaszimbóluma (#5261) |
|
1 bronz amulett (#1198) |
|
1 csepp
fülbevaló (#1256) |
|
2 csontamulett (#1197) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
138 drágakõ (#2)
|
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1549 hamis arany
(#809) |
|
5 háromszögszimbólum (#1212) |
|
2 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 karkötõ
(#1240) |
|
2 kõamulett (#1196) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
3 márványgyûrû (#1226)
|
|
3 orgling fétis (#269) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
4 smaragd karkötõ
(#592) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 Ulthaodron karkötõ (#323) |
* |
1 zafír
érdemrend (#267) |
Felszerelés |
|
1 a Ragyogás Kulcsa (#258) |
|
1 arany tárgyformázó (#724) |
|
9 arany
tóken (#764) |
|
143 aranydukát (#437) |
|
1 bûzlõ batyu (#528) |
|
20 ezüst tóken (#763)
|
|
3 fakó csuha (#585) |
|
12 fekete dukát (#218) |
|
1 furulya (#167) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
2 idõkristály (#219) |
|
1 kék kristály (#524)
|
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 nekrofun medál (#513)
|
|
1 oprasszum fókusz (#300) |
|
1 orvosságos zacskó (#590) |
|
2 õskõ (#8)
|
|
3 Urgod kémszeme (#533) |
|
1 void gyémánt (#280) |
Fegyverek |
* |
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
16 a légzés hosszú íja (#27822) |
|
1 a tökéletesség
rövid tõre (#22002) |
|
1 a tudós rövid tõre (#11652) |
* |
1 a védekezés harci nyílpuskája (#4888)
|
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
1 ében tündekard (#132) |
|
1 fogazott kard (#1318) |
|
1 görbekard (#1316)
|
|
2 hosszú íj (#1272) |
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 kard (#1315) |
* |
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 nyílpuska (#1285)
|
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
18 sziklarepesz (#13) |
|
1 vívótõr (#1303) |
Varázsitalok és füvek |
|
9 bajnokok itala (#62) |
|
14 csapdaészlelés itala (#65) |
|
14 csótányláb
(#25) |
|
21 elfu moha (#33) |
|
20 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50)
|
|
28 gyilkos boróka (#27) |
|
10 hatalom kék itala (#58) |
|
21 hónakkupók
(#30) |
|
3 hõsiesség itala (#52) |
|
2 immunitás itala (#71) |
|
2 javítás itala
(#108) |
|
15 kalmárok itala (#66) |
|
8 kihívás itala (#68) |
|
6 kincskeresés itala
(#64) |
|
30 liánvirág (#24) |
|
2 mágiaellenállás (#76) |
|
29 mátekel gomba (#21)
|
|
26 mézfû (#29) |
|
15 mitulen fû (#20) |
|
12 muskil (#37) |
|
4 óriásnövés itala (#60) |
|
2 õsmágus szájvize (#69) |
|
1 pontosság itala
(#72) |
|
19 ragálygomba (#26) |
|
20 rémcserje (#34) |
|
2 sárga gyógyital (#61)
|
|
23 sárkányvirág (#32) |
|
13 sötét mák (#23) |
|
9 szemani gomba (#36)
|
|
35 tejfonál (#28) |
|
17 üvegcse (#14) |
|
20 velparaj (#35) |
|
8 waarkin (#38) |
|
40 winropu moha (#22) |
|
11 xita uborka (#39) |
|
13 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
7 asztrálesszencia (#154) |
|
13 barna manakõ (#149) |
|
5 duzzadt xenópete
(#479) |
|
30 ekinda haj (#147) |
|
15 elektronit (#141) |
|
3 húsevõ bibe (#151)
|
|
16 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
6 khazdar taréj (#268) |
|
5 kõtroll szem
(#274) |
|
22 mandibula (#157) |
|
2 molad púp (#16) |
|
2 molitár háj (#165) |
|
3 nordkristály (#146) |
|
1 óriási xenópete (#480) |
|
118 õsi relikvia
(#17) |
|
9 patkányfog (#270) |
|
20 pirgamit (#152) |
|
3 ratifikátor agy (#236)
|
|
1 sárga gömb (#136) |
|
2 smaragd esszencia (#229) |
|
12 szójer csáprágó
(#231) |
|
3 xenó minta (#491) |
|
4 xenópete (#278) |
|
12 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sav
sárgaréz nyaklánca #26831 (5), vándorcsizma #1121 (1), a gyorsaság köpenye
#3835 (4), a tudás nyaklánca #2080 (4), az ellenállás utazóköpenye #28586
(5), a regenerálódás márványamulettje #24599 (15), a tökéletesség malachitgyûrûje
#21927 (12), az élet aranyozott fülbevalója #5308 (13), a tökéletesség
vas lemezpáncélja #21701 (12), a sebezhetetlenség szöges pajzsa #19514
(18).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 drágakõ (#2), 1 óriási xenópete
(#480), 1 void gyémánt (#280), 1 barbár lándzsa (#1331), 6 hamis arany
(#809), 6 sziklarepesz (#13), 6 szójer csáprágó (#231), 1 xenópete (#278),
1 utazóköpeny (#1136).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 447
arany (#1), 4 fekete dukát (#218), 1 a tökéletesség vas lemezpáncélja
(#21701).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
A LEGENDÁK VÖLGYE A Legendák Völgye egy rejtett szurdok a Hegy mélyén.
Bizonyos idõnként itt találkoznak az intelligensebb (és kevésbé intelligens)
torzszülött fajok vezetõi, hogy egyezségeket kössenek, vagy párbajra hívják
egymást. Kissé rémisztõ, hogy a torzszülöttek már eljutottak arra a szintre,
hogy szövetségbe képesek tömörülni a galetkik ellen. Ugyanakkor nincs vonzóbb
és izgalmasabb dolog mint a Legendák Völgyében vadászni ezekre a fejedelmi
vadakra. A Völgy felfedezése persze hétpecsétes titok. Csak a felsõ szintek
galetki lordjai, a császár személyes barátai tudnak róla, õk vadásznak
itt kedvükre a legendás ellenfelekre. Persze idõvel minden titok kiszivárog,
így jutott a tudás a remete birtokába, és mint a rendszer egyik bomlasztó
eleme, nem átallja továbbadni a titkot a többi galetkinek. Persze, ha a
dolog mindenkihez eljutna, ha minden galetki tudna róla, akkor ez nem lenne
többé titok, és a Hegy elitje azonnal tenne róla, hogy a magadfajta többé
ne tehesse be a lábát erre a csodálatos helyre. Ezért a remete elõször
megbizonyosodik, hogy megfelelõen intelligens vagy-e, rád bízhatja-e a
Völgy helyének titkát. Ehhez elõször egy tesztet kell kiállnod, mely hasonlatos
az Õsök Csarnokának feladványaihoz. Ha meglátogatod a remetét a BE 20 20
1 paranccsal, 5 TVP-ért, elmondja a feladványt.
A következõ fordulóban
megfejtheted a feladványt a BE 20 20 {megoldás} paranccsal, 5 TVP-ért.
Ekkor a remete elárulja, hol találod a Legendák Völgyének a bejáratát,
és még egy igencsak fontos dolgot. Tudnod kell, hogy a Legendák Völgyében
mindig vadászik egy galetki lord. Szolgáinak hadát a völgy bejáratánál
hagyja, így észrevétlenül képtelenség bejutni. A remete azonban elmondja
neked ennek a csapatnak a pontos összetételét, hogy megfelelõen fel tudj
készülni. Így aztán nincs más dolgod, mint a Legendák Völgye: LV paranccsal
odalopakodni a következõ fordulóban (ezt a BE 20 20 {megoldás} parancs
kiadását követõ fordulóban teheted meg), és elpusztítani õket. Ez a parancs
60 TVP-be kerül. Ha végeztél velük, beléphetsz a völgybe, és te is vadászhatsz
ott!
A Legendák Völgyében csak akkor vadászhatsz, ha a neves lények épp
összegyûltek, ekkor a remete útmutatása alapján meg kell keresned a megfelelõ
bejáratot. Csak bizonyos idõközönként nyílik erre lehetõség, attól függõen,
hogy hogy boldogultál odabent:
- Ha a már a szolgák ellenében kudarcot
vallottál, az LV parancsot újra kiadhatod a következõ fordulóban, és próbálkozhatsz
ugyanazzal a csapattal, vagy ha akarod, a BE 20 20 1 paranccsal kérhetsz
új rejtvényt.
- Ha az elsõ vagy második neves lényt nem tudtad legyõzni,
már a következõ fordulódban kérhetsz új rejtvényt a remetétõl a BE 20 20
1 paranccsal.
- Ha az elsõ két neves lényt legyõzted, egy fordulót várnod
kell, és csak utána adhatod ki a BE 20 20 1 parancsot.
- Ha mind a négy
neves lényt legyõzted, akkor az LV parancs utáni harmadik fordulóban adhatod
csak ki a BE 20 20 1 parancsot.
Példa:
A 200. fordulódban kiadod a
BE 20 20 1 parancsot, a remete közli a rejtvényt. A 201. fordulódban a
BE 20 20 {megoldás} paranccsal megoldod. A 202. fordulódban kiadod az LV
parancsot, de már a lord szolgái is kifognak rajtad. A 203. fordulóban
kiadod az LV parancsot újra, ekkor legyõzöd a szolgákat, de az elsõ neves
szörny kifog rajtad. A 204. fordulóban BE 20 20 1, a 205.-ben BE 20 20
{megoldás}, és a 206.-ban újabb LV, ahol ezúttal a negyedik neves szörnyet
is legyõzöd. A következõ BE 20 20 parancsodat ekkor csak a 209. fordulóban
adhatod ki legkorábban. Ha magát a rejtvényt nem sikerül megoldanod, próbálkozhatsz
a következõ fordulódban, majd az utána következõben, amíg nem sikerül.
Ha úgy gondolod, a feladatot nem tudod megoldani, a következõ körben kérhetsz
új feladatot is a BE 20 20 1 paranccsal.
A remete segítségképp megemlíti,
hogy a kaland során fontos, hogy hatalmas legyél. Szolgák, magas szívósság,
méret mind mind segítenek. Ha a szívósság fejlesztésére nem fordítottál
elég energiát, javasolja, hogy kísérletezz a szívósság italának elõállításával,
amelyhez az olajon és porrá tört drágakövön kívül szükség lesz jelentõs
mennyiségû lélekenergia feláldozására.
A remete végül megemlíti, hogy
valahol a Legendák Völgyének mélyén rejtõzik egy titkos város is, tele
ismeretlen legendás lényekkel, de odáig még a galetki lordok sem jutottak
el, nemhogy egy hozzád hasonló ifjú.
Megjegyzések: a Legendák Völgyébe
magaddal viheted a szolgáidat, és használhatsz feltételes gyógyítást. A
Legendák Völgyének lényei kötõdnek kincseikhez, így ha annihilálsz egyet,
vele együtt megsemmisülnek tárgyai is.