17. forduló, 19. forduló, Ranis Athrys összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 22. 15h:28'
EZ A 22. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
23. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5007
SZÁMLA : XXXX

RANIS ATHRYS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [22,-5] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Shyna Malával. Egy bőrsisakot visel. Fegyverzetét egy móleon trófea és egy csodabogár trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Gyerekkel van! Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Shyna Mala, amikor összefutottatok, adott neked egy mászókarmot (ld. enc.) és egy smirglilevelet. A két forduló között segítetted Shyna Malát közös gyermeketek nevelésében.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.)

kf 78 kézbeveszed/felveszed a 78. tárgyat
Felhúzod a kezedre a mászókarmot. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 155.]

f 33 kísérletezel a 33. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz ásót. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 145.]

kt 34 1 elkészíted a 34. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 ásót. [24 pontot használtál fel, van még 121.]

m 1 mozogsz északkeletre
[23,-6] Tovább barangolsz a fák között. Utad során felfedezel egy manilla-fát. (ld. enc.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy sebesült szőrlajhár. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a szőrlajhár fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrlajhár szőrös testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szőrlajhár Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak gátvakond trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes szőrlajhár trófeát. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 92 4 elkészíted a 92. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 kötelet. [24 pontot használtál fel, van még 87.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[23,-7] Fák, mindenütt csak fák. Ez Moisma erdejének nyugati határa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szekérkaravánt. Északkeletre tart. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy lebegő gomba. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lebegő gomba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy remetelak (509. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [23,-8] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A távolban sakálok üvöltenek. Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 165 pontot kell rákölteni.)

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [22,-9] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Ez a Mór sivatag: méretében eltörpül hatalmas keleti rokonaihoz képest.

[30 pontot használtál fel, van még 57.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[21,-10] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csontlepke. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Ez mellément. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 1 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy démontetű. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [20,-11] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Port kavar a távolban egy homokvihar. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy pacaszúnyog. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [19,-12] Hegyvidékre értél. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 182 pontot kell rákölteni.)
(Feltételes támadás:) Egy ormánygőte! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 27.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 19.]

m 8 mozogsz északra
[19,-13] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy kőszáli disznó. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


Összefutsz Shyna Malával. Egy bőrsisakot visel. Ruházatát egy móleon trófea és egy csodabogár trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy gyerek van vele! Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. [10 pontot használtál fel, van még 9.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 1.]

a 2 3032 2 átadod a 2. tárgyat a 3032. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 kaját Shyna Mala részére. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

a 2 3032 2 átadod a 2. tárgyat a 3032. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 kaját Shyna Mala részére. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

a 2 3032 1 átadod a 2. tárgyat a 3032. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kaját Shyna Mala részére. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

a 2 3032 1 átadod a 2. tárgyat a 3032. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kaját Shyna Mala részére. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 159 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁSZÓKAROM (78. TÁRGY)
Ha a két kezedre valamilyen állati bőrt tekersz, és ebbe a szuperhegyes tigroszlán fogakat illeszted, ún. mászókarmokat kapsz, amelyek segítségével még akár nagyon sima felületeken (rát-fa, korongfa törzse) is fel tudsz mászni. A mászókarmokat ilyenkor automatikusan fogod használni, hiszen egy KT parancs ürügyén vagy kénytelen mászni. Ahhoz, hogy egy pár ilyet készíthess, 6 tigroszlán fogra van szükséged, és a KT 78 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

ÁSÓ (34. TÁRGY)
Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit.

MANILLA-FA (91. NÖVÉNY)
A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA.

LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY)
Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire.

CSONTLEPKE (746. SZÖRNY)
Ennek a nagyra nőtt lepkének a testét hézagos csontok alkotják. Köztük benézve jól megfigyelhető, hogy a csontlepkének nincsenek is belső szervei, valójában az egész teremtmény csak egy élőholt váz, lélek nélkül. Talán csak a pillangó testéhez képest többszörös méretű, szivárványszín szárnyak jelentenek némi színt az állat kinézetében. Ha kételkedsz a veszélyességében, csak figyeld kicsit messziről: ez bizony nem az a virágról virágra röppenő ártatlan rovar, amelyet a mezőkön tucatszámra látni. A csontlepke vérrel táplálkozik, de hogy aztán mit kezd ezzel a szerves anyaggal belső szervek nélkül, azt nem tudni... talán a természettudósok majd kiderítik a jövőben.

PACASZÚNYOG (751. SZÖRNY)
Ez a fekete, folyékonytestű rovar előszeretettel támad meg (és ezáltal ken össze) alacsony szintű kalandozókat. Csupán egy apró kellemetlenség az állatka, nem olyan nehéz leütni. Ahhoz azonban, hogy szúrófegyverrel eltalálhasd, nagyon ügyesnek kell lenned. Ha tintára van szükséged, és van is mibe raknod, érdemes vérét venned.

KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY)
Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki!

KARAKTERLAP

Ranis Athrys, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Ez a 18. fordulód.

Erő: 16 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 149 cm
IQ: 11 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 Életpont: 92/28 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 40 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 97 TP-t kaptál. Jelenleg 666 TP-d van. A következő szinthez még 334 TP szükséges. Trófeád: szőrlajhár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 (+1) 2. nyomkövetés: 3 3. gyógyítás: 7
4. harcművészetek: 4 5. vadászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
vadász tatu (#10), grákó denevér (#25), drótszőrű pincsi (#22), sünmedve (#33), kaszabolósáska (#83), kavadu (#19), surranó kígyó (#30), ormánygőte (#18), technokolin (#50)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
acéldarázs (#140)

Összsúly: 30.68 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 129 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33) 2 tüske (#22)
1 smirglilevél (#29)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ásó (#34) 4 kötél (#92) 1 lajhár csont (#236)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(19,-13) kőszáli disznó (#34), Shyna Mala (3032. kalandozó)
(19,-12) oltár, ormánygőte (#18)
(20,-11) pacaszúnyog (#751)
(21,-10) csontlepke (#746), démontetű (#15)
(23,-8) oltár
(23,-7) remetelak (#509), északkeletre tartó szekérkaraván (#1215), lebegő gomba (#39)
(23,-6) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), szőrlajhár (#141)

Üzenet küldése a karakternek