Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. aug. 18. 9h:04' EZ A 45. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD 46. játékheted kezdete: aug. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1219 SZÁMLA : XXXX |
d 64 4 | eldobod a 64. tárgyat (4 darabot) |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
jlk 9291 | jelszó kimondása 9291 |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a massza fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhányszor megcsapod a massza jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A massza megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A massza fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 8 életpontot vesztettél. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza ragyás testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A massza megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a garokk jobb első lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a garokk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [29,6] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Lövedéked átfúrja a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd a piromenyét testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a piromenyét fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [28,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kt 36 3 | elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot) |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 1.]
le 84 | leveszed/lerakod a 84. tárgyat |
be 528 | bemész az 528. épületbe |
kf 89 2 | kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
k 1 2 2 | követed az 1. fajúakat 2 lépésig keletre |
k 2 2 2 | követed a 2. fajúakat 2 lépésig keletre |
k 3 2 2 | követed a 3. fajúakat 2 lépésig keletre |
k 4 2 2 | követed a 4. fajúakat 2 lépésig keletre |
k 5 2 2 | követed az 5. fajúakat 2 lépésig keletre |
k 6 2 2 | követed a 6. fajúakat 2 lépésig keletre |
k 7 2 2 | követed a 7. fajúakat 2 lépésig keletre |
k 8 2 2 | követed a 8. fajúakat 2 lépésig keletre |
MASSZA (217. SZÖRNY) A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más! |
PIROMENYÉT (99. SZÖRNY) Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez. |
Erő: | 14 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 109/61 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 11 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8 | vágófegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 2 |
dobófegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -2.); dárda (#10) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 9 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. harcművészetek: | 7 | 9. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 0, max: 12) |
Igaz Barátok (9141. KT) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
1 | * | mászókarom (#78) | 1 | * | szöges páncél (#65) | 1 | * | vassisak (#160) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | dárda (#10) | 2 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
>1 | kőkés (#6) | 1 | parittya (#18) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | + | deus ex machina (#1) | 5 | fáklya (#36) | 19 | kaja (#2) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | 12 | drótszőr (#37) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | grákóbőr (#41) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 3 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
1 | rókafarok (#124) | 14 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 10 | varányszem (#30) |
Összsúly: 34.26 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | csontszablya (#64) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | fáklya (#36) | 1 | kaja (#2) |