Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tleikan enyészvarázs
Küldd el képeslapként!
A tleikan hadsereg élén álló hadurak félelmetes hatalom birtokosai. Megjelenésük már önmagában tekintélyt parancsoló, amikor azonban ajkuk emésztő hatású varázslat kimondásába kezd, az ellenség saját kínjában és mocskában fog fetrengeni előttük. Márpedig amikor a tleikanok harcba indulnak, rendre ezzel a tömegirtó varázslattal kezdődik a csata...
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
2. Yaurri testépítő verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6739)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (15)
TF KÖZÖS TUDATOK (1281)
Daxx - egy másik univerum (7)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (13)
2. Yaurri testépítő verseny – zárás (12)

További témák...

2024-11-10 19:33:18 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. dec. 16. 10h:14'
EZ A 307. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD
308. játékheted kezdete: dec. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1995
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 489
Extra forduló: 14

SPIDER TELCONTAR KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 7. napján összefutsz egy fekete hajú, szürke szemû törpe nõvel. Bõre bronzként csillog. Sheran ministránsa. Egy fekete bõrcsizmát, egy tankány karmot, egy bronzsisakot, egy virág szimbólumot, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötõt, egy ezüst papi karkötõt és egy sárga erõövet visel. Fegyverzetét egy szeppent rákfatty trófea, egy ork sámán trófea és egy uzbány trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Lindor Dofel. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A teremtés zsákja létrehozott egy 1 fülemüle agyart. A teremtés zsákja létrehozott egy 1 gyöngymangót. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+36 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+148 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) (ld. enc.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.] Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ragyás burástya fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lõsz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya fejét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Nincs idõd félrehajolni. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgezõ volt? A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 340.]
* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Elmondtad az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 340.]
* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 335.]
* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]
* 4. KP: elmormolod a 16. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]
* 5. KP: TVP spórolása: 8 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 8 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [8 pontot használtál fel, van még 317.]


vps 14 VP spórolása: 14
Félreraktunk, letiltottunk neked 14 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 317.]

jlk 4121 jelszó kimondása 4121
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Semmi sem történt. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:

Elszáll az erdõbe, magában morogva,
Szeme óriási, szárnya meg vékonyka.

Keresni, kutatni kezdesz. A felderítõ munka nem vezetett eredményre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 292.]

d 2 66 66 eldobod a 2. tárgyat (66 darabot) 66
Gondosan elrejtesz 66 kaját. [6 pontot használtál fel, van még 286.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [139,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rát-fát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. (Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy törpemammut jelenlétét jelzi. Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Elõbukkan a szörny is, elõtted rohanva. Csak sikerüljön! Egy pillanat múlva a törpemammut pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbrõl. Úgy tûnik, hogy kiváló teherhordó lenne belõle. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.] Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötõ. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 253.]

id 115 100 idomítod a 115. szörnyet 100 pontért
Hozzálátsz a törpemammut neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetõvé teszi, hogy ezentúl 20 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 90 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 193.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[139,68] A síkságot ritka erdõ váltja fel. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szûrõdik be. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. Mivel nem jelzed támadás szándékát, õ se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll. (Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál. - Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz. Megállsz egy sátor elõtt, ahol egy óriás biztat érdeklõdõ kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. - Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny elõtör a sötétbõl.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálhozó testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 10 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csõrével. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 1135 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lõfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.] Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtetõ kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképû alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. - Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévõ lapokat: 1 Sötét halál, 1 Orzag bilincse, 1 Illúziósárkány, 1 Vérfürdetõ magszim, 1 Piromenyét. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 360 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 31 aranyad, ami most már az övé. A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépõkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemû falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 360 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi: - Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [138,69] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sûrûsödik - ez már csak bozótos. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt templomot. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. A feléd közeledõ pszi elementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 560 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [62 pontot használtál fel, van még 131.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[138,70] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledõ tetemember nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a tetemember bûzlõ testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tetemember mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkõ, azzal újra kifehérítheted a bõrét, megmentve a veréstõl. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy epokitféreg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról energiatüskék varázslatot lõsz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levõ 5 szvó-ektoplazma annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerõ). [-6 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [139,71] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " "Éljenek a Halhatatlanok..!" - mondá LEAH a Halottak Könyvében. <Tour-Mix próféta> " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvû elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitõl semmit. A rokonai meghaltak a tûzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tõled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Találkozol Hooligannal. Tharr felszentelt papja. Egy gromak páncélt, egy vassisakot, egy szürke bõrkesztyût, egy két kard szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy örökkéval. rubinját, egy obszidián karkötõt, egy réz papi karkötõt, egy igazgy. fülbevalót és egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. (Csábmosoly.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû kobudera nõvel. Bõre teljesen fehér! Õ Damien felesége! Elenios fõpap-jelöltje. Mellkasán az Emberevõk tetoválását viseli. Egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy tankány karmot, egy örökkéval.gyémántját, egy rejtõköpenyt, egy jegygyûrût, egy umbatari karkötõt és egy vortex talizmánt, egy szem szimbólumot, egy sárga erõövet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy Tguarkhan trófea és egy részeg kalandozó trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy törpemammut. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jó jellemû, ahogy Te is az vagy. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve WADVirág. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. (Csábmosoly.) Aztán elköszöntök egymástól. [25 pontot használtál fel, van még 106.]

be 65 bemész a 65. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. A járatban sötét félhomály van. Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentrõl. [5 pontot használtál fel, van még 101.]

fvh 15 felt. varázslat haszn. 15
Harci varázslataidat használni fogod minden 15. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

ftv 50 166 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 166. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

ftv 34 166 felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 166. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

ftv 50 158 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 158. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 4 mozogsz 4
Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Megvizsgálod: Nyitva van! Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász tatu van elõtted! Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a vadász tatu vastagbõrû hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 vadász tatu bõrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy démontetû! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal kilukasztod a démontetû kitinpáncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetû testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A démontetû csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy királygyík! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a királygyík jobb vállát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 királygyík bõrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy gorombilla. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod a gorombilla fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal kilukasztod a gorombilla fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a gorombilla nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál. Egy kõevõt veszel észre magad elõtt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a kõevõ karszerû nyúlványát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a kõevõ karszerû nyúlványát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a kõevõ testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a kõevõ csapása elõl. A kõevõ összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál. Hopp, itt van valami! A következõket találtad: 1 rézkulcs. Felpakolsz. Körültekintõen, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgybõl készült ajtó körvonalai bontakoznak ki elõtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ rézkulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [3. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi rotható húsát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál. Egy csontvázat veszel észre magad elõtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz zörgõ csontjait. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tetemember. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a tetemember bûzlõ testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember bal karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy sírlidérc! (ld. enc.) Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sírlidérc bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Egy szintszívót pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a szintszívó jobb vállát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy óriás csontváz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgõ csontjait. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás csontváz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 829 tapasztalati pontot kaptál. Egy autentikus vámpír lakik itt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzkulcsot. (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kõbõl faragott ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy széles, magas terembe érsz. [4. PONT.] Egy goblint pillantasz meg. Fegyvere egy bunkó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a goblin testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy Baar-ork! Fegyvere egy csontszablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a Baar-ork fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra támadsz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a Baar-ork fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a Baar-ork testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elõl. A Baar-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy Duer-ork! Fegyvere egy csontszablya. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Duer-ork testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a Duer-ork jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 40 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bõrpáncélt. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy bronzpenge. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Lövedéked átfúrja a Tugt-ork nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra rohansz. Rövid karddal kilukasztod a Tugt-ork jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tugt-ork testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elõrehajolva csap a Tugt-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Tugt-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 65 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 szöges páncélt. Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar! Fegyvere egy csontszurony. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Rövid karddal végigmetszed a varkaudar rücskös bõrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt, 1 szöges páncélt és 1 kis bõrpajzsot. Egy vadász varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 370 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 rézpáncélt és 1 szöges bõrpajzsot. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar mágus. Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lõ rád. 5 életpontot vesztettél. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus fejét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elhajolsz a varkaudar mágus ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyerébõl lángnyelvek csapnak elõ. Alig pörkölõdsz. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 1 csuklyavirágot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy vark. nekromanta lakik itt. Fegyvere egy bunkósbot. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekezõ mágiát. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. 74 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vark. nekromanta bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varázsló kezébõl apró villámok repülnek ki. Alig pörkölõdsz. 11 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval megütöd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kezébõl apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 8 aranyat. Egy borzalmas varkaudart veszel észre magad elõtt. (ld. enc.) Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerõ). [-6 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [60 pontot használtál fel, van még 41.]

flh 12 176 felt. lõfegyver haszn. 12 a 176. tárggyal
Sajnos az FLH parancs listád már be van telve. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

lm 5 5 1 mozogsz 5 5 1
A falhoz lapulva osonsz elõre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy borzalmas varkaudar van elõtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [4. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy borzalmas varkaudar! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. A levegõbe szimatolva mész elõre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Elhagyod a rossz levegõjû labirintust. [24 pontot használtál fel, van még 17.]

tpf 8 TVP elõvétele: 8 pontért
Felszabadítottunk neked 8 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

ek 227 77 22 t. energia kisütése: 227 77 22
Elhatározod, hogy visszatérsz erõd központjába. Mentálisan kapcsolatba lépsz Hófarkassal, és segítségéért fohászkodsz. Környezeted rohamosan elhalványul körülötted, majd ligeted ismerõs formái bontakoznak ki szemeid elõtt. Szerencsésen hazatértél...

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(138,69) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), oltár, Fairlight oltár, 31. jellempróba, pszi elementál (#221)
(138,70) tetememberek (#123), nekrofun (#173), 28. jellempróba, Elenios oltár, epokitféreg (#147)
(139,67) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
törpemammutok (#115)
(139,68) bávatag golombár (#165), halálhozó (#419)
(139,71) a 65. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), oltár, 38. jellempróba, Hooligan (2056. kalandozó), WADVirág (4072. kalandozó), vadász tatu (#10), démontetû (#15), királygyík (#26), gorombilla (#38), kõevõ
(#62), zombi (#49), csontváz (#48), tetemember (#123), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176),
autentikus vámpír (#154)

[77,22] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nem messze tõled három szarka veszekszik valami fénylõ kavicsdarabon. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Látsz egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy tetemember. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célbatalálj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a tetemember bûzlõ testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a tetemember testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tetemember leken néhány pofont. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) (-1 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 20.]
szk 111 keresed a 111. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 1134 TU szükséges. IQ-d TF-elõdött. [20 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: VP elõvétele: 14
Felszabadítottunk neked 14 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 3. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
* 4. BP: elkészíted a 22. tárgyat (30 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen tüskét is készíthess/gyûjthess. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
* 5. BP: használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.] Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Az egyszerû halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlõ Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 318 pontot. A következõ körben tehát 315 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG GYÉMÁNTJA (1065. TÁRGY)
A lélegzeted is eláll, ahogy erre a meseszép drágakõre pillantasz. Csiszolt felületén ezer szikraként törik meg a milgandok fénye. Az Örökkévalóság Rubinjához hasonlóan, mágikus képességekkel rendelkezik, és ezt az erõt olyan õsi, szent forrásból nyeri, amely talán még az Ellenség számára is sérthetetlen. Egyesek szerint egy õsi istenség könnyei, amikor az általa alkotott faj végsõ pusztulását látta Ghallán, és nem volt képes arra, hogy megmentse saját gyermekeit. A gyémánt ékszerként KF-elhetõ, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +10 max ép-t és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentõdobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.]
HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY)
Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettõvel nõ. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.
SÍRLIDÉRC (172. SZÖRNY)
A sírlidércek valójában nem sokban különböznek a zombiktól, csak jóval nehezebb õket elpusztítani, és valamivel kitartóbb és félelmetesebb harcosok. Szemük zöldes fényben ég, bár ez egy tapasztalt kalandozót nem igazán riaszthat el. Ami igazán veszedelmes, az az, hogy karmolásukkal gyakran bénító méreg jut az áldozat szervezetébe.
BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY)
A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bõre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Fõként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek fõparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak.

KARAKTERLAPOD


Spider Telcontar, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Fekete a bõröd. Elenios kisebb papja vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 177. fordulód.

erõ : 26(29)
iq : 27(31)
ügyesség : 18(20)
egészség : 16(18)
szerencse: 18(20)
tudatpont: 20/ 0
szint : 18
támadás : 19
védekezés: 18
életpont : 353/253
varázspt : 283/ 69
merészség: 5/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (329)
pénz : 590 arany
magasság: 186 cm
testsúly: 62 kg
életkor: 34 év
tul.pont: 0
kép.pont: 3
EFejl: 18 TU

Eddig összesen 971 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9619 TP-t kaptál. Jelenleg 323683 TP-d van. A következõ szinthez még 16317 TP szükséges. Trófeáid: ezoterikus mardel, élõholt quwarg, ryuku ostromteknõs. A Hófarkas tetoválását viseled.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 23/26 vágófegyverek: 3/93 ütõfegyverek: 19/35 lõfegyverek:*21/01 dobófegyverek: 3/35 Felt. fegyverváltás: << rövid kard (140%) << göcsörtös bunkó << vashegyû lándzsa Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); bumeráng (1-4.); tüske (5-12.); sallank nyíl (13.); sallank nyíl (14-16.); vashegyû nyíl (17-997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 11/16 nyomkövetés: 37/75 mászás: 8/05 csapdakészítés: 12/84 csapdaészlelés: 3/96 gyógyítás: 37/85 titkosírás: 4/58 felderítés: 13/15 szörnyidomítás: 4/94 teológia: 19/37 taumaturgia: 20/75 szerencsejáték: 1/69 versengés: 4/69 zene: 7/55 szörnyismeret: 12/17 zárnyitás: 1/04 vadászat: 12/36 bányászat: 15/50

Feltételes parancsok


DX 1;totem: 70% 5; segítesz max. 150 pontért; mászol max. 80 pontért; ásol max. 24 pontért; *készítesz 94. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 176. tárgyat (max. 20 db-ot); cirkusz 31; maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Barátságosság: 71; 101; semleges jellemûek; jó jellemûek; 150; 9141. KT;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


auralátás (#4 *8) gyógymógy (#5 *6) gondolatolvasás (#8 *9) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) csábmosoly (#16 *9) kitartó ló (#19 *10) bûvölés (#20 *10) jellemrejtés (#23 *10) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) tompítás (#40 *8) vakító fény (#43 *7) villámcsapás (#50 *18) kristálygömb (#54 *20) gyóntatás (#56 *10) a lélek védelme (#57 *32) oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) szörnycsábítás (#83 *14) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) kisebb tûzlehelet (#110 *2) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok


méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 15. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 33 29 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 34 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 50 50 50 50 Kire 221 355 148 153

Elfogott szörnyeid: uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK; törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Gigászi méretû küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! 2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idõ) három sikeres Feltételes Udvarlásban! 3.) Híveim közt vannak a mentálisan legfejlettebb kalandorok. Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*vassisak (#160) 1*gromak páncél (#270) 1*fekete bõrcsizma (#247) 1 mászókarom (#78) 1*sárga erõöv (#276) 1*lánckesztyû (#230) 1*rejtõköpeny (#277) 1 bõrpáncél (#51) 2 szöges páncél (#65) $1 kis bõrpajzs ($45) $1 rézpáncél ($71) 1 szöges bõrpajzs (#66)

Fegyverek és lövedékek

1 fúvócsõ (#20) 1*vashegyû lándzsa (#182) 1 ezüsttõr (#322) 1 csontpálca (#329) $1 orgyilkos tõr ($225) 1*hosszú íj (#111) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kõkalapács (#13) 7 kerek kõ (#19) 1*bronzhegyû nyíl (#94) 2 szögletes kõ (#17) 1*harci kalapács (#174) 3 nyílvesszõ (#108) 7 vashegyû nyíl (#176) 35 tüske (#22) 1 rövid kard (#171) 2 csontszablya (#64) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 ezüstshuriken (#327) 1 bronzpenge (#126) $1 csontszurony ($12) 1 varkaudar lándzsa (#224) 1 bunkósbot (#9)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*hatalom fülbevalója (#817 1*szem szimbólum (#142) 1*vortex talizmán (#812) $1 aranylánc ($191) $1 réz papi karkötõ ($307) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 Eldaran karkötõje (#373) 1*obszidián karkötõ (#229) $1 ametiszt medál ($275) $1 arany karperec ($194) $1 aranygyûrû ($193) $1 ezüst nyaklánc ($117) 1*ónix masszavadító (#438) 1 ezüst karkötõ (#158)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

2 rézkulcs (#75) 1+hebrencs csapda (#147) 1+deus ex machina (#1) 1 kötél (#92) 1 a teremtés zsákja (#818) 1 mászókampó (#165) 1 ásó (#34) 1 szeksztáns (#32) 2 bronzkulcs (#76) 4 kis vaskulcs (#40) 1 varázskõ (#305) 25 kaja (#2) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 csontkulcs (#74) 2 vaskulcs (#183) 1 tatu dob (#234) 1 dobóháló (#221) 3 szent jogar (#150) 1 márványkulcs (#245) 1 furulya (#233) 1 ezüst kulcs (#184)

Löttyök és porok, tartóstul

6 vizestömlõ (#3) [ bennük 94 korty víz (#27) ] 3 sullár hólyag (#168) [ bennük 30 csepp spiritusz (#170) ] 6 zöld üveg (#82) [ bennük 14 csepp ragasztó (#83) ] 6 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 2 uzbány csõr (#169) [ bennük $4 csepp ugh méreg ($166) ] 4 fûszertartó (#210) [ üres ] 1 kavadu iszák (#25) [ üres ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

5 kõszem (#304) 6+fõnixtoll (#563) 13 pirkit (#153) 6 elkarog szõr (#665) 4 sámán erszény (#650) 1 szuperkötél (#209) 9 rézdarab (#70) 1 rinóbõr (#651) 1 fabontó (#106) 6 ezüstdarab (#326) 1 vadász tatu bõr (#15) 3 mutáns csont (#331) $3 fülemüle agyar ($267) 2 mákrózsa virág (#56) 1 liumbe bimbó (#656) $4 álompor ($396) 4 lapkorong (#80) 1 liumbe hajtás (#655) 51 drótszõr (#37) 1 kazmár gyökér (#205) 2 pular kristály (#239) 1 moa zafír (#381) 1 ovimon-bogyó (#207) 2 gromak bõr (#268) 1*örökkéval.gyémántja (#106 33 madártoll (#112) 8 óndarab (#85) 1 királygyík bõr (#44) 5 ilkin érc (#232) 1 lapockacsont (#33) 1 fekete gyöngy (#99) 9 vasérc (#152) 1 dorony tüdõ (#212) 2 szvó-ektoplazma (#151) 6 nektoraf faggyú (#667) 1 acélpengõke (#231) 1 téfea-agy (#172) 1 galachmit (#310) 5 gyöngymangó (#135) 1 teknõsesszencia (#702) 1 jégszív (#282) 1 csuklyavirág (#133)

Összsúly: 114.85 kg megterheltség: 117 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.