| 6236-177
Karakterszám: |
6236 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
177 |
Játékhét: |
182 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
445 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. jún. 6. 14h:38' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. jún. 9. |
|
E-mail!
GULDAN KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
** 3. NAP ** Ahriman ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini,
faragott idol!
** 5. NAP ** Mya ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, a
bénaság fülbevalója!
** 5. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 3
szemani gomba.
** 6. NAP ** Ádáz ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, void
gyémánt!
** 7. NAP ** Pihenésedet megzavarja Varázslatos Mirella, egy karcsú testû,
szõke hajú, elbûvölõ tekintetû, csodálatosan szép nõ. A Mágusok klánjának
mágushelyettes rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik.
Tárgyai: görényfarok, a hiszékenység gyûrûje, az energia jádegyûrûje, a
villám aranyozott nyaklánca, a villám ezüst fülbevalója, a tárgyalás gyûrûje,
a mágia kõrisfa íja, a villám csontamulettje, bohókás szandál, a torony
ónix karkötõje, aranyozott villámöv, Yssuf tõre, elementáris karkötõ, adamantit
karkötõ, a villám ónix karkötõje, az Õsök Szent Kardja, sárkányamulett,
az áttörés rubingyûrûje, a villám vas mellvértje, hõsi babérkoszorú, a
villám vaspajzsa, a villám malachit fülbevalója, a villám díszes köntöse.
Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Varázslatos Mirella |
Mentális robbanás |
-27 PE |
(-5)55 |
(-30)45 |
Guldan |
Sz.áll.roncsolása |
-30
PE |
(-15)35 |
(-27)28 |
2. |
Varázslatos Mirella |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)50 |
(-30)15 |
Guldan |
Sz.áll.roncsolása |
-30
PE |
(-15)20 |
(+0)28 |
3. |
Varázslatos Mirella |
Mentális robbanás |
-14 PE |
(-5)45 |
(-10)5 |
Guldan |
Mentális robbanás |
-10
PE |
(-5)15 |
(-14)14 |
4. |
Varázslatos Mirella |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)30 |
(+0)5 |
Guldan |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)9 |
(-14)0 |
Ez bizony siralmas vereség volt. (-26 életpont.)
** 7. NAP ** Épp hozzád néz be Morkvor, egy kék, kócos hajú, rendezetlen
ruházatú, borostás férfi. A Halhatatlanok klánjának felsõbbrendû galetki
rangú tagja. A következõket látod nála: az Örökkévalóság gyûrûje, a harcmûvész
ezüstcsizmája, a hatalom rubinja, a majom szürke maszkja, a gyõzelem aranyozott
fülbevalója, arany orgling fétis, a majom lovagi kardja, óriás fülbevaló,
a majom kõrisfa íja, az ellenállás fogazott kardja, a harcmûvész csontamulettje,
az ügyesség ónix karkötõje, a védekezés jáde karkötõje, orgling fétis,
nilbongi kitûzõ, a harcmûvész ónixgyûrûje, a majom elit lemezpáncélja,
a majom szöges pajzsa, a pók smaragdgyûrûje, a sebesség díszes karkötõje,
az ellenállás átlátszó köntöse, a torony malachit karkötõje, a küzdelem
gyíkbõr öve. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.
*** 1. KÖR *** Morkvor feléd rohan. Megrohamozod Morkvort. Morkvor rád támad.
Feléd üt jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Ostorként
csattant farkával. (15 ép-t sebzõdtél). Nem vagy képes ellenállni a kontaktméregnek.
A fogaival támad. (2 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-7%). Fegyverével,
egy a majom lovagi kardjával keresi a gyenge pontodat. (2 ép-t sebzõdtél).
Fegyverével, egy az ellenállás fogazott kardjával keresi a gyenge pontodat.
(7 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. Morkvor meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 10. NAP ** Látogatód érkezik, aki Felhõ Riamon, egy kétfejû, szöges hajú,
nevetõ szemû, magabiztosságot sugalló, masszív férfi. A Katonák klánjának
mesterharcos rangú tagja. Viselt tárgyai: a sas vaspajzsa, óriás fülbevaló,
nilbongi kitûzõ, a tárgyalás gyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, a teknõs jádegyûrûje,
az ellenállás szarvas sisakja, a teknõs szöges öve, a törpék díszes karkötõje,
a törpék ónix karkötõje, quwarg amulett, a rend köve, az ellenállás fekete
láncinge, arany vadászköpeny, kék szem szimbólum, Thór jáde karkötõje,
elementáris karkötõ, a ragadozó jáde karkötõje, a ragadozó harci íja, smaragd
életkõ, a kígyó aranyozott fülbevalója, a teknõs ónixgyûrûje, galetki érdemérem,
a törpék ónixgyûrûje, krakoch csizma, az Örökkévalóság Rubinja. Egy-egy
elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.
*** 1. KÖR *** Felhõ Riamon máris elõtted terem! Megindulsz Felhõ Riamon
felé. Már ott is vagy! Felhõ Riamon téged támad. Elõrerúg bal lábával.
(37 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! Gyorsan feléd lendít bal karmával.
(10 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-7%). Megpróbál benyomni neked
jobb mancsával. (34 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-7%). Elõresuhint
farkával. (44 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Harapásra
nyitja száját. (80 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+15 ép)
*** 2. KÖR *** Felhõ Riamon rád támad. Megpróbál felbuktatni bal lábával.
(38 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
(17 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-7%). Megpróbál benyomni neked
jobb mancsával. (38 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-7%). Ostorként
csattant farkával. (59 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.)
Megpróbál megmarni. (85 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 442 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg
elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Felhõ Riamon megköszöni a
küzdelmet, majd távozik.
** 10. NAP ** Rudas Matyi ajándékot küldött neked kineport varázslattal:
nini, vörös karkötõ!
** 11. NAP ** Ádáz ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini,
energiagyûjtõ!
** 14. NAP ** Pihenésedet megzavarja Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt
hajú, törékeny testalkatú férfi. A Bárdok klánjának a béke õre rangú tagja.
A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Éneklõ
tunika, az ellenállás jáde nyaklánca, szent templomi maszk, az ellenállás
harci nyílpuskája, üvegszimbólum, kõmûves kalapács, manapoid amulett, rubin
mágusbot, Yssuf tõre. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. Tétnek
mindketten 20 aranyat raktok fel.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Csendes Don |
Agyvihar |
-36 PE |
(-9)61 |
(+0)100 |
Guldan |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-15)35 |
(-36)19 |
2. |
Csendes Don |
Agyvihar |
-36 PE |
(-9)52 |
(+0)100 |
Guldan |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-15)20 |
(-19)0 |
Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-37 életpont.)
Hát igen, kár volt tétet felrakni: 20 arannyal lettél szegényebb.
** 19. NAP ** Épp hozzád néz be Stanislava, egy koromfekete hajú, vékony
elbûvölõ nõ. [aura: varázsitalfõzés: 11.] A Mágusok klánjának mágushelyettes
rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. A következõket
látod nála: a mágia díszes karkötõje, Yssuf tõre, kék mutációs gyûrû, a
tárgyalás gyûrûje, az ellenállás márványamulettje, Fairlight sipkája, krakoch
csizma, a mágia smaragdja, a bérmágus aranyozott fülbevalója, a teknõs
vaspajzsa, az energia díszes karkötõje, az elfek szöges öve, manapoid fülbevaló,
a szakács üstje, a szívósság ónixgyûrûje, elementáris karkötõ, az ellenállás
nyársaló lándzsája, orgling fétis, az ellenállás bíbor köntöse, az ellenállás
fogazott kardja, az áttörés rubingyûrûje, az Õsök Szent Kardja, az ellenállás
harci nyílpuskája, a mágia hosszú lándzsája, Abarrun karkötõje, Fénygyûrû,
nilbongi kitûzõ, az óriás bíbor láncinge, arany orgling fétis, az Örökkévalóság
Rubinja. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû:
a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál
ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön
ajtón. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Stanislava már egy ládán
üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 21. NAP ** Látogatód érkezik, aki FloMo Belaxus, egy zöld íriszû, mosolygós,
enyhén kopaszodó, alacsony, pocakos férfi. A Mágusok klánjának mágus rangú
tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Felszerelése: krakoch
csizma, rubin mágusbot, a hatalom hosszú lándzsája, a mentát nagy pajzsa,
a mágus csillogó fejpántja, a bölcsesség koponya amulettje, maerju páncél,
Yssuf tõre, a gepárd ónix karkötõje, az ellenállás díszes karkötõje, õspók
köpeny, a természet díszes karkötõje, a mágia jáde karkötõje, arany orgling
fétis, az energia rövid tõre, a majom jádegyûrûje, elementáris karkötõ,
a mágus arany fülbevalója, a mentát szöges öve, orgling fétis, a majom
harci nyílpuskája, az áttörés rubingyûrûje, manapoid fülbevaló. Kedvesen
köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez FloMo Belaxus is hozzájárult. A szokásos témák - torzszülöttek,
kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd
támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. A hosszú parti
végül véget ér. FloMo Belaxus megköszöni a vendéglátást, és hazaindul.
(+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a FloMo Belaxus által meséltekbõl,
megtudod, mi az a bandita. [ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny
cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve
13224.) A te szinteden a legnevesebb Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt
hajú, törékeny testalkatú férfi. (hírneve 9497.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*máj. 12.* Nomis Leinádot kis híján megölte egy fungoid vadász. *máj. 12.*
Compot kis híján megölte egy lidérczombi. *máj. 13.* Ádáz mellé szegõdött
egy mélységi ent. *máj. 16.* Lord Khalel és Ádáz pszi párbajt vívtak.
Lord Khalel került ki gyõztesen. *máj. 19.* Zephyndar teljesítette az
1. küldetést, amit a palotában kapott. *máj. 20.* Lord Khalel rezisztencia
tulajdonsága 46 lett, elsõként a szinten. *máj. 22.* Mutaito és Compo
pszi párbajt vívtak. Mutaito került ki gyõztesen. *máj. 23.* Nomis Leinád
rangja a Mutánsok Klánjában "mutáns-jelölt" lett. *máj. 23.* Morkvor csatában
legyõzte Brancaleone da Norceát. *máj. 26.* Nomis Leinád mellé szegõdött
egy tycharonid.
Egy futár távoli híreket hoz:
*máj. 8.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zuckuss felett.
*máj. 9.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *máj. 12.*
Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Tiger felett. *máj.
12.* Alba Regina és Zuckuss pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki
gyõztesen. *máj. 12.* El Tapod pszionikus párviadalban legyõzte Moha a
"balfék"-et. *máj. 15.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Zandert.
*máj. 16.* Kronx és Yog Tyraxor pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*máj. 20.* Alba Regina és Raistlin pszi párbajt vívtak. Alba Regina került
ki gyõztesen. *máj. 20.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte
Vigyorgó Villámot. *máj. 22.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Swami Belananda Yogi felett.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet!
Felveszed a bénaság fülbevalóját. Leveszed a regenerálódás díszes karkötõjét.
Felveszed a vörös karkötõt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1001.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
be 9 6 |
meglátogatod a 9. épületet |
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Közlöd, hogy az átkozott tárgyaidtól
szeretnél megszabadulni. A papok varázsolni kezdenek. Darabokra robban
minden átkozott tárgy, ami a birtokodban van! Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 900 aranyat. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 996.]
h 64 |
64. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 64. tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 996.]
v 188 |
188. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sziklaerõt. Támadásod megnõ (+20%).
(-25 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 993.]
v 155 |
155. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy nagyobb erõpajzsot. (+63%
védekezés.) (-25 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 990.]
gy 80 15 0 9 50 61 |
felt. gyógyítás 80%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. Egy körben
max. 15 alkalommal gyógyítasz. Elsõsorban a 9. varázslatot/tárgyat fogod
használni. Ha ez nem megy, maradsz a 50. varázslatnál/tárgynál. Ha ez sem
mûködik, jöhet a 61. varázslat/tárgy. Végsõ esetben persze marad a hagyományos
gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 990.]
Fizikai munkát vállalsz az akadémia egyik építkezésén. Cserébe ételt kapsz,
olyat, amelyre éhes szolgáidnak szüksége van. Vannak itt olyan galetkik
is, akik saját betevõjükért dolgoznak! Szánalmat érzel irántuk, meg egy
kicsit saját magad iránt is. Quwarg harcos jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
Káoszmágus jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Elektromancer jóllakottsága
100%-kal megnõtt. [60 TVP-t használtál fel, maradt még 930.]
kno 113 6 |
113. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot bal láb végtagoddal való harci jártasságod növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen bal láb végtagoddal való harci jártasságod
megnõtt 5. szintre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 930.]
h 108 |
108. tárgy használata |
Lenyelsz 1 javítás italát. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 925.]
j 28709 15643 |
tárgy javítása |
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak
hitt az ellenállás malachit fülbevalóját. Kemény munka árán megjavítod
a gepárd ónix karkötõjét. Nahát, szebb lett, mint újkorában! [20 TVP-t
használtál fel, maradt még 905.]
kf 7872 13213 7408 28709 25542 24642 |
bekészíted a 7872. tárgyat |
A harcos fekete csizmáját már bekészítetted korábban. Felveszed a sebesség
vaspajzsát. Leveszed a gólem arany fejpántját. Felveszed a kobra csillogó
fejpántját. Felveszed az ellenállás malachit fülbevalóját. Felveszed
a teknõs díszes karkötõjét. Elõször el kell raknod egy karkötõt (ld. LE
parancs) ahhoz, hogy a regenerálódás díszes karkötõjét be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 905.]
kf 21479 19334 103 25589 |
bekészíted a 21479. tárgyat |
Felveszed a túlélés jádegyûrûjét. Elrakod az Õsök Szent Kardját. A karmaidba
veszed a kígyó ébenfa lándzsáját. Leveszed a törpék kõrisfa íját. Bekészíted
a teknõs nehéz harci nyílpuskáját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
905.]
olu 10 7 |
olimpiára való jelentkezés |
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet a 10. kategóriában.
Kifizeted a nevezési díjat, ami 100 arany. A pszi kategóriában is nevezel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 905.]
v 146 14 14 |
146. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 902.]
v 146 17 11 |
146. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még
899.]
v 146 14 11 |
146. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 896.]
Barátságosság törlése: márvány lady torzszülöttekre. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 896.]
szgy 0 |
szolga gyógyíttatása körönként max. 0 alkalommal |
Szolgáidat nem fogod kör közben gyógyíttatni. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 896.]
szh 1 3 4 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A quwarg harcos harcolni fog. A káoszmágus harcolni fog. Az elektromancer
harcolni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 896.]
(3. kaland:) A boltos elvezet hátra, a raktárba, ahol egy nagy ketrec áll.
Bûzt érzel, a halál bûzét. Nem akarod tudni a boltos mocskos kis titkait!
Kinyitja neked a ketrec ajtaját, és belépsz. Odabent egy fehér alak mozdul.
Ellenfeled egy márvány lady (#307).
*** 1. KÖR *** A márvány lady elmormol egy mágiatörés varázslatot. Guldan:
Sziklaerõ megszûnt. a káoszmágus: Méregsemlegesítés megszûnt. Az elektromancer
ellõ egy elektromos fal varázslatot. A káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy tûzgolyó. A márvány lady sebzõdik 19 ép-t. Megindulsz
a márvány lady felé. Már ott is vagy! A quwarg harcos a márvány lady irányába
megy. A márvány ladyt próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. (0
ép-t sebeztél). A kígyó ébenfa lándzsáját forgatva támadsz. (0 ép-t sebeztél).
Elõrehajolva harapni próbálsz. (0 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól
irányzott rúgást jobb lábaddal. (0 ép-t sebeztél). A hasát célzod bal
lábaddal. (0 ép-t sebeztél). A quwarg harcos a márvány ladyt támadja.
*** 2. KÖR *** Az elektromancer elõhív egy villámsújtás varázslatot. A márvány
lady 31 ép-t sebzõdik. A káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy energiafolyam. A márvány lady megtántorodik. A márvány lady sebzõdik
16 ép-t. Megtámadod a márvány ladyt. Odacsapsz bal mancsoddal. (0 ép-t
sebeztél). A kígyó ébenfa lándzsájával lesújtasz. (0 ép-t sebeztél). Megpróbálod
megmarni. (0 ép-t sebeztél). Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (0
ép-t sebeztél). Célozni próbálsz bal lábaddal. (0 ép-t sebeztél). A márvány
lady téged támad. A márvány lady csonttá fagyaszt jéghideg leheletével.
(46 ép-t sebzõdtél). A quwarg harcos a márvány ladyt támadja. Regenerálsz
(+13 ép)
*** 3. KÖR *** A márvány lady elmormol egy mágiatörés varázslatot. Semmi
hatás. A káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó!
Nem hat rád. A quwarg harcos 24 sebzést kap. A márvány lady 24 ép-t sebzõdik.
Az elektromancer ellõ egy villámsújtás varázslatot. A márvány lady 29 sebzést
kap. A márvány ladyt próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(0 ép-t sebeztél). A kígyó ébenfa lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(0 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (0 ép-t sebeztél). Egy rúgást
próbálsz jobb lábaddal. (0 ép-t sebeztél). A hasát célzod bal lábaddal.
Ez mellément. A quwarg harcos a márvány ladyt támadja. Regenerálsz (+13
ép)
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, a márvány lady létrehoz egy mágiatörést.
Guldan: Nagyobb erõpajzs megszûnt. a márvány lady: Energiafolyam megszûnt.
A márvány lady 1 sebzést kap. Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus
elvarázsol egy tûzgolyót. Nem hat rád. A quwarg harcos 20 ép-t sebzõdik.
A márvány lady 17 ép-t sebzõdik. Az elektromancer ellõ egy villámsújtás
varázslatot. A márvány lady sebzõdik 31 ép-t. Támadod a márvány ladyt.
Lesújtasz bal mancsoddal. (0 ép-t sebeztél). A kígyó ébenfa lándzsájával
lesújtasz. (0 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (0 ép-t sebeztél).
Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (0 ép-t sebeztél). A hasát célzod
bal lábaddal. (0 ép-t sebeztél). A quwarg harcos a márvány ladyt támadja.
A márvány lady halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 46 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg harcos: 79/44,
a káoszmágus: 120/0, az elektromancer: 91/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél.
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+81%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed,
ami mozdítható: egy õskõ és egy bíbor golyó. [ld. enc.] Az elektromancer
eszik. (+25% jóllakottság.) - Boltos - emeled kioktatólag a mutatóujjadat
a homlokodhoz - ez egy márvány lady! Galetki nem képes rajta sebet ejteni,
ennyire egyszerû, egy másik torzszülöttet kell ráereszteni! A boltos
szomorúan lehajtja a fejét. - Akkor ez nem alkalmas... hmm, na mindegy,
köszönöm a segítséget! Íme, a jutalmad, a szalamandra bronz amulettje!
(+3 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [15 TVP-t használtál fel, maradt
még 881.]
szh 1 3 4 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A quwarg harcos pihenni fog. A káoszmágus pihenni fog. Az elektromancer
pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 881.]
m 16 19 111 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 16,19) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 16,18) Óvatosan lépkedsz tovább. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû
galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet
tovább, aki kiállja az õsök próbáját. Eléd tol a galetki valamilyen ronda
bogarat. Döglött. Ezt kell megenned! Hú, ez kemény feladat, az biztos,
hogy a próba után a következõ szobában kiokádod az egészet. [Egészség
próba 7-es küszöbre: sikeres] Sikeredet látva, a galetki közli, hogy maradéktalanul
kiálltad a próbát.
(M 16,17) Tovább északra! A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz
be.
(M 16,16) Az északra menõ folyosót követed. A földön egy fekete nyílást
látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal
egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz
fel, amelyre válaszolnod kell: Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt
elindult, hogy eladja Uvar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit
- 65 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Ortevor város fõterére. Mivel
innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 76 fokot elfordult
balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 82 százas lépés után érkezett
meg Uvar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza,
Ortevor érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon
hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz) Ez így egybõl
sajnos nem megy, mondod a szellemnek. [16 TVP-t használtál fel, maradt
még 865.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Kimész a Csarnokból. Vadászni támad kedved. A szokásos vadászösvények egyikét
választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Ahogy leérsz,
küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat
egy torzszülött. Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve,
meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva!
Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni
bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény. (236. kaland,
összköltsége 5 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz
1 csótánylábat. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni
próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled
egy öreg szívó (#308). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az öreg szívó elmond egy nagyobb életszívás varázslatot.
Sebzõdsz 34 ép-t. Támadod az öreg szívót. Odaütsz bal mancsoddal. Elkerülte.
A kígyó ébenfa lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (17 ép-t
sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (70 ép-t sebeztél). Lendítesz
egy nagyot jobb lábaddal. (37 ép-t sebeztél). Rúgsz bal lábaddal. (15
ép-t sebeztél). Regenerálsz (+13 ép) Az öreg szívó regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Az öreg szívó elmond egy nagyobb életszívás varázslatot.
Sebzõdsz 34 ép-t. Az öreg szívó gyógyul 34 ép-t. Megtámadod az öreg szívót.
Beversz egyet bal mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A kígyó
ébenfa lándzsáját forgatva támadsz. (11 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(67 ép-t sebeztél). Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (41 ép-t sebeztél).
Rúgsz bal lábaddal. (27 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+13 ép) Az öreg szívó
regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az öreg szívó elmormol egy
nagyobb életszívást. Ellenállsz a varázslatnak. Támadod az öreg szívót.
Beversz egyet bal mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A kígyó
ébenfa lándzsáját forgatva támadsz. (32 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni.
Elkerülte. A hasát célzod jobb lábaddal. (42 ép-t sebeztél). Egy rúgást
próbálsz bal lábaddal. (31 ép-t sebeztél). Az öreg szívó holtan terül
el. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 446 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+143%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed,
ami mozdítható: az enyészet ezüst fülbevalója és 71 arany. Itt az ebédidõ!
Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+42% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 855.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid séta után
elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás
nélkül haladsz tovább. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat
pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték,
lerombolták õket. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz
1 liánvirágot. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ
lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Szemedet
összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy lebernyeges
uthak (#320) [aura: méret: 70.]. [ld. enc.]
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Guldan |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)35 |
(+0)55 |
Lebernyeges uthak |
Tudati méreg |
kudarc |
(-6)104 |
(-20)105 |
2. |
Guldan |
Sz.áll.roncsolása |
-5 PE |
(-15)20 |
(-15)40 |
Lebernyeges uthak |
Pszi acéltorony |
-15
PE |
(-7)97 |
(-5)100 |
3. |
Guldan |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)14 |
(+0)40 |
Lebernyeges uthak |
Pszi csáp |
kudarc |
(-6)91 |
(-3)97 |
4. |
Guldan |
Pszi csáp |
kudarc |
(-3)11 |
(-3)37 |
Lebernyeges uthak |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-10)81 |
(-3)94 |
5. |
Guldan |
Pszi acéltorony |
kudarc |
(-7)4 |
(-3)34 |
Lebernyeges uthak |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-10)71 |
(-3)91 |
6. |
Guldan |
Pszi csáp |
kudarc |
(-3)1 |
(-3)31 |
Lebernyeges uthak |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-10)61 |
(-3)88 |
7. |
Guldan |
semmi |
semmi |
(+0)1 |
(-15)16 |
Lebernyeges uthak |
Pszi csáp |
+15
PE |
(-6)55 |
(+12)100 |
8. |
Guldan |
semmi |
semmi |
(+0)1 |
(-15)1 |
Lebernyeges uthak |
Pszi csáp |
+15
PE |
(-6)49 |
(+12)112 |
9. |
Guldan |
semmi |
semmi |
(+0)1 |
(-1)0 |
Lebernyeges uthak |
Pszi csáp |
+15
PE |
(-6)43 |
(+12)124 |
Ez bizony siralmas vereség volt. (-34 életpont.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak
rajtad 70 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 160
aranyat. [18 TVP-t használtál fel, maradt még 837.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A szokásos vadászösvények
egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Idelent
csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek.
Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mitulen fû nõ! 1 darabot sikerül
begyûjteni. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre
rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeleid egy gnóm õsmágus (#314) és
egy agyaggólem (#252). [ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) A gnóm õsmágus
ellõ egy jégoszlop varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Az agyaggólem
máris elõtted terem! Az agyaggólem rád támad. Bever egyet jobb mancsával.
Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A gnóm õsmágus elmond egy jégoszlop varázslatot. Ellenállsz
a varázslatnak. Az agyaggólemet próbálod megsebezni. Odacsapsz bal mancsoddal.
(55 ép-t sebeztél). A kígyó ébenfa lándzsáját forgatva támadsz. (37 ép-t
sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (102 ép-t sebeztél). Egy
rúgást próbálsz jobb lábaddal. (57 ép-t sebeztél). Érzékeny pontot próbálsz
eltalálni bal lábaddal. (41 ép-t sebeztél). Az agyaggólem rád támad. Megpróbál
benyomni neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm õsmágus elmormol egy
jégoszlopot. Nem hat rád. Az agyaggólemet próbálod megsebezni. Lekeversz
egyet bal mancsoddal. (62 ép-t sebeztél). A kígyó ébenfa lándzsájával
lesújtasz. (37 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (98
ép-t sebeztél). Rúgsz jobb lábaddal. (53 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz
bal lábaddal. (42 ép-t sebeztél). Az agyaggólem hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm õsmágus létrehoz egy
jégoszlop varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A gnóm õsmágus felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. A gnóm õsmágust próbálod megsebezni. Beversz egyet
bal mancsoddal. (57 ép-t sebeztél). Meglengetve a kígyó ébenfa lándzsáját,
próbálsz lesújtani. (33 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (98
ép-t sebeztél). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. (51
ép-t sebeztél). Elõrerúgsz bal lábaddal. (37 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(24 sebzés). A gnóm õsmágus kileheli lelkét.
[A csatában összesen 804 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+155%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: a lich nagy pajzsa, egy gyalogos lándzsa, egy
gólemagyag és 131 arany. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 821.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 821.]
pv 2 1 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem
megy, sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 821.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Hosszú kutatásba
kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még
nem voltál. Észreveszel 1 rémcserjét. Szakértõ módon leszeded. Na végre,
találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy
elleni nemes küzdelmet preferál.
A galetki, aki itt lakik Obszidián Oyin, egy nyurga, szürke testû, komoly
tekintetû és széles mosolyú férfi. [aura: 1-es mentális robbanás.] A Mutánsok
klánjának a genetika csodája rangú tagja. A Gránitszövetség szövetségbe
tartozik. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, krakoch
csizma, adamantit karkötõ, ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, a hatalom
díszes köntöse, a pók smaragdgyûrûje, Rogan karkötõje, a szellemek könnyû
pikkelyvértje, a mentát hosszú íja, a mutáció gyémántja, arany orgling
fétis, smaragd életkõ, szent templomi maszk, óriás fülbevaló, orgling fétis,
szivárvány karkötõ, galetki érdemérem, az ellenállás díszes karkötõje,
a tudós ónixgyûrûje, nilbongi kitûzõ, az óriás gyíkbõr öve, az áttörés
rubingyûrûje, elementáris karkötõ. Megkezdõdik a küzdelem.
*** 1. KÖR *** Obszidián Oyin irányába mozogsz. Obszidián Oyin odajön hozzád.
Obszidián Oyint próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (45
ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-10 ép) Roncsoltál. A kígyó ébenfa
lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (26 ép-t sebeztél). Kitátod
szádat, harapni próbálsz. (95 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-4 ép) Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (56 ép-t sebeztél). A bõrén
levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. (33
ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Obszidián Oyin maradék erejét
is elvesztve elterül. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 255 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+155%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Visszavonulsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 821.]
pv 6 3 5 7 2 1 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges,
pszi párviadalra hívod ellenfeled. Végül egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
Legutolsó esetben sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 821.]
A siker aranyveretes öve segítségével 20 aranyat kerestél ebben a körben,
és 4 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Ebben a körben +2 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1524 sebzést okoztál, és 707 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 825 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
1160 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Guldan, egy lepusztult arcú, pszichopata, békazabáló férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: városlakók szintje (10. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez a 177. fordulód.
|
[1] erõ: |
32 (47) / 1.93 |
[2] IQ: |
14 (13) / 7.34 |
[3] ügyesség: |
13 (26) / 1.87 |
[4] egészség: |
20 (25) / 1.31 |
[5] mágia: |
9 (10) / 2.89 |
[6] gyorsaság: |
31 (47) / 0.94 |
[9] Méret/ép: |
236 (272) / 267 |
Min. méret: |
225 |
Barlangméret: |
236 |
|
|
Varázspont: |
181 / 63 |
Képességpont: |
30 / 63% |
Hõsi pont: |
61 (5) |
Tám.bónusz: |
33% |
Véd.bónusz: |
57% |
Galetki erõ: |
967 / 358 |
Hírnév : |
1425 |
Jóllakottság: |
96% |
Életkor: |
15 / 15 |
|
|
Galetki csaták: |
228 (3) |
Galetki gyõzelmek: |
128 (1) |
Torzsz. csaták: |
1065 (3) |
Torzsz. gyõzelmek: |
950 (3) |
Leölt torzszülött: |
1813 (4) |
Pszi csaták: |
195 (3) |
Pszi gyõzelmek: |
87 (0) |
Ájulások száma: |
99 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: szakértõ (62)
Speciális
képességeid:
+11 gyógynövények, +9 v.ital fõzés, +62% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts
hét küldetést, amit az akadémián kaptál. [számláló: 4] 2.) Hozz három õskövet!
3.) Készíts el 3 energiaitalt! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
1 / 0 |
[15] regeneráció: |
13 (18) / 0 |
[17] vastag bõr: |
14 (22) / 0.46 |
[18] tûzimmunitás: |
2 (4) / 1.62 |
[19] hidegimmunitás: |
1 (3) / 0 |
[20] savimmunitás: |
4 (6) / 0.03 |
[21] elkt.immunitás: |
3 (5) / 0.40 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 (3) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
7 / 0 |
[24] rezisztencia: |
32 (58) / 0.62 |
[25] bûz: |
15 (17) / 0.38 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 2.28 |
[46] csapdaészlelés: |
9 / 2.28 |
[47] zárnyitás: |
10 / 3.02 |
[48] mászás: |
10 / 1.49 |
[49] rugalmasság: |
5 / 2.72 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 / 0.91 |
[51] transzformáció: |
10 / 2.21 |
[52] auraészlelés: |
5 / 3.23 |
[53] ékszerészet: |
5 / 2.50 |
[54] kereskedelem: |
9 / 2.51 |
[55] szívósság: |
13 / 0.40 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 (14) / 0.48 |
[57] gyógynövények: |
10 (21) / 6.63 |
[58] nyomkeresés: |
17 / 7.02 |
[59] vezetõkészség: |
6 / 1.10 |
[60] pszi támadás: |
10 / 3.47 |
[61] pszi energia: |
11 / 8.77 |
[62] lopás: |
8 / 0.77 |
[63] éberség: |
6 / 3.14 |
[64] átokszórás: |
3 / 2.04 |
[65] álcázás: |
23 / 0.30 |
[66] lopakodás: |
5 / 0.47 |
[67] régészet: |
13 / 7 |
[68] zene: |
6 / 0.25 |
[69] tanulás: |
12 / 6.62 |
[70] idézés: |
4 / 0.49 |
[71] javítás: |
11 / 1.69 |
[72] építés: |
1 / 0 |
[73] felderítés: |
6 / 0.92 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
20 / 0 |
[101] szakért.: |
15 / 3.81 |
[102] roncsolás: |
11
/ 0 |
|
jobb karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
14 / 10.36 |
|
|
a kígyó
ébenfa lándzsája |
fog |
[106] méret: |
31 / 0 |
[107] szakért.: |
14 / 13.62 |
|
|
|
jobb láb |
[109] méret: |
20 / 0 |
[110] szakért.: |
13 / 10.33 |
|
|
|
bal láb |
[112] méret: |
12 / 0 |
[113] szakért.: |
5 / 0.88 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
3 / 0.44 |
[42] csendvarázs: |
2 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
2 / 0.12 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[10] energiatüske: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
3 / 0.04 |
[152] felejtés: |
2 / 1.80 |
[172] gázpajzs: |
4 / 0.36 |
[17] gránitbõr: |
7 / 3.59 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 4.68 |
[158] láth. észlelése: |
2 / 0.24 |
[157] láthatatlanság: |
4 / 0.02 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[129] mentális robbanás: |
2 / 0.52 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
21 / 2.15 |
[38] parancs: |
4 / 0.06 |
[133] pszi acéltorony: |
4 / 0.14 |
[128] pszi csáp: |
10 / 1.54 |
[171] savpajzs: |
3 / 0.24 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 1.76 |
[188] sziklaerõ: |
20 / 2.21 |
[132] tudati méreg: |
9 / 3.62 |
[14] vakító fény: |
1 / 0 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
2. lista (100%): |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. lista (300%): |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] quwarg harcos |
65/21 |
54% |
140% |
1 / 0 |
nem harcol |
[2] morfinder telep |
1/1 |
100% |
100% |
1 / 0 |
nem harcol |
[3] káoszmágus |
60/60 |
50% |
130% |
1 / 0 |
nem harcol |
[4] elektromancer |
60/60 |
66% |
180% |
1 / 0 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
0% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
0 |
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
kf 313 269 |
kk 63 |
kf 269 313 |
|
3. Makró |
gy |
pv 2 1 |
p |
pv 6 3 5 7 2 1 |
|
4. Makró |
pv 7 |
pta 132 132 132 132 132 |
p 4270 |
pta 131 131 |
p 4270 |
pv
6 3 5 7 2 1 |
|
5. Makró |
be 9 6 |
h 64 |
v 188 |
v 155 |
gy 80 15 0 9 50 61 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 100. |
2: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 190. |
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 180. |
4: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #226. Prioritás: 150. |
5: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 120. |
6: életszívás t.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 110. |
7: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #252. Prioritás: 140. |
8: savpajzs v.var. ha ellenfeled #283. Prioritás: 160. |
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:300% ép:1%; PV 6 3 5 7 2 1; PSZ 47 57
48 46 66 67; L 100 329 330 61 64 69; TT 20; HE 1; PTA 131 131; PTB
129 129 129 129 129; HU 5 2 500 106;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4007 21 2; VG 2375 35 6;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (3. épület), #7 (9. épület), #11 (7. épület),
#31 (4. épület), #51 (20. épület), #452 (176. forduló), #236 (177.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a siker aranyveretes öve (#302) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 a gólem arany fejpántja (#8309) |
|
1 a sün tünde láncinge (#24885) |
|
1 a sün nagy pajzsa (#24912) |
|
12
törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 maerju páncél (#346) |
|
1 krakoch csizma (#312) |
|
1 bohókás szandál
(#406) |
|
1 a pontosság ezüst lemezpáncélja (#4154) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
* |
1 a pontosság szöges öve (#4318) |
|
26 ében láncing (#134) |
|
1 a lich nagy pajzsa (#11862) |
|
1 káoszkígyó
vért (#271) |
|
2 õspók köpeny (#332) |
* |
1 a harcos bíbor pikkelyvértje (#7768) |
* |
1 a harcos fekete csizmája (#7872) |
|
1 pikkelypáncél (#223) |
* |
1 a sebesség vaspajzsa (#13213) |
* |
1 a kobra
bíbor köpenye (#7439) |
* |
1 a kobra csillogó fejpántja (#7408) |
Ékszerek, kincsek |
|
4066 arany (#1) |
|
1 zafír érdemrend (#267) |
|
1 az elfek arany fülbevalója
(#10710) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 a tudás ónix karkötõje (#2143) |
|
1 a regenerálódás
díszes karkötõje (#24642) |
|
614 drágakõ (#2) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 a túlélés jádegyûrûje
(#21479) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 az ellenállás malachit fülbevalója
(#28709) |
|
1 a kígyó keresztszimbóluma (#19213) |
|
1 a gepárd ónix karkötõje (#15643) |
* |
1 nilbongi kitûzõ (#311) |
|
1
a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 adamantit karkötõ
(#377) |
|
1 a szalamandra bronz amulettje (#25948) |
* |
1 az élet ónix karkötõje
(#5293) |
|
1 az ellenállás fényes szimbóluma (#28664) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 elementáris karkötõ (#348) |
|
1 az enyészet
ezüst fülbevalója (#23307) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
|
3 üvegszimbólum (#138) |
|
1 opilíchium gyûrû
(#298) |
|
1 smaragd életkõ (#306) |
* |
1 a teknõs díszes karkötõje (#25542) |
|
1
Laillia talizmánja (#319) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
1 a tudás zafírja
(#150) |
* |
10 orgling fétis (#269) |
* |
1 az ellenállás ónixgyûrûje (#28678) |
|
2 uthanax talizmán (#335) |
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
* |
1 a ragadozó fényes szimbóluma (#20114)
|
|
1 az angyalok jáde nyaklánca (#28185) |
* |
1 a természet obszidiángyûrûje (#16980) |
|
1 a mágia jádegyûrûje (#3479)
|
* |
1 az ügyesség jáde karkötõje (#2594) |
|
1 manapoid amulett (#295) |
* |
1 a harcmûvész ónixgyûrûje (#13828) |
*
|
1 a regenerálódás jádegyûrûje (#24629) |
* |
1 arany orgling fétis (#296) |
* |
1 az ellenállás jáde karkötõje (#28694)
|
|
1 galetki érdemérem (#276) |
|
1 bronz helyt. emlékérem (#313) |
* |
1 a ragadozó ónix karkötõje (#20143)
|
|
1 a harcmûvész díszes karkötõje (#13842) |
|
1 a teknõs fényes szimbóluma (#25514) |
Felszerelés |
|
1 pszi kõ (#277) |
|
1 mágikus védõruha (#341) |
|
1 rúvel fókusz (#350)
|
|
1 õskõ (#8) |
|
1 áldott oprasszum fókusz (#352) |
|
3 varázskõ (#210)
|
|
1 garling kristály (#209) |
|
11 fekete dukát (#218) |
|
1 díszes rézkulcs
(#129) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
12 kötél (#128) |
|
1 bajnoki oklevél (#273)
|
Fegyverek |
* |
1 a teknõs nehéz harci nyílpuskája (#25589) |
|
1 az Õsök Szent Kardja
(#380) |
|
1 a törpék kõrisfa íja (#6673) |
* |
1 a kígyó ébenfa lándzsája (#19334) |
|
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
3 szilmill
tõr (#314) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
27 ében nyílpuska (#133) |
|
31 ében tündekard
(#132) |
|
9 törpe balta (#224) |
Varázsitalok és füvek |
|
15 sötét mák (#23) |
|
23 csótányláb (#25) |
|
40 ragálygomba (#26) |
|
22 mitulen fû (#20) |
|
6 xita uborka (#39) |
|
35 tejfonál (#28) |
|
9 szemani gomba (#36) |
|
12 waarkin (#38) |
|
3 lila manaital (#83) |
|
1949 üvegcse (#14) |
|
3 bajnokok itala (#62) |
|
35 gyilkos boróka (#27)
|
|
11 winropu moha (#22) |
|
14 parafû (#41) |
|
37 mátekel gomba (#21) |
|
7 hónakkupók (#30) |
|
10 méregellenállás itala (#51) |
|
4 kék manaital
(#75) |
|
1 hatalom bíbor itala (#77) |
|
40 elonotichlan (#31) |
|
2 hatalom kék
itala (#58) |
|
6 hõsiesség itala (#52) |
|
4 óriásnövés itala (#60) |
|
10 tokin kaktusz
(#40) |
|
23 rémcserje (#34) |
|
19 liánvirág (#24) |
|
28 muskil (#37) |
|
29 sárkányvirág (#32) |
|
6 féregtüske (#42) |
|
7 elfu moha (#33) |
|
4 velparaj (#35) |
|
2 csapdaészlelés itala (#65) |
|
4 kihívás itala (#68)
|
|
1 energiaital (#82) |
|
5 kalmárok itala (#66) |
|
6 immunitás itala (#71)
|
|
3 javítás itala (#108) |
|
5 mágiaellenállás (#76) |
|
1 bosszantás itala
(#81) |
|
7 védelem itala (#59) |
|
4 mézfû (#29) |
Egyéb kacatok |
|
70 õsi relikvia (#17) |
|
5 nordkristály (#146) |
|
6 kõtroll szem (#274)
|
|
8 pirgamit (#152) |
|
15 mandibula (#157) |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
9 yeti csont (#160) |
|
2 maerju koponya (#336) |
|
19 ekinda haj (#147)
|
|
18 barna manakõ (#149) |
|
5 húsevõ bibe (#151) |
|
1 bíbor golyó (#396)
|
|
2 gólemagyag (#330) |
|
2 khazdar taréj (#268) |
|
6 õspók pete (#331)
|
|
4 xenópete (#278) |
|
1 fókuszrubin (#337) |
|
4 bronz korong (#297) |
|
8 smaragd esszencia (#229) |
|
25 szójer csáprágó (#231) |
|
7 patkányfog
(#270) |
|
6 elektronit (#141) |
|
1 lidércvelõ (#339) |
|
1 ratifikátor agy (#236)
|
|
4 csöpögõ csáp (#334) |
|
1 birkózó fétis (#345) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a füvész
köpenye #193 (3), fejpánt #1105 (1), öv #1165 (1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
BANDITA (120. ELLENFÉL) A tolvajokat, rablókat és egyéb bûnözõket a Tolvaj
Klán egyesíti, rémületes bûnbandaként. Ezeknek a banditáknak az üldözése,
felkutatása minden galetki feladata! Még akkor is, ha némelyik meglepõen
fejlett önvédelmi képességekrõl tesz tanúságot.
BÍBOR GOLYÓ (396. TÁRGY) A bíbor golyók apró, bíborszínû gömbök. Enyhe
bizsergést érzel, amikor megfogod õket. Ha feldobsz egy bíbor golyót a
levegõbe, ott marad, lebegve! Vajon mire lehet ez jó? Amíg rá nem jössz,
oda nem adod senkinek a világ minden kincséért sem!
ÖREG SZÍVÓ (308. LÉNY) Ez a háromlábú, ágaskodó féregnyúlványra emlékeztetõ,
fekete bõrû furcsaság õsöreg létforma, amely a mélységet túrta már azelõtt,
hogy Ghallán az elsõ elfek megjelentek. És talán még akkor is itt lesznek
- túlélve a mélyre ásó példányok által - amikor a galetki fajt az Ellenség
végleg kiirtja. Az öreg szívók még a mágiánál is õsibbek, ezért teljesen
immunisak a mágia minden formájára, de más módokon, ha nehezen is, de sebezhetõk.
LEBERNYEGES UTHAK (320. LÉNY) Egy hosszúkás, áttetszõ testû lény, hatalmas
oldalsó lebernyegekkel. Ezeket a vékony hártyákat használja arra, hogy
kecsesen vitorlázzon az asztrális térben. A lebernyeges uthak fejlett pszionikus
képességekkel rendelkezik. Bár nem egy vérszomjas fenevad, szívesen hívja
párviadalra az asztrál más, értelmes lényeit - ha vereséget szenved, átad
lélekenergiájából, ha gyõz, hagyja ellenfelét futni. Igazán nemes ellenfél!
GNÓM ÕSMÁGUS (314. LÉNY) Sok más fajjal ellentétben, a gnómokat még nem
sikerült a Hegy mélyérõl kiirtani - mondhatjuk, hogy még meg sem fogyatkoztak
jelentõsen. A számûzött fajok közül a törpék és a gnómok voltak azok, akik
leginkább otthon érezték magukat a sötét járatokban, és a szétszakadás
után is képesek voltak egyedül boldogulni. A gnómok mágikus ereje és affinitása
mit sem csökkent, ezt semmi sem bizonyíthatja jobban, mint a töpörödött,
ámde nagyhatalmú õsmágusaik.
|
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
|