Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 4. 9h:17' EZ A 474. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD 475. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2614 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
a 133 4282 20 | átadod a 133. tárgyat a 4282. kalandozónak (20 darabot) |
aa 74 257 351 | átadod a 74. tárgyat a 257. tárgyat a 351. tárgyat |
lm 900 26 6 | mozogsz 900 26 6 |
lm 29 34 34 | mozogsz 29 34 34 |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 13, gyógyulás: 17, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
fvh 1 | felt. varázslat haszn. 1 |
tv 45 97 60 | támadó/véd. varázslat a 45. varázslatot a 97. varázslatot a 60. varázslatot |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
lm 34 34 35 | mozogsz 34 34 35 |
lm 35 37 37 | mozogsz 35 37 37 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta jobb karját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 15, gyógyulás: 23, összesen: +8 ÉP}
kf 324 1 | kézbeveszed/felveszed a 324. tárgyat a jobb kezedbe |
v 1 9999 1 | elmormolod az 1. varázslatot |
flh 997 327 | felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal |
lm 38 38 38 | mozogsz 38 38 38 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Zinthurg testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 60, gyógyulás: 15, összesen: -45 ÉP}
a 239 4282 6 | átadod a 239. tárgyat a 4282. kalandozónak (6 darabot) |
aa 266 291 269 | átadod a 266. tárgyat a 291. tárgyat a 269. tárgyat |
aa 165 133 122 | átadod a 165. tárgyat a 133. tárgyat a 122. tárgyat |
aa 27 112 336 | átadod a 27. tárgyat a 112. tárgyat a 336. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 13 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért |
NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY) Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét. |
DEUS EX MACHINA (1. TÁRGY) A deus ex machina tenyérnél valamivel nagyobb, fémből készült, dobozra emlékeztető varázstárgy, amely képes birtokosát a legveszedelmesebb helyzetekből is kimenteni. Ha egy támadás, varázslat, vagy bármilyen ártalmas dolog a halálodat okozná, akkor a deus ex machina az utolsó pillanatban felragad, és messze repít a veszély helyszínétől, és esetleg még gyógyít is rajtad. Az energiák felszabadulása sajnos elpusztítja a varázstárgyat, ezért használat után célszerű újat szerezned. A deus ex machina telepatikus programokkal átprogramozható a DX <távolság> paranccsal. Használatkor a tárgy <távolság> mezőre fog repíteni a veszélytől, véletlenszerű irányba. <távolság> maximum húsz lehet, minimum egy, alapértelmezése nyolc. További kiegészítések, csak haladó és veterán játékosoknak: Ha legalább 20. szintű vagy, és nincs deus ex machinád, sem fogsz meghalni - az istenek megmentenek, persze némi tapasztalati pont és tulajdonságpont árán. Ha ehelyett szívesebben vállalod továbbra is a halált, és összes tárgyad elvesztését, akkor add ki a H 1 999 parancsot, ettől kezdve ismét bebocsátást nyerhetsz Leah birodalmába. Egy újabb H 1 999 parancs visszaállítja az eredeti állapotot. Ehhez a beállításhoz nem kell, hogy deus ex machina legyen nálad. |
PSZI REFORM A pszi képességek rendszere megérett egy alaposabb reformra, hogy használhatóbb legyen. Ez a következő változásokat jelenti: - Ha egy pszi képesség használatától a pszid már nem nőne, akkor is van költség x 5% esély, hogy a pszi nő 1%-kot. (a mágia megértéshez hasonlóan.) - Ha a pszi pontod a maximális felett van, a pszi csak 50%-ban fejlődik, így az 1% fejlődésből 0 lett. Ezután 1%-ból is lesz 50% esélyben 1% fejlődés. - A pszi támadások erősségének alapját a pszi szakértelmed fele határozta meg. Ez változott, 20. szinttől minden egyes pszi szakértelem eggyel növeli a pszi támadás erősségét. Változások konkrét pszi képességekben: Agyletapogatás. Költség 20 pp -> 16 pp. Szürkeáll. aktiv. Költség 12 pp -> 20 pp. Pszi-fejlesztés. Költség 20 TVP -> 10 TVP. Molekula átrendezés. Költség 20 pp -> 10 pp. Meg lehet adni 3., mennyiségi paramétert, a pp költség mindig ennek 10x lesz. Ezenkívül új fémeket is elő lehet állítani. Agykorbács. 18 pp -> 6 pp. Pszi-acéltorony. 14 pp -> 8 pp. Tudatkutatás. Hibás volt a kiirás, javitottam. Térképelemzés I. 30 TVP -> 10 TVP, 50 pp -> 20 pp. Pszi-ernyő 2. A hatótáv 10-ről 60-ra nőtt, és dupla annyi információt ad meg a kalandozóról mint korábban. Agybénítás. 24 pp -> 10 pp. Az elme fölénye. 16 pp -> 10 pp, -4 helyett -6 módosító. Teljes őrület. 50 pp -> 12 pp, -8/-8 helyett -10/-10, nehezebb megdobni ellene a mentőt. Nagyobb agypajzs. 23 pp -> 15 pp. Az elme hatalma. 32 pp -> 15 pp, -7 helyett -11 módosító. Ragály. 10 pp -> 5 pp / mösze. Az agy kifacsarása. 28 pp -> 14 pp, D6/szint -> 2D5/szint, nehezebb megdobni ellene a mentőt. Agybénítás II. 17 pp -> 15 pp. Az elme dominanciája. 35 pp -> 20 pp, -10 helyett -15 módosító. A fehéráll. roncsolása. sebzés D10/szint -> D25/szint, max. szint 50 -> 60. A fentiekkel kapcsolatban szívesen látjuk megjegyzéseiteket, véleményeteiket a szokásos email címen. |
ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY) A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként. |
UMBATARI KARKÖTŐ (278. TÁRGY) Az umbatari karkötő nemcsak egy szép ékszer, hanem varázserejű tárgy is egyben: mondják, hogy az umbatari mágusok a karkötő elkészítésekor egy süvítő rája lelkét zárják a felhasznált ezüstbe, és így valamit ellopnak a szörny fürgeségéből, és átadják a viselőjének. Hogy ez mennyire igaz és mennyire nem azt nem lehet tudni, de az tény, hogy ha magadra öltöd az umbatari karkötőt (KF 278) kicsit ügyesebb leszel. |
EZÜSTTŐR (322. TÁRGY) Az ezüsttőr puha, törékeny, keveset sebző fegyver. Van azonban egy nagyon nagy előnye: sok olyan mágikus teremtményt is meg lehet vele sebezni, amelyet normál fegyverekkel (fa, csont, bronz, vas) nem. Az ezüsttőr 2d4+1 sebzésű szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható. Elkészítéséhez 25 TVP, két ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. |
KT KÉPESSÉGEK A 13. UTÁN A játékosok kérésének eleget téve, engedélyezzük, hogy a 13. képesség kifejlesztése után, tovább lehessen a KT képességeket fejleszteni. Ez a következőképpen fog történni: - A új képességeket pontosan ugyanúgy kell fejleszteni, mint az előző 13-at, az EF paranccsal. Ha a szükséges TU befejlesztésre kerül, a KT kap egy új képességet. Saját, egyedi képességeket sajnos így már nem lehet fejleszteni, az enciklopédiát sem változtathatjátok meg, csakis meglévő képességet lehet kérni, azzal az enciklopédiával. Illetve, reményeink szerint lesznek általunk készített képességek is, ezekből is lehet választani. - Az új képességek kiválasztásakor is érvényesek a korábbi pontozási szabályok, bár maga a pontrendszer már nem folytatódik, újabb pontokat nem kaptok. Csak olyan képességet lehet választani, amire a KT-nak elég pontja van. Azonban, akárcsak a CSERÉnél, lehetőség van "beadni" egy KT képességet, és annak a pontértékét is felhasználhatjátok. Példa: Egy KT-nak 43 pontnyi képessége van. Kitörölnek egy 4 pontos képességet. Mivel egy KT-nak legfeljebb 44 pontnyi képessége lehet összesen, így maximum 5 pontos képességet választhatnak. Egy új képesség választásánál legfeljebb 1 régi képességet lehet leadni, és a 13. kifejlesztésekor, automatikusan megkapott 3 képességet nem lehet leadni. Olyan képességet nem adhattok le, amiből a KT már permanensen profitált (pl. MXTU TF-elés). - Továbbra is, 20 fordulónként a karakter EF számlálója nullázódik, és ha legalább 30 TU-nyit fejlesztett, kap 1 TNO-t és 1 KNO-t. Ezenkívül, természetesen a KT képesség kifejlesztésekor is nullázódik az EF számláló, és a 20 fordulós számláló újraindul. |
Erő: | 25 | Szint: | 20 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 23 (27) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 28 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 265/126 | Jellem: | gonosz (424) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 | Varázspont: | 356/66 | Pénz: | 126 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 14/5 | Pszi pont: | 157/271 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/38 (+2%) | szúrófegyverek: | 24/42 (+5%) | vágófegyverek: | 2/81 |
ütőfegyverek: | 6/4 | lőfegyverek: | 22/48 | dobófegyverek: | 20/75 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/52 | 2. nyomkövetés: | 50/11 | 3. lopás: | 3/48 |
4. mászás: | 9/68 | 5. csapdakészítés: | 14/91 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/88 (+24%) |
7. gyógyítás: | 46/26 | 8. titkosírás: | 3/32 | 9. felderítés: | 12/53 |
10. szörnyidomítás: | 5/40 | 11. teológia: | 25/20 (+19%) | 12. taumaturgia: | 17/50 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 1/9 | 14. versengés: | 1/43 | 15. harcművészetek: | 16/9 |
16. zene: | 1/0 | 17. szörnyismeret: | 9/96 | 18. pszi: | *24/100 |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 4/25 | 21. bányászat: | 3/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
őrjáratozó katona (#274), jégtroll (#164), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | trikornis (#104) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
mágiatörés (#35) | >> | Wassermann Bobó (#3158) | agykorbács (#97) | >> | dögkeselyű (#174) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | méregfelhő (#37) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
sötét halál (#45) | >> | 48. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
aurapollátor (#222) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 harcos, 1 élőholt, 2 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén. |
Összsúly: 45.12 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | tolmokov-koktél (#351) | 7 | purifikátor háj (#269) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | mászókampó (#165) | 24 | víz (#27) | |||
1 | kvazár sisak (#266) | 1 | bíbor erőöv (#291) | 2 | csontkulcs (#74) | |||
41 | madártoll (#112) | 6 | pular kristály (#239) | 39 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | szent kehely (#257) | 10 | isteni könnycsepp (#260) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
65 | arany (#50) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
1 | zafír medallion (#514) |