Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. okt. 29. 9h:08' EZ A 18. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD 19. játékheted kezdete: nov. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5737 SZÁMLA : XXXX |
tno 4 1 | növeled a 4. tulajdonságodat |
kno 5 1 | képesség-növelés 5 |
kf 39 3 | kézbeveszed/felveszed a 39. tárgyat (őrzöd) |
fkt 4 4 | felt. készítesz a 4. tárgyat (4 darabot) |
d 5 2 | eldobod az 5. tárgyat (2 darabot) |
hu 5 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a sünmedve testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sünmedve fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-3 életpont.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-1] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a topránypolip testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a topránypolip testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a topránypolip testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Becsapódva, megdöfi az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tintacsiga kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
PÖRÖLYCSAPÁS Ez a nemcsak a kéz, hanem a teljes test brutális erejét összpontosító csapás nem is annyira sebzéséről, hanem arról a képességéről vált ismertté, hogy akár egy ökröt is el tud kábítani. Igaz, ami igaz, a Pörölycsapás még a legkeményebb ellenfél támadóerejét is meg tudja gyengíteni, hisz percekig csillagokat fog látni. Ha ezt sikeresen alkalmazod, ellenfeled következő ütésével 1/2 sebzést fog okozni. |
MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY) Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán. |
FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY) Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele. |
GYÖNGYMANGÓ BOKOR (134. NÖVÉNY) A gyöngymangó bokor ritkán terem, de olyankor 1-2 édes, dús levű, húsos termést hoz. A gyöngymangó különlegessége, hogy akár hónapokig is elállhat, anélkül, hogy megromlana. Mivel nem tudhatod előre, hogy ha egy ilyen bokorra lépsz, érik-e épp a termés, ezért nem kell külön KT parancsot kiadnod a gyöngymangó begyűjtésre, hanem automatikusan szedsz, TVP költség nélkül, ha tudsz. A gyöngymangót bármikor elfogyaszthatod a H 135 paranccsal, 2 TVP elköltésével. Ezzel éhségedet és szomjúságodat is csillapíthatod. A gyöngymangó tartalékolással egyrészt tudatosan szabályozhatod, hogy mikor eszel, másrészt tudsz majd enni olyan helyen is, ahol másként nem tudnál kajához jutni (pl. egy labirintus mélyén). |
EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY) Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra). |
TINTACSIGA (74. SZÖRNY) Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges. |
Erő: | 14 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 111/22 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8 (+1) | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -); |
26,31 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 6 (+1) | 5. harcművészetek: | 7 (+1) | 6. zárnyitás: | 1 |
7. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ) |
Összsúly: 24.07 kg | Megterheltség: 63% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bunkó (#5) | 1 | dárda (#10) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | evaporőr háj (#105) | 4 | fáklya (#36) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | tükör (#43) |