Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 18. 9h:05' EZ A 68. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD 69. játékheted kezdete: júl. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4264 SZÁMLA : XXXX |
tno 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 5 | képesség-növelés 5 |
kt 25 | elkészíted a 25. tárgyat |
le 51 | leveszed/lerakod az 51. tárgyat |
kt 65 | elkészíted a 65. tárgyat |
kf 65 | kézbeveszed/felveszed a 65. tárgyat |
fkt 4 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
fkt 56 3 1 | felt. készítesz az 56. tárgyat (3 darabot) |
fkt 39 3 1 | felt. készítesz a 39. tárgyat (3 darabot) |
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [28,-14] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos sallank közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos sallank nyakát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank nyakát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [29,-14] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy húsevő magszim. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod az acéldarázs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [31,-14] Még mindig bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy garokk. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a garokk testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a garokk jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 13 pontért |
be 12 | bemész a 12. titkos labirintusba |
lm 2 2 2 | mozogsz 2 2 2 |
lm 3 3 3 | mozogsz 3 3 3 |
lm 4 4 4 | mozogsz 4 4 4 |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY) Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz. |
MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY) Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását! |
ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY) Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni. |
Erő: | 16 | Szint: | 7 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 117 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 8 | Védekezés: | 1 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 117/55 | Jellem: | semleges (+12) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 6 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 6 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) |
31,99 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 665 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. gyógyítás: | 7 (+1) |
4. felderítés: | 1 | 5. zárnyitás: | 2 (+1) | 6. vadászat: | 2 |
7. bányászat: | 6 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 32% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak a 6. fajúaknak |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 3 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
sünmedve (#33) |
Összsúly: 35.94 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 3 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kavadu iszák (#25) | 1 | magszim bél (#103) | |||
5 | sallank karom (#128) |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
-16 | |
|
|
|
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|