Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 4. 11h:40' EZ A 203. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD 204. játékheted kezdete: febr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5378 SZÁMLA : XXXX |
Úgy döntesz, első máguskobold lesz az első ellenfeled. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. [első máguskobold:] A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. [második máguskobold:] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot.
Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. [első máguskobold:] 18 életpontot sebeztél. [második máguskobold:] 16 életpontot sebeztél.
[első máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 21 életpontot vesztettél.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a máguskobold testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.)
Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a máguskobold testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). [első máguskobold:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) [második máguskobold:] Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) [első máguskobold:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Ellenfelet cserélsz, mostantól második máguskoboldot támadod.
A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a máguskobold testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). [második máguskobold:] Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) [második máguskobold:] A második máguskobold most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első máguskobold:] 925 tapasztalati pontot kaptál. [második máguskobold:] 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 43, gyógyulás: 25, összesen: -18 ÉP}
Josh di Luque a biztonság kedvéért felrak egy fehér glóbusz varázst. Gronkh védekezésképp villámgyorsan felhúz egy elektromos pajzs varázst. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst.
Josh di Luque Tüzet köp az ellenfélre. 45 életpontot sebzett. Nincs lehetőséged támadót varázsolni az előtted álló társad miatt. Egy gyóntatás varázslattal köszönti Josh di Luquet az ellenfél. Egy szerencsétlenség varázslatot dob Josh di Luque felé a másik. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Távolról inst.szingularitás varázslatot lő Josh di Luque irányába a másik.
Josh di Luque nyu-shurikent markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 5 nyu-shuriken. Lövedékeivel perforálja a koboldkirály jobb karját. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Eléd kerülő társad miatt most nem tudsz távfegyvert használni.
Biami kvazárlándzsával Josh di Luque több döféssel felnyársalja a koboldkirály testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal Josh di Luque megböki a koboldkirály jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.)
Túl pici az ellenfél, nem fértek hozzá mindannyian. Társad előtted áll. Egy inst.szingularitás varázslatot dob Josh di Luque felé a másik. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat, ami Josh di Luquet célozza. 146 életpontot vesztett. Egy tűzeső varázslattal köszönt az ellenfél benneteket. [Josh di Luque:] 13 életpontot vesztett. [Gronkh:] 12 életpontot vesztett. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
730 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Josh di Luque kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP, összes sebzés: 274, összes sebződés: 195}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 1 |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
vps 200 | VP spórolása: 200 |
le 1653 278 | leveszed/lerakod az 1653. tárgyat a 278. tárgyat |
kb 297 171 1264 | kiveszel a bankból a 297. tárgyat (171 darabot) |
kb 325 1 | kiveszel a bankból a 325. tárgyat (1 darabot) |
kf 1551 445 287 | kézbeveszed/felveszed az 1551. tárgyat a 445. tárggyal a 287. tárgyat |
kf 297 | kézbeveszed/felveszed a 297. tárgyat |
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
bb 650 1579 657 | beraksz a bankba a 650. tárgyat (1579 darabot) |
bb 70 8 | beraksz a bankba a 70. tárgyat (8 darabot) |
m 4 5 3 | mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [92,54] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Rövid karddal megvágod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 389 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+335 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [93,55] Folytatod sétádat a házak közt.
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Kvazár karddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 8, gyógyulás: 63, összesen: +55 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák fejét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megütöd az áeratikus hasnyák bal csápját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 29 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1665 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 63, gyógyulás: 12, összesen: -51 ÉP}
jlk 2916 | jelszó kimondása 2916 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 5: 1. térkép 6. pont 6: 1. térkép 5. pont 12: 1. térkép 13. pont 13: 1. térkép 12. pont 18: 1. térkép 19. pont 19: 1. térkép 18. pont 21: 1. térkép 22. pont 22: 1. térkép 21. pont 24: 1. térkép 25. pont 25: 1. térkép 24. pont 31: 1. térkép 32. pont 32: 1. térkép 31. pont 34: 1. térkép 35. pont 35: 1. térkép 34. pont 38: 1. térkép 39. pont 39: 1. térkép 38. pont 46: 1. térkép 47. pont 47: 1. térkép 46. pont 51: kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 205.]
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1602 112 20 | használod az 1602. tárgyat |
m 5 4 3 | mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak jobb vállát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-9 életpont.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1169 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 17, gyógyulás: 19, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [136,48] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a légirozmár mellső uszonyát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Rövid karddal kicsit megvágod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 27 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [137,49] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet.
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [136,51] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [135,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Borzalmas Yonda előtt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy mínosz-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
a 226 5098 3 | átadod a 226. tárgyat az 5098. kalandozónak (3 darabot) |
aa 396 733 190 | átadod a 396. tárgyat a 733. tárgyat a 190. tárgyat |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | imádkozol |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő torát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 21, gyógyulás: 19, összesen: -2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Rövid karddal súrolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
* 3. BP: | használod a 115. pszi képességet |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 337. tárgyat |
MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY) Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik. |
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod visszaáll a maximális lehetséges szintre. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) Ezenkívül az alábbi korlátozás érvényes: Ha taumaturgiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 2%-kal kevesebb varázspontot ad vissza, tehát 110-es taumaturgiánál 20%, 120-asnál 40%-kal kevesebbet kapsz, de legalább 200 vp-t mindig kapni fogsz, még 150-es taumaturgiánál is. Ha teológiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 1%-kal kevesebb vp-t ad a manakristály vissza, tehát 110-es teológiánál 10%-kal, 190-esnél 90%-kal kevesebbet kapsz vissza, de legalább 200-at mindenképpen kapsz. Ha mind teológiád, mint taumaturgiád 100-nál nagyobb, akkor az erősebb korlátozás fog érvényesülni, de össze nem adódnak. |
KALAND ISMERTETÉSE Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted. |
Erő: | 27 (33) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 20 (24) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 29 (32) | Védekezés: | 50 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 397/340 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 27 (34) | Varázspont: | 335/335 | Pénz: | 11706 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 28/24 | Pszi pont: | 160/205 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19/99 (+12%) | szúrófegyverek: | 7/2 | vágófegyverek: | 23/90 (+3%) |
ütőfegyverek: | 7/14 | lőfegyverek: | 23/98 (+5%) | dobófegyverek: | 7/25 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kvazár kard (#297) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 .); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); Kaldor varázspora (#1272) (20 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/17 | 2. nyomkövetés: | 35/95 (+12%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 12/16 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 18/31 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 7/99 |
7. gyógyítás: | 5/21 | 8. titkosírás: | 3/11 (+20%) | 9. felderítés: | 10/16 |
10. szörnyidomítás: | 13/46 | 11. teológia: | 22/38 (+15%) | 12. taumaturgia: | 19/26 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 1/75 | 14. versengés: | 8/36 | 15. harcművészetek: | 17/38 |
16. zene: | 14/66 | 17. szörnyismeret: | 33/94 | 18. pszi: | 23/76 |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 5/87 | 21. bányászat: | 19/78 |
22. főzés: | 8/58 (+10%) | 23. csapatmunka: | 4/37 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ) |
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274), érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
Chara-din hívők (#987), Vértestvérek (#9146), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), Tharr hívők (#996), semlegesek (#989), Lady Változás (#5098), Musashi Kenjiró (#1367), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (987) | vadítás (#81) (987) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gigaököl (#49) | >> | férfiak (#998) | gigaököl (#49) | >> | nők (#999) | |
tűzeső (#61) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | izomernyesztés (#33) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | koboldkirály (#7045) | elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | |
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Mallon (#960) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyféreg (#640) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | varázsvédelem (#34) | >> | udvari mágus (#142) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Morbid (#127) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
varázsvédelem (#34) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | fémbontó szójer (#150) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | elektromos pajzs (#51) | >> | földsárkány (#359) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | |
varázsvédelem (#34) | >> | szutykos remák (#191) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Jerome (#956) | varázsvédelem (#34) | >> | troll ritualista (#365) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar mágus (#128) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 0 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 17 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
30 | álompor (#396) | 37 | aurach fog (#657) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | griff nyakék (#1579) | 16 | madártoll (#112) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | pirkit (#153) | 2 | ramit kő (#226) | 8 | rézdarab (#70) | |||
2 | sámán erszény (#650) | 3 | vashegyű nyíl (#176) | 10 | víz (#27) | |||
1 | manakristály (#500) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | ezüstkard (#325) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 4 | kaja (#2) | 1 | kvazár kard (#297) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rövid kard (#171) | 9 | spiritusz (#170) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 7 | tüske (#22) | 1 | vadászkés (#1264) |