160. forduló, 162. forduló, Syd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 17. 9h:11'
EZ A 460. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
461. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4144
SZÁMLA : XXXX

SYD KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,74] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 34. pontnál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Drowsy Druid Abasc, amikor összefutottatok, adott neked 5 kék orchideát. Laurana, amikor találkoztál vele, adott neked 2 kötelet. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a kacagó szépia (ld. enc.) és az őrült varázsló (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) fekete tűt (ld. enc.) és moa zafírt (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 649. hetének nyerőszámai: 15, 18, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 261.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 256.]

* 3. KP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. [30 pontot használtál fel, van még 226.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 221.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 216.]

tno 6 10 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
H 233 30 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! Ez jól esett! (+2 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 186.]
[A parancs tárolásra került.]

hu 233 hulladék: 233
Hulladék, ezért nem gyűjtesz furulyát. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

v 84 82 elmormolod a 84. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

id 82 100 idomítod a 82. szörnyet 100 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

ek 6 5738 t. energia kisütése: 6 5738
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

lm 14 14 14 mozogsz 14 14 14
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [19. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Újabb kanyar! [16. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [15. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [14. PONT.] Egy nómenklatúrát veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 48, gyógyulás: 8, összesen: -40 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Egy nagyobb terembe érkezel. [14. PONT.] Egy nómenklatúra lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (19 életpontot vesztettél.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Egy széles, magas terembe érsz. [14. PONT.] Egy nómenklatúra lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 29, gyógyulás: 5, összesen: -24 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [50 pontot használtál fel, van még 136.]

lm 17 18 19 mozogsz 17 18 19
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-10 életpont). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 116.]

lm 34 35 33 mozogsz 34 35 33
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [34. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [35. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[15 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 34 905 21 mozogsz 34 905 21
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [34. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [21. PONT.] [25 pontot használtál fel, van még 76.]

kf 322 1 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

kf 322 2 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

lm 900 29 32 mozogsz 900 29 32
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz az ellenséges labirintusban. [22. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-6 varázspont.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [24. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, gránitból készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-12 életpont). Haladsz előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [26. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy bunkósbot. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 64, gyógyulás: 9, összesen: -55 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [29. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kereszteződéshez érkeztél. [26. PONT.] Folytatod az utat. [27. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-194 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [32. PONT.] Egy Zinthurg lakik itt. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyengén megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel jól megszurkálod a Zinthurg testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 12 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 58, gyógyulás: 10, összesen: -48 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 27. pontnál vagy. [55 pontot használtál fel, van még 21.]

vi 7 6 40 viselkedésed: 7 6 40
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

kf 13 2 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az ezüsttőrt, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 18.]

* 2. BP: keresed a 111. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 18 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 18.]
Mint nem adnál most akárcsak egy korty vízért! Gyengülsz a szomjúságtól. (-1 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 12, 2.
Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 320 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KACAGÓ SZÉPIA (206. SZÖRNY)
Ezek a nagyméretű tintahalak az édesvizű tavak legveszedelmesebb ragadozói. Tintával elvakított áldozatukat egyszerűen megragadják a csápjaikkal, a szájukba gyömöszölik, és elnyelik. Az izmos száj aztán egyszerűen összeroppantja az áldozatot. Na, azért annyira nem nagyméretű, hogy egy embert is elnyeljen, legfeljebb egy gnómot, és azt is csak a legöregebb példány.

ŐRÜLT VARÁZSLÓ (255. ELLENFÉL)
A kísérletezésbe, a mágia kínálta hatalomba, a más létsíkról megidézett lényekkel való találkozásba és még ki tudja, mibe őrülhet bele egy varázsló. Hogy őszinték legyünk, ez az a szakma, ahol a legnagyobb a megőrülési arány. Nem csoda, hogy a nem ritkán továbbra is teljes mágikus hatalmukat birtokló, de már ép elméjüket elvesztett varázslók a város utcáin csatangolnak, tűzviharral vagy savesővel burkolva be a békés járókelőket. A te feladatod, hogy ezeket az ámokfutókat megállítsd, ha épp nincs jelen a városi őrség.

FEKETE TŰ (374. TÁRGY)
A fekete tű első pillantásra egyszerű, hétköznapi varrószerszámnak tűnik - valódi mibenlétére akkor derül csak fény, mikor varrni kezdesz vele. Nagy meglepetésedre tökéletesen vezeti kezed, holott eddig azt se nagyon tudtad, mi is az a varrás. És az is nagyon furcsa, hogy valahányszor varrni kezdesz, a kész ruhadarab mindig ugyanolyan lesz...

MOA ZAFÍR (381. TÁRGY)
Ebbe a tökéletesen kidolgozott, parányi ékszerbe a Moa mester belezárta a tengerek mélykékjét, a tengerszemek türkiz csillogását, a felhőtlen, vakítóan tiszta ég vidám kékjét.

ZINTHURG (180. SZÖRNY)
A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak.

KARAKTERLAP

Syd, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 161. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 165 cm
IQ: 30 Támadás: 17 Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 17 Menekülés: 40 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 252/66 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 Varázspont: 488/0 Pénz: 125 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 22/3 EFejl: 30
Eddig összesen 953 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 930 TP-t kaptál. Jelenleg 320262 TP-d van. A következő szinthez még 19738 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, élőholt quwarg, varkaudar behemót. A 150. fordulódban 5200 arany került a bankszámládra. 5486 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 22/87 ütőfegyverek: 17/72 (+2%)
lőfegyverek: 1/45 dobófegyverek: 22/84

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/80 2. nyomkövetés: 42/45 3. mászás: 3/55
4. csapdakészítés: 11/52 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/70 (+25%) 6. gyógyítás: 27/109
7. titkosírás: 9/74 8. felderítés: 11/8 9. szörnyidomítás: 5/24
10. teológia: 20/34 (+16%) 11. taumaturgia: 22/108 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/42
13. zene: 4/61 (+60%) 14. szörnyismeret: 7/103 15. zárnyitás: 1/4
16. vadászat: 4/3 17. bányászat: 4/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szopókövet (#259) (max. 4 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> szőrös bozsó (#149)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2)
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!

Összsúly: 42.75 kg Megterheltség: 66%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunkósbot (#9)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,74) a 66. labirintus bejárata, nómenklatúra (#158), vark. nekromanta (#173), Zinthurg (#180)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek