Karakterszám: |
6863 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
161 |
Játékhét: |
181 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
1503 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. jún. 2. 15h:21' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. jún. 5. |
|
E-mail!
POKOLIVADÉK KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ
hangon szólal meg. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az
istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák
tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum
tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy,
ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak,
te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten
bámulsz magad elé.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Minor Death 2 legenda pont árán
megvásárolta az Ödlerk nyakörvet a szövetségi kincstárból, mivel az övé
volt a legjobb ajánlat. ***
**
8. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója!
Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat,
varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni.
Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ
rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy
a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki
a barlangodból.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ki Hara Pom-pom 1 legenda pont
árán megvásárolta az egykezes nyílpuskát a szövetségi kincstárból, mivel
az övé volt a legjobb ajánlat. ***
**
15. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója,
az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik.
Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még
az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni
és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj
engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
**
16. NAP ** Betéved hozzád egy galetki. Bár nem lát téged, bekiabálja
a nevét: õ
Proteus, egy fogatlan, fagyos tekintetû, fehér aszott bõrû,
õszhajú, hátborzongató külsejû férfi. A Tudósok klánjának tanítómester
rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
Akadémiai nyaklánc, görényfarok, Yssuf tõre, a gyorsaság vaspajzsa, a jég
díszes karkötõje, szivárvány karkötõ, a jég aranyozott fülbevalója, az
egyensúly gyûrûje, az energia vándorcsizmája, a tárgyalás gyûrûje, a jég
malachitgyûrûje, arany orgling fétis, a sebesség gyalogos lándzsája, Rogan
karkötõje, a törpék aranyozott fülbevalója, a tudás zafírja, Örökkévalóság
Zafírja, orgling fétis, a majom ónixgyûrûje, galetki érdemérem, Khazidax
koponyája, az ellenállás lovagi lemezpáncélja, nagyobb jégöv, a bûz díszes
köpenye, a harcmûvész hosszú lándzsája, vérfarkas agyar. Egy idõ után megvonja
a vállát, és távozik.
**
22. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban.
Dübörgõ hangon szólal meg. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója,
az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik.
Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még
az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni
és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj
engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
**
29. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban.
Dübörgõ hangon szólal meg. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója,
az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik.
Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még
az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni
és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj
engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Tiger 2 legenda pont árán megvásárolta
az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt
a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kelewen Gwillenlath 2 legenda
pont árán megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból.
Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá
került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ki Hara Pom-pom 2 legenda pont
árán megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt
a legjobb ajánlat. ***
**
36. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója,
az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik.
Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még
az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni
és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj
engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Szivárvány 1 legenda pont árán
megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel
az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Norillia Gwillenlath 2 legenda
pont árán megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból,
mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Korillion Gwillenlath 1 legenda
pont árán megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból, mivel az
övé volt a legjobb ajánlat. ***
**
43. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója,
az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik.
Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még
az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni
és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj
engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
**
50. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura
és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei
lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét
is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy
a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak,
te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik.
Rettegve rohansz ki a barlangodból.
Felépült
a jelmezkölcsönzõ.
**
57. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban.
Dübörgõ hangon szólal meg. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója,
az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik.
Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még
az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni
és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj
engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
**
64. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura
és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei
lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét
is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy
a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak,
te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik.
Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
Felépült
az aréna.
**
70. NAP ** Betéved hozzád egy galetki. Bár nem lát téged, bekiabálja
a nevét: õ
Crag Hack Drakon XSI, egy amõbaszerû, feltûnõen jóképû férfi.
A Mágusok klánjának bûvölõ rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik.
Végignézed a felszerelését: a sólyom barbár lándzsája, az Örökkévalóság
Rubinja, a tudós vándorcsizmája, nagyobb pókcsatos öv, a merénylõ háromszögszimbóluma,
a mágus nehéz nyílpuskája, a természet görbekardja, az egyensúly gyûrûje,
a mágia smaragdja, a sas csontamulettje, a gyõzelem nagy pajzsa, a méreg
ezüst fülbevalója, szerencsekõ, a mágus elit lemezpáncélja, az energia
köpenye, a túlélés ónix karkötõje, Pszichoklenész sisakja, a mágus díszes
karkötõje, a mentát hosszúkardja, a gyorsaság aranyozott fülbevalója. Egy
idõ után megvonja a vállát, és távozik.
**
71. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója!
Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat,
varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni.
Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ
rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy
a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda
hihetetlen tapasztalat.
**
78. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura
és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei
lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét
is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy
a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak,
te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik.
Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
**
85. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban.
Dübörgõ hangon szólal meg. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója,
az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik.
Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még
az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni
és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj
engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
Kissé már éhezel, ezért csak 80 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni
átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 20782.) A te
szinteden a legnevesebb
Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ
hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. (hírneve 7670.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*jan. 12.* Gekkó pszionikus párviadalban legyõzte Vivi Ornitiert.
*jan.
16.* Helior pszionikus párviadalban legyõzte Tündöklõ Csillagot.
*jan.
23.* Tuba az Árva Lárva mellé szegõdött egy manapoid.
*jan. 30.* Szárnyaszegett
Bolhedort legyõzte harcban egy omrif élõsködõ.
*feb. 3.* Szárnyaszegett
Bolhedor rangja a Mutánsok Klánjában "mutáns-jelölt" lett.
*feb. 6.* Clow
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Álmaid Nõje felett.
*feb. 11.*
Helior teljesítette a 14. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*feb.
17.* Sivirt legyõzte harcban egy orgling fattyú.
*feb. 17.* Clow pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Álmaid Nõje felett.
*feb. 23.* Helior pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Flen Eligor felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*jan. 5.* Theo elsõként ért el 42-es mágia tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*jan. 8.* Alba Regina és Lamarth pszi párbajt vívtak. Alba Regina került
ki gyõztesen.
*jan. 8.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott
Wyntaria felett!
*jan. 9.* Alba Regina és Draco pszi párbajt vívtak. Alba
Regina került ki gyõztesen.
*jan. 19.* Alba Regina pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Toxi felett.
*jan. 26.* Theo és Rip Imhotep Kázmér pszi
párbajt vívtak. Theo került ki gyõztesen.
*feb. 3.* Alba Regina pszionikus
párviadalban legyõzte Yog Tyraxort.
*feb. 16.* Baltazárt majdnem felfalta
egy tüskés dohratog.
*feb. 19.* Köpködõ Méregzsák és Uton Állló pszi párbajt
vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*feb. 20.* Alba Regina
pszionikus párviadalban legyõzte Phom Chemoppot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+16% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]
v 158 |
158. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy láth. észlelését.
(-5 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]
v 159 3101 4 310 739 |
159. varázslat elmondása |
Elmondasz egy szellemidézés varázslatot. A szellemvilágban könnyû egy barlangot
megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél
a szellemed: "Pokolivadék vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte.
Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek,
hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 739 lelakatolt
ládikót, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt,
hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat
része."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]
z 168 10 |
zenélsz 168. hangszeren 10 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a molitár dobot, és játszani kezdesz
rajta. Egy népszerû, vidám számot adsz elõ, amely arról szól, hogy hogyan
itta magát betegrészegre egy kövér kereskedõ. A szám végén a várt tapsvihar
elmarad. Néhány aranyat dobnak eléd, de máris oszlik a tömeg. (+22 arany.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]
ep 22 75 24 |
építed a 22. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a rezisztencia tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Úgy döntesz, hogy nem dolgozol már többet a barlangcsarnok
építésén. Összesen 309 TVP-t építettél bele.
Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával
az akadálypálya elkészültéhez.
Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban.
Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz.
Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod
más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+140%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[70 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
k 29 488 474 233 |
kaland elvállalása |
(29. kaland:) Jelentkezel a kísérlet helyszínén. Minden elõ van készítve,
a tudós mosolyogva fogad. Elõször is, fertõtlenítõ fürdõben kell részt
venned! Ez nagyon fontos, mert bármiféle apró szennyezõdés tönkreteheti
a kísérletet. - vonakodva lépsz be a fürdõkabinba. Sistergést hallasz,
ahogy a forró fertõtlenítõ folyadék zubogni kezd.
[Savimmunitás próba
6-os küszöbre: sikeres]
A maró, forró folyadék mintha a bõrödet is lemarná, de békésen tûröd, a
tudósok is nyilván átestek ezen a procedúrán, te is túl fogod élni. Felfrissülve
lépsz ki a kamrából. [10 életpontot sebzõdsz.]
Sajnos a varázstárgyaidat is hátra kell hagyni, helyettük egy fehér köpenyt
kapsz. Figyelmeztetnek, hogy a bónuszt adó varázsitalok és varázslatok
sem fejtik ki hatásukat.
Az akadémia nagy központi barlangjában seregnyi tudós várakozik. Mindenki
téged néz! Középen, egy nagy vasketrecben egy sörtés oprasszum figyel harciasan.
Két galetki hosszú botokkal áll készenlétben, hogy a fenevadat megakadályozza
abban, hogy kitörjön, amíg bemész hozzá a ketrecbe. Nyelsz egyet, és kinyitod
az ajtót. Közben igyekszel a lényt megnyugtatni.
[Vezetõkészség próba
10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
- Jól van, jól, nyugodj meg! - az ajtó becsukódik mögötted. Az oprasszum
gyanakodva figyel, de legalább nem tépett rögtön szét! Már nyugodtan felsóhajtanál,
ám ekkor a lény kitátja a száját, és hihetetlen sebességgel már repül is
valami feléd.
[Gyorsaság próba 14-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán
sikeres]
Az utolsó pillanatban félreugrasz, amikor az oprasszum nyelve szemmel követhetetlen
sebességgel visszaugrik a szájába.
- Khmm... ja igen, említeni is akartam,
hogy bénító mérget bocsát ki a nyelve. - mondja az egyik tudós. "Na te
dög..." kõrözöl a lény körül "...itt az ideje, hogy megszabadulj a lélekenergiádtól!"
Ellenfeled egy sörtés oprasszum (#235) [aura: 3-as méretû 25-ös szintû
nyelv.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy a forrás érintése
varázslatot. (-8 vp.) A sörtés oprasszum Atom Antalné felé mozog. Atom
Antalné megközelíti a sörtés oprasszumot. A sörtés oprasszum és Atom Antalné
egymással harcolnak. Atom Antalné hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy savcsapást. A
sörtés oprasszum
160 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A sörtés oprasszum kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 160 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 50/91.]
Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+78%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy oprasszum sörte és 32 arany.
A tudósok erõsen csóválják a fejüket. Csak nem? Ugye nem kell megismételni
a kísérletet? Rá is kérdezel a legközelebb álló tudósnál a dologra, aki
biccent.
- Legalább négy kísérlet szükséges, hogy elfogadható eredményt
kapjunk!
Gyorsan az övedre pillantasz, az oprasszum sörtéket keresve.
Hány is volt eddig? Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges
tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, kék ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(488. kaland:) Hosszú kutatás után sikerül újra megtalálni a titkos ajtót,
és kinyitni. Lefelé mászol.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Leértél
a meredek járat aljára.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy bundás yeti (#175) [aura:
11-es méretû 20-as szintû jobb karom.].
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a
lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb
újra).
(474. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged
a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Hoppá, valami van
a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid
3 vérfarkas (#94) [aura: gyorsaság: 10.] és egy gonosz banya (#93) [aura:
5-ös méretû 14-es szintû jobb karom, 8-as sebzõ méreg.].
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy savcsapást. A
gonosz banya
139 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A gonosz banya hörögve elterül.
Atom Antalné megközelíti az 1. vérfarkast. Az 1. vérfarkas Atom Antalné
irányába megy. A 2. vérfarkas feléd mozog. A 3. vérfarkas Atom Antalné
irányába megy. Atom Antalné és az 1. vérfarkas egymással harcolnak. A
2. vérfarkas téged támad. Támad fogával. Elhibázta. A 3. vérfarkas Atom
Antalnét támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy savcsapást.
Az 1. vérfarkas
141 sebzést kap. (-16 vp.) Az 1. vérfarkas holtan terül
el. Atom Antalné és a 3. vérfarkas egymással harcolnak. A 2. vérfarkas
téged támad. Harapni próbál fogával.
(20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
Vámpirizál. A 2. vérfarkas regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy savcsapás varázslatot. A 3. vérfarkas
sebzõdik
132 ép-t. (-16 vp.) A 3. vérfarkas hörögve elterül. Atom Antalné elindul
a 2. vérfarkas felé. Atom Antalné a 2. vérfarkast támadja. A 2. vérfarkas
téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Mellé! A 2. vérfarkas
regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A 2. vérfarkas
77 ép-t
sebzõdik. (-8 vp.) A 2. vérfarkas kileheli lelkét.
[A csatában összesen 486 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 109/19.]
Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+75%). Szolgáidnak 49% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 34 arany.
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 26 ép-t gyógyított
rajtad. (-4 vp.)
Puhán lépdelsz a homokos talajon.
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre:
sikeres] A földön ásás nyomait látod. Egy álcázott verem, homokot szórtak
rá! Kikerülöd.
Továbbhaladva, igencsak különös helyszínre érkezel. Egy apró, de nagyon
fürge vízelementál szaladgál elõtted fel-alá, elemi síkjának mágikus fonalából
áthatolhatatlan fonalat szõve elõtted. Kevés a hely ahhoz, hogy lesújts
valamilyen területre ható elemi varázslattal, de egy prezícen irányított,
legalább 6-os erõsségû jégcsóvával biztosan le tudnád fagyasztani a megfelelõ
idõre! Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot.
A vízelementál jéggé fagyott! Kuncogva léped át. (-3 vp.)
A fáklyákkal világított helység után egy sötét folyosóra jutsz.
[Csapdaészlelés
próba 8-as küszöbre: sikeres] Megvárod, amíg a szemed alkalmazkodik. Továbbmész.
A földön egy gonosz vadászcsapdát látsz, egy összecsukódó fogas vasszerkezetet!
Kikerülöd.
Nocsak, itt van valami: 70 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(233. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után
belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva,
egy terembe érsz. Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos
zárva van. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba
8-as küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az
ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 98 arany és egy görbekard.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 15% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[93 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]
m 1 5 845 3333 5 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 1,5) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 45) A legközelebbi feladat megoldásánál 45 lesz a válaszod.
(M 1,6) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Egy szellem materializálódik
elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt,
amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Zuveghar professzor népünk
egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben sziklozug
tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta,
bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill.
csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként
3 zöld nyálkát kapott, és az állatokat napi 1 órán keresztül világították
meg Y milganddal, a szaporulat 24 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand
esetén 7-es fejadagnál, 3 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat
54 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 1-es fejadagnál 2 óráig világították
a milgandokkal, 3 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél,
amikor Zuveghar 8-as fejadagot adott X állatnak, és 9 óráig világította
õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el
a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Halk, félõs hangon
mondod meg, hogy szerinted mi lehet a megoldás. [45] A szellem kifejezi
elismerését. Kiálltad a próbát! (+20% lélekenergia.)
(M 1,7) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Egy állatbõrrel álcázott ládát
találsz az egyik sarokban. Nagy lakat van rajta. Elõ a zárnyitó készlettel!
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a
láda tartalmát. egy óriásnövés itala és egy ezüst fejpánt.
(M 1,8) A folyosó délre visz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn
nem vár semmilyen akadály!
(M 1,9) Merre tovább? Délre! Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod
se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnok közepén egy fehér márványból
faragott trónt látsz. Felkészül az õsöktõl kapott újabb látomásra, és beleülsz
a trónba.
Ismét a szabadban vagy, a vörös ég alatt. A földön már nemigen
látsz zöldet, csak romokat, tüzeket, holttesteket. Egy fekete gömb bukkan
fel, és leereszkedik a földre. A gömb szétnyílik, és valami sötét folyadék
folyik elõ belõle, amely lassan alakot ölt. A megtestesült iszonyat! Vibrálást
látsz a levegõben, és a teremtmény körül fekvõ testek pernyévé égnek, a
fû, a növények megfeketednek. A teremtmény odébbfolyik, és magába szívja
az életenergia minden maradékát. Döbbenten bámulsz. Hirtelen a folyékony
valami felemelkedik, és megpillantasz három vörösen izzó pontot rajta.
Szemek? Mintha egyenesen téged nézne velük! Lehetetlen! Ijedten hátrálni
próbálsz, a kép meglódul veled hátrafelé, de a teremtményt egy pillanat
alatt körülfollya gömbje, és üldözõbe vesz. Egyre csökken a távolság...
Verítékben fürödve térsz magadhoz a trónon. A látomások, amelyeket az õsök
csarnokában kapsz, emlékfoszlányok az õseidtõl! Megborzongasz, ahogy erre
a látomásra gondolsz. Az az érzésed támad, hogy a felderítõ, akinek bõrébe
bújhattál, legfeljebb telepatikusan küldhette el társainak utolsó emlékét...
Várod, hogy az õsök ismét szóljanak hozzád, de nem hallasz semmit. Azonban
tudod, hogy az áldásukat megkaptad. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted
összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
Kimész a Csarnokból.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után
úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy szûk járatban való kúszás-mászással
közelíted meg a torzszülöttek szintjét. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz.
Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Egy szûk barlangfolyosó
mellett mész el, de visszafordulsz. Mennyire szabályos ez a járat, a falai
egyenesek! Bizonyosan értelmes kéz mûve. Vajon hová vezet? Egyszer utána
kéne nézni.
(251. kaland, összköltsége 10 TVP.) Egyik pillanatban még minden
nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled
egy halál apostola (#173) [aura: 7-es méretû 19-es szintû fog, 16-os tisztelet-csapás.].
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy savcsapás varázslatot. A halál apostola
165
sebzést kap. (-16 vp.) A halál apostola holtan terül el.
[A csatában összesen 165 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 0/0.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+29%). Szolgáidnak 18% jut. Összegyûjtöd a "kincset":
46 arany.
Ismét tanultál valamit:
+1 felderítés; [15 TVP-t használtál fel, maradt
még 107.]
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne
most vadászni egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le
a torszülöttek szintjére. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván
valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból.
A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és
a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeleid egy
orgling varázsló (#197) [aura: hidegimmunitás: 6.] és egy orgling fattyú
(#198) [aura: 13-as méretû 19-es szintû fog, 30-as manaszívás.].
*** 1. KÖR *** Az orgling varázsló rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy savhurrikán.
30 ép-t sebzõdtél. Atom Antalné
sebzõdik 29 ép-t. Elmondasz
egy savcsapás varázslatot. Az orgling fattyú
146 ép-t sebzõdik. (-16 vp.)
Az orgling fattyú halálhörgés közepette a földre zuhan. Atom Antalné elindul
az orgling varázsló felé. Atom Antalné az orgling varázslót támadja.
*** 2. KÖR *** Az orgling varázsló elmond egy gigaököl varázslatot. Ellenállsz
a varázslatnak. Elõhívsz egy savcsapás varázslatot. Az orgling varázsló
122 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) Az orgling varázsló halálhörgés közepette
a földre zuhan.
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést! [A csatában összesen 268
sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által
okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 38/29.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+56%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 36% jut.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy rövid tõr és 84 arany. Atom Antalné
kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította
kék ekindát!
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni
mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy
megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Huh, leértél a csatornaszintre.
Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Útközben észreveszel
egy
liánvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban
azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy sziklaóriás (#164).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy a forrás
érintése! (-8 vp.) A sziklaóriás Atom Antalnét rohamozza. Atom Antalné
a sziklaóriást rohamozza. A sziklaóriás és Atom Antalné egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy savcsapás varázslatot. A sziklaóriás
sebzõdik
143 ép-t. (-16 vp.) A sziklaóriás és Atom Antalné egymással harcolnak.
Atom Antalné kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy savcsapást. A sziklaóriás
160 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A sziklaóriás halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 264 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 16/115.]
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+52%).
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, kék ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne
most vadászni egyet. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz,
amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ
torzszülött nem jutott ki. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha
nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Az egyik falon barlangnyílások
sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ
nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy
talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent?
(259. kaland, összköltsége
25 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
waarkint.
Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz.
Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) és egy orgling fattyú (#198)
[aura: egészség: 12.].
*** 1. KÖR *** Az orgling varázsló elmormol egy savhurrikán varázslatot.
Ellenállsz a varázslatnak. Atom Antalné
sebzõdik 22 ép-t. Elõhívsz egy
savcsapás varázslatot. Az orgling fattyú
177 sebzést kap. (-16 vp.) Az
orgling fattyú kileheli lelkét. Atom Antalné az orgling varázsló irányába
megy. Atom Antalné az orgling varázslót támadja.
*** 2. KÖR *** Az orgling varázsló elõhív egy gigaököl varázslatot. Nem
hat rád. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy
savcsapást. Az orgling varázsló
169 sebzést kap. (-16 vp.) Az orgling varázsló
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 346 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 24/22.]
Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+56%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 36%. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami egy orgling fétis és 48 arany. Atom Antalné zabál. (+25% jóllakottság.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje
egy vadászatnak. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe
vezet, és leereszkedsz. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik
el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Utad során megpillantasz
egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján
egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni.
(301. kaland, összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött
fészket. Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg élõsködõ
(#201) [aura: gyorsaság: 15.].
*** 1. KÖR *** A quwarg élõsködõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy tudatrombolás! Elvesztetted az összes varázspontodat! Atom Antalné
elindul a quwarg élõsködõ felé. A quwarg behemót irányába mozogsz. A quwarg
behemót odajön hozzád. Atom Antalné a quwarg élõsködõt támadja. A quwarg
élõsködõ kileheli lelkét. Megtámadod a quwarg behemótot. Kitátod a szádat,
és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(25 ép-t sebeztél).
Bûzöd kellemetlen számára
(1 sebzés). A quwarg behemót rád támad. Marni
próbál.
(34 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.)
Feléd üt jobb karmával.
(24 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Bõröd megsérült. ( -4 tüskés bõr, -1 vastag bõr.) Lecsap rád bal karmával.
(23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 81 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 55/0.]
Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
be 12 |
meglátogatod a 12. épületet |
Elmész a Mágusok Klánjának épületébe. [Végezz 8 orgling varázslóval!] Ezt
a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.)
Egyre több torzszülött rendelkezik rezisztanciával, galetki versenytársaidról
nem is szólva. Sajátítsd el a forrás érintése varázslatot 15-ös szinten,
hogy többé ne kelljen aggódnod ilyen problémák miatt!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A telep egy távolabbi részét
látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
muskil
! Leszedsz 1 adagot. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet.
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz,
nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Megnyugszol, itt nincs
semmi. Irány befelé!
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Bálnavadász, egy nagydarab,
melák, galetki férfi. [aura: javítás: 21.] A Katonák klánjának veterán
rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála:
Hadúri csizma, a siker ezüstveretes öve, az egyensúly gyûrûje, szivárvány
karkötõ, a rend köve, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, a szakács üstje,
a pók smaragdgyûrûje, az ellenállás bíbor láncinge, az ellenállás ezüst
nyaklánca, görényfarok, a bérmágus ónix karkötõje, a gyorsaság aranyozott
nyaklánca, a lich hosszú íja, az ellenállás bíbor köntöse, a sün aranyozott
nyaklánca, a küzdelem malachitgyûrûje. Az alvó galetki szeme felpattan,
és felugrik. Lebuktál! Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.
*** 1. KÖR *** Bálnavadász mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy titánok
szelét. Bálnavadász elmormol egy gránitbõr varázslatot. A quwarg katona
odajön hozzád. Az óriáspók megközelíti Atom Antalnét. Atom Antalné elindul
az óriáspók felé. Megrohamozod a quwarg katonát. A quwarg katona téged
támad. Ocsmány csáprágójával harap.
(39 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Odacsap neked bal karmával.
(38 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Összerogysz.
Az óriáspók és Atom Antalné egymással harcolnak. Atom Antalné megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Bálnavadász megközelíti Atom Antalnét. Bálnavadász Atom
Antalnét támadja. Atom Antalné holtan terül el.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 77 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 0/155.]
Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz.
Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Tisztelegve
a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
pv 3 7 5 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha vendéglátódnak ehhez
nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
pv 3 7 5 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha vendéglátódnak ehhez
nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
kf 22347 142 292 269 22288 22227 |
bekészíted a 22347. tárgyat |
Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed a tûz csontamulettjét. Leveszed
az orgling fétist. Felveszed a sárkányamulettet. Leveszed az Õsmágus köpenyét.
Felveszed a tûz díszes köpenyét. Leveszed a Fairlight sipkáját. Felveszed
a tûz szárnyas sisakját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
kf 179 |
bekészíted a 179. tárgyat |
Leveszed a szívósság sárga övét. Felveszed a Xantin aranyövét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
hp 3 53 15 332 200 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled
#332. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
hp 2 10 15 332 199 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet használata ha ellenfeled
#332. Prioritás: 199.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek
a legendás szörnyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát
viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha
egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már
mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány
fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal
veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket.
(-4 TVP.) Beazonosítással próbálkozol.
A bûz fogazott tõre: értéke 332
arany #29204 (4 dukát), a sebzése 2D4+5. A következõ képességeket azonosítod:
+13% támadás ezzel a fegyverrel, +5 bûz, +1 gyorsaság.
A sün bíbor pikkelyvértje:
értéke 242 arany #24868 (3 dukát). A következõ képességeket azonosítod:
+16% védekezés, +4 tüskés bõr, -2 gyorsaság.
A sün bíbor köntöse: értéke
332 arany #25004 (4 dukát). A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik:
+5% védekezés, +5 tüskés bõr.
A tökéletesség szarvas sisakja: értéke 296
arany #21778 (3 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz:
+7% védekezés, +1 erõ, +1 intelligencia, +1 ügyesség, +1 egészség, +1 mágia,
+1 gyorsaság.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt
akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2004. jún. 14. hétfõig.
Az olimpiai fordulókat a jún. 19-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. jún.
21-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak,
aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos
kategóriában ezúttal szolgáid is harcolni fognak az oldaladon!
[ld. enc.]
[ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +16 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1752 sebzést okoztál, és 218 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -2 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
317 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Pokolivadék, egy Ördögi hatalommal övezett, démonarcú, izzó
zöld szemû, hosszú palástos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje
(7. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 161. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 / 6.45 |
[2] IQ: |
14 (13) / 10.82 |
[3] ügyesség: |
10 (12) / 0.88 |
[4] egészség: |
9 (11) / 1.26 |
[5] mágia: |
15 (17) / 4.47 |
[6] gyorsaság: |
12 (10) / 4.10 |
[9] Méret/ép: |
106 (111) / 1 |
Min. méret: |
92 |
Barlangméret: |
112 |
|
|
Varázspont: |
243 / 0 |
Képességpont: |
55 / 16% |
Hõsi pont: |
17 (8) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
45% |
Galetki erõ: |
691 / 308 |
Hírnév : |
1104 |
Jóllakottság: |
20% |
Életkor: |
15 / 15 |
|
|
Galetki csaták: |
225 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
95 (0) |
Torzsz. csaták: |
685 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
560 (6) |
Leölt torzszülött: |
1099 (12) |
Pszi csaták: |
67 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
29
(0) |
Ájulások száma: |
182 (1) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: bájoló (47)
Speciális képességeid:
+47 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat!
2.) Költözz tovább két szinttel! 3.) Sajátítsd el a forrás érintése varázslatot
15-ös szinten! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
15 (29) / 8.04 |
[16] tüskés bõr: |
6 (8) / 0 |
[17] vastag bõr: |
1 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
2 (8) / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
4 (10) / 0 |
[20] savimmunitás: |
3 (9) / 1.20 |
[21] elkt.immunitás: |
2 (8) / 0.20 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 (7) / 0 |
[24] rezisztencia: |
17 (23) / 2.60 |
[25] bûz: |
7 (9) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
2 / 1.05 |
[46] csapdaészlelés: |
12 / 4.43 |
[47] zárnyitás: |
7 / 1.68 |
[48] mászás: |
7 / 0.73 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.60 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 (10) / 1.31 |
[51] transzformáció: |
10 / 1.05 |
[52] auraészlelés: |
11 (15) / 0.15 |
[53] ékszerészet: |
5 / 1.46 |
[54] kereskedelem: |
13 / 1.03 |
[55] szívósság: |
12 / 0.30 |
[56] varázsitalfõzés: |
9 / 1.23 |
[57] gyógynövények: |
7 / 2.52 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 5.20 |
[59] vezetõkészség: |
6 (7) / 1.15 |
[60] pszi támadás: |
9 / 6.08 |
[61] pszi energia: |
10 / 5.13 |
[62] lopás: |
10 / 8.57 |
[63] éberség: |
7 / 0.97 |
[64] átokszórás: |
4 / 1.06 |
[65] álcázás: |
17 / 1 |
[66] lopakodás: |
5 (7) / 1.05 |
[67] régészet: |
6 / 0.65 |
[68] zene: |
9 / 0.51 |
[69] tanulás: |
9 / 2.86 |
[70] idézés: |
8 / 3.31 |
[71] javítás: |
12 / 1.95 |
[72] építés: |
12 (15) / 2.34 |
[73] felderítés: |
4 / 0.09 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
2 (3) / 0.02 |
[101] szakért.: |
3 (4) / 0.13 |
|
|
a tökéletesség barbár lándzsája |
jobb karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.41 |
|
|
|
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.09 |
|
|
Yssuf tõre |
jobb karom |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0 |
|
|
kõmûves kalapács |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
9 (14) / 0.96 |
[147] alkímia: |
4 (9) / 1.76 |
[36] csábmosoly: |
2 (7) / 0.12 |
[42] csendvarázs: |
1 (6) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 (8) / 0.40 |
[37] egokínzás: |
1 (6) / 0.06 |
[143] elektromos fal: |
1 (6) / 0 |
[11] elektromos kéz: |
5 (10) / 1.20 |
[41] elemek parancsa: |
7 (12) / 1.52 |
[49] elemi védelem: |
2 (7) / 0.24 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 (6) / 0 |
[10] energiatüske: |
1 (6) / 0 |
[29] életszívás: |
5 (10) / 0.06 |
[152] felejtés: |
18 (23) / 2.32 |
[172] gázpajzs: |
2 (7) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
2 (7) / 0.32 |
[13] jégcsóva: |
3 (8) / 0.41 |
[163] kineport: |
3 (8) / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
5 (10) / 2.60 |
[27] kisebb gyógyítás: |
11 (16) / 0.43 |
[146] kontakt.õseiddel: |
6 (11) / 1.84 |
[158] láth. észlelése: |
5 (10) / 4.60 |
[157] láthatatlanság: |
7 (12) / 1.06 |
[165] manafókuszálás: |
5 (10) / 0.60 |
[35] mágiatörés: |
2 (7) / 0.18 |
[129] mentális robbanás: |
11 / 2.21 |
[148] méregsemlegesítés: |
3 (8) / 0.72 |
[133] pszi acéltorony: |
7 / 0.72 |
[169] savcsapás: |
27 (32) / 22.34 |
[151] sárkánylehelet: |
1 (6) / 0 |
[30] sorvasztás: |
2 (7) / 0.35 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
4 / 2.10 |
[159] szellemidézés: |
3 (8) / 1 |
[176] szélpajzs: |
1 (6) / 0 |
[167] tombolás: |
1 (6) / 0 |
[132] tudati méreg: |
9 / 0.68 |
[19] tûzfal: |
4 (9) / 2.80 |
[16] tûzpajzs: |
3 (8) / 0.22 |
[20] tûzvihar: |
3 (8) / 0.42 |
[14] vakító fény: |
2 (7) / 0.12 |
[170] villámpajzs: |
4 (9) / 0.56 |
[22] villámsújtás: |
17 (22) / 0.94 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (500%): |
169 savcsa |
22 villá |
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (30), láth. észlelése (11).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Ménkû, az elektraton |
42/42 |
185% |
80% |
10 / 8.61 |
nem harcol |
[2] morfinder telep |
9/9 |
150% |
100% |
5 / 0 |
nem harcol |
[3] Atom Antalné, a kék ekinda |
76/0 |
183% |
200% |
6 / 1.41 |
ájult |
lélekenergia rész |
40% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
v 154 |
v 158 |
v 159 3101 4 310 739 |
z 168 10 |
|
2. Makró |
pv 6 |
v 157 |
p |
pv 3 7 5 2 |
|
3. Makró |
pta 133 133 133 133 133 |
ptb 133 133 133 133 133 |
p 3101 |
p 3101
|
pta 129 129 129 129 129 |
ptb 129 129 129 129 129 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: savcsapás t.var. ha ellenfeled #140. |
2: savcsapás t.var. ha ellenfeled #200. Prioritás: 40. |
3: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #195. Prioritás: 40. |
4: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #195. Prioritás: 39. |
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #209. |
6: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #294. Prioritás: 38. |
7: a forrás érintése v.var. ha ellenfeled #294. Prioritás: 40. |
8: a forrás érintése v.var. ha ellf. 24. képessége 15 v. több. Prioritás:
80. |
9: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #222. Prioritás: 79. |
10: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #332. Prioritás: 200. |
11: tûzlehelet használata ha ellenfeled #332. Prioritás: 199. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 10 61 50 27;
VI erõ:130% ép:20%;
PV 3
7 5 2;
PSZ 52 51 56 46 47 48;
BA 174 175;
L 10 31 30 29 23 25;
TT 20;
HE 1;
PT 4;
PTA 129 129 129 129 129;
PTB 129 129 129 129 129;
I 32
6 20 63;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 5880 18193 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 2 sebzés: 6-14
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #25 (9. épület), #29 (4. épület), #52 (20. épület),
#251 (161. forduló), #491 (155. forduló), #488 (160. forduló), #272
(157. forduló), #228 (156. forduló), #397 (157. forduló), #347 (138.
forduló), #419 (155. forduló), #363 (156. forduló), #411 (148. forduló),
#259 (161. forduló), #301 (161. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Gránitszövetség (#15061). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 9060. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
vhrathag pók. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 15 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bölcsesség fekete csizmája (#17772) |
|
1 a füvész köpenye (#193)
|
|
1 a káosz démoni köpenye (#12849) |
|
1 a káosz szolgájának maszkja (#8754) |
|
1 a káosz varázslatos pajzsa
(#11874) |
|
1 a mentát kék köpenye (#12837) |
|
1 a méreg kék köpenye (#24087) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
*
|
1 a remete nagy pajzsa (#12312) |
|
1 a szívósság sárga öve (#14667) |
|
1 a tudás vas lemezpáncélja (#1901)
|
* |
1 a tûz díszes köpenye (#22288) |
* |
1 a tûz szárnyas sisakja (#22227) |
|
1 az ellenállás szárnyas sisakja
(#28527) |
|
1 az entek csatos öve (#9716) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
1 Fairlight sipkája (#265) |
* |
1 káoszkígyó
vért (#271) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 mintrogi erõöv (#262) |
|
1 Õsmágus köpenye
(#322) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
* |
1 Xantin
aranyöve (#179) |
|
1 Xantin bõröve (#169) |
|
1 Xantin ezüstöve (#174) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gyorsaság nyaklánca (#3880) |
* |
1 a hiszékenység gyûrûje (#251) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
|
1 a sólyom malachitgyûrûje (#29577) |
*
|
1 a sün malachitgyûrûje (#25077) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tûz csontamulettje (#22347) |
*
|
1 a tûz díszes karkötõje (#22392) |
|
1 a yeti csepp fülbevalója (#26456) |
|
4496 arany (#1) |
* |
2 arany orgling
fétis (#296) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az elefánt kõamulettje (#16496) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
118 drágakõ (#2) |
|
1 ezüstmedál (#208)
|
* |
1 görényfarok (#189) |
|
3 orgling fétis (#269) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 sárkányamulett (#292) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
6 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
1 bajnoki oklevél (#273) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
4 fekete dukát
(#218) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
1 lelakatolt ládikó
(#310) |
|
1 mandolin (#19) |
|
3 molitár dob (#168) |
|
2 õskõ (#8) |
|
5 varázskõ (#210) |
|
1 void gyémánt (#280) |
Fegyverek |
|
1 a gólem hosszúkardja (#8517) |
|
1 a káosz varázslatos tõre (#12114)
|
|
1 a légzés hosszú íja (#27822) |
|
1 a regenerálódás vívótõre (#24703) |
|
1 a sav hosszú íja (#26922) |
|
1 a szalamandra görbekardja (#26066) |
* |
1 a tökéletesség barbár lándzsája (#22031) |
* |
1 a túlélés könnyû nyílpuskája
(#21536) |
|
1 görbekard (#1316) |
* |
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
1 rubin mágusbot
(#261) |
|
1 Végzetpenge (#215) |
* |
1 Yssuf tõre (#257) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 bajnokok itala (#62) |
|
3 csapdaészlelés itala (#65) |
|
4 csótányláb
(#25) |
|
19 elfu moha (#33) |
|
10 elonotichlan (#31) |
|
19 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
9 hónakkupók (#30) |
|
4 immunitás itala
(#71) |
|
2 javítás itala (#108) |
|
2 kalmárok itala (#66) |
|
2 kihívás itala (#68)
|
|
4 kincskeresés itala (#64) |
|
18 liánvirág (#24) |
|
22 mátekel gomba
(#21) |
|
4 méregellenállás itala (#51) |
|
14 mézfû (#29) |
|
19 mitulen fû (#20)
|
|
6 muskil (#37) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
1 õsmágus szájvize (#69)
|
|
1 pontosság itala (#72) |
|
22 ragálygomba (#26) |
|
8 rémcserje (#34)
|
|
21 sárkányvirág (#32) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
6 szemani gomba (#36) |
|
22 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
11 védelem itala (#59) |
|
11 velparaj (#35) |
|
5 waarkin (#38) |
|
30 winropu moha (#22) |
|
2 xita uborka (#39) |
Egyéb kacatok |
|
7 barna manakõ (#149) |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
16 ekinda haj (#147)
|
|
8 elektronit (#141) |
|
13 húsevõ bibe (#151) |
|
10 káoszkígyó pikkely
(#230) |
|
5 khazdar taréj (#268) |
|
4 kõtroll szem (#274) |
|
2 lemúr hártya (#161)
|
|
13 mandibula (#157) |
|
2 molad púp (#16) |
|
5 molitár háj (#165) |
|
2 oprasszum sörte (#299) |
|
56 õsi relikvia (#17) |
|
3 patkányfog (#270)
|
|
15 pirgamit (#152) |
|
7 smaragd esszencia (#229) |
|
10 szójer csáprágó
(#231) |
|
2 xenópete (#278) |
|
7 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tökéletesség
keresztszimbóluma #21913 (14).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik
meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól
függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten
akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az
elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten
a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon
a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen,
az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai
fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ,
XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2004. jún. 19. szombat, kezdés 9 órától).
Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai
fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát
az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut
az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül
attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában
(és csak ott!) szolgáid is részt vesznek a csatában, úgy, ahogy a jelentkezés
pillanatában voltak. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden
körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van.
A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban
az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb
gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok,
és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban
az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba
nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára
beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy
varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni.
Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat
nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik.
Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción
az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör
elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban
részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára.
Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott
lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges
tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a
karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3
fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390,
10: 1550, 11:1700, 11:1870. Tehát pl. a második szinten a három csapattag
harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget
akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és
tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát
és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal
a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle.
Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ
idõben, eltérõ felszereléssel.
REZERVÁTUM (#46) Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene
voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani
a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne
megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok
tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne
egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan?
Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a
helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani
se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták
a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen
és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez
méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét
õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan
lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne
menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket
a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte
után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma}
{képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén,
hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén
belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében,
hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények
esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során
a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak
a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre
a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra.
Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak
és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan
összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen
elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha
szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik,
és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat
megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor
a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod
az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt,
akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban,
s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod
õket.