157. forduló, 159. forduló, Syd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 16. 10h:31'
EZ A 451. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
452. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4144
SZÁMLA : XXXX

SYD KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,74] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 16. pontnál.
A táborozás 3. napján összeakadsz Earth Spirittel. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kocsmai verekedő trófea, egy quwarg harcos trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 641. hetének nyerőszámai: 21, 25, 15. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 255.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 3. KP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [30 pontot használtál fel, van még 220.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 210.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 210.]

a 224 3796 1 átadod a 224. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar lándzsát Desertus Anima részére. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

a 272 3796 1 átadod a 272. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytűt Desertus Anima részére. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

fkt 273 1 felt. készítesz a 273. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

fkt 235 1 felt. készítesz a 235. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

v 15 209 2 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 200.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 200.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 200.]
[A parancs tárolásra került.]

at 1548 10 TU-t adsz át az 1548. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 3 TU árán átcsúsztatsz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

lm 10 14 14 mozogsz 10 14 14
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [15. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [13. PONT.] Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [11. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [5. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [6. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [7. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [8. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó! Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi foszladozó testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [8. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [7. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [6. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [11. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [12. PONT.] Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nómenklatúra! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (19 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nómenklatúra! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra egyik csápját. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a nómenklatúra bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A nómenklatúra csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 37, gyógyulás: 5, összesen: -32 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] [105 pontot használtál fel, van még 95.]

lm 14 14 14 mozogsz 14 14 14
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [14. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nómenklatúra. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [14. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nómenklatúra. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a nómenklatúra jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 27, gyógyulás: 3, összesen: -24 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nómenklatúra van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (21 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 65.]

lm 17 19 905 mozogsz 17 19 905
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [15. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-9 életpont). Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [17. PONT.] Egy vark. nekromanta lakik itt. Fegyvere egy csontpálca. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a vark. nekromanta testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 47, gyógyulás: 7, összesen: -40 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [19. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [30 pontot használtál fel, van még 35.]

lm 34 900 33 mozogsz 34 900 33
Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [34. PONT.] Egy sírlidérc lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
530 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[25 pontot használtál fel, van még 10.]

lm 34 905 21 mozogsz 34 905 21
Egyhelyben toporogsz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 900 29 32 mozogsz 900 29 32
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5367 247 111 leírod az 5367. kalandozónak a 247. szörnyet a 111. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kputtyintó csalán. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) hosszú íjat. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5367 248 165 leírod az 5367. kalandozónak a 248. szörnyet a 165. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg parafenomén. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mászókampót. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5367 249 221 leírod az 5367. kalandozónak a 249. szörnyet a 221. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy taalru. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dobóhálót. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: keresed a 111. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 8, 28.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következő körben tehát 296 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Syd, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 165 cm
IQ: 30 Támadás: 17 Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 17 Menekülés: 40 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 269/125 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 Varázspont: 488/329 Pénz: 114 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/0 EFejl: 30
Eddig összesen 950 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1460 TP-t kaptál. Jelenleg 317884 TP-d van. A következő szinthez még 22116 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, élőholt quwarg, varkaudar behemót. A 150. fordulódban 5200 arany került a bankszámládra. 5408 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 22/85 (+2%) ütőfegyverek: 17/66 (+4%)
lőfegyverek: 1/45 dobófegyverek: 22/84

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/80 2. nyomkövetés: 42/45 3. mászás: 3/55
4. csapdakészítés: 11/37 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/5 (+10%) 6. gyógyítás: 27/109
7. titkosírás: 9/74 8. felderítés: 11/8 9. szörnyidomítás: 5/24
10. teológia: 19/51 (+39%) 11. taumaturgia: 22/90 (+7%) 12. szerencsejáték: 1/42
13. zene: 3/51 (+30%) 14. szörnyismeret: 7/103 15. vadászat: 4/3
16. bányászat: 4/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szopókövet (#259) (max. 4 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> szőrös bozsó (#149)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2)
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 1)
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!

Összsúly: 44.69 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytű (#272) 1 varkaudar lándzsa (#224)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 csontpálca (#329)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,74) a 66. labirintus bejárata, zombi (#49), nómenklatúra (#158), vark. nekromanta (#173), sírlidérc (#172)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* A csatorna nyugati oldalán mostantól nem lehet olyan szörnyeket megidézni, amikkel ott nem is lehet találkozni (azaz 17-nél magasabb szintűek).
* A csatorna nyugati oldalán mostantól a Teljes transzformáció képességével bíró alakváltók nem változhatnak olyan szörnnyé, amikkel ott amúgy sem lehet találkozni (azaz 17-nél magasabb szintűek.)
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.

Üzenet küldése a karakternek