157. forduló, 159. forduló, Tar-Palantir JR. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. szept. 1. 12h:09'
EZ A 468. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
469. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2509
SZÁMLA : XXXX

TAR-PALANTIR JR. KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke, tüsi hajú, zöld szemű troll férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Durazbar Grun átadott neked a 4. napon 5 TU-t. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Fehér Holló a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 cápaölő tőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+110 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 883. hetének nyerőszámai: 5, 25, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

dd 96 57 222 eldobod a 96. tárgyat az 57. tárgyat a 222. tárgyat
Elhajítasz 1 bakkura csizmát. Elhajítasz 2 bőrsisakot. Elhajítasz 1 láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

ek 7 17 7 t. energia kisütése: 7 17 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 úszás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 292.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [10 pontot használtál fel, van még 282.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 282.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra ugrasz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan a másikra támadsz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [20 pontot használtál fel, van még 262.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +94 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +80 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 262.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel eltalálod a vércápa uszonyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [10 pontot használtál fel, van még 252.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +113 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 252.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve a cápaölő tőrt a másikra rohansz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [20 pontot használtál fel, van még 232.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +93 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 232.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt a másikra ugrasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [10 pontot használtál fel, van még 222.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +91 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 222.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt a másikra ugrasz. Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [20 pontot használtál fel, van még 202.]
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+72 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 162.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [10 pontot használtál fel, van még 152.]
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+68 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 112.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre rontasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra támadsz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [20 pontot használtál fel, van még 92.]
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+73 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 52.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [10 pontot használtál fel, van még 42.]
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+69 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 215 17
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 4, 21.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következő körben tehát 301 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY)
Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os.

KARAKTERLAP

Tar-Palantir JR., egy ezüsthajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Leah tanítványa vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 11 Merészség: 7/3 Magasság: 122 cm
IQ: 26 (27) Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 16 (17) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 100/100 év
Egészség: 20 (21) Életpont: 266/118 Jellem: gonosz (131) Tul. pont: -7
Szerencse: 24 (27) Varázspont: 224/145 Pénz: 704 arany Kép. pont: -3
Tudatpont: 10/4
Eddig összesen 663 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4040 TP-t kaptál. Jelenleg 23006 TP-d van. A következő szinthez még 1994 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, varkaudar behemót, élőholt quwarg. A 150. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/58 (+120%) szúrófegyverek: 13/41 vágófegyverek: 1/0
ütőfegyverek: 22/86 lőfegyverek: 15/75

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/23 2. nyomkövetés: 19/36 3. lopás: 1/0
4. mászás: 10/90 5. csapdakészítés: 10/76 6. csapdaészlelés: 2/52
7. gyógyítás: 35/1 (+132%) 8. titkosírás: 3/18 9. felderítés: 12/41
10. teológia: 20/82 (+8%) 11. taumaturgia: 15/13 12. zene: 18/7
13. szörnyismeret: 1/54 14. zárnyitás: 9/97 15. vadászat: 3/61
16. bányászat: 12/1 17. úszás: 9/75 (+45%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 72% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99), szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (teljesítve)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a jelvény kiterj. (261)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 418 TU szükséges.)

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura csizma (#96) 2 bőrsisak (#57) 7 gyógykenőcs (#313)
1 láncing (#222) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,57) vércápa (#193)

Üzenet küldése a karakternek