155. forduló, 157. forduló, Debbie O'Connor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 18. 12h:25'
EZ A 267. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
268. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4670
SZÁMLA : XXXX

DEBBIE O'CONNOR KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,75] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+99 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 681. hetének nyerőszámai: 3, 14, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy drótszőrű pincsi nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod a drótszőrű pincsi bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 318.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 303.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 300.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 290.]

fl 1 135 lopsz az 1. fajúaktól a 135. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

fl 2 135 lopsz a 2. fajúaktól a 135. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

fl 3 135 lopsz a 3. fajúaktól a 135. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

fl 4 135 lopsz a 4. fajúaktól a 135. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

fl 5 135 lopsz az 5. fajúaktól a 135. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

fl 6 135 lopsz a 6. fajúaktól a 135. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

fl 7 135 lopsz a 7. fajúaktól a 135. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

fl 8 135 lopsz a 8. fajúaktól a 135. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

fl 9 135 lopsz a 9. fajúaktól a 135. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

m 4 mozogsz délre
[106,76] Még mindig füves síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Haruspex vigyorog kajánul. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közelebb mész. A burástya lehel. A pajzs szerencsétlen módon elbillen (nyilván a kő miatt), és az elfet elborítja a sav. Gromak páncélja füstölögve tűnik el, arca félig összeégett, de azért még mindig megpróbál szembeszállni a lénnyel. Gyorsan lesújtasz a férfira hátulról, mire az arcára esik, és könnyű prédája lesz a burástyának. Ez volt ám a móka! (+2 gonoszság.)
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 265.]

tim 135 titkosírás megfejtése 135 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[106,77] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült epokitféreg nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Vashegyű lándzsával többször eltalálod az epokitféreg testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 30, gyógyulás: 22, összesen: -8 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista bal oldalát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 11, gyógyulás: 19, összesen: +8 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [106,78] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Látsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol a törpe férfi letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről.

(Továbbmész...) [106,79] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített epokitféreg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az epokitféreg testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 6, gyógyulás: 9, összesen: +3 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [41 pontot használtál fel, van még 224.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[106,80] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az evaporőr csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony fejét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 4, gyógyulás: 19, összesen: +15 ÉP}


(Továbbmész...) [105,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 198 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy epokitféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod az epokitféreg testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 18, gyógyulás: 26, összesen: +8 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [104,80] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Leah hívei emelték. [33 pontot használtál fel, van még 191.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 188.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 99 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 148.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.]

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 108.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 19 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 68.]

tf 4 38 fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [38 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 7, 18.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Megtapogatod hasadat, és döbbenten állapítod meg, hogy küszöbön áll a szülés. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 327 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Debbie O'Connor, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű ember nő vagy. Dornodon kisebb papja vagy. Papi hited: 122. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 26 (27) Szint: 17 Merészség: 4/2 Magasság: 175 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 22 Életpont: 265/334 Jellem: gonosz (191) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 249/58 Pénz: 537 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 10/0 EFejl: 17
Eddig összesen 664 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3157 TP-t kaptál. Jelenleg 195206 TP-d van. A következő szinthez még 64794 TP szükséges. Trófeáid: dehidrátor, velociraptor, quwarg harcos. A 149. fordulódban 1473 arany került a bankszámládra. 1576 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 22/81 (+11%) ütőfegyverek: 7/26 (+12%)
lőfegyverek: 19/66 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/49 2. nyomkövetés: 38/2 (+8%) 3. lopás: 23/59 (+4%)
4. mászás: 1/46 5. csapdakészítés: 11/46 (+5%) 6. csapdaészlelés: 14/94
7. gyógyítás: 32/67 8. titkosírás: 2/90 9. felderítés: 3/72
10. szörnyidomítás: 1/94 11. teológia: 21/12 (+15%) 12. taumaturgia: 6/13 (+16%)
13. szerencsejáték: 3/9 14. szörnyismeret: 7/54 (+30%) 15. zárnyitás: 5/45
16. vadászat: 12/15 17. bányászat: 7/58 18. főzés: 4/62 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az emberektől (1) gyöngymangót (#135), az elfektől (2) gyöngymangót (#135), az árnymanóktól (4) gyöngymangót (#135), a trolloktól (5) gyöngymangót (#135), a gnómoktól (6) gyöngymangót (#135), az alakváltóktól (7) gyöngymangót (#135), a kobuderáktól (8) gyöngymangót (#135), a mutánsoktól (9) gyöngymangót (#135)
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
mérges nyukmár (#95) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
9366. szövetség (#9366)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> férfiak (#998) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 3 spiritusz (#170) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 5 drótszőr (#37)
1 evaporőr háj (#105) 12 ragasztó (#83) 3 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(104,80) oltár, művészi porolit (#720), Leah oltár
(105,80) nekrofun (#173), oltár, Chara-din monolitja (#534), epokitféreg (#147)
(106,75) drótszőrű pincsi (#22)
(106,76) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 44. jellempróba
(106,77) Fairlight oltár, epokitféreg (#147), ryuku gárdista (#360)
(106,78) nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár, egy törpe férfi
(106,79) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393), oltár, epokitféreg (#147)
(106,80) Leah rúnaköve, Leah oltár, evaporőrök (#69), sóhajtó dorony (#112)

Üzenet küldése a karakternek