Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. aug. 6. 9h:17' EZ A 464. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD 465. játékheted kezdete: aug. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2509 SZÁMLA : XXXX |
ek 7 17 7 | t. energia kisütése: 7 17 7 |
ek 116 72 313 | t. energia kisütése: 116 72 313 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
a 1570 1754 1 | átadod az 1570. tárgyat az 1754. kalandozónak (1 darabot) |
a 1552 1754 1 | átadod az 1552. tárgyat az 1754. kalandozónak (1 darabot) |
a 1539 1754 1 | átadod az 1539. tárgyat az 1754. kalandozónak (1 darabot) |
v 1 25 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 45, gyógyulás: 2, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 60, gyógyulás: 2, összesen: -58 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa uszonyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 51, gyógyulás: 1, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 53, gyógyulás: 1, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 31, gyógyulás: 3, összesen: -28 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 60, gyógyulás: 4, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 59, gyógyulás: 4, összesen: -55 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 63, gyógyulás: 6, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa uszonyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 49, gyógyulás: 3, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 46, gyógyulás: 3, összesen: -43 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 53, gyógyulás: 4, összesen: -49 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 51, gyógyulás: 3, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 50, gyógyulás: 5, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa uszonyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa uszonyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 55, gyógyulás: 3, összesen: -52 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 53, gyógyulás: 5, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
* 1. BP: | t. energia kisütése: 215 17 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 29 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért |
Erő: | 30 (32) | Szint: | 12 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 26 (27) | Támadás: | 13 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 16 (17) | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 100/100 év |
Egészség: | 19 (20) | Életpont: | 272/216 | Jellem: | gonosz (128) | Tul. pont: | -5 |
Szerencse: | 24 (27) | Varázspont: | 241/2 | Pénz: | 692 arany | Kép. pont: | -2 |
Tudatpont: | 10/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/25 (+179%) | szúrófegyverek: | 13/33 | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 22/76 | lőfegyverek: | 15/60 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/23 | 2. nyomkövetés: | 19/7 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 10/90 | 5. csapdakészítés: | 10/76 | 6. csapdaészlelés: | 2/52 |
7. gyógyítás: | 33/69 | 8. titkosírás: | 3/18 | 9. felderítés: | 12/19 |
10. teológia: | 20/59 (+36%) | 11. taumaturgia: | 15/13 | 12. zene: | 18/7 |
13. szörnyismeret: | 1/54 | 14. zárnyitás: | 9/97 | 15. vadászat: | 3/61 |
16. bányászat: | 11/84 | 17. úszás: | 8/91 (+47%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 72% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99), szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988), nómenklatúra (#158) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 2) |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a jelvény kiterj. (261) a butaság ára (273) harci mágia (334) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Kragoru tanításai (409) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1002 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 10 | gyógykenőcs (#313) | 1 | Krough fejdísze (#1570) | |||
1 | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 4 | víz (#27) |