Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 27. 9h:11' EZ A 264. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD 265. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4670 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tno 1 3 | növeled az 1. tulajdonságodat |
h 116 | használod a 116. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 16, gyógyulás: 23, összesen: +7 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a khór darázs fejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a khór darázs bal középső lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 12, gyógyulás: 22, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [105,-7] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardfogú fülemüle került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 5 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Kisebb sebet ejt a kardfogú fülemüle agyarával a testeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 5, gyógyulás: 20, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [105,-6] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié.
m 4 | mozogsz délre |
a 37 4515 11 | átadod a 37. tárgyat a 4515. kalandozónak (11 darabot) |
a 671 4515 1 | átadod a 671. tárgyat a 4515. kalandozónak (1 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a ryuku légiós testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 37, gyógyulás: 28, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [105,-3] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rőtmanó berzerker nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker nyakát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 20, gyógyulás: 21, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [105,-2] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [105,0] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben.
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 38 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért |
Erő: | 26 (27) | Szint: | 17 | Merészség: | 4/2 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 27 (29) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 265/297 | Jellem: | gonosz (189) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 243/107 | Pénz: | 658 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 10/0 | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 22/60 (+11%) | ütőfegyverek: | 7/8 |
lőfegyverek: | 19/51 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/49 | 2. nyomkövetés: | 37/94 (+8%) | 3. lopás: | 23/55 |
4. mászás: | 1/46 | 5. csapdakészítés: | 11/36 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 14/94 |
7. gyógyítás: | 32/67 | 8. titkosírás: | 2/90 | 9. felderítés: | 3/72 |
10. szörnyidomítás: | 1/94 | 11. teológia: | 20/75 (+20%) | 12. taumaturgia: | 5/85 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 3/9 | 14. szörnyismeret: | 7/24 | 15. zárnyitás: | 5/45 |
16. vadászat: | 12/15 | 17. bányászat: | 6/80 (+26%) | 18. főzés: | 4/26 (+18%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
mérges nyukmár (#95) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
9366. szövetség (#9366) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | férfiak (#998) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0) |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | darázsszárny (#652) | 4 | fülemüle agyar (#267) | 1 | rézdarab (#70) | |||
5 | tüske (#22) |