Karakterszám: |
9090 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
153 |
Játékhét: |
172 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
84 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 17. 9h:10' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. okt. 20. |
|
E-mail!
FLARE DOUGAN TREVALIN KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
2. NAP ** Bejön a barlangodba
Nyálkoid Slájm, egy nyáladzó, zöld csíkot
húzó, antennáival vadul integetõ, amorf férfi. A Mágusok klánjának idézõ
rangú tagja. Felszerelése: a tárgyalás gyûrûje, bronzmedál, az egyensúly
gyûrûje, a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje, Õsmágus
köpenye, a tökéletesség vándorcsizmája, ozin fülkarika, a ragadozó könnyû
íja, az elfek nagy pajzsa, óriás fülbevaló, zöld mutációs gyûrû, a mágia
smaragdja, a gyorsaság bronz mellvértje, a természet sárga öve, Fairlight
sipkája, Yssuf tõre. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze nyomkeresés szakértelemben való jártasságotokat. Ez egy izgalmas
próba lesz: torzszülöttek nyomait keresitek és vizsgáljátok meg a csatornaszinten.
Persze igyekeztek a harcot elkerülni, hiszen most nem ez a cél. Sajnos
kevés és elmosódott a nyom, ezért igazi kihívásnak néztek elébe. A vetélkedõ
végeztével Nyálkoid Slájm letörten elismeri: te vagy a jobb!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pengével
lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve
15892.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki
szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8155.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*szept. 1.* Maximilian Ûbertáp teljesítette a 30. küldetést, amit a pszi
iskolában kapott.
*szept. 4.* Krabator a Káoszhozó lett az aréna bajnoka.
*szept. 8.* Rauko teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott.
*szept. 8.* Tömörgõ Sitty-Sutty és Emilia pszi párbajt vívtak. Tömörgõ
Sitty-Sutty került ki gyõztesen.
*szept. 9.* Xyon de Crowanta és Jámbor
Démon pszi párbajt vívtak. Xyon de Crowanta került ki gyõztesen.
*szept.
11.* Mélységben Szuttyogó pszionikus küzdelemben diadalt aratott Flen
Eligor felett.
*szept. 12.* Xyon de Crowanta és Helior pszi párbajt vívtak.
Xyon de Crowanta került ki gyõztesen.
*szept. 18.* Arkhis felköltözött
a következõ szintre.
*szept. 22.* Xyon de Crowanta pszionikus párviadalban
legyõzte Eki-eki Eki-eki Vapangot.
*szept. 22.* Xyon de Crowanta pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Killer Agy felett.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*aug. 25.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kaméleon
felett.
*aug. 28.* Baltazárt kis híján megölte egy agyaggólem.
*aug. 29.*
Az 15100 szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett!
*szept.
4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Gekkót.
*szept.
8.* Baltazárt kis híján megölte egy óriás rák.
*szept. 8.* Alba Regina
és Braveheart Patriot pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*szept. 10.* A 15123 szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya felett!
*szept. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Swami
Belananda Yogit.
*szept. 12.* A 15063 szövetség fényes gyõzelmet aratott
Orthern atya felett!
*szept. 22.* Alystair D'Brisont kis híján megölte
egy tüskés dohratog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]
v 163 280 5812 7989 4839 718 |
163. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kineport! 5812: nincs ilyen
sorsz. galetki ezen a szinten. Kineporttal átküldöd a void gyémántot Takesz
a fejvadász részére. (-14 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]
ep 24 50 1 |
építed a 24. épületet 50 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad,
a vadászsarkot
építed. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd
munkád gyümölcsét. Az építés 50 TVP-nyit haladt, még 700 van hátra. Bár
a munka még nincs kész, te már megtettél mindent, amit lehetett: a minimum
kétszeresét építetted az épületbe! Többet ezt az épületet nem fogod építeni.
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+100%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [50
TVP-t használtál fel, maradt még 261.]
t 65 32 |
65. szakértelem tanulása 32 TVP-ért |
A könyvtárból sikerül szerezni egy kötetet, amelyet az álcázás egyik igazi
mestere írt. Sok hasznos fogást sikerül megtanulnod. [32 TVP-t használtál
fel, maradt még 229.]
kno 71 8 67 7 |
71. képességre 8 képességpont |
Elköltesz 8 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 10. szintre nõtt. Elköltesz
7 képességpontot a régészet szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a régészet szakértelmed 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 229.]
h 8 71 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 11. szintre nõtt. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 229.]
j 5187 10571 19557 19722 24731 |
tárgy javítása |
Kemény munka árán megjavítod az élet kék köpenyét. Nahát, szebb lett, mint
újkorában! Kemény munka árán megjavítod az elfek vándorcsizmáját. Nahát,
szebb lett, mint újkorában! Kemény munka árán megjavítod a sebezhetetlenség
ezüst fejpántját. Nahát, szebb lett, mint újkorában! Hosszasan dolgozol,
míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a sebezhetetlenség
hosszú íját. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a regenerálódás
barbár lándzsája újra használható. [50 TVP-t használtál fel, maradt még
179.]
j 2141 12882 24401 18356 22360 |
tárgy javítása |
Kemény munka árán megjavítod a tudás malachit karkötõjét. Nahát, szebb
lett, mint újkorában! Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod
a már használhatatlannak hitt a mentát ezüst nyakláncát. Hosszasan dolgozol,
míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a regenerálódás
vas lemezpáncélját. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a torony
csepp fülbevalója újra használható. Kemény munka árán megjavítod a tûz
szimbólumát. Nahát, szebb lett, mint újkorában! [50 TVP-t használtál fel,
maradt még 129.]
j 8007 16090 8336 |
tárgy javítása |
Kemény munka árán megjavítod a harcos ezüst fülbevalóját. Nahát, szebb
lett, mint újkorában! Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod
a már használhatatlannak hitt a sas karkötõjét. Hosszasan dolgozol, míg
végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a gólem utazóköpenyét.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]
kf 10571 19557 19722 12882 24401 |
bekészíted a 10571. tárgyat |
Elõször el kell raknod egy csizmát (ld. LE parancs) ahhoz, hogy az elfek
vándorcsizmáját be tudd készíteni. Felveszed a sebezhetetlenség ezüst
fejpántját. Bekészíted a sebezhetetlenség hosszú íját. Felveszed a mentát
ezüst nyakláncát. Felveszed a regenerálódás vas lemezpáncélját. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 99.]
kf 18356 22360 2141 8007 833 |
bekészíted a 18356. tárgyat |
Felveszed a torony csepp fülbevalóját. Felveszed a tûz szimbólumát. Felveszed
a tudás malachit karkötõjét. Felveszed a harcos ezüst fülbevalóját. Sajnálom,
de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
99.]
kf 16090 |
bekészíted a 16090. tárgyat |
Felveszed a sas karkötõjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]
kf 24731 106 |
bekészíted a 24731. tárgyat |
A karmaidba veszed a regenerálódás barbár lándzsáját. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 99.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól.
(+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A barakkban edzel egy
darabig. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel,
maradt még 96.]
v 159 4154 3 |
159. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemidézést.
Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz
a rémült figurához: "Flare Dougan Trevalin vagyok, az õsi szellemek közül
a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az
istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk
büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz
rá."
(-12 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot.
(+6% védekezés.) (-7 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Módszeresen kutatsz más
galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet...
Észreveszel 1
elfu mohát. Szakértõ módon leszeded. Némi válogatás után
elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Killer Agy, egy ördögi vigyorú, sugárzó elméjû, vörös hajú,
testes férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális projektor rangú tagja.
Végignézed a felszerelését: Ulthaodron karkötõ, óriás fülbevaló, a küzdelem
vaspajzsa, a tökéletesség kõamulettje, a tolvaj csatos öve, a tökéletesség
karikaszimbóluma, a tökéletesség malachit karkötõje, a tökéletesség díszes
karkötõje, arany pszi váll-lap, ozin fülkarika, a titán malachitgyûrûje,
a ragadozó malachitgyûrûje, a tökéletesség ezüst fejpántja, görényfarok,
a kobra díszes köntöse, a pók smaragdgyûrûje, a tökéletesség fekete csizmája,
a küzdelem fekete láncinge, asztrálgyöngy. Dícsérõ szavakkal illeted a
takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Killer Agy
pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal
hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos
csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan
tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Végül elbúcsúzol
vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+10% jóllakottság) Tudásod gyarapodott,
megtudod, mi az a quwarg behemót.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]
k 3 254 418 |
kaland elvállalása |
(3. kaland:) Jelentkezel az építésvezetõnél. A helytartói palota eddig sem
volt az a rozzant viskó, de most a hátulról támasztó óriási cseppkövek
belsejét is kivésik, és luxusbarlangot építenek bennük a helytartó leányának.
Nos, egy ilyen szépségért te is mindent megtennél! Kemény fizikai munkát
végzel.
[Építés próba 7-es küszöbre: sikertelen] Keményen dolgozol,
de jó idõ múlva kiderül, hogy többet ártottál az építkezésnek, mint használtál.
A munkavezetõ elzavar.
(254. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel
szívébe. Homály és csönd fogad. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 3
árnyékmester (#71).
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy tûzfalat. (-12
vp.) A 3. árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó!
20 ép-t sebzõdtél. A molitár
6 ép-t sebzõdik. Néhány rövid kézmozdulat
után a 2. árnyékmester létrehoz egy tûzgolyó varázslatot.
Sebzõdsz 15 ép-t.
A molitár
7 ép-t sebzõdik. Az 1. árnyékmester rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy tûzgolyó.
19 életpontnyit sebzõdsz. A molitár
sebzõdik
3 ép-t. A molitár az 1. árnyékmestert rohamozza. A molitár az 1. árnyékmestert
támadja. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 3. árnyékmester elmormol
egy tûzgolyót.
Sebzõdsz 22 ép-t. Az 1. árnyékmester rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy tûzgolyó.
Sebzõdsz 25 ép-t. A 2. árnyékmester varázshatalma
segítségével elmond egy tûzgolyót.
19 életpontnyit sebzõdsz. Megrohamozod
a 2. árnyékmestert. A 2. árnyékmestert próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb
csápoddal.
(35 ép-t sebeztél). Rávágsz bal csápoddal. Ez mellément. A
regenerálódás barbár lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(11
ép-t sebeztél). A molitár az 1. árnyékmestert támadja. Regenerálsz (+9
ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. árnyékmester elmormol
egy elektromos kezet.
10 életpontnyit sebzõdsz. A molitár rezisztálja.
Magában motyogva, az 1. árnyékmester létrehoz egy elektromos kezet.
10
életpontnyit sebzõdsz. A molitár: a varázslatnak nincs hatása. A 3. árnyékmester
ellõ egy elektromos kéz varázslatot.
10 ép-t sebzõdtél. A molitárt védi
rezisztanciája. Támadod a 2. árnyékmestert. Villámgyorsan elõrevágsz jobb
csápoddal.
(32 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Odacsapsz bal csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). Megmérgezted. A regenerálódás barbár lándzsájával próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden.
(9 ép-t sebeztél). A 2. árnyékmester halálos
sebet kapva a földre zuhan. A molitár az 1. árnyékmestert támadja. Az 1.
árnyékmester halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+9 ép)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 3. árnyékmester létrehoz
egy elektromos kéz varázslatot.
10 ép-t sebzõdtél. A molitár immúnis a
varázslatra. A 3. árnyékmestert próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz
jobb csápoddal. El sem találtad. Lecsapsz bal csápoddal. Nem találtál.
A regenerálódás barbár lándzsájával lesújtasz.
(12 ép-t sebeztél). A molitár
a 3. árnyékmestert támadja. Regenerálsz (+9 ép)
*** 5. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. árnyékmester elvarázsol
egy elektromos kezet.
Sebzõdsz 10 ép-t. A molitár ellenállt a varázslatnak.
A 3. árnyékmestert próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb csápoddal.
(39
ép-t sebeztél). Megmérgezted. Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(20 ép-t
sebeztél). Mérgezed! A regenerálódás barbár lándzsájával támadsz. Hátraugrott
a támadás elõl. A 3. árnyékmester halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+9 ép)
[A csatában összesen 180 sebzést okoztál, és 170 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a molitár: 88/16.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+45%). Szolgáidnak 24% jut. Viszed, ami mozdítható: 64 arany.
A molitár eszik. (+25% jóllakottság.) Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást.
A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Nem vagy rest, máris próbálgatod
a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó
készlet.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az
ajtó feltárul. Belépsz rajta. Üvöltözést hallasz magad mögött. Két csupa
karom-csupa fog Ryoni Ragadozó csahol a nyomodban! Futni kezdesz elõlük.
[Gyorsaság próba 9-es küszöbre: sikeres] Gyorsabban szaladsz, üldözõid
hamarosan lemaradnak. Nocsak, itt van valami: 69 arany. A küldetést sikeresen
végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(418. kaland:) Odasétálsz az építményhez, és megpróbálod az ajtót. Nincs
bezárva! Belépsz az épületbe. Az elsõ szoba üres, a padlót csontok borítják.
Továbbmész a második szobába. Borzalmas látvány tárul eléd: az elõtted
levõ teremben pestissel fertõzött, magatehetetlen galetkik fetrengenek.
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres] Bízol szervezeted ellenálló
képességében, és amilyen gyorsan csak tudsz, átsietsz a termen. Körbevizsgálódsz,
hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. A zárnyitó készlet segítségével
megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll. Egy ajtó van elõtted,
amelyen mágikus rúnák sokasága izzik.
[Mágia próba 9-es küszöbre: sikeres]
Szerencsére felismered õket! Megérintesz kettõt, és az ajtó kinyílik. Egy
kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted. Persze izgatja
a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz,
hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Huh, ez
most összejött. Az ajtó szélesre tárul. Egy ketrec van itt, benne egy zöld
ekinda. A ketrec mellett egy kondér, benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy
valaki meg akarja fõzni a zöld ekindát! Máskor neked is vadászzsákmányt
jelent, de most megesik rajta a szíved, és kiszabadítod. A lény azonban
nem menekül el, hanem hozzád dörgölõdzik, és hízelgõ hangokat ad ki! Csatlakozni
akar hozzád! Elmosolyodsz: lehet, hogy egy értékes szövetségest nyertél!
Megsimogatod, mire körbeugrál vidáman. Amikor elindulsz, jön utánad. Aranyos
háziállat... A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség
pont és 65% lélekenergia. [90 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
be 7 |
meglátogatod a 7. épületet |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
m 3 1 8 2232 3223 3225 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz
venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2003. nov. 24. hétfõig. Az olimpiai
fordulókat a nov. 29-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. dec. 1-én postázzuk
annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték.
FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában
ezúttal szolgáid is harcolni fognak az oldaladon!
[ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen
180 sebzést okoztál, és 170 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
313 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Flare Dougan Trevalin, egy kalandokra éhes, felettéb robosztus
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 153. fordulód.
|
[1] erõ: |
21 (26) / 5.56 |
[2] IQ: |
15 (20) / 1.24 |
[3] ügyesség: |
9 (14) / 0.45 |
[4] egészség: |
12 (16) / 2.04 |
[5] mágia: |
10 (16) / 1.36 |
[6] gyorsaság: |
13 (12) / 12.25 |
[9] Méret/ép: |
166 / 41 |
Min. méret: |
162 |
Barlangméret: |
166 |
|
|
Varázspont: |
163 / 86 |
Képességpont: |
11 / 99% |
Hõsi pont: |
11 (6) |
Tám.bónusz: |
1% |
Véd.bónusz: |
53% |
Galetki erõ: |
635 / 344 |
Hírnév : |
1934 |
Jóllakottság: |
148% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
90 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
24 (0) |
Torzsz. csaták: |
936 (1) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
808 (1) |
Leölt torzszülött: |
1234 (3) |
Pszi csaták: |
41 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
30
(0) |
Ájulások száma: |
33 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: takarító (20)
Speciális
képességeid:
+7 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +1 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzd le a Bárd Klán egy tagját. 2.) Ölj
öt méregférget, kizárólag a végtagjaidat használd! 3.) Ölj meg ugyanabban
a fordulóban 10 torzszülöttet, majd BE 14. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
17 (20) / 0.64 |
[15] regeneráció: |
11 (18) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
9 / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
3 / 0 |
[24] rezisztencia: |
5 / 0 |
[25] bûz: |
10 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 1.43 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 1.01 |
[47] zárnyitás: |
7 / 2.05 |
[48] mászás: |
8 / 4.46 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.05 |
[50] meggyõzõkészség: |
9 / 4.85 |
[51] transzformáció: |
2 / 0.84 |
[52] auraészlelés: |
4 / 1.83 |
[53] ékszerészet: |
5 / 0.14 |
[54] kereskedelem: |
9 / 5.87 |
[55] szívósság: |
10 / 0.25 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 1.49 |
[57] gyógynövények: |
7 / 1.30 |
[58] nyomkeresés: |
13 (14) / 3.85 |
[59] vezetõkészség: |
6 / 0.35 |
[60] pszi támadás: |
8 / 4.57 |
[61] pszi energia: |
9 / 4.57 |
[63] éberség: |
4 (1) / 1.01 |
[65] álcázás: |
7 / 2.82 |
[66] lopakodás: |
7 / 0.15 |
[67] régészet: |
8 / 0 |
[68] zene: |
8 / 0.35 |
[69] tanulás: |
8 / 4.83 |
[70] idézés: |
1 / 0.05 |
[71] javítás: |
11 / 2.67 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
15 (14) / 0.14 |
[101] szakért.: |
14 (15) / 1.81 |
[102] sebzõ
méreg: |
12 / 0 |
|
bal csáp |
[103] méret: |
10 (8) / 0 |
[104] szakért.: |
11 / 3.85 |
[105] sebzõ méreg: |
6
/ 0 |
|
bal karom |
[106] méret: |
4 (2) / 0 |
[107] szakért.: |
7 / 4.39 |
|
|
a regenerálódás
barbár lándzsája |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
3 / 1.12 |
[42] csendvarázs: |
4 / 0.06 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
12 / 9.51 |
[163] kineport: |
7 / 1.20 |
[154] kisebb erõpajzs: |
4 / 0.64 |
[28] óriáserõ: |
13 / 1.40 |
[128] pszi csáp: |
15 / 1.06 |
[159] szellemidézés: |
7 / 0.44 |
[132] tudati méreg: |
9 / 0.88 |
[19] tûzfal: |
8 / 5.18 |
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] molitár |
51/35 |
189% |
120% |
6 / 5.30 |
harcol |
[2] zöld ekinda |
50/50 |
94% |
100% |
1 / 0 |
harcol |
lélekenergia rész |
35% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
bsz |
v 159 4154 3 |
v 154 |
p |
|
HARCI PROGRAMOD |
3: tûzfal t.var. ha ellenfeled #8644. |
4: óriáserõ v.var. ha a harc 1. köre van. |
5: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. |
6: tûzfal t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. Prioritás: 50. |
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 70. |
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #10. Prioritás: 60. |
9: tûzlehelet használata ha ellenfeled #300. Prioritás: 150. |
1: tûzlehelet használata ha a harc 1. köre van, Prioritás: 70, és ha ellenfeled
#75. |
10: tûzlehelet itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 160, és
ha ellenfeled #300. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 10 25;
VI erõ:140% ép:10%;
PV 5 3 2;
PSZ
48 58 56;
BA 9846 4154 5001 9015;
PT 2;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4154 165 2;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #10 (1. épület), #13 (4. épület),
#16 (9. épület), #23 (2. épület), #31 (3. épület), #32 (8. épület),
#325 (143. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Mágustanács (#15053). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 4154. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10
legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a sün halotti maszkja (#24941) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 suhanó
csizma (#195) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
* |
1 Xantin bõröve (#169) |
* |
1 a szellemek
nagy pajzsa (#15012) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a tûz bõr mellvértje (#22196)
|
|
1 az élet kék köpenye (#5187) |
|
1 az enyészet vándorcsizmája (#23171) |
|
1 az elfek vándorcsizmája (#10571)
|
|
1 a káosz korrupt pajzsa (#16374) |
* |
1 a sebezhetetlenség ezüst fejpántja (#19557) |
|
1 a szalamandra átlátszó
köntöse (#25902) |
|
1 a szellemek bõr mellvértje (#14996) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 a regenerálódás zangrozi csizmája (#24523)
|
* |
1 a regenerálódás vas lemezpáncélja (#24401) |
|
1 a küzdelem kerek pajzsa (#20411) |
* |
2 spanyolcsizma (#201) |
|
1 a
gólem utazóköpenye (#8336) |
Ékszerek, kincsek |
|
3711 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
|
5 üvegszimbólum (#138) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
59 drágakõ (#2)
|
|
1 az enyészet ónixgyûrûje (#23278) |
* |
1 a regenerálódás malachitgyûrûje
(#24627) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
* |
1 a titán karikaszimbóluma (#5711) |
|
1 a teknõs márványgyûrûje (#25526)
|
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 a tudás malachit karkötõje (#2141) |
* |
1 a mentát ezüst nyaklánca
(#12882) |
|
1 a pontosság ezüst nyaklánca (#4332) |
* |
1 a torony csepp fülbevalója (#18356) |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
|
1 asztrálgyöngy (#233) |
* |
1 a tûz szimbóluma (#22360) |
* |
1 a harcos ezüst fülbevalója (#8007)
|
|
1 kék szem szimbólum (#260) |
* |
1 a sas karkötõje (#16090) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 kötél (#128)
|
|
1 mandolin (#19) |
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
|
1 lelakatolt ládikó
(#310) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
1 a balek zsákja (#205) |
Fegyverek |
|
1 a védekezés harci nyílpuskája (#4888) |
* |
1 a sebezhetetlenség hosszú
íja (#19722) |
* |
1 a regenerálódás barbár lándzsája (#24731) |
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 ében nyílpuska (#133) |
|
1 ében tündekard (#132)
|
|
4 harci fejsze (#12) |
|
1 a káosz legendás nyílpuskája (#28749) |
|
1
az angyalok hosszúkardja (#28317) |
Varázsitalok és füvek |
|
13 mátekel gomba (#21) |
|
11 tejfonál (#28) |
|
5 méregellenállás itala
(#51) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
10 ragálygomba (#26) |
|
7 csótányláb (#25) |
|
12 winropu moha (#22) |
|
1 kék mitinda (#255) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
5 hónakkupók (#30) |
|
12 mézfû (#29) |
|
8 gyilkos boróka (#27) |
|
1 szemani gomba (#36) |
|
3 elonotichlan (#31) |
|
9 mitulen fû (#20) |
|
7 rémcserje (#34) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
7 elfu moha (#33) |
|
6 sárkányvirág (#32) |
|
2 muskil (#37) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
3 bajnokok itala (#62) |
|
1 sárga gyógyital
(#61) |
|
1 kihívás itala (#68) |
|
2 velparaj (#35) |
|
1 hatalom kék itala (#58)
|
|
1 immunitás itala (#71) |
|
4 tûzlehelet itala (#53) |
Egyéb kacatok |
|
19 elektronit (#141) |
|
14 pirgamit (#152) |
|
26 ekinda haj (#147) |
|
1 szójer csáprágó (#231) |
|
6 húsevõ bibe (#151) |
|
12 molitár háj (#165)
|
|
1 molad púp (#16) |
|
14 mandibula (#157) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
4 asztrálesszencia (#154) |
|
12 barna manakõ (#149) |
|
2 nordkristály
(#146) |
|
2 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
2003. nov. 29-én a szokásos helyen, a Láng
Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII.
ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál
kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az
ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal.
Vetélkedõk, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv
és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön és még sok más program vár!
Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság
egy drágakövét a Rubintól egészen a Zafírig. A találkozón veheted át az
ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje
2003. nov. 24. hétfõ. A szokástól eltérõen az új HKK kiegészítõ, az Ébredés
frissen bontott paklik versenye is itt, a találkozón lesz megrendezve,
1 héttel a hivatalos megjelenés elõtt, sõt, korlátozott mennyiségben vásárolni
is lehet belõle. Várunk nov. 29-én! A Beholder Kft. munkatársai.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
QUWARG BEHEMÓT (200. LÉNY) Ezek a hatalmas termetû, óriási páncélzattal
védett rovarok minden bizonnyal a quwarg királynõk testõrségéhez tartoznak.
Méregtõl csöpögõ csáprágójukat még egy képzett galetki számára is bölcs
dolog elkerülni, hiszen még a dicsõségnél is fontosabb, hogy ne váljon
belõled quwarg eledel.
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik
meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól
függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten
akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az
elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten
a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon
a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen,
az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai
fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ,
XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2003. nov. 29., kezdés 9 órától). Ha
nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai
fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát
az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut
az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül
attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában
(és csak ott!) szolgáid is részt vesznek a csatában, úgy, ahogy a jelentkezés
pillanatában voltak. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden
körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van.
A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban
az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb
gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok,
és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban
az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba
nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára
beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy
varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni.
Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat
nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik.
Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción
az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör
elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban
részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára.
Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott
lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges
tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a
karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3
fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390,
10: 1550, 11:1700. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci
erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor
ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni
próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az
OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal
a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle.
Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ
idõben, eltérõ felszereléssel.