Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 6. 9h:35' EZ A 460. JÁTÉKHETED, 152. FORDULÓD 461. játékheted kezdete: júl. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2509 SZÁMLA : XXXX |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [138,56] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [137,56] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tetemember védelmezi a vadászterületét. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dark Angel, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [139,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 54 pontot kell rákölteni.) Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy épület van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [140,56] Továbbra is síkságon vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
ek 7 17 7 | t. energia kisütése: 7 17 7 |
m 2 | mozogsz keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa uszonyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa uszonyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa uszonyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa uszonyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}
v 96 99 78 | elmormolod a 96. varázslatot |
[99,78] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
erki | erőszakos kilépés |
kotb 9150 | belépés K.T.-be: 9150 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 9 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért |
Erő: | 30 (32) | Szint: | 14 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 25 (26) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 16 (17) | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 100/100 év |
Egészség: | 16 (17) | Életpont: | 352/239 | Jellem: | gonosz (124) | Tul. pont: | -1 |
Szerencse: | 24 (25) | Varázspont: | 275/225 | Pénz: | 680 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3 (+2) | szúrófegyverek: | 13 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 22 | lőfegyverek: | 15 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 18 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 10 | 5. csapdakészítés: | 10 | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 33 | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 11 |
10. teológia: | 19 | 11. taumaturgia: | 15 | 12. zene: | 18 |
13. szörnyismeret: | 1 | 14. zárnyitás: | 9 | 15. vadászat: | 3 |
16. bányászat: | 11 | 17. úszás: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99), szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988), nómenklatúra (#158) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0) |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | gyógykenőcs (#313) | 3 | kaja (#2) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |