Karakterszám: |
2563 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
15 |
Játékhét: |
318 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
51 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. jan. 6. 9h:05' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. jan. 7. |
|
E-mail!
MAGIUS THE ARCHMAGE KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Windforce, egy pillanatra nem
erted mi tortent, de mar feletted terdel ez a férfi. A Tudósok klánjának
diák rangú tagja. A következõket látod nála: pókcsatos öv, bõrpáncél, bronzmedál,
a sas utazóköpenye, csontmaszk, fekete csizma, hosszúkard, az egyensúly
gyûrûje, parittya, szivárvány karkötõ. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e
kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Windforce elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát,
és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának!
Falatozni kezdtek. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten
meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel
és galetkikkel találkoztatok. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy
nagyon jól érezte magát. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Windforce
által meséltekbõl, megtudod, mi az a fehér amõba.
[ld. enc.]
**
2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Windforce részére 2 db mátekel gombát. Te 6 aranyat kaptál.
Kissé már éhezel, ezért csak 46 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 30317.) A te szinteden a legnevesebb
Night
Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi.
(hírneve 1458.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*aug. 3.* Brumi és Akarkusa Hopplati megküzdöttek egymással, és Brumi gyõzött.
*aug. 30.* Kósala teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott.
*okt. 3.* Sünkutya a "Rettentõ" és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes
kalandot.
*nov. 26.* Avvocato Terrasini és barátai végrehajtották az 51.
többszemélyes kalandot.
*dec. 4.* Árnyék csatában legyõzte Brutális Vadállatot.
*jan. 11.* Jackal a Lopakodó és barátai végrehajtották az 52. többszemélyes
kalandot.
*jan. 21.* Kósala csatában legyõzte Édes Suzyt.
*feb. 4.* Thor
a Káosz Papja gyõzelmet aratott Ogremoch felett.
*feb. 21.* Sünkutya a
"Rettentõ" gyõzelmet aratott Beowulf felett.
*máj. 27.* Thor a Káosz Papja
csatában legyõzte Mérgezõ Wurmot.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*nov. 17.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Gal Etkinset.
*jan. 7.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mosquito
Drow felett.
*jan. 26.* Alba Regina és Malacka pszi párbajt vívtak. Alba
Regina került ki gyõztesen.
*feb. 5.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban
legyõzte Don Juan Gomez dela Vegát.
*ápr. 14.* Baltazárt kis híján megölte
egy xenomorph bébi.
*máj. 18.* Baltazár pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Handur felett.
*júl. 19.* Fortiant majdnem felfalta egy nagyobb
elementál fatty.
*szept. 6.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Villam
Pryx felett.
*okt. 4.* Vidámhalált majdnem felfalta egy Natuuk, a csáplord.
*okt. 25.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark
Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]
vi 300 0 |
viselkedés, bátorság beállítása |
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb
a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 300 százalékánál.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]
ho 10 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]
gy 99 |
felt. gyógyítás 99%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 99 százaléka alá zuhan.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+6 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 161.]
ee 1165 1195 1256 5 |
sok-sok eladás |
Lesétálsz a kereskedõhöz. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és
megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe
pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél
(#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12)
23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, winropu moha (#22) 46
ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46
ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131)
13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, pirgamit
(#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár
gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000)
115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295
ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes
pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031)
162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért
(#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek
pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak
(#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti
maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes
fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap,
vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27
ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151)
33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166)
27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc
(#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett
(#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap,
háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226)
33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ
(#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr
(#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315)
23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330)
23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a
szalamandra lovagi lemezpáncélja (#25752) 552 ap, a szalamandra fejpántja
(#25855) 69 ap, a szalamandra tõre (#26050) 69 ap, az elektromosság pikkelyvértje
(#27115) 103 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 201 ap. Eladsz 1 övet
1 aranyért. Eladsz 1 amulettet 1 aranyért. Eladsz 1 csepp fülbevalót 3
aranyért. Eladsz 3 kést 3 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
kno 66 3 |
66. képességre 3 képességpont |
Elhagyod a boltot. Elköltesz 3 képességpontot a lopakodás szakértelmed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lopakodás szakértelmed 4. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
kno 101 1 |
101. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot jobb karom végtagoddal való harci jártasságod
növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagoddal való harci
jártasságod megnõtt 3. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
kno 57 1 |
57. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
tk 50 7200 5234 |
50. többszemélyes kaland |
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 7200 nem ezekkel a paraméterekkel
adta ki ezt a parancsot. 5234 nem ezekkel a paraméterekkel adta ki ezt
a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek
a szint keleti részén, így hát odamész. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel
fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött.
Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad,
mire elõugrik valami! Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).
*** 1. KÖR *** A protolisk lárva feléd mozog. A protolisk lárva irányába
mozogsz. A protolisk lárva téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt
fúj feléd.
(6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a protolisk lárvát. Villámokat
köpsz.
(9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A protolisk lárva téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos
gázfelhõt fúj feléd.
(6 ép-t sebzõdtél). A protolisk lárvát próbálod megsebezni.
A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(7 ép-t
sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A protolisk lárva téged támad. Kitátja száját, és mérges
gázt lehel rád.
(7 ép-t sebzõdtél). A protolisk lárvát próbálod megsebezni.
Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(9 ép-t sebeztél).
Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** A protolisk lárva rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos
gázfelhõt fúj feléd.
(5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a protolisk lárvát.
Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél).
A protolisk lárva halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+34%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+20 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
gy 80 0 20 |
felt. gyógyítás 80%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeleid
egy fehér amõba (#30) és egy protolisk lárva (#19).
*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. A protolisk
lárva felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A protolisk lárva máris elõtted
terem! Támadod a protolisk lárvát. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél). A protolisk lárva téged
támad. A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád.
(4 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+1 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Az 1. fehér
amõba feléd rohan. Az 1. fehér amõba téged támad. Elõresuhint jobb csápjával.
Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ostorként csattant bal csápjával.
(4 ép-t sebzõdtél). A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Kitátod a szádat,
és villámokat küldesz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél). A protolisk lárva
téged támad. A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád.
(5 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. A 2. fehér amõba
feléd rohan. Az 1. fehér amõba téged támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával.
(5 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal csápjával. El sem talált, haha. A 2. fehér
amõba rád támad. Ostorként csattant jobb csápjával.
(4 ép-t sebzõdtél).
Meglóbálva zúz bal csápjával.
(5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a protolisk
lárvát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél). A protolisk lárva téged támad. A protolisk lárva mérgezõ
gázt fúj rád.
(7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. A 3. fehér
amõba feléd mozog. A 3. fehér amõba rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág
jobb csápjával.
(6 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant bal csápjával.
(5 ép-t sebzõdtél). A 2. fehér amõba rád veti magát. Ostorként csattant
jobb csápjával. El sem talált, haha. Odacsap neked bal csápjával.
(4
ép-t sebzõdtél). A protolisk lárva rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos
gázfelhõt fúj feléd.
(7 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 56 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz.
Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki
elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens
károsodást szenvedtél (-1 méret). A fenébe, ugrott az ásatás!
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+47 életpont.)
[47 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... A legváratlanabb pillanatban ér támadás!
Ellenfeled egy jégmedúza (#22).
*** 1. KÖR *** A jégmedúza feléd rohan. A jégmedúza felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A jégmedúza rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével!
(11 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a jégmedúzát. Villámokat köpsz.
(11 ép-t
sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A jégmedúza rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(7 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát.
Villámokat köpsz.
(11 ép-t sebeztél). A jégmedúza hörögve elterül. Regenerálsz
(+1 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+32%). Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ, 2 drágakõ és egy nordkristály.
Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Egy korhadozó fatáblát találsz,
rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez meg mi lehet? (+1
õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+15 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Menet közben
botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
gyilkos borókát.
[ld. enc.]
Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez.
Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab!
Vajon mire használhatták? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy furcsa dolgot
pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott
óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség,
ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület!
(212. kaland, összköltsége
5 TVP.) A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy mikropoid
(#1).
*** 1. KÖR *** A mikropoid feléd mozog. Megindulsz a mikropoid felé. Már
ott is vagy! A mikropoid rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(10 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-7% támadás). Megtámadod
a mikropoidot. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani.
(17 ép-t
sebeztél). A mikropoid holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+15%).
Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Bár most nem találtál semmit,
nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+13 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Egy fenyegetõ tömeg emelkedik
fel elõtted. Hátrahõkölsz. Á, hiszen ez csak egy szobor! Egy hatalmas,
õsi faragvány, láthatóan még egy korábbi civilizációból. A szobor három
izmos karjával egy óriási kõtányért tart. Vajon mi lehet benne? Meg kéne
lesni...
(208. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hiába az aprólékos munka,
nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. A kutatás sajnos eredménytelen.
Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Épen maradt csontokra bukkansz valamilyen humanoidtól.
Lehet, hogy egy õsi galetki maradványai? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 7.]
vg 7200 23 3 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Ha Windforce eladásra kínál neked 3 23. tárgyat, szeretnéd megvenni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
vg 7200 21 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Ha Windforce eladásra kínál neked 1 21. tárgyat, szeretnéd megvenni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
vg 7200 16 3 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Ha Windforce eladásra kínál neked 3 16. tárgyat, szeretnéd megvenni. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
[ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 96 sebzést okoztál,
és 108 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
177 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Magius the Archmage, egy villámló tekintetû, gyors felfogású,
életvidám, mágiával átitatott, híres férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 15. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.65 |
[2] IQ: |
7 / 4.29 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 0.30 |
[4] egészség: |
5 / 2.74 |
[5] mágia: |
10 / 0.27 |
[6] gyorsaság: |
4 (0) / 0.62 |
[9] Méret/ép: |
51 / 51 |
Min. méret: |
43 |
Barlangméret: |
53 |
|
|
Varázspont: |
75 / 75 |
Képességpont: |
5 / 53% |
Hõsi pont: |
8 (10) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
27% |
Galetki erõ: |
127 / 101 |
Hírnév : |
194 |
Jóllakottság: |
47% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
3 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
69 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
61 (3) |
Leölt torzszülött: |
74 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (1) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: érdeklõdõ (2)
Speciális
képességeid:
+2 max. varázspont, +1 minden varázslat szintedre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1
varázspontod. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 13-as
Klánkalandot (KK 13)! (összesen 20 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
9 / 3.85 |
[15] regeneráció: |
2 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[47] zárnyitás: |
3 / 1.01 |
[48] mászás: |
4 / 3.18 |
[57] gyógynövények: |
2 / 1.24 |
[64] átokszórás: |
2 (4) / 1.90 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.25 |
[67] régészet: |
6 / 1.67 |
[68] zene: |
2 / 0.05 |
[69] tanulás: |
2 / 0.63 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 0.74 |
|
|
barbár
lándzsa |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 20;
VI erõ:300% ép:25%;
PV 3 5 4 2 1;
PSZ 67 48 47 66 68;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 7200 23 3; A 7200 23 1; A 7200 29411 1; VG 7200 21
1; VG 7200 16 3;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #8 (7. épület), #10 (4. épület),
#12 (9. épület), #22 (1. épület), #50 (20. épület), #372 (9. forduló),
#306 (11. forduló), #291 (11. forduló), #467 (12. forduló), #285 (12.
forduló), #482 (13. forduló), #468 (14. forduló), #243 (14. forduló),
#212 (15. forduló), #208 (15. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a sólyom kerek pajzsa (#29411) |
* |
1 bõr mellvért (#1046) |
* |
1 díszes
fejék (#135) |
* |
1 vándorcsizma (#1121) |
Ékszerek, kincsek |
|
488 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207)
|
|
2 drágakõ (#2) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
2 barbár lándzsa (#1331) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 csótányláb (#25) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
1 gyilkos boróka (#27)
|
|
2 liánvirág (#24) |
|
1 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala
(#51) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
2 ragálygomba (#26) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
2 üvegcse (#14) |
|
1 villámlehelet itala (#56) |
|
1 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
4 nordkristály (#146) |
|
4 õsi relikvia (#17)
|
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 8 arany (#1), 1 nordkristály (#146),
1 õskõ (#8), 2 drágakõ (#2), 1 gyilkos boróka (#27), 3 õsi relikvia
(#17).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 kés (#5), 1 öv (#1165), 1
csepp fülbevaló (#1256), 1 amulett (#1195).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FEHÉR AMÕBA (30. LÉNY) A fehér amõbát egyedül, varázslat nélkül lehetetlen
legyõzni. Miért is? Mert a fehér amõba folyamatosan osztódik! Mire egyet
megölsz, kettõ ugrik a helyére. Ha viszont egy tûzgolyóval elégeted az
egész fészket, vagy van egy segítõd, és így még a kezdetek kezdetén meg
tudjátok állítani a szaporodást, nyert ügyetek van. A fehér amõba eledelt
jelenthet a piromádok és a puhányok számára.
GYILKOS BORÓKA (27. TÁRGY) Senki sem tudja, hogy ez a növény hogyan volt
képes a föld alatt megélni, de az biztos, hogy nagyon satnya, szerencsétlen
kis növény, és mellesleg a bogyója erõsen mérgezõ. Ritkaságát növeli, hogy
az alkímisták nagyon keresik. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]
MÓDOSÍTÁSOK A játék elmúlt fél évének és az olimpiának a tapasztalata
alapján néhány komolyabb változtatás lesz a játékban. Ezeket alaposan végiggondoltuk,
és a célunk az volt, hogy a változások senkit ne érintsenek hátrányosan,
mindemellett a játékegyensúly még tökéletesebb legyen.
- 50%-kos korlátozás.
A tárgyakból, varázslatokból és varázsitalokból eredõ összes bónuszt legfeljebb
az alaptulajdonság 50%-káig veszi figyelembe a program, de CSAKIS Portyázás
során történõ galetki-galetki párviadalban, és az olimpiai játékokban,
és csakis az elsõ három szinten. Tehát az arénában, szörnyekkel való harc
során és többszemélyes kalandokban minden marad a régiben. A 4. szinttõl
azért nincs ilyen korlátozás, mert a 3 végtag már kellõképpen kiegyensúlyozza
a nagyon magas leheletet is.
A korlátozás sajnos a lehelet italra és
minden más varázslatra is vonatkozik, így az elsõ 3 szinten ezek fõként
az aréna meghódítására vagy egy különösen nehéz szörny legyõzésére lesznek
jók. Tehát pl. 16-os leheleted van, +4-et kapsz tárgyból, és megiszol egy
lehelet italát. Ekkor a harcban 24-es lesz a leheleted, ha az olimpián
vagy más galetki ellen harcolsz.
- Lõfegyverrel max. annyi lövést adhatsz
le, ahányadik szinten élsz. Ezenkívül, a lõfegyvereknél eddig egyedül a
lõfegyver szakértelmed számított a harci erõbe. Ezentúl ehelyett a várható
sebzés 2/3-a fog számítani, ha van lõfegyver szakértelmed, és van beKF-elt
lõfegyvered.
- A véletlenszerû varázstárgyak alapértéke valamelyest nõtt,
de az alacsonyabb szintû tárgyaknál ez nem túl jelentõs, tehát a legtöbben
ezt észre sem fogják venni.
- A gyógyfüvek találására az esély 15%+2%/szintrõl
15%+3%/szintre nõ (az erre vonatkozó képlet a szabálykönyvben hibásan szerepelt).
Természetesen, a Tudós klánbónusz az eredeti képlethez volt igazítva, így
a tudósok ezután nem 4, hanem 6 rangonként fognak +1 gyógyfüvek szakértelmet
kapni.
- Egy adott tárgy megjavításához szükséges szakértelem küszöb
kb. 50%-kal csökken, tehát könnyebb lesz javítani.
- Lehet végre az ISM
és MAK parancsokat tetszõlegesen kombinálni.
- Az EP parancsnak meg lehet
adni egy 3. szakértelmet, hogy melyik tulajdonságod, harci szakértelmed
vagy végtaggal kapcsolatos képességed fejlõdjön az építéstõl.
- A pszi
képesség elsajátításához a BE 8 1 parancsot kell ezentúl kiadni, túl sokan
tanulták meg "véletlenül" a pszit, csak mert benéztek a pszi iskolába.