Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. aug. 20. 15h:55' EZ A 524. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD 525. játékheted kezdete: aug. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5845 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
v 71 0 0 | elmormolod a 71. varázslatot |
hh 2306 1100 1269 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
h 1271 1905 0 | használod az 1271. tárgyat |
v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
v 16 0 0 | elmormolod a 16. varázslatot |
ek 40 100 0 | t. energia kisütése: 40 100 |
* 2. KP: h 1167 6 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: ek 215 30 0 | t. energia kisütése: 215 30 |
* 4. KP: kf 519 466 453 | kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat a 466. tárggyal a 453. tárgyat |
* 5. KP: kf 1578 317 707 | kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat a 317. tárggyal a 707. tárgyat |
ek 500 513 | t. energia kisütése: 500 513 |
kb 122 20 | kiveszel a bankból a 122. tárgyat (20 darabot) |
kf 2772 | kézbeveszed/felveszed a 2772. tárgyat |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
kb 264 14 | kiveszel a bankból a 264. tárgyat (14 darabot) |
fve 1170 100 | felt. vásárlás az 1170. tárgyat 100 |
a 248 5951 20 | átadod a 248. tárgyat az 5951. kalandozónak (20 darabot) |
kb 22 60 | kiveszel a bankból a 22. tárgyat (60 darabot) |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. [+4% tau] Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [58,78] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Cras Lorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sörényes ubuk. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. [+4% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-9 életpont.) Nitmák pengével végigmetszed a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [59,77] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Találsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy manifesztátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. [+4% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a manifesztátor testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 6 7 | mozogsz északkeletre, nyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. [+4% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó fejét. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a kék rothasztó kocsonyás testét. Kritikus ütés! (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 122 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 32 életpontot sebeztél. [+4% teo] A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. [+4% tau] Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 drótszőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [59,76] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő agglomerátor nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. [+4% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az agglomerátor zsezsgő matériáját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az agglomerátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [58,75] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy rát-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. [+4% tau] A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
v 181 74 59 | elmormolod a 181. varázslatot |
55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | |
74 | |
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
[74,59] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nagyobb monolitot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
zip 7777 | nemes céllal pusztítod a 7777. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. [+4% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod Pandora bal karját. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. [+4% tau] Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriáspók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók egyik lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az óriáspók testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+4% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kósza testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza bal oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza vágása nem talált el. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. [+4% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 3 6 7 | mozogsz délkeletre, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [57,75] Továbbra is síkságon vagy. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Továbbmész...) [56,74] Síkság, továbbra is csak síkság.
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
(Továbbmész...) [55,73] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Észreveszel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?
Odakint is körülnézel.
Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
ef 10 509 | energia fejlesztése 10 |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: kf 689 688 693 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 693. tárgyat |
* 2. BP: kf 690 692 687 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 692. tárggyal a 687. tárgyat |
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés -1 pontért |
* 5. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés -1 pontért |
TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG) A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.) |
KOBRAHARAPÁS Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran legyőznek náluk jóval nagyobb és erősebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra. |
Erő: | 29 (42) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 40 (48) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 28 (37) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 147/153 év |
Egészség: | 28 (40) | Életpont: | 774/727 | Jellem: | jó (347) | Tul. pont: | 19 |
Szerencse: | 40 (66) | Varázspont: | 1266/1163 | Pénz: | 18156 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 90/33 | Pszi pont: | 264/241 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18/77 (+24%) | szúrófegyverek: | 23/0 | vágófegyverek: | 31/75 (+1%) |
ütőfegyverek: | 1/26 | lőfegyverek: | 31/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (600%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -21.); ezüsttollú nyíl (#363) (22 -25.); ében nyílvessző (#848) (26 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
55,73 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 138 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Az idő kódexe: legutóbb 133. fordulóban. |
Legfeljebb 11 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1/79 | 2. nyomkövetés: | 25/32 (+6%) | 3. mászás: | 18/81 |
4. csapdakészítés: | 27/91 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 25/97 | 6. gyógyítás: | 6/27 |
7. titkosírás: | 2/92 | 8. felderítés: | 5/30 (+25%) | 9. szörnyidomítás: | 10/37 |
10. teológia: | 40/22 (+63%) | 11. taumaturgia: | 80/29 (+59%) | 12. szerencsejáték: | 4/73 (+12%) |
13. versengés: | 10/57 (+36%) | 14. harcművészetek: | 4/72 (+248%) | 15. zene: | 6/42 (+12%) |
16. szörnyismeret: | 17/87 (+22%) | 17. pszi: | *24/100 | 18. zárnyitás: | 26/73 |
19. vadászat: | 6/65 (+12%) | 20. bányászat: | 22/94 (+18%) | 21. testépítés: | 6/79 |
22. főzés: | 14/22 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 300 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), remák szivet (#264) (max. 100 darabot ), dözmöng szivet (#122) (max. 100 darabot ), spirituszt (#170) (max. 200 darabot ), ragasztót (#83) (max. 450 darabot ), vámpírfogat (#1221) (max. 200 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 500 darabot ), ramit követ (#226) (max. 6 darabot ), kis ónixkulcsot (#1110) (max. 10 darabot ), fűszerkeveréket (#1170) (max. 100 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 28 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | a lélek védelme (#57) | csábmosoly (#16) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), háló (#186), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem II (#108), oldás (#372), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | halálos morf (#7618) | |
villámcsapás (#50) | >> | harcias morf (#7619) | villámcsapás (#50) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | villámcsapás (#50) | >> | védelmező morf (#7622) | |
villámcsapás (#50) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | domináns morf (#7624) | |
villámcsapás (#50) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | változatos morf (#7626) | |
háló (#186) | >> | tűzfőnix (#215) | háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | |
háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
háló (#186) | >> | nómenklatúra (#158) | háló (#186) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | Zinthurg (#180) | háló (#186) | >> | orgoró (#170) | |
háló (#186) | >> | szubreális vámpír (#223) | villámcsapás (#50) | >> | 23. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 25, 26, 27, 28, 30, 31, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 177, az összesen kapott pontszám: 24360. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175. | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 25238 | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 6229 | ||
Sötét kor statisztikák | ||
Karakter csaták: 1. Monolit rombolás: 1. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 71, hh 2306 1100 1269, v 224, v 26, v 182, h 1271 1905, v 57, h 211, v 16, ek 40 100. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
skalpvadászat (418) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 134 TU szükséges.) |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
271 | arany (#50) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 20 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 2 | varázskő (#305) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 20 | dözmöng szív (#122) | 6 | drótszőr (#37) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 14 | remák szív (#264) | |||
2 | rézdarab (#70) | 2 | tátika bibe (#1905) | 56 | tüske (#22) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | vámpírfog (#1221) |
# | tag neve | MXTU | TU | X,Y | FKÉR | utolsó lépés | EF | jellem | vallás | |
1. | 1152 | Whai Ling | 60 | 0 | 126,99 | 2023.03.11 | 0 | seml. | Sheran | |
2. | 1422 | Szajly | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
3. | 1486 | Yllaro | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.11 | 0 | jó | Raia | |
4. | 2570 | Szajlaa | 15 | 0 | 98,100 | 2021.09.15 | 0 | seml. | Sheran | |
5. | 4976 | Yorakh | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | seml. | Tharr | |
6. | 5675 | Szajlee | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | jó | Raia | |
7. | 5845 | Galira | 90 | 33 | 55,73 | 2024.08.20 | (6) | jó | Elenios | |
8. | 4933 | Gandar | 99 | 55 | 286,116 | 2024.08.19 | 0 | seml. | Fairlight | |
9. | 2347 | Yora Alustriel | 8 | 0 | 71,59 | 2023.06.11 | 0 | jó | Elenios | |
10. | 5951 | Hasdrubal | 44 | 4 | 26,45 | 2024.08.20 | 0 | seml. | Fairlight | |
11. | 2422 | Angun | 0 | 0 | 90,47 | 2022.09.08 | 0 | seml. | Fairlight | |
12. | 1684 | Death Wish | 0 | 0 | 101,70 | 2022.09.08 | 0 | seml. | Fairlight | |
13. | 2144 | Genios | 0 | 0 | 72,57 | 2022.09.09 | 0 | seml. | Tharr | |
14. | 4458 | Ilthilior | 0 | 0 | 72,57 | 2022.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
15. | 5462 | Moonblade | 0 | 0 | 77,51 | 2022.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
16. | 2278 | Welt | 0 | 0 | 72,57 | 2022.09.09 | 0 | jó | Raia | |
17. | 3226 | At'chak | 19 | 2 | 47,63 | 2023.02.22 | 0 | jó | Raia | |
18. | 5775 | Csákányos Beldor | 0 | 0 | 198,119 | 2023.02.13 | 0 | gonosz | Leah | |
19. | 3856 | Lilia | 0 | 0 | 247,53 | 2023.02.12 | 0 | gonosz | Dornodon | |
20. | 1182 | Vay Decker | 0 | 0 | 225,55 | 2022.12.15 | 67 | jó | Raia | |
21. | 5803 | Reskator | 0 | 0 | 234,9 | 2022.12.18 | 50 | seml. | Tharr | |
22. | 2849 | Qusaimódó | 0 | 0 | 232,55 | 2022.12.20 | 140 | seml. | Fairlight | |
23. | 1129 | Nefiliam Yubatus | 0 | 0 | 74,60 | 2022.12.29 | 0 | seml. | Sheran | |
24. | 4185 | Akryoni Kristos | 0 | 0 | 200,118 | 2023.03.29 | 0 | gonosz | Dornodon | |
25. | 2460 | Zúgószél | 0 | 0 | 199,123 | 2023.03.30 | 0 | seml. | Fairlight | |
26. | 1816 | Ezüstgyík | 0 | 0 | 97,48 | 2023.03.30 | 0 | jó | Raia | |
27. | 3488 | Szirial, a Szende | 0 | 0 | 200,118 | 2023.06.06 | 0 | gonosz | Leah | |
28. | 4857 | Zaeher | 0 | 0 | 201,116 | 2023.06.06 | 0 | seml. | Tharr | |
29. | 2049 | Aevon | 0 | 0 | 44,99 | 2023.06.06 | 0 | seml. | Fairlight |
54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | |
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|