147. forduló, Galira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. aug. 20. 15h:55'
EZ A 524. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD
525. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5845
SZÁMLA : XXXX

GALIRA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [56,79] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 vámpírfogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 acélpengőkét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+184 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+83 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. A lottó 1612. hetének nyerőszámai: 12, 10, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy rőtmanó berzerker fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 314. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

v 71 0 0 elmormolod a 71. varázslatot
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 309. Kapsz 5 VP-t.]

hh 2306 1100 1269 használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 308. Kapsz 1 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 307. Kapsz 1 VP-t.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+15 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 318. Kapsz 4 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-28 varázspont.] [+4% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+4% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 313. Kapsz 5 VP-t.]

v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-28 varázspont.] [+4% tau] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308. Kapsz 5 VP-t.]

h 1271 1905 0 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy tátika bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 303. Kapsz 5 VP-t.]

v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [+7% teo] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 308.]

v 16 0 0 elmormolod a 16. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-16 varázspont.] [+4% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303. Kapsz 5 VP-t.]

ek 40 100 0 t. energia kisütése: 40 100
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. Ebben a körben már csak 11 TU-t válthatsz át: Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 55 TVP-t. [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 358.]

* 2. KP: h 1167 6 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban dözmöng szív, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 358.]

* 3. KP: ek 215 30 0 t. energia kisütése: 215 30
Ezzel a képességgel is egy körben max. annyi TU-t állíthatsz elő, amennyi az MXTU-d hetedrésze. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

* 4. KP: kf 519 466 453 kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat a 466. tárggyal a 453. tárgyat
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

* 5. KP: kf 1578 317 707 kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat a 317. tárggyal a 707. tárgyat
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

ek 500 513 t. energia kisütése: 500 513
Beállítod a 513. képességet fejlesztésre. 140 TU-t kell bele fejleszteni. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

kb 122 20 kiveszel a bankból a 122. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 dözmöng szivet. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

kf 2772 kézbeveszed/felveszed a 2772. tárgyat
A ruhádra illeszted az ezüst morfjelvényt. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 5 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 960 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 357. Kapsz 1 VP-t.]

kb 264 14 kiveszel a bankból a 264. tárgyat (14 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 14 remák szivet. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

fve 1170 100 felt. vásárlás az 1170. tárgyat 100
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

a 248 5951 20 átadod a 248. tárgyat az 5951. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 20 pszi követ Hasdrubal részére. [5 pontot használtál fel, van még 352. Kapsz 5 VP-t.]

kb 22 60 kiveszel a bankból a 22. tárgyat (60 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 60 tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[57,79] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Találsz egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy alpesi tehén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. [+4% tau] Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [58,78] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Cras Lorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sörényes ubuk. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. [+4% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-9 életpont.) Nitmák pengével végigmetszed a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [59,77] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Találsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy manifesztátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. [+4% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a manifesztátor testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[38 pontot használtál fel, van még 314. Kapsz 38 VP-t.]

m 1 6 7 mozogsz északkeletre, nyugatra, északnyugatra
[60,76] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. [+4% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó fejét. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a kék rothasztó kocsonyás testét. Kritikus ütés! (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 122 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 32 életpontot sebeztél. [+4% teo] A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Erőpróba. Az alakváltó megmutatja, melyik súlyzót kellene a magasba emelned, te pedig két kézzel megragadod. Derékmagasságig sikerül felemelned, de hiába, tovább nem megy. 1 200 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Orzag bilincse, 1 Sötét halál, 1 Ellenvarázslat, 1 Vérfürdető magszim. Ez egy pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 3 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 4 Orzag bilincse, 1 Garokk. Ez póker! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 3 Kisebb quwarg istenség, 1 Influenza, 1 Sötét motyogó. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Sötét motyogó, 1 Szerencsejáték, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Ellenvarázslat. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 1 200 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 66 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Hirtelen tör rád az éhség. Az orrod előtti járatban egy kistestű madár vergődésére leszel figyelmes. Közelebb érve megállapítod, hogy egy sérült mirgről van szó, akinek zamatos húsa remekül szolgálhatná étkeztetésedet. Először lefogod az állatot, majd miután a nyakát kitekerted, tollaitól megfosztottad, bekebelezed. Hirtelen énekhang tölti be a folyosót, s hamarosan tested bódult viselkedésén levonhatod hatását: nem érzed végtagjaid, mintha nem is léteznének; fejedből minden értelmes gondolat eltűnik egyetlen pillanat alatt; többre nem is emlékszel. Amikor magadhoz térsz, a bejáratnál találod magad. 1 200 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy drótszőrű pincsi lehet. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. [+4% tau] Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 drótszőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse!

(Továbbmész...) [59,76] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő agglomerátor nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. [+4% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az agglomerátor zsezsgő matériáját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az agglomerátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [58,75] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy rát-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. [+4% tau] A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[67 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 67 VP-t.]

v 181 74 59 elmormolod a 181. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

55 56 57 58 59 60 61
74
75
76
77
78
79
80
(57,79) világítótorony (#156), oltár, érclelőhely, alpesi tehén (#91)
(58,75) Sheran rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 38. jellempróba, ork sámán (#345)
(58,78) művészi porolit (#720), sörényes ubuk (#89)
(59,76) agglomerátor (#138)
(59,77) 41. jellempróba, szent tölgyfa (#393), manifesztátor (#124)
(60,76) a 25. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Fairlight oltár, kék rothasztó (#421), drótszőrű pincsi (#22)

[74,59] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nagyobb monolitot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Találkozol egy hosszú ősz hajú, piros szemű drow nővel. Fekete a bőre. Egy bozontfonatot, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy obszidián karkötőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku karvédőt, egy saválló fülbevalót, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy velociraptor trófea és egy Ayagira Tanaka trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemű.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Pandora. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. (Csábmosoly.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy lila, tüsi hajú, szemüveget viselő alakváltó férfival. Bőre mélykék és nagyon rücskös. Fairlight szerzetese. Egy arany emlékérmet, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányvállapot, egy arany vadászmedált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz morférmet, egy bronz végzetmedált, egy bronz zinthurg éremet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy gárdista övcsatot, egy Iniac nyakláncát, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. holdkövét, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. pusztító medált, egy quwarg nyakpántot, egy réz végzetmedált, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy tépett lobogót, egy topáz erényövet, egy tradicionális övet, egy trix harci totemet, egy Tsutomu amulettjét, egy tűztagadót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Sistergő Pumpa trófea, egy gnóm szolgáló trófea és egy tyrex egyeduralkodó trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy teriád íj. Hátasállata egy élőholt sullár! Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ketál. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
(Csábmosoly.) Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Kellemes meglepetés: kapsz néhány szem szamócát! Mosolyogva megeszed. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-60 varázspont.] [+7% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 10 VP-t.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 5 VP-t.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Egy új fogást sajátítottál el: A Kobraharapás technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 227. Kapsz 5 VP-t.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 222. Kapsz 5 VP-t.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 217. Kapsz 5 VP-t.]

zip 7777 nemes céllal pusztítod a 7777. tárgyat

A sötét monolit előtt egy Chara-din szimpatizáns áll, el kell pusztítanod. Egy hosszú ősz hajú, piros szemű drow nő. Fekete a bőre. Egy bozontfonatot, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy obszidián karkötőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku karvédőt, egy saválló fülbevalót, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy velociraptor trófea és egy Ayagira Tanaka trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. [+4% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod Pandora bal karját. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


A monolitot néhány szörny is védelmezi, őket is el kell pusztítanod! Az első egy óriáspók.
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+990 varázspont.)

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. [+4% tau] Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriáspók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók egyik lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az óriáspók testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nem ez volt az egyetlen lény, aki a monolitot védelmezte. Egy varkaudar kósza talán még könnyebb ellenfél lesz!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+4% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kósza testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kósza bal oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza vágása nem talált el. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

A szörny nem volt egyedül! Társa, egy vark. nekromanta rád veti magát.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. [+4% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Végre nyugodtan pusztíthatod a monolitot! A kőkemény gránitot alig tudod megkarcolni, de azért 1 óra alatt haladsz valamicskét. Becslésed szerint még 535 ilyen rombolás, és a monolitból semmi sem marad. [Rahn ékkő:] 12 000 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [100 pontot használtál fel, van még 117. Kapsz 100 VP-t.]

m 3 6 7 mozogsz délkeletre, nyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[58,75] Még mindig füves síkságon vagy.

Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy rát-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A földbe nyomódva 3 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!

(Továbbmész...) [57,75] Továbbra is síkságon vagy. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.


(Továbbmész...) [56,74] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy phua-kúpot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 90. Kapsz 27 VP-t.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[55,74] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,73] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Észreveszel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel.
Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Ezt a szerencsét. 2 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. [44 pontot használtál fel, van még 46. Kapsz 44 VP-t.]

ef 10 509 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 42 VP-t.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: kf 689 688 693 kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 693. tárgyat
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: kf 690 692 687 kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 692. tárggyal a 687. tárgyat
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Leveszed a varkaudar csizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -1. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. BP: e 16 0 0 élelemszerzés -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: e 16 0 0 élelemszerzés -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 tátika bibét. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 7, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. 2 kaját bezabál a szőrös azuka. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 289 pontot. A következő körben tehát 288 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG)
A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.)

KOBRAHARAPÁS
Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran legyőznek náluk jóval nagyobb és erősebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra.

KARAKTERLAP

Galira, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios ministránsa vagy. Papi hited: 74. Az Akryoni varázslórend (#9179) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 148. fordulód.

Erő: 29 (42) Szint: 30 Merészség: 10/5 Magasság: 142 cm
IQ: 40 (48) Támadás: 66 Agresszió: 4 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 28 (37) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 147/153 év
Egészség: 28 (40) Életpont: 774/727 Jellem: jó (347) Tul. pont: 19
Szerencse: 40 (66) Varázspont: 1266/1163 Pénz: 18156 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 90/33 Pszi pont: 264/241 EFejl: 30
Eddig összesen 2847 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 730 TP-t kaptál. Jelenleg 3 458 404 TP-d van. A következő szinthez még 41 596 TP szükséges. Trófeáid: agyaggólem, Krogan, a pusztító, troll bányász. A 76. fordulódban 33076 arany került a bankszámládra. 39268 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Jelenleg 1 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/77 (+24%) szúrófegyverek: 23/0 vágófegyverek: 31/75 (+1%)
ütőfegyverek: 1/26 lőfegyverek: 31/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (600%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -21.); ezüsttollú nyíl (#363) (22 -25.); ében nyílvessző (#848) (26 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
55,73 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 138
Kedvenc táborhely: 0,0
Az idő kódexe: legutóbb 133. fordulóban.
Legfeljebb 11 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1/79 2. nyomkövetés: 25/32 (+6%) 3. mászás: 18/81
4. csapdakészítés: 27/91 (+6%) 5. csapdaészlelés: 25/97 6. gyógyítás: 6/27
7. titkosírás: 2/92 8. felderítés: 5/30 (+25%) 9. szörnyidomítás: 10/37
10. teológia: 40/22 (+63%) 11. taumaturgia: 80/29 (+59%) 12. szerencsejáték: 4/73 (+12%)
13. versengés: 10/57 (+36%) 14. harcművészetek: 4/72 (+248%) 15. zene: 6/42 (+12%)
16. szörnyismeret: 17/87 (+22%) 17. pszi: *24/100 18. zárnyitás: 26/73
19. vadászat: 6/65 (+12%) 20. bányászat: 22/94 (+18%) 21. testépítés: 6/79
22. főzés: 14/22 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 5 10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 300 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), remák szivet (#264) (max. 100 darabot ), dözmöng szivet (#122) (max. 100 darabot ), spirituszt (#170) (max. 200 darabot ), ragasztót (#83) (max. 450 darabot ), vámpírfogat (#1221) (max. 200 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 500 darabot ), ramit követ (#226) (max. 6 darabot ), kis ónixkulcsot (#1110) (max. 10 darabot ), fűszerkeveréket (#1170) (max. 100 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) oldás (#372, 15 VP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP)
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 28 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
Techiulan aurája (#261) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) a lélek védelme (#57) csábmosoly (#16)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
gyóntatás (#56), háló (#186), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem II (#108), oldás (#372), gázpajzs (#467)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> halálos morf (#7618)
villámcsapás (#50) >> harcias morf (#7619) villámcsapás (#50) >> brutális morf (#7620)
villámcsapás (#50) >> lomha morf (#7621) villámcsapás (#50) >> védelmező morf (#7622)
villámcsapás (#50) >> mágiamorfáló (#7623) villámcsapás (#50) >> domináns morf (#7624)
villámcsapás (#50) >> éltető morf (#7625) villámcsapás (#50) >> változatos morf (#7626)
háló (#186) >> tűzfőnix (#215) háló (#186) >> kronokukac (#285)
háló (#186) >> szutykos remák (#191) háló (#186) >> autentikus vámpír (#154)
háló (#186) >> nómenklatúra (#158) háló (#186) >> purifikátor (#157)
háló (#186) >> Zinthurg (#180) háló (#186) >> orgoró (#170)
háló (#186) >> szubreális vámpír (#223) villámcsapás (#50) >> 23. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 25, 26, 27, 28, 30, 31, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16.

HŐSTETTEID
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 177, az összesen kapott pontszám: 24360.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175.
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 25238
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 6229
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 1. Monolit rombolás: 1.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 71, hh 2306 1100 1269, v 224, v 26, v 182, h 1271 1905, v 57, h 211, v 16, ek 40 100.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
skalpvadászat (418)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 134 TU szükséges.)
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
271 arany (#50) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 manakristály (#500)
1 mocsári penke (#148) 20 pszi kő (#248) 1 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211) 2 varázskő (#305)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 20 dözmöng szív (#122) 6 drótszőr (#37)
8 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 14 remák szív (#264)
2 rézdarab (#70) 2 tátika bibe (#1905) 56 tüske (#22)
5 ubuk tüske (#131) 4 ugh méreg (#166) 1 vámpírfog (#1221)

AKRYONI VARÁZSLÓREND (9179. Kt)

jelentés a csoportvezető (Galira) részére

Jelentés kelte: 2024. aug. 20.
Az új KT képesség kifejlesztéséhez még 2000 TU szükséges.
Események 2024. aug. 18. óta:
Semmi említésre méltó.

TAGOK LISTÁJA


Az EF oszlop alatt az látható, hogy 2024/8/19 után ki mennyi TU-t rakott a fejlesztés alatt álló képességbe. Ha zárójelben van a szám, az azt jelenti, hogy korábbi képességekbe fejleszett ennyit, közben fejlesztve az aktuális képességet.

# tag neve MXTU TU X,Y FKÉR utolsó lépés EF jellem vallás
1. 1152 Whai Ling 60 0 126,99 2023.03.11 0 seml. Sheran
2. 1422 Szajly 0 0 99,82 2021.09.09 0 seml. Fairlight
3. 1486 Yllaro 0 0 99,82 2021.09.11 0 Raia
4. 2570 Szajlaa 15 0 98,100 2021.09.15 0 seml. Sheran
5. 4976 Yorakh 0 0 99,82 2021.09.10 0 seml. Tharr
6. 5675 Szajlee 0 0 99,82 2021.09.10 0 Raia
7. 5845 Galira 90 33 55,73 2024.08.20 (6) Elenios
8. 4933 Gandar 99 55 286,116 2024.08.19 0 seml. Fairlight
9. 2347 Yora Alustriel 8 0 71,59 2023.06.11 0 Elenios
10. 5951 Hasdrubal 44 4 26,45 2024.08.20 0 seml. Fairlight
11. 2422 Angun 0 0 90,47 2022.09.08 0 seml. Fairlight
12. 1684 Death Wish 0 0 101,70 2022.09.08 0 seml. Fairlight
13. 2144 Genios 0 0 72,57 2022.09.09 0 seml. Tharr
14. 4458 Ilthilior 0 0 72,57 2022.09.09 0 seml. Fairlight
15. 5462 Moonblade 0 0 77,51 2022.09.09 0 seml. Fairlight
16. 2278 Welt 0 0 72,57 2022.09.09 0 Raia
17. 3226 At'chak 19 2 47,63 2023.02.22 0 Raia
18. 5775 Csákányos Beldor 0 0 198,119 2023.02.13 0 gonosz Leah
19. 3856 Lilia 0 0 247,53 2023.02.12 0 gonosz Dornodon
20. 1182 Vay Decker 0 0 225,55 2022.12.15 67 Raia
21. 5803 Reskator 0 0 234,9 2022.12.18 50 seml. Tharr
22. 2849 Qusaimódó 0 0 232,55 2022.12.20 140 seml. Fairlight
23. 1129 Nefiliam Yubatus 0 0 74,60 2022.12.29 0 seml. Sheran
24. 4185 Akryoni Kristos 0 0 200,118 2023.03.29 0 gonosz Dornodon
25. 2460 Zúgószél 0 0 199,123 2023.03.30 0 seml. Fairlight
26. 1816 Ezüstgyík 0 0 97,48 2023.03.30 0 Raia
27. 3488 Szirial, a Szende 0 0 200,118 2023.06.06 0 gonosz Leah
28. 4857 Zaeher 0 0 201,116 2023.06.06 0 seml. Tharr
29. 2049 Aevon 0 0 44,99 2023.06.06 0 seml. Fairlight

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

54 55 56 57 58 59
72
73
74
75
76
(55,73) mínosz-kúp (#178), Tharr oltár
(55,74) 22. jellempróba
(56,74) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, phua-kúp (#372)
(57,75) 30. jellempróba, phua-kúp (#372)
(58,75) Sheran rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 38. jellempróba, ork sámán (#345)

Üzenet küldése a karakternek