Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. aug. 18. 19h:50' EZ A 524. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD 525. játékheted kezdete: aug. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 36 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5845 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. [+3% tau] Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor kilyukasztod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 103 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
v 71 0 0 | elmormolod a 71. varázslatot |
hh 2306 1100 1269 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
h 1271 1905 0 | használod az 1271. tárgyat |
v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
v 16 0 0 | elmormolod a 16. varázslatot |
ek 40 100 0 | t. energia kisütése: 40 100 |
* 2. KP: h 1167 6 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: ek 215 30 0 | t. energia kisütése: 215 30 |
* 4. KP: kf 519 466 453 | kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat a 466. tárggyal a 453. tárgyat |
* 5. KP: kf 1578 317 707 | kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat a 317. tárggyal a 707. tárgyat |
ek 273 2 28 | t. energia kisütése: 273 2 28 |
v 181 74 59 | elmormolod a 181. varázslatot |
45 | 46 | 47 | |
78 | |
|
|
79 | |
|
|
80 | |
|
|
[74,59] Lakott területre érkeztél.
be 698 5 | bemész a 698. épületbe |
ek 500 506 | t. energia kisütése: 500 506 |
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 150 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 150. tárgyat |
zip 7777 | nemes céllal pusztítod a 7777. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. [+4% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a garokk jobb első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 1212 | jelszó kimondása 1212 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 5 VP-t.]
be 26 | bemész a 26. titkos labirintusba |
lm 905 4 900 | mozogsz 905 4 900 |
lm 5 905 6 | mozogsz 5 905 6 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. [+4% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 900 8 9 | mozogsz 900 8 9 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. [+4% tau] Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók puha testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a szőrös pók puha testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. [+4% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 10 905 11 | mozogsz 10 905 11 |
lm 900 12 1 | mozogsz 900 12 1 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. [+4% tau] Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. [+4% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [48,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebesített piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. [+4% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (5 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a piromenyét testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 116 életpontot sebeztél. A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. [+4% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [49,81] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Fáklyát gyújtasz, és a kövér pók felé suhintasz. Az uccu neki, elhordja ocsmány potrohát! Ezután óvatosan lepörkölöd a hálót. A méregtől félig lebénult kobuderát támogatsz elő. Megköszöni a segítségedet, miközben a háló foszlányait tépkedi magáról. Közben elmondja, hogy nem eshetett volna mindez meg vele, ha nála vannak az ubuk dobónyilai, amelyeket még apjától örökölt. Kérdésedre, hogy a dobónyilak hogyan készíthetők el, sajnálkozva rázza fejét - ő sem tudja. Elbúcsúztok, és ki-ki megy tovább a saját feje után. (+2 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+4% tau] Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a topránypolip puha testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+4% tau] Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip puha testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. [+4% tau] Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a mérges nyukmár bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. [+4% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. [+4% tau] Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sünmedve testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) Nitmák pengével végigmetszed a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [51,81] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+4% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [52,81] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült agglomerátor lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+4% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az agglomerátor testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az agglomerátor testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az agglomerátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. [+4% tau] Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pókvadász testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a pókvadász testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [54,80] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bíborgörény. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+4% tau] Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bíborgörény testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a bíborgörény testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 112 életpontot sebeztél. A bíborgörény állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bíborgörény még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
22 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [55,79] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+4% tau] Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. [+4% tau] Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. [+4% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú bal első lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a százfogú testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. [+4% tau] Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a rájanyék tüskés farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
szk 369 | keresed a 369. szörnyet |
ef 20 509 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: kf 689 688 693 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 693. tárgyat |
* 2. BP: kf 690 692 687 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 692. tárggyal a 687. tárgyat |
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés -2 pontért |
* 5. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés -2 pontért |
KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG) Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg... Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
YAURRI TESTEDZŐ VERSENY Őkirályi Fensége, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thargodanok leigázója, ezúttal a kalandozókat segíti az Ő mérhetetlen bölcsességével. Szerte a királyságban - és azok határain túl is, a kalandozókat segítendő - edzőcentrumokat nyitottak, Őfensége adományából. Ezek a rekreációs centrumok segítik a kalandozókat felkészíteni a szörnyek elleni további küzdelemre, hogy eredményesen védjék meg a békés yaurri polgárok életét. Az Alanori nagytemplom papjai tudatták, hogy az Isteni síkokon Fényességes Raia hozott létre ilyen centrumokat az adott sík istenének engedélyével. Felhívjuk azonban a kalandozók figyelmét, hogy a Kézművesek versenyéhez hasonlóan, ismeretlen erők itt is szabotálni igyekeznek a kalandozók edzését. Legyetek hát óvatosak! (Játéktechnikai információk: - Ghalla és a Sötét Föld városaiba egy új tereptárgy került: edzőcentrum. Nem minden városban van, de területenként azért több is található. - Az isteni síkokon Raia hozott létre párat a sík istenének engedélyével. Ezek pontos helyei nem ismertek, de némi segítség a megtalálásukhoz: A Víz síkján a tritonok segítenek Raiának. A Föld síkján vízlelőhelyek biztosítják az edzőcentrumok frissítőjét. A Levegő síkján üres sziklákra építették őket. A Tűz síkján a tűzváltók segítenek Raiának. Az Élet földjén a lombos ősfák borítanak rájuk árnyékot. A Negatív létsíkon a pusztaság romos város mezői bizonyultak megfelelő helynek. A Pozitív létsíkon az energiatornyok vetnek rájuk árnyékot. A Káosz síkján a káoszkristályok biztosítják a centrumoknak az energiát. - Ha olyan mezőn TF-el a karakter, ahol van edzőcentrum, akkor +20% a TF-elés hatékonyságára, ami mindennel összeadódik. - Ilyenkor TF-elés közben szörnyek támadnak a karakterre. Minden, a TF-elésre költött 4 TVP után egy szörny. Ha nem győz le egy szörnyet a karakter, akkor annál a TF parancsnál már nem jön több szörny. De a következő parancsnál újra elölről kezdődnek a szörnyek. - Fordulónként max. 200 TVP-t lehet edzőteremben TF-elni. - A legyőzött szörnyeknél kincseket és egyedi kincset lehet találni, de ez nem függ attól, hogy a karakter legyőzi-e az összes szörnyet egy TF parancsban. - Az edzőteremben történt TF-elés során fejlődik a karakter legkisebb fegyverszakértelme (szúró - vágó - ököl/ütő közül) is 1%-ot, minden 15 megölt szörny után (a 30. szörnytől kezdve). - 600 megölt szörny után nem érvényesül a +20% a TF-elésre, és nem jönnek az esemény szörnyei sem. Normál TFeléssé változik a TF parancs. |
A SÖTÉTSÉG KORA Ahogy azt a káosz hívei megjósolták, eljött A Sötétség Kora. Az istenek el vannak foglalva az Ellenség elleni harcra való felkészüléssel. Ghallára kevés figyelmük jut. Eközben a káosz hívők serény munkájának eredményeképpen rengeteg monolit épült, és az istenek oltárait sorra lerombolták. Mindez ahhoz vezetett, hogy elkezdődött A Sötétség Kora. A nagyobb városokban gigászi monolitok jelentek meg. Amíg ezek állnak, addig a káosz akadálytalanul áramlik Ghallára. Ennek most még csak apró, ámde annál kellemetlenebb jele, hogy a gyengébb akaratú személyek megőrülnek, és az erőseknek is nehéz kizárni elméjükből a káosz lüktetését. Ha a nagyobb monolitok évekig tudnak működni, akkor a helyzet biztosan romlani fog. Ki tudja, milyen szörnyűségek történhetnek! Elemi érdeke tehát minden kalandozónak, hogy ezeket a monolitokat mielőbb lerombolják! Játéktechnikai információk: - Az esemény folyamán minden kalandozó oldalt választhat. Akik rombolni szeretnék a monolitot, azok a ZIP 7777 parancsot adhatják ki. Akik védeni és építeni szeretnék, azok a ZIP 6666-ot. A parancs kiadása végleges, később nem változtatható. - A monolitokat a ZIP 7777 paranccsal lehet rombolni is akkor, ha már előtte kiadta a karakter egyszer a ZIP 7777-et. A rombolás elején, amennyiben van védő a mezőn, egy kalandozócsata zajlik olimpiai szabályok szerint. Ha ezt elveszíti a romboló, akkor a parancs költsége 10 TVP. Ha nyer, akkor a parancs költsége 100 TVP lesz, és 3 szörny csata jön. Ha mindet legyőzi a karakter, akkor rombol a monolitba egyet. Egy nagyobb monolit leromboláshoz 600 sikeres rombolás kell. A ZIP 7777 parancsot fordulónként egyszer lehet kiadni (kivéve, amikor oldalt választ a karakter), függetlenül attól, hogy sikeres volt-e vagy nem. - Ha valaki védeni akarja a monolitot, az a ZIP 6666 parancsot adhatja ki a nagyobb monolit mezőjén 10 TVP-ért akkor, ha már előtte kiadta a karakter egyszer a ZIP 6666-ot. A parancs kiadása csak akkor lehet sikerese, ha a védekezni kívánó karakternél van DEM. Ilyen esetben maximum három csatáig, vagy a táborozásának végéig védi a nagyobb monolitot. - Ha valaki építeni akarja a monolitota ZIP 6666 100 paranccsal tudja megtenni, 100 TVP-ért egy rombolásnyit visszaépítve. Az építés előtt neki is le kell győznie három szörnyet. - A nagyobb monolit kaotikus hatása a védekező felet mindig visszagyógyítja a csata végén. A támadónak magának kell gondoskodnia a saját gyógyításáról. - Ha fenn van a munka gyümölcse varázslat, akkor a rombolásra vagy építésre költött TVP belefejlesztődik abba a tulajdonságba, ami be van állítva forduló végi maradék TVP TF-elésére. - Amíg az esemény tart, minden kalandozó fele varázspontot és tudatpontot regenerál a táborozása alatt, függetlenül attól, hogy hol táborozott. Ez alól két módon lehet mentesülni. Akkor, ha előző fordulóban volt kiadott ZIP 7777 parancsa, aminek eredményeképpen kalandozócsata vagy szörnycsata történt. (Nem kell sikeresnek lennie a rombolásnak!) Vagy akkor, ha érvényes ZIP 6666 paranccsal táborozik. - Az eseményről lesznek statisztikák, de nem lesznek attól függő jutalmak, csak a részvételt díjazzuk majd egy érem formájában. - Az esemény várhatóan akkor ér véget, ha a nagyobb monolitok felét lerombolták. - Az eseményben résztvevő (védekező, vagy előző fordulóban támadó) karakterek ellen csökkentett a lopás esélye. |
MITHRIL KARD (575. TÁRGY) Mint az egyik legkeményebb és ellenállóbb anyag, kézenfekvő, hogy a mithril kiválóan alkalmas minőségi kardpengék készítésére. Persze ezt a munkát csak a legképzettebb kvazárkovácsok képesek elvégezni, hosszadalmas munkával. A mithril kard elkészítéséhez szükséges: 50 TVP, 300 arany, egy din formázó minta, 5 mithril, 2 kvazár és egy manakristály. A kardot életenergiád egy parányi részével táplálod (emiatt kapsz -10 max. életpontot, amíg a fegyvert forgatod). A mithril kard használatakor +5 támadást kapsz, sebzése 4D8+8. És persze mondani sem kell, hogy a mithril karddal mágikus teremtményeket is meg tudsz sebezni. A mithril kard igazi kardművészek kezébe való, egy kezdő könnyen megvágja magát vele: használatához legalább 25-ös vágófegyver szakértelem szükséges. |
HOLTIDŐ FÜRKÉSZÉSE (420. TUDATI KÉPESSÉG) Az idő nem játék. Az időmágusok rendje pontosan tudja ezt. Egy halandó önmagában nem képes a jövő fürkészésére, de mi, a Holtidők Közös tudat tagjai megtaláltuk az utat: közösen, összekapcsolódva képesek lettünk megpillantani a ránk váró jövőt, és képesek vagyunk folyamatosan tanulni belőle. Megtanultuk, hogy jutunk információhoz meditálás közben, és képessé váltunk arra is, hogy a lények és hatások kronoérintését a magunk javára fordítsuk, felhasználjuk azt a további tudás és fejlődés felhasználásához. A tudásnak azonban mint minden másnak ára van és az nem is csekély: az időmágus teste megváltozik, megviseli az időutazás, ezen kívül bár élete jelentősen meghosszabbodik, egy a Közös Tudatot érintő erős változás akár az egész rend teljes kihalását is eredményezheti... De a tudás hatalom: egy időmágusnak ezek az apróságok jelentéktelenek a megszerezhető fejlődést figyelembe véve. A képesség: 1. A képesség hatására a KT tagjai az életkoruk alapján tulajdonság- és képességpontokat kapnak. Az életkor az öregítő hatások segítségével növelhető. 2. A képesség a tagok maximális életkorát (maxtu/3)*50 évvel tolja ki. Minden 50 év öregedés után 1 TNO és 1 KNO jár. (Maxtu/3) TNO és KNO szerezhető így, de maximum 20. A bónuszt csak a képesség kifejlesztésétől számoljuk. Vigyázz: ha már megkaptad a maximális TNO/KNO-t, és drasztikusan csökken az MXTU-d (pl. vezetőváltás), akkor az így lecsökkent max. életkor miatt meg is halhatsz. 3. Az EF parancs használata egyben öregedéssel is jár: 1 TU befejlesztése 1 évet öregít. Az EF parancs nem öregít tovább, ha már megkaptad a maximálisan szerezhető (maxtu/3) TNO-t és KNO-t. 4. A megváltozott életkor kiíródik a karakterlapon a szokásos formában; életkor: valódi/testi. PL: életkor: 25/225. 5. Ha kilépsz a KT-ból, elveszted az összes TNO-t és KNO-t, amit így kaptál, és tested ennyiszer 50 évet fiatalodik (min. valódi életkorod). (Figyelem! A képesség csak akkor indul be, ha a régi (nem képességfás) képességbe fejleszt a karakter legalább 1 TU-t.) |
IDŐFOLYAMOK (394. TUDATI KÉPESSÉG) Az idő további vizsgálata során hihetetlen felfedezést tettél: minimálisan képes lettél az időt lelassítani. Így míg más, ki nem szentelte az életét a tér-idő kontinuum vizsgálatának, lassabban fejlődik, te a szervezetednek az idő síkjához való hangolásával képes lettél ugyanannyi idő alatt többet/jobban tenni. Mostantól tehát a szakértelmeid (a pszit kivéve) kb. 10%-al gyorsabban fejlődnek. Azaz a szervezeted felgyorsult működésének következtében, egy picit hamarabb meg tudod valósítani az álmaidat. |
TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét. Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. (X maximum 10, Y pedig max. 19 lehet.) A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 1 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. |
KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG) Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét. Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y>, vagy csak simán az EK 503 1 1 paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. FIGYELEM! Ha a kedvenc táborhely elhagyásakor az első mozgással város mezőre lépsz, nem kerülsz vissza a kiinduló koordinátákra. Az első nem város mezőre lépéskor kerülsz csak vissza. |
EZÜST MORFJELVÉNY (2772. TÁRGY) Az ezüst morfjelvényt azok kapták jutalmul, akik a 3. morf invázió során sokat tettek a morfok Végzet vermébe történő visszazárása érdekében. Ez a ruhára kitűzhető jelvény mágikus erővel bír. Viselőjének felbuzdítja a harci szellemét (+3 támadás), és látványa demoralizálja az ellenfelet (-3 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
NAGYOBB MONOLIT (2783. TÁRGY) Ezen gigászi, lüketető, zöldes-lilás fekete oszlopok megjelenése a városokban elhozta A Sötétség Korát. Egyértelműen a káosz hívők által korábban épített monolitok sokkal nagyobb, monumentálisabb változatai. Minden kalandozó érzi hatásukat, mivel elméjüket szinte teljesen elönti a Káosz zsongása. Irtózatos önuralom kell ahhoz, hogy valaki kizárja ezt a tudatából. Biztos vagy benne, hogy amíg ezek a nagyobb monolitok állnak, addig a helyzet nem javulni, hanem valószínűleg inkább csak romlani fog. Le kell őket rombolni, amiben minden jóérzésű kalandozónak muszáj résztvennie. Játéktechnikai információk: A Nagyobb monolitot a ZIP 7777 paranccsal rombolhatod. Nem árt azonban felkészülnöd arra, hogy erősített gonosz szörnyek mellett esetleg káosz hívó kalandozók is védik őket. A parancs költsége 10 TVP, ha egy esetleges kalandozócsatában alulmaradsz, 100 TVP, ha eljutsz a rombolásig, azaz a szörnycsatákig. A káoszhívők építhetik is a monolitot az ZIP 6666 100 paranccsal, de nekik is szembe kell nézniük erősített szörnyellenfelekkel. Építeni csak akkor tudsz egy nagyobb monolitot, ha az már részlegesen rombolva van. A nagyobb monolit mezőjén nehezebb koncentrálni, így a lopás és csapdaészelelés is 25%-kal csökken. |
Erő: | 28 (41) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 40 (48) | Támadás: | 63 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 28 (37) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 147/153 év |
Egészség: | 28 (40) | Életpont: | 774/769 | Jellem: | jó (340) | Tul. pont: | 19 |
Szerencse: | 40 (66) | Varázspont: | 1260/215 | Pénz: | 18427 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 90/31 | Pszi pont: | 264/178 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18/53 (+48%) | szúrófegyverek: | 23/0 | vágófegyverek: | 31/74 |
ütőfegyverek: | 1/26 | lőfegyverek: | 31/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (600%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -21.); ezüsttollú nyíl (#363) (22 -25.); ében nyílvessző (#848) (26 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
56,79 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 138 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Az idő kódexe: legutóbb 133. fordulóban. |
Legfeljebb 11 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1/79 | 2. nyomkövetés: | 25/26 (+24%) | 3. mászás: | 18/81 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 27/85 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 25/97 (+18%) | 6. gyógyítás: | 6/27 |
7. titkosírás: | 2/92 (+25%) | 8. felderítés: | 5/5 (+32%) | 9. szörnyidomítás: | 10/37 |
10. teológia: | 39/59 (+107%) | 11. taumaturgia: | 79/70 (+100%) | 12. szerencsejáték: | 4/61 |
13. versengés: | 10/21 | 14. harcművészetek: | 2/24 | 15. zene: | 6/30 |
16. szörnyismeret: | 17/65 (+37%) | 17. pszi: | *24/100 (+87%) | 18. zárnyitás: | 26/73 (+12%) |
19. vadászat: | 6/53 | 20. bányászat: | 22/76 (+18%) | 21. testépítés: | 6/79 |
22. főzés: | 14/11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 300 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), remák szivet (#264) (max. 100 darabot ), dözmöng szivet (#122) (max. 100 darabot ), spirituszt (#170) (max. 200 darabot ), ragasztót (#83) (max. 450 darabot ), vámpírfogat (#1221) (max. 200 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 500 darabot ), ramit követ (#226) (max. 6 darabot ), kis ónixkulcsot (#1110) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 28 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | a lélek védelme (#57) | csábmosoly (#16) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), háló (#186), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem II (#108), oldás (#372), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | halálos morf (#7618) | |
villámcsapás (#50) | >> | harcias morf (#7619) | villámcsapás (#50) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | villámcsapás (#50) | >> | védelmező morf (#7622) | |
villámcsapás (#50) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | domináns morf (#7624) | |
villámcsapás (#50) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | változatos morf (#7626) | |
háló (#186) | >> | tűzfőnix (#215) | háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | |
háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
háló (#186) | >> | nómenklatúra (#158) | háló (#186) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | Zinthurg (#180) | háló (#186) | >> | orgoró (#170) | |
háló (#186) | >> | szubreális vámpír (#223) | villámcsapás (#50) | >> | 23. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 25, 26, 27, 28, 30, 31, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 177, az összesen kapott pontszám: 24360. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175. | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 25238 | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 6229 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 71, hh 2306 1100 1269, v 224, v 26, v 182, h 1271 1905, v 57, h 211, v 16, ek 40 100. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
skalpvadászat (418) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 110 TU szükséges.) |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
134 | arany (#50) | 1 | fáklya (#36) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 5 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | |||
3 | tüske (#22) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | fabontó (#106) | 8 | gyenge méreg (#26) | 14 | kaja (#2) | |||
4 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | 3 | rézdarab (#70) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tátika bibe (#1905) | |||
3 | ugh méreg (#166) |
# | tag neve | MXTU | TU | X,Y | FKÉR | utolsó lépés | EF | jellem | vallás | |
1. | 1152 | Whai Ling | 60 | 0 | 126,99 | 2023.03.11 | 0 | seml. | Sheran | |
2. | 1422 | Szajly | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
3. | 1486 | Yllaro | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.11 | 0 | jó | Raia | |
4. | 2570 | Szajlaa | 15 | 0 | 98,100 | 2021.09.15 | 0 | seml. | Sheran | |
5. | 4976 | Yorakh | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | seml. | Tharr | |
6. | 5675 | Szajlee | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | jó | Raia | |
7. | 5845 | Galira | 90 | 31 | 56,79 | 2024.08.18 | 0 | jó | Elenios | |
8. | 4933 | Gandar | 99 | 26 | 286,87 | 2024.08.18 | 0 | seml. | Fairlight | |
9. | 2347 | Yora Alustriel | 8 | 0 | 71,59 | 2023.06.11 | 0 | jó | Elenios | |
10. | 5951 | Hasdrubal | 44 | 10 | 26,53 | 2024.08.18 | 0 | seml. | Fairlight | |
11. | 2422 | Angun | 0 | 0 | 90,47 | 2022.09.08 | 0 | seml. | Fairlight | |
12. | 1684 | Death Wish | 0 | 0 | 101,70 | 2022.09.08 | 0 | seml. | Fairlight | |
13. | 2144 | Genios | 0 | 0 | 72,57 | 2022.09.09 | 0 | seml. | Tharr | |
14. | 4458 | Ilthilior | 0 | 0 | 72,57 | 2022.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
15. | 5462 | Moonblade | 0 | 0 | 77,51 | 2022.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
16. | 2278 | Welt | 0 | 0 | 72,57 | 2022.09.09 | 0 | jó | Raia | |
17. | 3226 | At'chak | 19 | 2 | 47,63 | 2023.02.22 | 0 | jó | Raia | |
18. | 5775 | Csákányos Beldor | 0 | 0 | 198,119 | 2023.02.13 | 0 | gonosz | Leah | |
19. | 3856 | Lilia | 0 | 0 | 247,53 | 2023.02.12 | 0 | gonosz | Dornodon | |
20. | 1182 | Vay Decker | 0 | 0 | 225,55 | 2022.12.15 | 70 | jó | Raia | |
21. | 5803 | Reskator | 0 | 0 | 234,9 | 2022.12.18 | 70 | seml. | Tharr | |
22. | 2849 | Qusaimódó | 0 | 0 | 232,55 | 2022.12.20 | 70 | seml. | Fairlight | |
23. | 1129 | Nefiliam Yubatus | 0 | 0 | 74,60 | 2022.12.29 | 0 | seml. | Sheran | |
24. | 4185 | Akryoni Kristos | 0 | 0 | 200,118 | 2023.03.29 | 0 | gonosz | Dornodon | |
25. | 2460 | Zúgószél | 0 | 0 | 199,123 | 2023.03.30 | 0 | seml. | Fairlight | |
26. | 1816 | Ezüstgyík | 0 | 0 | 97,48 | 2023.03.30 | 0 | jó | Raia | |
27. | 3488 | Szirial, a Szende | 0 | 0 | 200,118 | 2023.06.06 | 0 | gonosz | Leah | |
28. | 4857 | Zaeher | 0 | 0 | 201,116 | 2023.06.06 | 0 | seml. | Tharr | |
29. | 2049 | Aevon | 0 | 0 | 44,99 | 2023.06.06 | 0 | seml. | Fairlight |
46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | |
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|