Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. jún. 15. 16h:03' EZ A 463. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD 464. játékheted kezdete: jún. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5845 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
v 71 0 0 | elmormolod a 71. varázslatot |
hh 2306 1100 1269 | használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
h 1271 1905 0 | használod az 1271. tárgyat |
v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
v 16 0 0 | elmormolod a 16. varázslatot |
ek 40 100 0 | t. energia kisütése: 40 100 |
* 2. KP: h 1167 6 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: ek 215 30 0 | t. energia kisütése: 215 30 |
* 4. KP: kf 519 466 453 | kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat a 466. tárggyal a 453. tárgyat |
* 5. KP: kf 1578 317 707 | kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat a 317. tárggyal a 707. tárgyat |
ek 500 507 | t. energia kisütése: 500 507 |
fno 11 2 | fejl. pont elköltés 11 2 |
fve 1110 10 | felt. vásárlás az 1110. tárgyat 10 |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
flh 13 22 1 | felt. lőfegyver haszn. 13 a 22. tárggyal (1 darabot) |
v 181 74 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
44 | 45 | 46 | |
80 | |
|
|
81 | |
|
|
82 | |
|
|
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. [+2% tau] Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+2% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az útonálló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 31 | varázslat tanulás: a 31. varázslatot |
vtn 107 | varázslat tanulás: a 107. varázslatot |
vtn 372 | varázslat tanulás: a 372. varázslatot |
vtn 467 | varázslat tanulás: a 467. varázslatot |
tv 372 467 43 | támadó/véd. varázslat a 372. varázslatot a 467. varázslatot a 43. varázslatot |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
be 690 | bemész a 690. épületbe |
m 3 1 8 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. [+3% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a változatos morf jobb hátsó lábát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a változatos morf jobb középső lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével kissé megkarcolod a változatos morf bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. [+4% teo] Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A változatos morf feléd sújt csáprágóival, de mellé! A változatos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. [+1% tau] Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf bal oldalát. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (5 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a védelmező morf testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével kissé megkarcolod a védelmező morf testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. [+4% teo] A védelmező morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A védelmező morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [46,80] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bolhakutya. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. [+2% tau] Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bolhakutya bal első lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a bolhakutya bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+4% teo] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a védelmező morf testét. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a védelmező morf testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 273 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kicsit megvágod a védelmező morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. [+4% teo] A védelmező morf feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A védelmező morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. [+4% teo] Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf jobb első lábát. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyengén megütöd a domináns morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a domináns morf jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 31 életpontot sebeztél. [+1% tau] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 36 életpontot vesztettél. Nyelvével a domináns morf eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [46,79] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?
Odakint is körülnézel.
Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. [+1% tau] Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya farkát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. [+2% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Semmi eredménye! [+4% teo] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló testét. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel épp hogy eltalálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a mágiamorfáló jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. [+4% teo] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 197 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. [+3% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a lomha morf testét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel megcsapod a lomha morf testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a lomha morf fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. [+4% teo] A lomha morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A lomha morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A lomha morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 090 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
ef 4 511 | energia fejlesztése 4 |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: kf 689 688 693 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 693. tárgyat |
* 2. BP: kf 690 692 687 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 692. tárggyal a 687. tárgyat |
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a surranó kígyó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A surranó kígyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A surranó kígyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) Nitmák pengével alaposan megvágod a sünmedve bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 129 életpontot sebeztél. A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
* 5. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés 16 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az acéldarázs melléd csap a farkával! Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. [+2% tau] Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-4 életpont.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 39 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! [+4% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás sáska rovartestét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az óriás sáska csáprágóját. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál lefelé kerekítünk.) |
FAIRLIGHT AVATÁRJA (386. LÉNY) Egyes híresztelések szerint sokan léteznek, akik Fairlightot tartják a leggyengébbnek, legtehetetlenebbnek a Ghalla népe által követett istenek közül. Na, valószínűleg pont egy ilyen pletykafészek miatt idézték Fairlight avatárját e létsíkra, hogy kiköszörülje az istenének hírnevén esett csorbát... Többnyire elég két-három parádés villámcsapás, ami a nagyhangú áldozatból pörköltet csinál, ahhoz, hogy földrésznyi tömegek másítsák meg hibásan elhamarkodott véleményüket. Na vajon maradt még valaki, aki nyíltan Fairlight ellenségének vallja magát? |
CHARA-DIN AVATÁRJA (387. LÉNY) Mióta Chara-din az istenek közötti helyét követelve visszatért Ghalla hétköznapi életébe, számtalan hívőre és követőre talált a jelenkor nagyjai közül. Azok a kitüntetettek pedig, akik tőle kapták meg a halhatatlanságra emelkedés kiváltságát, hirtelen elérhetetlenek lettek; már csupán a legmegoldhatatlanabb helyzetekben avatkoznak az anyagi síkon történt csip-csup történésekbe - például ha egy Chara-din hívő a halandók közül, jogosan a segítségüket kéri. Ilyenkor azonban kínos precizitással számolnak le vallásuk ellenségeivel, gonosz jellemükhöz hűen, feldúlt földeket hagyva hátra emlékeztetőül. |
ZOMBI MÁGUS (389. SZÖRNY) Az élőholtaknak is megvannak a maguk zászlóhordozói, ágyútöltelékei, felderítői - és mágusai. Persze ezek a mágusok közel sem bírnak akkora erővel, mint egy ősmágus - azonban erejük le nem becsülhető. Szemüregük mélyén ott izzik a fény, mely lehetetlenné teszi összetévesztésüket a sokkal csekélyebb erejű, bizonnyal általad is ismert élőholt mágusokkal. Valamint az, hogy a velük való harcot csak direkt T paranccsal veszed fel, hiszen képesek egyetlen varázslatukkal kioltani az életet. |
LÉLEKORZÓ (390. SZÖRNY) Ha emlékszel gyermekkorod meséire, biztosan emlékszel a Lélekorzókra is - ezekre a nagyhatalmú, gonosz entitásokra, kiket először Morgan idézett meg a Semmi pereméről. Önnön erejükből nem képesek síkunkra jönni, így ha találkozol eggyel, az ékes jele annak, hogy a közelben gonosz idéző praktikák folynak. Érintése képes elorozni a nehezen megszerzett tapasztalatot, melyért tengernyi kínnal és vérrel fizettél - így csak direkt T paranccsal támadod meg. Ha ez nem lenne elég, a lény képes arra, hogy leheletével megfagyassza ereidben a vért. Legyőzéséhez talán a szúrófegyver a legjobb választás, azonban ha nincs az adott fegyver rúnákkal is ellátva, aligha jársz sikerrel - kivéve persze, ha magadra öltöd a Mágikus Ütés varázslatot. |
HALOTTIDÉZŐ (391. SZÖRNY) A démoni síkok lakóival való kapcsolatteremtés igencsak körülményes; s elég egyetlen hiba is, hogy épp elmédet elveszd. Mi a helyzet az Árnyékbirodalom lakóival találkozást teremtő varázslókkal? A dolog, mint démonidéző társaiknál, igencsak nagy hatalommal kecsegtet - ellentétben azonban velük, ha rajtavesztenek, nem lelkük pusztul el, testük senyved el szép lassacskán. Hogy aztán az legyen belőlük, amit itt látsz magad előtt - egy félig-meddig tiszta elmével rendelkező roncs, akinek torz testét mágia élteti. Varázshatalma azonban nem lebecsülendő - bár kedvenc tevékenységének, az idézésnek már rég nem hódolhat, harci képességei csak csekély mértékben csorbultak. |
CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY) Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát. |
HEGYI ÓRIÁS (397. SZÖRNY) Ahogy egyre jobban remeg a föld, és kövek pattognak le a hegyről, majd egyre nagyobb sziklák, és megkezdődik a hegyomlás és földrengés, az a sejtésed támad, hogy valami HATALMAS közeledik. Aztán megpillantod az óriási lábakat. Próbálsz felfelé nézni, látni, hol az óriás teteje, de csak hunyorogsz a vakító napba nézve. Aztán magadhoz térsz, amikor az óriási méretű ősfából készült buzogány lecsap melletted, vagy az óriás markával utánad kotorászik, hogy ebéd előtt megízesítse a nyelvét... Persze egy tapasztalt kalandozó még egy hegyi óriást is le tud győzni, hiszen az óriás ugyan nagyobb, de a kalandozó fürgébb! Sajnos, a hegyi óriást agyonverni a szó fizikai értelmében nem lehet, legfeljebb egy vérfakasztó szúró vagy vágófegyverrel boldogulhatsz. |
MUTÁNS BUNTHAR (398. SZÖRNY) Döbbenten bámulod ezt a jelenséged - egy óriásira nőtt bunthar, selymes gyapjából csak egy kevéske maradt meg a hátán, a teste többi részén szikkadt, ezernyi fekéllyel borított, szivacsos vörös bőr borítja testét! Aztán amikor feléd fordul, és látod a szemében izzó őrületet, szemernyi kétséged sincs többé, hogy menekülnöd kell. A bunthar felöklel, eltapos, és irtózatos bőgő-kputtyintása miatt csak akkor fogod megtámadni, ha külön FT parancsot adsz ki rá. Persze, ha csak a szúrófegyver forgatásához értesz, ez nem javasolt, hiszen ezen a módon legfeljebb csak a fekélyes hólyagokat szúrhatod ki, sebzést nem okozva, csak felbosszantva a teremtményt... Arról, hogy mi okozhatta szerencsétlen kérődző ilyetén átalakulását, fogalmad sincs, de annyi bizonyos, hogy nem csupán az erőteljes napsütés a felelős. |
ERDEI RÉM (399. SZÖRNY) Amikor először megpillantod a kékesszürke árnyat a fák tövében, azt gondolod, hogy egy óriási toboz gurul feléd. Közelebbről azonban már látod, hogy nem gurul, hanem lebeg, és külseje ugyan emlékeztet tobozra, de alakja inkább gömb. Aztán a csodálkozásra nincs is több időd, mert megkezded a fürdőt a tűz- jég- sav- és villámesőben, amit az erdei rém rád bocsát. Nincs időd gondolkodni - a harc az egyetlen választás, bár vágófegyverrel egy ilyen teremtménnyel szemben igencsak hiábavaló küzdelemnek tűnik... |
TECHIULAN (400. SZÖRNY) Techiulan a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege. Ősibb, mint Ylgoroth, és ellenállóbb a mágiával szemben, mint Folrang. Igazi alakja hat méter magas, ébenfekete testű, kosfejű szörnyeteg. Techiulan kihívása nem halandónak való feladat - nem valószínű, hogy akad két-háromnál több olyan kalandozó, aki képes lesz legyőzni. És még ha sikerül is, Techiulan egy héten belül újraformálja testét, és bosszúja semmihez sem hasonlítható... |
MIHLANIL SISAK (596. TÁRGY) Egy lávatónál eléggé meleg van ahhoz, hogy ki tudj kovácsolni bármilyen mihlanil tárgyat. A mihlanil sisak elkészítéséhez az öt mihlanil rögön kívül szükséged van egy Bev formázó mintára és öt csepp kátrányra, amellyel a sisakot kívülről bekened. A mihlanil sisak amellett, hogy hattal növeli a védettségedet, ad +10-et a max. életpontodhoz is. A sisak elkészítése 40 TVP-be kerül, feltétele legalább 15-ös bányászat, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. |
MIHLANIL NYÍL (597. TÁRGY) Kézenfekvő az ötlet, hogy a mihlanil segítségével mihlanil nyílhegyeket kovácsolj. Persze, a mihlanil megformálásához mindenképp szükséges, hogy felkeress egy lávatavat, és legyen egy darab mihlanilod! A nyílvessző elkészítésekor egy madártollat tűzöl a végébe, hogy megfelelően egyensúlyozhasd. A mihlanil nyíl elkészítése 7 TVP-be kerül, és minimum 10-es bányászatot igényel. Az eredmény pedig egy 5D6 sebzésű, igen ritkán elvesző nyílvessző. A mihlanil természetesen alkalmas mágikus lények megsebzésére, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
MÉRGEZETT MIHLANIL NYÍL (598. TÁRGY) A mihlanil azon kevés anyagok közé tartozik, amelyeket nemcsak hogy bekenhetsz toxyl méreggel, anélkül, hogy a mihlanil tönkremenne, de még a méreg is sokáig megmarad. Nem csoda, hogy a Thargodan kovácsok között közkedvelt ez az 5D6+10 sebzésű, egy mihlanil nyílból és egy csepp toxyl méregből 2 TVP árán elkészíthető lövedék. Sajnos, a mérgezett mihlanil nyilat használat után újra be kell mérgezni. |
MIHLANIL DOBÓTŐR (599. TÁRGY) Akik nem értenek az íjakhoz és nyilakhoz, azoknak marad a dobótőr, amikor távolsági fegyvert akarnak a mihlanilból formázni. Ugyan a mihlanil dobótőr használatakor van -4 támadásod, de ez gyakorlatilag soha sem vész el, ellentétben a mihlanil nyílvesszővel. A dobótőr elkészítése 10 TVP-be kerül, 12-es bányászat kell hozzá, és egy mihlanil meg egy madártoll, meg persze a lávató, ahol elkészíted. Sebzése 4D6+3, persze mágikus lényt is meg tud sebezni, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. |
MÉRGEZETT MIHLANIL DOBÓTŐR (600. TÁRGY) 2 TVP és egy csepp toxyl méreg árán a mihlanil dobótőrödből igazán halálos fegyver lesz, amely 4D6+13-as sebzésével, ha pontosan dobod, még Thargodanokkal is végezni tud. A mérgezett mihlanil dobótőr egyetlen hibája, hogy miután használtad, ismét be kell mérgezni. |
MIHLANIL CSIZMA (602. TÁRGY) A mihlanilból készült csizma nem túl kényelmes, ámde hihetetlenül ellenálló. Elkészítéséhez hat mihlanil rög, hat csepp kátrány és egy Hro formázó minta szükséges. Ezenkívül persze elengedhetetlen, hogy felkeress egy lávatavat, ahol elég meleg van a mihlanil formázásához. A mihlanil csizma elkészítése 50 TVP-be kerül, de megéri: a védettségedet 6-tal növeli, és a max. életpontod is megnő 10-zel. Sajnos, az elkészítéséhez minimum 18-as bányászat szükséges, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. |
MIHLANIL KESZTYŰ (603. TÁRGY) Egy lávatónál eléggé meleg van ahhoz, hogy ki tudj kovácsolni bármilyen mihlanil tárgyat. A mihlanil kesztyű elkészítéséhez az öt mihlanil rögön kívül szükséged van egy Gór formázó mintára és öt csepp kátrányra, amellyel a kesztyűt kívülről bekened. Bár nem a legkényelmesebb viselet, viszont hattal növeli a védettségedet, ad +10-et a max. életpontodhoz is. Harcművészek a mihlanil kesztyű viselésekor ütésenként D6+1 mágikus sebzést kapnak a normál ütésen felül. A kesztyű elkészítése 40 TVP-be kerül, feltétele legalább 15-ös bányászat, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Megjegyzés: a mihlanillal kapcsolatban létezik még egy legenda, miszerint ha mihlanil tárgyak megfelelő kombinációját viseled, akkor a mihlanil hihetetlen mágikus hatalommal ruház fel, minden alkalommal, amikor elég hatalmas ellenféllel küzdesz, gyógyító energiák szabadulnak fel. Hogy ez igaz-e vagy sem, próbáld ki magad! |
MIHLANIL ÖV (604. TÁRGY) Talán az egyik legjobb, mihlanilból készíthető tárgy, nem csoda, hogy legutoljára szokták feltalálni. Megmunkálásához a mihlanil esszenciával való belsőséges viszony szükséges, azaz legalább 25-ös bányászat. A mihlanil öv elkészítése mindössze négy mihlanilt, négy csepp kátrányt, egy Bev, egy Gór és egy Hro formázó mintát igényel, valamint 40 TVP-t. És a végeredmény egy csodálatos fémöv, amely nemcsak 3-mal növeli a védettségedet, hanem eggyel mind az öt alaptulajdonságodat is! Természetesen, mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. |
CSALÁNKOKTÉL (605. TÁRGY) A csalánkoktél egy mágikus főzet, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel elfogyasztóját: egészen kör végéig minden ütésedre +4 sebzést kapsz, ha Thargodannal harcolsz! Persze, az elkészítése sem túlzottan egyszerű: mindenekelőtt szükséges hozzá 5 csepp víz, egy csepp kátrány (brr...), egy csalánvirág, egy Thargodan esszencia (BRRR!) és persze a varázsitalfőzés varázslat. A főzet elkészítése 7 TVP-be kerül. Felhajtásához add ki a H 604 parancsot, de vigyázz, égetni fogja a torkodat (-30 életpont)! A csalánkoktél elkészítése annyira körülményes, hogy egyetlen kalandozó sem hajlandó másnak odaajándékozni. Nem érdemes egyszerre több koktélt elfogyasztani, a hatásuk ugyanis nem adódik össze. |
VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY) Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle. |
LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A lángcsóva elmormolásakor a kezedből egy hosszú tűznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tűz ellen, taumaturgia szint/2*D5 sebzést okoz. Ha az ellenfélnek sikerül félreugrania, akkor csak a fele sebzést szenvedi el. A varázslat elmondása 10 VP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
SAVHURRIKÁN (107. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A savhurrikán elmondásakor borzalmas savfelhő jön létre, amelyet létrehozása után egy nagy erejű széllökéssel ellenfeledre boríthatsz. Az örvénylő széltölcsérből közel fél percig dől ellenfeledre a gyilkos sav, míg végül a maradék is a célpont nyakába ömlik. Az okozott sebzés iszonyatos, a savtól védő varázslattal nem rendelkező ellenfél ritkán szokta túlélni. A varázslat elmondása egy xirnox szívet és 40 VP-t igényel. |
OLDÁS (372. VARÁZSLÓI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Bosszantó dolog látni, ha egy nehezen beszerzett, fontos tárgyad megy tönkre egy kóbor technokolin vagy náthás rákfatty orrváladékától. Még bosszantóbb, hogy erre eddig nem is volt orvosságod - de immár van! Harcban FTV vagy TV paranccsal, 1 spiritusz és 15 VP árán olyan oldószeres varázspajzsot húzhatsz magad köré, ami az ilyen köpetek kártékony hatása ellen garantált védelmet nyújt! |
GÁZPAJZS (467. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek az egyszerű védekező varázslatnak az elmondásához nem kell más mint 20 varázspont, valamint 1 csepp gyenge méreg. Ha sikeresen elvarázsolod, akkor rövid ideig (azaz egy csata erejéig) teljesen védett leszel a méreg alapú varázslatoktól és a szörnyek méreg vagy gáz alapú leheletétől pl. bűzlehelet, vagy mérgező lehelet. |
HARCMŰVÉSZETEK A pusztakezes harcot, amelyet sok laikus ökölvívásnak hív, nem alkalmazhatod igazán hatékonyan a belső nyugalom, tested és képességeid teljes ismerete nélkül. A harcművészetek titkos tanát kolostorokban tanítják. Ezeken a helyeken sajátíthatod el a kí energiáinak megfelelő használatát. Az igazi harcművészek sokkal nagyobb sebeket képesek ejteni, mint egy átlag fegyverforgató a legfantasztikusabb varázsfegyverrel. A kobuderáknak sokak szerint mindez eleve a vérében van, de ők sem fejleszthetik igazán tökélyre a tudást megfelelő mester nélkül. |
ACÉL ÖKÖL A kí energiák egyik legalapvetőbb felhasználása az erő fókuszálása, a test, a lesújtó ököl megacélozása. Az Acél Ököl az első kí tulajdonság, amelyet a harcművészek megtanulnak. Segítségével nagyobb sebzést tudnak okozni egyetlen ütésükkel. Ez azt jelenti, hogy az Acél Ököl használója +2d4 sebzést okoz. |
TUDATKINÉZIS II. (511. TUDATI KÉPESSÉG) Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.) |
Erő: | 28 (41) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 40 (48) | Támadás: | 63 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 28 (37) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 147/153 év |
Egészség: | 28 (40) | Életpont: | 774/651 | Jellem: | jó (333) | Tul. pont: | 19 |
Szerencse: | 40 (66) | Varázspont: | 1254/928 | Pénz: | 18571 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 90/23 | Pszi pont: | 264/119 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18/5 (+27%) | szúrófegyverek: | 23/0 | vágófegyverek: | 31/74 (+3%) |
ütőfegyverek: | 1/26 | lőfegyverek: | *30/100 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (600%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -21.); ezüsttollú nyíl (#363) (22 -25.); ében nyílvessző (#848) (26 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
46,79 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 138 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Az idő kódexe: legutóbb 133. fordulóban. |
Legfeljebb 11 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1/79 | 2. nyomkövetés: | 25/2 (+24%) | 3. mászás: | 18/79 |
4. csapdakészítés: | 27/79 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 25/79 | 6. gyógyítás: | 6/27 |
7. titkosírás: | 2/67 | 8. felderítés: | 4/73 (+16%) | 9. szörnyidomítás: | 10/37 |
10. teológia: | 38/52 (+91%) | 11. taumaturgia: | 78/70 (+41%) | 12. szerencsejáték: | 4/60 |
13. versengés: | 10/21 | 14. harcművészetek: | 2/24 (+224%) | 15. zene: | 6/30 |
16. szörnyismeret: | 17/28 (+22%) | 17. pszi: | 24/13 (+4%) | 18. zárnyitás: | 26/61 |
19. vadászat: | 6/53 (+52%) | 20. bányászat: | 22/58 | 21. testépítés: | 6/79 |
22. főzés: | 14/11 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 300 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), remák szivet (#264) (max. 100 darabot ), dözmöng szivet (#122) (max. 100 darabot ), spirituszt (#170) (max. 200 darabot ), ragasztót (#83) (max. 450 darabot ), vámpírfogat (#1221) (max. 200 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 500 darabot ), ramit követ (#226) (max. 6 darabot ), kis ónixkulcsot (#1110) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 26 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | a lélek védelme (#57) | csábmosoly (#16) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), háló (#186), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem II (#108), oldás (#372), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | halálos morf (#7618) | |
villámcsapás (#50) | >> | harcias morf (#7619) | villámcsapás (#50) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | villámcsapás (#50) | >> | védelmező morf (#7622) | |
villámcsapás (#50) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | domináns morf (#7624) | |
villámcsapás (#50) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | változatos morf (#7626) | |
háló (#186) | >> | tűzfőnix (#215) | háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | |
háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
háló (#186) | >> | nómenklatúra (#158) | háló (#186) | >> | purifikátor (#157) | |
háló (#186) | >> | Zinthurg (#180) | háló (#186) | >> | orgoró (#170) | |
háló (#186) | >> | szubreális vámpír (#223) | villámcsapás (#50) | >> | 23. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 25, 27, 28, 30, 31, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 177, az összesen kapott pontszám: 24360. (összesen ölhető: 744 ) | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175. | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 25238 | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 51. Szerzett pont: 5725. Beállított erő: 0 Összpont: 6229 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 71, hh 2306 1100 1269, v 224, v 26, v 182, h 1271 1905, v 57, h 211, v 16, ek 40 100. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
skalpvadászat (418) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 106 TU szükséges.) |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1616 | arany (#50) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manakristály (#500) | 5 | óndarab (#85) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
2 | varázskő (#305) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | Jerome köpenye (#1527) | |||
1 | kék morfplazma (#2442) | 3 | sárga morfplazma (#2447) | 10 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | tátika bibe (#1905) | 1 | tüske (#22) |
# | tag neve | MXTU | TU | X,Y | FKÉR | utolsó lépés | EF | jellem | vallás | |
1. | 1152 | Whai Ling | 60 | 0 | 126,99 | 2023.03.11 | 0 | seml. | Sheran | |
2. | 1422 | Szajly | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
3. | 1486 | Yllaro | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.11 | 0 | jó | Raia | |
4. | 2570 | Szajlaa | 15 | 0 | 98,100 | 2021.09.15 | 0 | seml. | Sheran | |
5. | 4976 | Yorakh | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | seml. | Tharr | |
6. | 5675 | Szajlee | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | jó | Raia | |
7. | 5845 | Galira | 90 | 23 | 46,79 | 2023.06.15 | 0 | jó | Elenios | |
8. | 4933 | Gandar | 99 | 58 | 278,91 | 2023.06.15 | 0 | seml. | Fairlight | |
9. | 2347 | Yora Alustriel | 8 | 0 | 71,59 | 2023.06.11 | 0 | jó | Elenios | |
10. | 5951 | Hasdrubal | 44 | 12 | 24,63 | 2023.06.02 | 0 | seml. | Fairlight | |
11. | 2422 | Angun | 0 | 0 | 90,47 | 2022.09.08 | 0 | seml. | Fairlight | |
12. | 1684 | Death Wish | 0 | 0 | 101,70 | 2022.09.08 | 0 | seml. | Fairlight | |
13. | 2144 | Genios | 0 | 0 | 72,57 | 2022.09.09 | 0 | seml. | Tharr | |
14. | 4458 | Ilthilior | 0 | 0 | 72,57 | 2022.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
15. | 5462 | Moonblade | 0 | 0 | 77,51 | 2022.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
16. | 2278 | Welt | 0 | 0 | 72,57 | 2022.09.09 | 0 | jó | Raia | |
17. | 3226 | At'chak | 19 | 2 | 47,63 | 2023.02.22 | 0 | jó | Raia | |
18. | 5775 | Csákányos Beldor | 0 | 0 | 198,119 | 2023.02.13 | 0 | gonosz | Leah | |
19. | 3856 | Lilia | 0 | 0 | 247,53 | 2023.02.12 | 0 | gonosz | Dornodon | |
20. | 1182 | Vay Decker | 0 | 0 | 225,55 | 2022.12.15 | 70 | jó | Raia | |
21. | 5803 | Reskator | 0 | 0 | 234,9 | 2022.12.18 | 70 | seml. | Tharr | |
22. | 2849 | Qusaimódó | 0 | 0 | 232,55 | 2022.12.20 | 70 | seml. | Fairlight | |
23. | 1129 | Nefiliam Yubatus | 0 | 0 | 74,60 | 2022.12.29 | 0 | seml. | Sheran | |
24. | 4185 | Akryoni Kristos | 0 | 0 | 200,118 | 2023.03.29 | 0 | gonosz | Dornodon | |
25. | 2460 | Zúgószél | 0 | 0 | 199,123 | 2023.03.30 | 0 | seml. | Fairlight | |
26. | 1816 | Ezüstgyík | 0 | 0 | 97,48 | 2023.03.30 | 0 | jó | Raia | |
27. | 3488 | Szirial, a Szende | 0 | 0 | 200,118 | 2023.06.06 | 0 | gonosz | Leah | |
28. | 4857 | Zaeher | 0 | 0 | 201,116 | 2023.06.06 | 0 | seml. | Tharr | |
29. | 2049 | Aevon | 0 | 0 | 44,99 | 2023.06.06 | 0 | seml. | Fairlight |
44 | 45 | 46 | 47 | |
78 | |
|
|
|
79 | |
|
|
|
80 | |
|
|
|
81 | |
|
|
|
82 | |
|
|
|