| 6612-146
Karakterszám: |
6612 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
146 |
Játékhét: |
161 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
196 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. szept. 26. 14h:42' |
A
következõ fordulód táplálható: 2003. szept. 29. |
|
E-mail!
MOHA A "BALFÉK" KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Látogatód érkezik, aki Hercegnõ, egy szép, okos, ügyes és szerény,
de legfõképpen szerény nõ. [aura: pszi energia: 9.] A Mutánsok klánjának
teremtmény rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Végignézed a
felszerelését: bronzmedál, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, a szakács
üstje, a nyomkeresés fejpántja, Rogan karkötõje, kék gömb, a kalmár nyaklánca,
a tárgyalás gyûrûje, a füvész köpenye, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin
bõröve, a tûz könnyû láncinge, a tûz vándorcsizmája, a mutáció gyémántja.
Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Hercegnõ |
Pszi csáp |
+22 PE |
(-3)42 |
(+0)45 |
Moha a "balfék" |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-15)35 |
(-22)23 |
2. |
Hercegnõ |
Pszi csáp |
+22 PE |
(-3)39 |
(+0)45 |
Moha a "balfék" |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-15)20 |
(-22)1 |
3. |
Hercegnõ |
Pszi csáp |
+11 PE |
(-3)36 |
(+0)45 |
Moha a "balfék" |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)17 |
(-1)0 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-20 életpont.)
** 1. NAP ** Hercegnõ kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 5711 parancsot.
Ha elutasítod, add ki a P 5711 9 parancsot.
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
Hercegnõ átadott neked 1 db a méreg malachitgyûrûjét. Te 292 aranyat fizettél.
Felépült a szintfejlesztés.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével
lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve
15229.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*szept. 8.* Vicq-d' Azyr pszionikus küzdelemben diadalt aratott Hektor
felett. *szept. 10.* Thészeuszt kis híján megölte egy fekete özvegy. *szept.
12.* Mancsos Balambér pszionikus küzdelemben diadalt aratott Winnirixi
felett. *szept. 12.* Sünkutya a "Rettentõ" és Dominia megküzdöttek egymással,
és Sünkutya a "Rettentõ" gyõzött. *szept. 15.* Dorth a Mérgek Ura gyõzelmet
aratott Polipka a"Jel Hordozója" felett. *szept. 15.* Leph Arlone a szétszórt
teljesítette a 21. küldetést, amit az akadémián kapott. *szept. 15.* Sünkutya
a "Rettentõ" teljesítette a 23. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*szept. 18.* Mancsos Balambér és Winnirixi pszi párbajt vívtak. Mancsos
Balambér került ki gyõztesen. *szept. 18.* Mikanno Hosi Kanpokusan pszionikus
párviadalban legyõzte Balu, az öreget. *szept. 22.* Magmatikus Bûzfelhõszáj
gyõzelmet aratott Hercegnõ felett.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*szept. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Sirályt.
*szept. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Oblepo
Glorrt. *szept. 4.* Fortiant legyõzte harcban egy õspók. *szept. 8.*
Baltazárt kis híján megölte egy óriás rák. *szept. 9.* 19-es és Sanya
megküzdöttek egymással, és 19-es gyõzött. *szept. 11.* Gondol-Kodót kis
híján megölte egy bömbölõ arénarém. *szept. 12.* A 15063 szövetség fényes
gyõzelmet aratott Orthern atya felett! *szept. 15.* Alba Regina pszionikus
párviadalban legyõzte Kay az Engesztelhetetlent. *szept. 15.* Alba Regina
pszionikus párviadalban legyõzte Hajnali Harmatot. *szept. 19.* Maximilian
Ûbertáp mellé szegõdött egy morfinder telep.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]
lp 391 2 |
2 legenda pont ajánlása 391. tárgyért |
Az Ödlerkbél íj megvásárlására 2 legenda pontot ajánlasz fel. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 307.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Leveszed a következõ tárgyakat: a méreg vaspajzsa, a gyõzelem díszes karkötõje,
a méreg bronz amulettje, a méreg ezüst láncinge, az ellenállás gyalogos
lándzsája, a bérmágus fogazott kardja, a méreg malachit karkötõje, a káosz
urának gyûrûje, a méreg csontamulettje, Földanya márványgyûrûje, nagyobb
pókcsatos öv, a torony díszes karkötõje, hõsi jelvény, a majom aranyozott
nyaklánca, a méreg fekete csizmája, az entek kõrisfa íja, a sebesség vívótõre,
kék gömb, a tudás zafírja, a méreg szürke maszkja, az ellenállás ezüst
fülbevalója, Orthern fülbevalója. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]
kf 28782 100 24177 39026 16989 |
bekészíted a 28782. tárgyat |
A mancsodba veszed az ellenállás gyalogos lándzsáját. Felveszed a méreg
malachitgyûrûjét. Felveszed a Földanya márványgyûrûjét. Felveszed a káosz
urának gyûrûjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]
kf 13453 103 24191 21042 18342 |
bekészíted a 13453. tárgyat |
A mancsodba veszed a sebesség vívótõrét. Felveszed a méreg malachit karkötõjét.
Felveszed a gyõzelem díszes karkötõjét. Felveszed a torony díszes karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]
kf 17518 106 24147 14233 24148 |
bekészíted a 17518. tárgyat |
A karmaidba veszed a bérmágus fogazott kardját. Felveszed a méreg csontamulettjét.
Felveszed a majom aranyozott nyakláncát. Felveszed a méreg bronz amulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]
kf 291 150 143 385 189 178 |
bekészíted a 291. tárgyat |
Felveszed a hõsi jelvényt. Felveszed a tudás zafírját. Felveszed a kék
gömböt. Felveszed az Orthern fülbevalóját. Elõször el kell raknod egy ékszert
(ld. LE parancs) ahhoz, hogy a görényfarkat be tudd készíteni. Felveszed
a nagyobb pókcsatos övet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]
kf 28707 24043 23983 24013 24072 |
bekészíted a 28707. tárgyat |
Felveszed az ellenállás ezüst fülbevalóját. Felveszed a méreg szürke maszkját.
Felveszed a méreg ezüst láncingét. Felveszed a méreg vaspajzsát. Felveszed
a méreg fekete csizmáját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]
bsz 2 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán
edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel
kicsit.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Ödlerk
nyakörv (#390), Ödlerkbél íj (#391), Ödlerk nyakörv (#390), Ödlerkbél íj
(#391). Beugrasz az ivóba. Egy korsó sör mellett tetteidrõl handabandázol
társaidnak. (+4 hírnév.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]
a 6940 29442 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Yvan
Grosskovics részére 1 db a sólyom csontmaszkját. Te 61 aranyat kaptál.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]
a 6940 149 10 |
tárgy átadása galetkinek |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Yvan
Grosskovics részére 10 db barna manakövet. Te 70 aranyat kaptál. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 302.]
a 5741 29441 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Sötét
Lorena részére 1 db a sólyom halotti maszkját. Te 32 aranyat kaptál. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 302.]
be 8 132 |
meglátogatod a 8. épületet |
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején
hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû,
gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmondod,
hogy szeretnéd elsajátítani a tudati méreg pszi képességet. Kifizeted az
oktatás költségét, 100 aranyat, és bevezetnek egy izolált kamrába az alsó
szinten. Tökéletes sötétség vesz körül. Hamarosan az asztrális térben szárnyalsz,
ahol találkozol oktatód elméjével. Nem érzékeled az idõt, miközben tudatotok
összekapcsolódik, és elsajátítasz egy új képességet, melynek neve tudati
méreg! (-5 képességpont.) Felfrissülve térsz magadhoz, és hagyod el az
iskolát. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]
k 270 242 398 |
kaland elvállalása |
(270. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged
a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Továbbhaladva,
igencsak különös helyszínre érkezel. Hatalmas, kar vastagságú indák zárják
el az utat. Fent, a magasban az indák végén húsevõ növények csorgatják
nyálukat. Talán keresztül kéne magadat égetni egy varázslattal! De nem,
nem jó megoldás, ki tudja meddig égne ez a vegetáció. Egyszerûbb megoldást
kell alkalmaznod: egy legalább 5-ös szintû sorvasztással az indákat vékony
liánokká változtathatod! A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot.
Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(242. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun.
Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott
be mögötted! A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal.
Megpróbálod, de sajnos zárva van. Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz,
hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül
sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz. Továbbhaladva, igencsak
különös helyszínre érkezel. Két kadzehlea életfát pillantasz meg. Az egyik
kiszáradt, levelei sárgán csüngenek. A másik élettõl duzzad, újabb és újabb
hajtásai kapaszkodnak mindenbe, némelyik a haldokló életfába. Látod már,
hogy miért van zárva a gránitajtó a túloldalon: megbillent a kadzehlea
életfák egyensúlya! Egyetlen megoldás, ha egy min. 4-es szintû életszívással
helyreállítod ezt az egyensúlyt. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön
egy életszívás. A túlburjánzott fa felesleges indái elsorvadnak, és a haldokló
fa új erõre kap. Remélhetõleg most már megmarad az egyensúly! A sziklaajtó
kitárul, szabad az út. (-4 vp.) Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt
vasrács zárja el. Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz
a zár kinyitásához. [Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Sokáig
vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul.
Továbbmész. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeled egy lidércláng
(#85).
*** 1. KÖR *** A lidércláng felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A lidércláng
odajön hozzád. Halálosztó a lidérclángot rohamozza. Hóhér a lidércláng
irányába megy. Megtámadod a lidérclángot. Kitátod szádat, és mérges gázt
lehelsz. (73 ép-t sebeztél). A lidércláng halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 0/0, Halálosztó:
0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+21%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 5%. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre
akadtál! Ellenfeleid 2 tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6
vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy sebezhetetlenséget. (+16% védekezés.)
(8 vastag bõr.) (-10 vp.) Halálosztó és az 1. tüskés hólyag egymással
harcolnak. Hóhér és a 2. tüskés hólyag egymással harcolnak. Halálosztó
megtántorodik. Hóhér paralizálódott. Hóhér megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. tüskés hólyagot. Kitátod szádat, és mérges
gázt lehelsz. (74 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (1 sebzés).
Az 1. tüskés hólyag hörögve elterül. Nagy detonáció közepette darabokra
robban. 9 életpontnyit sebzõdsz. Hóhér 13 ép-t sebzõdik. Halálosztó 14
ép-t sebzõdik. A 2. tüskés hólyag sebzõdik 14 ép-t. Halálosztó választott
ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. A 2. tüskés hólyag
Hóhért támadja. Hóhér ledermed. Hóhér megtántorodik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. tüskés hólyagot. Kitátod szádat, és mérges
gázt lehelsz. (69 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (2 sebzés). A 2. tüskés
hólyag holtan terül el. A tetem nagy durranással szétrobban. 9 életpontnyit
sebzõdsz. Hóhér 13 ép-t sebzõdik. Halálosztó 11 sebzést kap.
[A csatában összesen 146 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 38/58, Halálosztó:
46/38.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+56%). Szolgáidnak is jut 13%. Megérte az erõfeszítést
- kincset találtál: 4 drágakõ és egy rövid tõr. A küldetést sikeresen
végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 2 képességpont.
(398. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak
kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak!
Kicsit félve lépsz be. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül
megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Rúnákat
rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sebezhetetlenség. (+16% védekezés.)
(8 vastag bõr.) (-10 vp.) Halálosztó és az 1. tüskés hólyag egymással
harcolnak. Hóhér és a 2. tüskés hólyag egymással harcolnak. a 2. tüskés
hólyag paralizálódott. Hóhér hörögve elterül. Halálosztó paralizálódott.
Halálosztó megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy animáció.
Hóhér csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-12 vp.)
Hóhér és a 2. tüskés hólyag egymással harcolnak. a 2. tüskés hólyag paralizálódott.
A 2. tüskés hólyag halálos sebet kapva a földre zuhan. Nagy detonáció közepette
darabokra robban. 13 ép-t sebzõdtél. Hóhér 16 sebzést kap. Halálosztó
sebzõdik 16 ép-t. Az 1. tüskés hólyag sebzõdik 14 ép-t. Halálosztó hörögve
elterül. Az 1. tüskés hólyag kileheli lelkét. Nagy detonáció közepette
darabokra robban. Sebzõdsz 11 ép-t. Hóhér 19 sebzést kap.
Hóhér zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 0 sebzést
okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott
sebzés: Hóhér: 78/45, Halálosztó: 52/30.] Gyõzelmet arattál! Magadba
szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+69%). Elegendõ lélekenegiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt,
ami a túlélés karikaszimbóluma, egy szárnyas sisak és 74 arany. A továbbjutást
egy mágikus akadály gátolja. Két kadzehlea életfát pillantasz meg. Az egyik
kiszáradt, levelei sárgán csüngenek. A másik élettõl duzzad, újabb és újabb
hajtásai kapaszkodnak mindenbe, némelyik a haldokló életfába. Látod már,
hogy miért van zárva a gránitajtó a túloldalon: megbillent a kadzehlea
életfák egyensúlya! Egyetlen megoldás, ha egy min. 4-es szintû életszívással
helyreállítod ezt az egyensúlyt. Elmormolsz egy életszívás varázslatot.
A túlburjánzott fa felesleges indái elsorvadnak, és a haldokló fa új erõre
kap. Remélhetõleg most már megmarad az egyensúly! A sziklaajtó kitárul,
szabad az út. (-4 vp.) Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van
zárva. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát
ez a zár. [Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul. Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Hirtelen megtorpansz.
Egy vékony, szinte láthatatlan zsinór van keresztbe kifeszítve! Óvatosan
átléped. Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 67 arany és
a gólem díszes köpenye. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad
1 hõsiesség pont és 1 képességpont. (Feltételes gyógyítás templomban:)
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, húsevõ növény újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat. (Feltételes gyógyítás templomban:)
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat. [75 TVP-t használtál fel,
maradt még 207.]
var 132 21 |
132. varázslatra 21 képességpont |
Elköltesz 21 képességpontot tudati méreg varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen tudati méreg varázslatod ereje 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]
pta 132 132 132 132 132 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. tudati méreg. 3.
tudati méreg. 4. tudati méreg. 5. tudati méreg. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 207.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
pv 7 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész
portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 207.]
[A kihívott kalandozó csak harcolni hajlandó, te viszont ebbe nem mész bele
a PV 8 parancsod miatt: elutasítod a kihívást.]
Elutasítod Hercegnõ kihívását. Tisztességes dolog volt, hogy legalább válaszoltál
neki. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]
Elküldesz egy kihívást Hercegnõ részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 207.]
pv 7 4 5 3 2 1 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed
a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Végül egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
Legutolsó esetben sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 207.]
pta 131 131 128 128 128 |
pszi program elsõ 5 sorának beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása.
3. pszi csáp. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 207.]
m 17 10 2 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 17,10) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 18,10) Keletre mész tovább. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak
elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy
próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod
kell: A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára
tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy
megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 5, 9,
19, 26, 34, 42... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég
a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Ez így egybõl sajnos nem megy,
mondod a szellemnek. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]
k 285 342 |
kaland elvállalása |
Elhagyod a labirintust. (285. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled
a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz.
A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod,
de sajnos zárva van. Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes
megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni. [Zárnyitás próba
9-es küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló!
Átlépsz a nyitott ajtón. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet.
Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled
egy gázelementál (#155).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy esszenciaelnyelés!
(-6 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sebezhetetlenséget.
(+16% védekezés.) (8 vastag bõr.) (-10 vp.) A gázelementál Hóhér felé
mozog. Halálosztó a gázelementál irányába megy. Hóhér a gázelementált
rohamozza. A gázelementál és Hóhér egymással harcolnak. Halálosztó a
gázelementált támadja.
*** 2. KÖR *** A gázelementál irányába mozogsz. A gázelementált próbálod
megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (36 ép-t sebeztél). Halálosztó a gázelementált
támadja. A gázelementál és Hóhér egymással harcolnak. Hóhér halálhörgés
közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Támadod a gázelementált. Mérgezõ gázt fújsz. (42 ép-t sebeztél).
Halálosztó a gázelementált támadja. A gázelementál kileheli lelkét.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 13/73, Halálosztó:
64/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+38%). Szolgáidnak 9% jut. Elteszed a zsákmányt, ami
egy pontosság itala és 48 arany. [ld. enc.] Egy lemezekkel borított, kékacél
ajtót pillantasz meg. Zárva van! Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz,
hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Megérte
a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta. A terembõl
egyetlen kijárat van, amelyet egy hatalmas kõajtó zár le. Az ajtót egy
nehéz kõkerék mozgatja, amelynek elforgatásához jelentõs erõ szükséges.
[Erõ próba 8-as küszöbre: sikeres] Nekifeszülsz a keréknek, és lassan
elfordítod. Az ajtó dübörögve kinyílik. Keresgélsz egy kicsit, és aki keres,
talál: a szalamandra bronz mellvértje. A küldetést sikeresen végrehajtottad.
Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont. (Feltételes gyógyítás templomban:)
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, húsevõ növény újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(342. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun.
Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott
be mögötted! Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid
2 szárazföldi uborka (#97).
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6
vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sebezhetetlenséget.
(+16% védekezés.) (8 vastag bõr.) (-10 vp.) Halálosztó az 1. szárazföldi
uborka irányába megy. Hóhér a 2. szárazföldi uborka felé mozog. Az 1.
szárazföldi uborka megközelíti Halálosztót. A 2. szárazföldi uborka Hóhér
irányába megy. Halálosztó és az 1. szárazföldi uborka egymással harcolnak.
az 1. szárazföldi uborka ledermed. Hóhér és a 2. szárazföldi uborka egymással
harcolnak. a 2. szárazföldi uborka ledermed.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod az 1. szárazföldi uborkát. Az 1. szárazföldi
uborkát próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz
ellenfeledre. (91 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (3 sebzés). Halálosztó
és az 1. szárazföldi uborka egymással harcolnak. az 1. szárazföldi uborka
ledermed. Az 1. szárazföldi uborka hörögve elterül. Hóhér és a 2. szárazföldi
uborka egymással harcolnak. a 2. szárazföldi uborka paralizálódott.
*** 3. KÖR *** A 2. szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel,
és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (79 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen
elviselhetõ számára (4 sebzés). Halálosztó a 2. szárazföldi uborkát támadja.
A 2. szárazföldi uborka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 177 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 42/4, Halálosztó:
97/8.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+40%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 9% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy kalmárok itala és 64
arany. Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen,
amit találsz az egy kincskeresés itala. A küldetést sikeresen végrehajtottad.
Jutalmad 1 hõsiesség pont és 24% lélekenergia. [40 TVP-t használtál fel,
maradt még 157.]
m 13 9 443 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 13,9) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 12,9) Nyugatra mész tovább. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki
állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább,
aki kiállja az õsök próbáját. A galetki egy követ vág a plafonhoz, mire
öklömnyi pókok és egyéb csúszómászók kezdenek potyogni. Minél többet kell
elkapnod! [Gyorsaság próba 9-es küszöbre: sikeres] - Te tényleg nagyon
gyors vagy! - gratulál ámulva a galetki.
(M 11,9) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. A boltíves csarnok kong
az ürességtõl.
(M 11,10) Déli irányba mész. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
a 6186 3941 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Eladásra kínálsz Rogen a Kalandor részére 1 a gyorsaság malachit karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
k 420 434 |
kaland elvállalása |
(420. kaland:) Felkeresed a furcsa halmot. Még mindig ugyanott van, háborítatlanul!
Tehát más nem fedezte fel. Szíved a torkodban dobog, ahogy megközelíted.
Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé. [Mászás próba 10-es küszöbre:
1 hõsiesség pont árán sikeres] Felérkeztél a halom tetejére. Megérte az
erõfeszítést - kincset találtál: 43 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad.
Jutalmad 1 hõsiesség pont és 24% lélekenergia.
(434. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón,
és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Egy vén banyával
találod szembe magad. Elõtte egy asztalon üst, benne borzalmas kotyvalék:
barlangi piócák fõzve, póklábak, mélységi halak belsõségei meg hasonlók.
Persze, te azért sok mindent megeszel, de ez itt különösen gusztustalan.
Sajnos érzed a banyából áradó mágikus erõt: ez bizony egy akadály-próba,
amit csak egyféleképp küzdhetsz le! Jól sejtetted: A banya megereszt egy
fogatlan vigyort, és a fõzet felé biccent. [Egészség próba 10-es küszöbre:
sikeres] Felemeled az üstöt, és egy szusszanással benyomod a tartalmát.
Hiszen ez förtelmes! Gyomrod tiltakozik, de végülis ellenálló szervezeted
gyõzedelmeskedik a méreggel szemben. A banya int: továbbmehetsz! Rejtett
kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel. A küldetést sikeresen
végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 12% lélekenergia. [15 TVP-t
használtál fel, maradt még 130.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
pv 6 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, egy-egy elleni
küzdelemet ajánlasz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb
csak találsz megfelelõ ellenfelet... Valamiben megakad a szemed. Nocsak,
itt csótányláb nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Na végre, találtál egy
megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda.
Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Irány befelé!
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Az Ördög bal keze, egy fekete
pikkelyes, vérvörös szemû, tûhegyes fogú, hatalmas, tiszta izom férfi.
[aura: zene: 5.] A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú tagja. Tárgyai:
a kobra hosszú íja, vándorcsizma, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje,
a bûz malachit karkötõje, a sebesség csontamulettje, ében láncing, kék
gömb, a kígyó márványgyûrûje, a kígyó csontamulettje, a kígyó díszes köpenye,
a kígyó aranyozott fülbevalója, a kígyó halotti maszkja, a bûz ezüst fülbevalója,
a bûz aranyozott nyaklánca, a sebezhetetlenség malachit karkötõje, a gyõzelem
malachitgyûrûje, a bûz nagy pajzsa, a pontosság szöges öve. Elpakolsz 59
aranyat, aztán már távozol is a zsákmánnyal. És még némi ennivalót is loptál!
(+7% jóllakottság.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Útközben más, portyára
induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nem telik sok
idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A kirakott zászlók alapján, itt
egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a
bejáratot, nincs-e csapda. Húh, majdnem elkerülte a figyelmedet a ravasz
csapda! Megkerülöd.
Vendéglátód Hercegnõ, egy szép, okos, ügyes és szerény, de legfõképpen szerény
nõ. [aura: idézés: 1.] A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. A Fényhozók
szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: bronzmedál, szivárvány karkötõ, ozin
fülkarika, a szakács üstje, a nyomkeresés fejpántja, Rogan karkötõje, kék
gömb, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, a füvész köpenye, az Örökkévalóság
Rubinja, Xantin bõröve, a tûz könnyû láncinge, a tûz vándorcsizmája, a
mutáció gyémántja. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Hercegnõ ellõ egy esszenciaelnyelés varázslatot. Hercegnõ
mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. Megindulsz
Hercegnõ felé. Már ott is vagy! Halálosztó Hercegnõ felé mozog. Hóhér
Hercegnõt rohamozza. Megtámadod Hercegnõt. Mérgezõ gázt fújsz. (68 ép-t
sebeztél). Halálosztó Hercegnõt támadja. Hóhér Hercegnõt támadja. Hercegnõ
paralizálódott. Hercegnõ ájultan a földre zuhan.
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 33/8, Halálosztó:
47/8.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+23%). Szolgáidnak is jut 5%. Visszavonulsz.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást.
Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Némi válogatás
után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen
meglepetést okozzon egy csapda. Kacagva kerülöd ki a csapdát. Ez könnyû
volt, a tulaj nem nagyon érthet a csapdák állításához.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Kósala, egy csillogó feketebõrû,
erõs testfelépitésû, jókedvû, kékszemû férfi. A Tudósok klánjának helyettes
oktató rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai: az óriás
könnyû pikkelyvértje, zsugorító gyûrû, a harcmûvész karikaszimbóluma, a
természet csatos öve, zangrozi csizma, kék gömb, Rogan karkötõje, bronz
porontyköpeny, a méreg márványgyûrûje, a majom csontamulettje, a túlélés
malachitgyûrûje, a kígyó amulettje, a mágus halotti maszkja, az élet nehéz
nyílpuskája, a mágia pajzsa, ozin fülkarika, a tudós csepp fülbevalója.
Megcsikordul egy kõ a lábad alatt. A galetki felkapja a fejét. Küzdened
kell! Gigászi küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Kósala felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Kósala elindul Halálosztó
felé. Halálosztó elindul Kósala felé. Hóhér Kósala irányába megy. Kósalát
próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (83 ép-t sebeztél).
Kósala és Halálosztó egymással harcolnak. Hóhér Kósalát támadja. Kósala
lebénult. Kósala ájultan a földre zuhan.
[A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 43/14, Halálosztó:
48/32.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+24%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 6%. Visszavonulsz.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva.
Nocsak, mit találtál! 1 gyilkos boróka ! Óvatosan begyûjtöd. Pillanatnyi
habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e
csapda. Semmit sem találsz. Megindulsz befelé.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Dzedzsarr, egy galetki férfi.
[aura: 5-ös pszi csáp.] A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. Tárgyai:
a szívósság malachitgyûrûje, a ragadozó zöld köntöse, a kobra csepp fülbevalója,
a mágia smaragdja, vörös karkötõ, zangrozi csizma, szent templomi maszk,
a puhányság köve, a kobra lovagi lemezpáncélja. Hirtelen felriad! Ajjaj,
mégiscsak harcolnod kell. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Dzedzsarr elmond egy villámsújtás varázslatot. Ellenállsz
a varázslatnak. Megközelíted Dzedzsarrt. Halálosztó megközelíti Dzedzsarrt.
Hóhér elindul Dzedzsarr felé. Támadod Dzedzsarrt. Kitátod szádat, és mérges
gázt lehelsz. (81 ép-t sebeztél). Halálosztó Dzedzsarrt támadja. Hóhér
Dzedzsarrt támadja.
*** 2. KÖR *** Dzedzsarr elõhív egy villámsújtás varázslatot. Rezisztálod
a varázslatot. Dzedzsarrt próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (79 ép-t sebeztél). Dzedzsarr eszméletét
vesztve összeesik.
[A csatában összesen 160 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 0/0, Halálosztó:
51/4.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+24%). Szolgáidnak 5% jut. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A kolónia egy olyan
szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani.
Egy furcsa dolgot pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor
(esetleg kõvéváltoztatott óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet
a bejárathoz. Semmi kétség, ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület!
(211. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1 sárkányvirágot. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot.
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz,
nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Megkönnyebbülsz, nincs
semmi. Azért még mindig óvatosan, de bemész. Hiábavaló volt az óvatosság,
csapdába lépsz! (-39 ép). Na, ennyit a titkos belopódzásról.
Szertartásosan üdvözöl Pokoli Maximilián, egy démon.Halálos, gyúlékony kipárolgásaitól,
isteni hatalmától retteg minden nõ és férfi. [aura: 2-es mentális robbanás.]
A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik.
Felszerelése: Akadémiai nyaklánc, a harcmûvész ezüst fülbevalója, szerencsekõ,
az óriás nehéz nyílpuskája, a tudás zafírja, a bûz vándorcsizmája, a tárgyalás
gyûrûje, a kígyó nagy pajzsa, a mágus malachitgyûrûje, a regenerálódás
malachit karkötõje, a szívósság malachit karkötõje, a torony díszes karkötõje,
a bûz koponya amulettje, a szalamandra elit lemezpáncélja, ozin fülkarika,
a tökéletesség ezüst nyaklánca, a bûz fogazott kardja, a káosz futárainak
köpenye, a káosz szürke fejpántja, a káosz rút öve. Kacagva veted magad
a nyomorult pondróra.
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Pokoli Maximilián létrehoz egy életszívást.
Halálosztó 14 sebzést kap. Halálosztó hörögve elterül. Pokoli Maximilián
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Hóhér Pokoli Maximilián irányába megy.
Megtámadod Pokoli Maximiliánt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz
ellenfeledre. (74 ép-t sebeztél). Hóhér Pokoli Maximiliánt támadja. Pokoli
Maximilián regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy animációt. Halálosztó
csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-12 vp.) Halálosztó
megközelíti Pokoli Maximiliánt. Pokoli Maximilián téged támad. Lecsap rád
jobb karmával. (34 ép-t sebzõdtél). Meglengetve egy a bûz fogazott kardját,
megpróbál eltalálni. Félrehajoltál. Támad fogával. (27 ép-t sebzõdtél).
Lélekenergiát szív el (-4%). Szagától fuldoklasz. (-34 ép.) Összerogysz.
Halálosztó és Pokoli Maximilián egymással harcolnak. Hóhér Pokoli Maximiliánt
támadja.
*** 3. KÖR *** Pokoli Maximilián és Halálosztó egymással harcolnak. Halálosztó
zombija hangtalanul összecsuklik. Hóhér és Pokoli Maximilián egymással
harcolnak.
*** 4. KÖR *** Pokoli Maximilián és Hóhér egymással harcolnak. Hóhér halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 95 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 0/133, Halálosztó:
0/83.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz
térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok
munkához látnak, gyógyítanak rajtad 136 életpontot. Megköszönöd a papok
segítségét, és kifizetsz 176 aranyat. [18 TVP-t használtál fel, maradt
még 88.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai
után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nem telik sok idõbe,
és találsz egy alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit
az odabent lakótól. Csapdát keresel. Haha, milyen nevetséges csapdát találtál!
Kikerülöd.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Dominia, egy elõkelõ, ellentmondást
nem tûrõ nõ. A Tolvajok klánjának segédtolvaj rangú tagja. A Kiválasztottak
szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje,
a jég karikaszimbóluma, a majom sárgaréz nyaklánca, nagy pajzs, a Tél aranylánca,
Trollagyar, a természet malachit karkötõje, a regenerálódás vassisakja,
a természet sárgaréz nyaklánca, a teknõs csonttõre, a jég fekete csizmája,
a bénaság fülbevalója, ében láncing, a harcmûvész malachit karkötõje, a
jég zöld köntöse. Zsebre raksz 1 drágakövet. Még mindig alszik! Kisuhansz
a barlangból. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni!
(+5% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti.
Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével
valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt
fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja,
miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni.
(435. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 mátekel gomba
! Óvatosan begyûjtöd. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt
látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni
próbálod a lehetséges csapdákat. Nem találsz semmit. Továbbnyomulsz. Kövek
potyognak a fejedre! (-14 ép). Ebbõl sem lesz már csendes lopás...
A barlang lakója Topáz, egy mélykék bõrû, sárga szemû, igézõ pillantású
nõ. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe
tartozik. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, a gyorsaság
zöld köntöse, a gyorsaság szimbóluma, a torony malachitgyûrûje, a tudás
zafírja, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester, Örökkévalóság
Smaragdja, a sün malachit karkötõje, a gepárd ezüst nyaklánca, az élet
fogazott kardja, az elfek halotti maszkja, a gladiátor hosszú íja, a sólyom
sárga öve, a sólyom kõamulettje, az ügyesség csonttõre, ozin fülkarika,
a gyorsaság csizmája, ében láncing, a kígyó fülbevalója. Enyhe meghajlás,
majd körözni kezdtek.
*** 1. KÖR *** A gladiátor hosszú íjával meglõ téged Topáz. (4 lövéssel
165 ép-t sebzett.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 165 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+105 életpont.) [45 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Nocsak, mit találtál! 1 liánvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Nem telik sok idõbe,
hogy kiválassz egy barlangnyílást. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit
az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Megnyugszol,
itt nincs semmi. Magabiztosan elõrelépsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Lillith, egy rúnákkal díszített
ébenfekete bõrû nõ. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. Viselt tárgyai:
a tudás kerek pajzsa, az élet malachit karkötõje, a tökéletesség csatos
öve, a tudás csizmája, ozin fülkarika, az egyensúly gyûrûje, kék gömb,
a tárgyalás gyûrûje, szivárvány karkötõ, az elektromosság sárgaréz nyaklánca,
szent templomi maszk, ezüstmedál, a sebesség tõre, a regenerálódás nehéz
nyílpuskája, Trollagyar, ezüst nadrág, a mágia smaragdja, görényfarok,
a sebezhetetlenség köpenye, a tökéletesség görbekardja, a tökéletesség
bronz mellvértje, az Örökkévalóság Rubinja. Ez az! Sikeresen elcsórtál
56 aranyat anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan
távozol. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit.
(+10% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Izgatottan lépkedsz. Itt is,
ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket
rejtve! Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mézfüvet.
Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába
ess. Nem találsz semmit. Belépsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Le Henger Elek, egy kondipadon
heverõ, súlyzókkal álmodó, kigyúrt agyú, izomállat férfi. A Halhatatlanok
klánjának misztériumok ismerõje rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe
tartozik. Tárgyai: a hatalom díszes pikkelyvértje, a gepárd csepp fülbevalója,
a hatalom rubinja, ozin fülkarika, az egyensúly gyûrûje, vörös karkötõ,
suhanó csizma, az erõ amulettje, ezüstmedál, a harcos szarvas sisakja,
a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a bûz könnyû íja, a gólem háromszögszimbóluma,
a titán utazóköpenye, kék gömb, az óriás csatos öve, az óriás nagy pajzsa,
görényfarok, cseppkõ gyûrû. Hirtelen felriad! Ajjaj, mégiscsak harcolnod
kell. Gigászi küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Megközelíted Le Henger Eleket. Le Henger Elek odajön hozzád.
Megtámadod Le Henger Eleket. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz
ellenfeledre. (84 ép-t sebeztél). Le Henger Elek téged támad. Kimeresztve,
elõre suhint bal karmával. Elkerülted. Ostorként csattant farkával. (40
ép-t sebzõdtél). Támad fogával. (27 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Szagától
fuldoklasz. (-13 ép.)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy gyógyító szellõt. 18 ép-t gyógyított rajtad. (-10 vp.) Le Henger Elek
rád veti magát. Elõre szúr bal karmával. Nem talált. Ostorként csattant
farkával. (34 ép-t sebzõdtél). Támad fogával. Elhibázta. Bûze kellemetlen
számodra. (-13 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 127 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+25 életpont.) [21 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A kolónia
egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû
lesz választani. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra.
Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Irány befelé!
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Fire Raptor, egy lángokkal
körülvett, fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. A
Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik.
Viselt tárgyai: a bûz malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a sebesség
rövid tõre, szivárvány karkötõ, a sólyom zöld köntöse, a sólyom fekete
csizmája, ozin fülkarika, a tolvaj csatos öve, a tárgyalás gyûrûje, Rogan
karkötõje, szivárványkristály, a sebesség márványgyûrûje, a sólyom ezüst
fülbevalója, a sólyom sárgaréz nyaklánca, a pontosság harci nyílpuskája,
a természet ezüst nyaklánca, görényfarok, a sólyom háromszögszimbóluma,
a sólyom vassisakja, az Örökkévalóság Rubinja, a kígyó díszes pikkelyvértje.
Ez az! Sikeresen elcsórtál 51 aranyat anélkül, hogy felébresztetted volna
ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját
is sikerült csórni! (+10% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt
még 7.]
pv 7 5 3 2 4 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak
ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez
sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Végül átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki
erõt és +33 hírnevet kaptál. A kör során összesen 943 sebzést okoztál,
és 502 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 311 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Moha a "balfék", egy zöld köpenyes, õrûlt tekintetû, arányos
testalkatú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez a 146. fordulód.
|
[1] erõ: |
9 (10) / 0.36 |
[2] IQ: |
12 (14) / 8.89 |
[3] ügyesség: |
8 (14) / 0.93 |
[4] egészség: |
9 (11) / 0.99 |
[5] mágia: |
8 (14) / 0.70 |
[6] gyorsaság: |
42 (44) / 3.98 |
[9] Méret/ép: |
119 (137) / 26 |
Min. méret: |
104 |
Barlangméret: |
119 |
|
|
Varázspont: |
143 / 37 |
Képességpont: |
14 / 37% |
Hõsi pont: |
78 (10) |
Tám.bónusz: |
1% |
Véd.bónusz: |
58% |
Galetki erõ: |
607 / 213 |
Hírnév : |
1906 |
Jóllakottság: |
136% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
186 (6) |
Galetki gyõzelmek: |
157 (3) |
Torzsz. csaták: |
720 (5) |
Torzsz. gyõzelmek: |
643 (5) |
Leölt torzszülött: |
1229 (8) |
Pszi csaták: |
118 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
61 (0) |
Ájulások száma: |
31 (3) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (38)
Speciális képességeid:
+7 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +38% varázstárgy találására; 95%, hogy
v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban
fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400
arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Teljesíts öt küldetést, amit az akadémián
kaptál. [számláló: 1] 3.) Hozz 10 káoszkígyó pikkelyt! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
16 (51) / 4.76 |
[17] vastag bõr: |
3 / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
2 (7) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
4 (9) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
1 (6) / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
2 (9) / 0 |
[24] rezisztencia: |
15 (22) / 0 |
[25] bûz: |
6 / 0.19 |
[26] lõfegyver: |
42 / 9.24 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.42 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 2.94 |
[47] zárnyitás: |
8 / 3.93 |
[48] mászás: |
6 / 2.86 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.05 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 1.51 |
[51] transzformáció: |
5 / 3.58 |
[52] auraészlelés: |
5 / 4.43 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.83 |
[54] kereskedelem: |
4 / 2.81 |
[55] szívósság: |
1 / 0.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (9) / 2.97 |
[57] gyógynövények: |
9 (16) / 5.91 |
[58] nyomkeresés: |
9 / 5.70 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 1.55 |
[60] pszi támadás: |
10 / 4.65 |
[61] pszi energia: |
9 / 5.70 |
[62] lopás: |
6 / 2.04 |
[63] éberség: |
5 / 0.28 |
[64] átokszórás: |
4 / 2.17 |
[65] álcázás: |
25 / 0.18 |
[66] lopakodás: |
5 / 0.80 |
[67] régészet: |
19 (20) / 12.33 |
[68] zene: |
5 / 2.50 |
[69] tanulás: |
12 / 2.59 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[72] építés: |
10 / 4.45 |
[73] felderítés: |
4 / 2.16 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 0.65 |
|
|
az ellenállás
gyalogos lándzsája |
jobb mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 1.32 |
|
|
a sebesség
vívótõre |
jobb karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
3 / 0.24 |
|
|
a bérmágus
fogazott kardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
3 / 1.04 |
[32] animáció: |
8 / 7.56 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[149] dimenziókapu: |
6 / 4.06 |
[160] esszenciaelnyelés: |
9 / 2.66 |
[29] életszívás: |
5 / 3.05 |
[152] felejtés: |
3 / 0.24 |
[17] gránitbõr: |
4 / 2.16 |
[139] gyógyító szellõ: |
8 / 1.04 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
7 / 0.88 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 0.28 |
[157] láthatatlanság: |
1 / 0 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0 |
[34] méregfelhõ: |
5 / 0.48 |
[128] pszi csáp: |
10 / 1.74 |
[161] sebezhetetlenség: |
8 / 7.69 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 1.48 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0 |
[132] tudati méreg: |
7 / 0 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.18 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
32 animá |
139 gyógyí |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Hóhér, a húsevõ növény |
60/0 |
170% |
115% |
7 / 6.24 |
ájult |
[2] Halálosztó, a quwarg katona |
66/0 |
177% |
160% |
7 / 6.76 |
ájult |
lélekenergia rész |
20% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
le |
kf 28782 100 24177 39026 16989 |
kf 13453 103 24191 21042 18342
|
kf 17518 106 24147 14233 24148 |
kf 291 150 143 385 189 178 |
kf 28707 24043
23983 24013 24072 |
|
2. Makró |
bsz 2 |
le |
ism 3 |
vd 86 |
be 11 |
kf |
|
3. Makró |
pv 6 2 |
ism 10 |
p |
pv 7 5 3 2 4 |
|
4. Makró |
pv 7 8 |
p 5711 |
p 5711 |
pv 7 4 5 3 2 1 |
|
5. Makró |
le |
kf 13482 100 29547 12927 18342 14306 |
kf 13453 103 29531 3477
11591 23773 |
kf 27883 106 19632 39026 29606 29411 |
kf 29502 29442 3747
143 150 291 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 90. |
2: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 7 alatt van. Prioritás: 95.
|
3: Lõfegyver használata ha ellenfeled galetki. |
4: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled torzszülött. |
5: védelem itala v.var. ha 200 vagy kevesebb ellenfél van. |
6: sebezhetetlenség v.var. ha ellenfeled torzszülött. |
7: Lõfegyver használata ha a harc 1. köre van. |
8: Lõfegyver használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 200. |
9: animáció t.var. ha a harc 2. köre van. Prioritás: 100. |
10: gyógyító szellõ v.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 180, és ha ép-d
40% alatt van. |
12: gázlehelet itala v.var. Prioritás: 200, ha ellenfeled #149. |
14: gázlehelet itala v.var. Prioritás: 255, ha ellenfeled #295. |
16: mágiaellenállás v.var. Prioritás: 255, ha ellenfeled #295. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 10 9 50; VI erõ:2000% ép:25%; PV 7 5
3 2 4; PSZ 57 67 47 46 48 56; BA 5711 15023; L 45 230; HE 1; PT 1;
PTA 131 131 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 6186 3941 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #13 (4. épület), #22 (8. épület),
#362 (143. forduló), #270 (140. forduló), #211 (146. forduló), #328
(144. forduló), #430 (143. forduló), #435 (146. forduló), #323 (144.
forduló), #447 (145. forduló), #273 (145. forduló), #314 (145. forduló).
SZÖVETSÉGED: Fényhozók (#15013). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3003. karakternél van. Jelenleg a kovácsmûhely építésén dolgozol,
eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Ödlerk fivér. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ
ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 13 legenda pontod van.
Aktuális licited: 2 LP Ödlerkbél íj tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér:
2003.10.6.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a méreg nagy pajzsa (#24012) |
|
1 a túlélés díszes fejpántja (#21356)
|
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 a méreg vaspajzsa (#24013) |
|
1 a sün bõr mellvértje (#24896) |
|
1
a tudás szarvas sisakja (#1978) |
|
1 a sólyom kerek pajzsa (#29411) |
* |
1 a méreg ezüst láncinge (#23983)
|
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 a káosz szent lemezpáncélja (#29814) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1
a sólyom átlátszó köntöse (#29502) |
|
1 a légzés bronz mellvértje (#27597) |
|
1 a sólyom vándorcsizmája (#29471)
|
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a káosz dalebgad köpenye (#32199) |
|
1 a sólyom lovagi lemezpáncélja
(#29352) |
|
1 a méreg csillogó fejpántja (#24058) |
* |
1 nagyobb pókcsatos öv (#178) |
|
1 az enyészet sárga öve (#23217) |
|
1 a sólyom szürke maszkja (#29443) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 az ellenállás fejpántja (#28555) |
* |
1 a
méreg fekete csizmája (#24072) |
|
1 a tudás csatos öve (#2066) |
|
2 maszk (#1090) |
|
1 az elektromosság
halotti maszkja (#27191) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1 a tudás sárga öve (#2067) |
|
1 a sólyom utazóköpenye
(#29486) |
|
1 bíbor pikkelyvért (#1018) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 szent templomi
maszk (#232) |
|
1 a gólem díszes köpenye (#8338) |
* |
1 a méreg szürke maszkja (#24043)
|
|
1 a szalamandra bronz mellvértje (#25797) |
|
1 a bérmágus vándorcsizmája (#17321) |
|
1 az ellenállás díszes fejpántja
(#28556) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a pontosság márványgyûrûje (#4376) |
|
1 a gyorsaság malachit karkötõje
(#3941) |
|
1 a sólyom sárgaréz nyaklánca (#29531) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 az egészség háromszögszimbóluma (#3012) |
* |
1 a gyõzelem díszes karkötõje (#21042) |
* |
1 a méreg bronz amulettje (#24148) |
|
1 a sólyom ezüst nyaklánca (#29532)
|
|
1 a gladiátor ezüst nyaklánca (#6132) |
|
15288 arany (#1) |
|
1 a káosz istennõjének gyûrûje (#31389) |
|
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 a méreg csepp fülbevalója (#24206) |
|
1 a sólyom csontamulettje (#29547)
|
* |
1 a méreg malachit karkötõje (#24191) |
* |
1 a káosz urának gyûrûje (#16989) |
|
1 a villám csepp fülbevalója (#23756)
|
|
1 a szívósság ezüst fülbevalója (#14757) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 a mentát malachitgyûrûje (#12927) |
|
1 a sólyom csepp fülbevalója (#29606) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
190 drágakõ (#2)
|
* |
1 a méreg csontamulettje (#24147) |
|
1 a sebezhetetlenség ezüst nyaklánca
(#19632) |
* |
1 Földanya márványgyûrûje (#39026) |
|
1 a sólyom malachit karkötõje (#29591) |
|
1 malachit karkötõ (#1241)
|
* |
1 a torony díszes karkötõje (#18342) |
|
1 a ragadozó malachit karkötõje (#20141) |
* |
2 hõsi jelvény (#291) |
*
|
1 a majom aranyozott nyaklánca (#14233) |
|
1 a sólyom ezüst fülbevalója (#29607) |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
|
1
a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) |
|
1 a méreg sárgaréz nyaklánca (#24131)
|
* |
1 a méreg malachitgyûrûje (#24177) |
|
1 a túlélés karikaszimbóluma (#21461) |
* |
1 kék gömb (#143) |
|
1 ozin
fülkarika (#211) |
|
1 az elfek malachit karkötõje (#10691) |
|
1 a tökéletesség márványgyûrûje
(#21926) |
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
|
1 a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007) |
|
1 görényfarok (#189) |
*
|
1 az ellenállás ezüst fülbevalója (#28707) |
* |
1 Orthern fülbevalója (#385) |
|
1 a sebezhetetlenség háromszögszimbóluma
(#19662) |
|
1 az egészség díszes karkötõje (#3042) |
|
1 a sebezhetetlenség márványgyûrûje (#19676) |
|
1 az ellenállás háromszögszimbóluma
(#28662) |
|
1 a sav aranyozott nyaklánca (#26833) |
|
1 a védekezés malachitgyûrûje (#4827) |
|
1 a szalamandra malachitgyûrûje
(#25977) |
Felszerelés |
|
2 díszes rézkulcs (#129) |
|
9 fekete dukát (#218) |
|
3 varázskõ (#210)
|
|
1 õskõ (#8) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226)
|
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
Fegyverek |
|
1 a sebesség hosszú íja (#13422) |
|
1 a gepárd csonttõre (#15701) |
|
1 a villám kõrisfa íja (#23773) |
* |
1 az ellenállás gyalogos lándzsája (#28782) |
* |
1 a bérmágus fogazott
kardja (#17518) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
1 dobótõr (#159) |
|
1 a légzés hosszú lándzsája (#27883) |
|
1 a káosz
õsi íja (#29634) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
1 az entek kõrisfa íja (#9823) |
* |
1 a sebesség
vívótõre (#13453) |
|
1 a kobra hosszúkardja (#7617) |
|
1 a szívósság gyalogos lándzsája (#14832)
|
|
1 a sebesség gyalogos lándzsája (#13482) |
|
1 a kobra csonttõre (#7601) |
|
1 a természet fogazott kardja (#17068)
|
|
1 a gladiátor hosszú lándzsája (#6283) |
|
4 ében tündekard (#132) |
Varázsitalok és füvek |
|
38 mitulen fû (#20) |
|
94 üvegcse (#14) |
|
22 liánvirág (#24) |
|
51 csótányláb (#25) |
|
27 winropu moha (#22) |
|
15 rémcserje (#34) |
|
44 ragálygomba (#26) |
|
5 óriásnövés itala (#60) |
|
40 tejfonál (#28)
|
|
3 hatalom kék itala (#58) |
|
42 gyilkos boróka (#27) |
|
3 hõsiesség itala
(#52) |
|
23 mátekel gomba (#21) |
|
48 sötét mák (#23) |
|
41 hónakkupók (#30) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
12 elfu moha (#33) |
|
35 elonotichlan
(#31) |
|
2 velparaj (#35) |
|
46 mézfû (#29) |
|
2 kalmárok itala (#66) |
|
46 sárkányvirág (#32) |
|
1 immunitás itala (#71) |
|
8 sárga gyógyital
(#61) |
|
1 pontosság itala (#72) |
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
3 bajnokok
itala (#62) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
3 zöld manaital (#63) |
|
2 kihívás itala
(#68) |
Egyéb kacatok |
|
6 lemúr hártya (#161) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
2 xenópete (#278)
|
|
23 ekinda haj (#147) |
|
2 molad púp (#16) |
|
1 bolhedor szárny (#15)
|
|
10 húsevõ bibe (#151) |
|
5 nordkristály (#146) |
|
7 molitár háj (#165)
|
|
19 pirgamit (#152) |
|
8 mandibula (#157) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
2 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
8 barna manakõ
(#149) |
|
12 elektronit (#141) |
|
148 õsi relikvia (#17) |
|
1 szójer csáprágó (#231)
|
|
1 ratifikátor agy (#236) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PONTOSSÁG ITALA (72. TÁRGY) Ez a barna, kissé büdös fõzet csak a leghóbortosabb
galetkik számára rendelkezik használható potenciállal. Elfogyasztásával
ugyanis lõfegyver szakértelmedet növelheted meg kör végéig tízzel, no de
melyik az az õrült galetki, aki nem a közelharcot kedveli inkább? Az ital
elfogyasztása 3 TVP-t igényel, több ital hatása nem adódik össze.
|
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
|