Karakterszám: |
4809 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
146 |
Játékhét: |
150 |
E forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
714 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. dec. 6. 10h:55' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. dec. 7. |
|
E-mail!
FRANKY LEE JOHNSON KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Beauceron A átadta neked a szavazatát.
Kissé már éhezel, ezért csak 128 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth
Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*dec. 5.* Delien Vazoot kis híján megölte egy Gramagan.
*dec. 5.* Hoodedet
majdnem felfalta egy Gramagan.
*dec. 5.* Shai-Hulud a férgek urát majdnem
felfalta egy Gramagan.
*dec. 5.* Amorpheus Amorphea pszionikus párviadalban
legyõzte Fortiant.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél,
azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]
bsz 2 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán
edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Dorka köpenye
(#383), vérfarkas agyar (#384).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]
t 72 28 |
72. szakértelem tanulása 28 TVP-ért |
Lusta vagy dolgozni, ehelyett inkább tanulni próbálsz - mintha könyvekbõl
könnyebb lenne az építés tudományát elsajátítani!
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 tanulás; [28 TVP-t használtál
fel, maradt még 277.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+9% védekezés.)
(-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet
kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok,
törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat
szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot
sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod,
majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
v 268 |
268. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy aranyesõt.
Csilingelõ aranypénzek potyognak az égbõl! (+79 arany.) (-20 vp.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]
v 261 |
261. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szörnyismeretet. (-20 vp.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
h 8 106 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen jobb
karom végtagod megnõtt, új mérete 17.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
kno 65 18 |
65. képességre 18 képességpont |
Elköltesz 18 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
[Pszikló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag
terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér
gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot,
és leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre
ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl
elõugorhat egy lény. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan
a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled
egy quwarg harcos (#90).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr.
(-10 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy óriáserõt. Végtagjaid
megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) A quwarg harcos odajön hozzád. A
quwarg harcos rád veti magát. A csáprágójával támad. Nem talált. Feléd
suhint bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a quwarg harcost. Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal.
(39 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Tekergetve suhintasz farkaddal.
(42
ép-t sebeztél). Felé ütsz jobb karmoddal.
(45 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Szagodtól fuldoklik
(29 sebzés). A quwarg harcos hörögve
elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 155 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+48%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 34 arany. Uzsonnaidõ! Falni kezdesz. (+19%
jóllakottság.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
[Pszikló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy
vadászatnak. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz,
közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá.
Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik
nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Egy tündöklõen szép kristálypalota
bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva
meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni
a belsejében.
(403. kaland, összköltsége 15 TVP.) Vadászösztöneid mentenek
meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen,
megfordulsz. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy pszikló
(#59).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Franky Lee Johnson |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)50 |
(-30)25 |
Pszikló |
Sz.áll.roncsolása |
-30
PE |
(-13)37 |
(+0)40 |
2. |
Franky Lee Johnson |
Agyvihar |
-18 PE |
(-9)41 |
(+0)25 |
Pszikló |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-13)24 |
(-18)22 |
3. |
Franky Lee Johnson |
Agyvihar |
-18 PE |
(-9)32 |
(+0)25 |
Pszikló |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-13)11 |
(-18)4 |
4. |
Franky Lee Johnson |
Agyvihar |
-18 PE |
(-9)23 |
(-14)11 |
Pszikló |
Agyvihar |
-14
PE |
(-9)2 |
(-4)0 |
Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+25% pszi támadás,
+25% pszi energia.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
Lebattyogsz a boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény
bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott
tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze
(#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19)
74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132)
37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, díszes fejék
(#135) 18 ap, furulya (#167) 148 ap, pókcsatos öv (#173) 74 ap, jégöv (#180)
185 ap, nagyobb jégöv (#185) 240 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, vas
lemezpáncél (#1001) 159 ap, bronz mellvért (#1047) 182 ap, kerek pajzs
(#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vassisak (#1076) 42 ap, díszes
fejpánt (#1106) 26 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, utazóköpeny (#1136)
22 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, átlátszó
köntös (#1152) 71 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap,
könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, csonttõr
(#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, görbekard (#1316) 42 ap, fogazott
kard (#1318) 164 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332)
88 ap, a mágia barbár lándzsája (#3581) 222 ap, a gyorsaság bõr mellvértje
(#3746) 295 ap, a gyorsaság könnyû íja (#3971) 222 ap, a védekezés bõr
mellvértje (#4646) 295 ap, a védekezés sárgaréz nyaklánca (#4781) 215 ap,
az élet csepp fülbevalója (#5306) 202 ap, az élet könnyû íja (#5321) 222
ap, az élet barbár lándzsája (#5381) 222 ap, a kobra bõr mellvértje (#7346)
355 ap, a kobra díszes fejpántja (#7406) 266 ap, az entek halotti maszkja
(#9641) 266 ap, az elfek halotti maszkja (#10541) 266 ap, az elfek csepp
fülbevalója (#10706) 261 ap, a tudós vas lemezpáncélja (#11351) 399 ap,
a tudós kerek pajzsa (#11411) 281 ap, a szívósság hosszúkardja (#14817)
432 ap, a szellemek csepp fülbevalója (#15206) 261 ap, a természet zöld
köntöse (#16901) 266 ap, a bölcsesség utazóköpenye (#17786) 261 ap, a torony
csonttõre (#18401) 266 ap, a kígyó halotti maszkja (#19091) 266 ap, a küzdelem
csonttõre (#20651) 266 ap, a gyõzelem könnyû nyílpuskája (#21086) 310 ap,
a túlélés malachit karkötõje (#21491) 266 ap, a tûz karikaszimbóluma (#22361)
155 ap, a tûz díszes karkötõje (#22392) 277 ap, a tûz csepp fülbevalója
(#22406) 142 ap, a jég könnyû pikkelyvértje (#22616) 190 ap, a jég csonttõre
(#22901) 146 ap, az enyészet díszes fejpántja (#23156) 146 ap, az enyészet
barbár lándzsája (#23381) 162 ap, a villám könnyû pikkelyvértje (#23516)
190 ap, a villám karikaszimbóluma (#23711) 155 ap, a villám barbár lándzsája
(#23831) 162 ap, a méreg halotti maszkja (#24041) 146 ap, a méreg sárgaréz
nyaklánca (#24131) 155 ap, a méreg karikaszimbóluma (#24161) 155 ap, a
méreg márványgyûrûje (#24176) 146 ap, a méreg csepp fülbevalója (#24206)
142 ap, a regenerálódás díszes fejpántja (#24506) 146 ap, a regenerálódás
karikaszimbóluma (#24611) 155 ap, a regenerálódás barbár lándzsája (#24731)
162 ap, a sün vassisakja (#24926) 162 ap, a sün malachit karkötõje (#25091)
146 ap, a sün csonttõre (#25151) 146 ap, a teknõs utazóköpenye (#25436)
142 ap, a teknõs karikaszimbóluma (#25511) 155 ap, a teknõs könnyû íja
(#25571) 162 ap, a szalamandra könnyû pikkelyvértje (#25766) 190 ap, a
szalamandra zöld köntöse (#25901) 146 ap, a yeti rövid tõre (#26502) 277
ap, a sav vassisakja (#26726) 162 ap, a sav kõamulettje (#26846) 146 ap,
a sav barbár lándzsája (#26981) 162 ap, a légzés vándorcsizmája (#27671)
146 ap, a légzés karikaszimbóluma (#27761) 155 ap, a légzés díszes karkötõje
(#27792) 277 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 162 ap, a légzés könnyû nyílpuskája
(#27836) 190 ap, az angyalok karikaszimbóluma (#28211) 155 ap, az angyalok
barbár lándzsája (#28331) 162 ap, az ellenállás utazóköpenye (#28586) 142
ap, a bûz halotti maszkja (#28991) 146 ap, a sólyom ezüst fülbevalója (#29607)
270 ap. Veszel 20 kötelet 360 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
be 7 |
meglátogatod a 7. épületet |
Elhagyod a boltot. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos
épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi
építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Épp a palota körül
ténferegsz, távolról szemezve a mereven bámuló õrökkel, amikor egy hangot
hallasz egy oldalsó kapuból.
- Psszt! Te ott!
Csodálkozva fordulsz
oda, és látod, hogy egy kámzsás alak integet feléd. Tétován közelebb lépsz.
- Gyere be gyorsan! - integet. Mi baj érhet, végülis a palotában vagy!
Követed a fickót. Odabent egy szûk folyosón mentek, kanyargó lépcsõk vezetnek
lefelé, az alsóbb barlangokba. Végül elértek egy világosabb helységbe,
és kísérõd megtorpan. Leveti kámzsáját, és szembefordul veled. Egy középkorú
galetkit áll elõtted, sárga szemei érdeklõdve vizsgálgatnak.
- Helló,
a nevem
Ünbekownest Athenar. Elnézést kérek a titkolódzásért, de itt még
a falnak is füle van! Te egy nyíltszívû, becsületes galetkinek látszol,
aki számára fajod jövõje fontosabb mindenfajta önös érdeknél. Ugye jól
látom? - mit tehetnél? buzgón bólogatsz, és illendõen bemutatkozol, mire
õ elégedetten folytatja. - Jól van, fiam, Franky Lee Johnson! Nos, mint
tudod, a xenó fenyegetés az utóbbi idõkben elképesztõ méreteket öltött.
- Sajnos - itt lehalkítja a hangját - vezetõink tudomást sem vesznek róla,
hogy mindez fajunk végzetét okozhatná! A gyors és lényegretörõ megoldás
helyett húzzák az idõt, hogy minél több hasznot húzzanak az idegen organizmusok
tanulmányozásából. Mit gondolsz, mi az oka, hogy a felfedezett járatokat
nem zárják el, a fészkeket nem égetik fel? A halhatatlanság titkát kutatják,
és a fegyvert, amivel legyõzhetik az Ellenséget! Nem fogják fel, hogy mennyire
veszedelmes ellenfelek a xenók, és nem szabad haboznunk. Kérlek, hozz 3
pirgamitot, és elmondom, mit kell tenned!
(26. kaland, összesen 35 TVP-t
igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]
ho 9 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 9 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]
k 26 62 |
kaland elvállalása |
(26. kaland:) Felkeresed a palotát, a kapualjban Ünbekownest Athenar már
vár rád.
- Elhoztad a pirgamitot? - kérdezi izgatottan.
[Tárgyhasználat: 3 pirgamit]
- Jól van, nagyon jól! - dörzsöli össze a kezét. - A pirgamit hozta és fogja
létrehozni a legnagyobb tüzeket a hegymélyben! Feltéve persze, ha megfelelõen
használjuk fel... - ismét odalent vagytok, a lázadó titkos kamrájában.
Ezúttal egy oldalszobába vezet, ahol kémcsövek, lombikok és különbözõ porokkal,
folyadékokkal teli üvegcsék sorakoznak. - Most pedig egy fantasztikus robbanó
elegyet készítünk, amely segítségével kifüstölhetjük a xenókat mindörökre!
Kérlek, segíts nekem elkészíteni ezt a kiváló robbanószert!
[Varázsitalfõzés
próba 8-as küszöbre: sikeres]
A kotyvasztás annyira komplex, hogy nem tudod követni, pontosan milyen anyagokat
is használtok fel, de szerencsére neked csak a vegyületet kell keverni,
és ügyelni rá, hogy ne melegedjen túl. Végül elkészül a nagy mû, egy fiola
benne barna folyadékkal. Kétkedve nézed.
- Ezzel akarja kifüstölni a
királynõ fészkét?
- Ugyan, fiam! Ez az elsõ kísérlet, sajnos még nekem
sem volt alkalmam próbát tenni. De te egy daliás galetki vagy, úgy érzem,
képes leszel elkísérni a xenó fészek bejáratáig, hogy ott kiteszteljük!
Kétkedve csóválod a fejed, de erre mit mondhatnál? Követed Athenart úttalan
utakon és folyosókon át. Végül egy nagy barlanba értek, közepén egy ismerõs,
nyálkás falú üreg. Nem kétséges, xenomorphok vájták, és egyenest a xenók
fészkébe vezet! Athenar int, hogy indulj elõre.
[Mászás próba 9-es küszöbre:
sikeres]
Ügyesen mászol lefelé a járatban, Athenar óvatosan követ. Egyszercsak megmozdul
alattatok egy fekete árny.
- Ott! Egy xenó! - visít a tudós rémülten.
Ellenfeled egy xenomorf embrió (#417) [aura: IQ: 5.].
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-10
vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy óriáserõt.
Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) A xenomorf embrió feléd
mozog. A xenomorf embrió rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A xenomorf embriót próbálod megsebezni. Célozni próbálsz
jobb lábaddal.
(53 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-2 ép) Roncsoltál.
Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(63 ép-t sebeztél). A bõrén levõ
tüskék felsértenek
(-1 ép) Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(58 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-1 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(35 sebzés). A xenomorf
embrió kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 194 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%).
Viszed, ami mozdítható: egy könnyû pikkelyvért és 39 arany.
- Huh, köszönöm, fiam! - veregeti meg a válladat. - Ha nem hozlak magammal,
már halott lennék!
Hamarosan leértek a járat aljába. Feltárulnak elõtted
a burjánzó xenómezõk, nyálka és ocsmányság mindenhol. Már rég számûzik
az utolsó xenókat is, de ide akkor sem fog senki se szívesen jönni - gondolod
magadban.
- Nos, lássuk, hogy mûködik az elegy! - mondja Athenar, és
kezedbe nyomja a fiolát. - Oda dobd! - mutat az organikus koncentrátumok
közé. Elhajítod az üveget.
[Ügyesség próba 15-ös küszöbre: 1 hõsiesség
pont árán sikeres]
A barlangot irtózatos robbanás rázza meg. [70 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 11 életpontot.
(-4 vp.) 13 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz
14 ép-t. (-4 vp.) 13 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 12 ép-t gyógyított
rajtad. (-4 vp.)
Ti magatok is hátrarepültök, de szerencsére nem történt komoly bajotok.
Egy óriási kráter tátong elõttetek, és a robbanás valóban tökéletesen letarolta
az organikus trutyit.
- Mûködik! - markolja meg karodat izgatottan Athenar.
- Ekkor azonban hatalmas testû xenókat pillantotok meg, amint felétek mozognak.
Iszkiri felfelé a szûk járatban, ahová nem tudnak követni!
Amikor biztonságban
vagytok, Athenar nem gyõz hálálkodni a segítségedért.
- Megtaláltuk a
módszert, most már csak nagyobb mennyiségben kell elõállítani a robbanószert,
és egykettõre megoldottuk a xenó-kérdést! Tartsuk a kapcsolatot ezután
is. Köszönetképp pedig fogadd el ezt az apróságot! - ezzel elõvarázsol
a zsebébõl egy õskövet.
(+4 hõsiesség pont.)
(62. kaland:) Sajnos te még nem ismered a korlátlan teleportvarázslatot,
fõleg nem mesteri szinten... De sebaj, 10 mágustóken is jó fizetségnek
tûnik. Jelentkezel a feladatra, és hát minek várnál, indulsz is a varázskövekért.
A meredély-szorosig sima az út, itt viszont kezd bedurvulni a helyzet.
Veszélyes sziklák, hatalmas szakadékok és persze egy repkedõ óriási gyilkos
sáska. Ajajj, jobb lesz elbújni ameddig ez a szörny el nem tûnik! Sikeresen
haladsz a különleges klánküldetéssel!
[Álcázás próba 17-es küszöbre:
5 hõsiesség pont árán sikeres]
Gyorsan besurransz egy sziklahasadékba, és elrejted magad. Szerencsére ha
valamiben, hát ebben profi vagy, úgyhogy a sáska észre sem vesz. Megvárod,
amíg elhagyja a területet, aztán újra nekivágsz az útnak. Ezúttal viszont
ott ragadsz meg, hogy egy hatalmas hasadék állja utadat. Itt kötél nélkül
biztos nem tudsz átjutni, és bizony a szakadék olyan mély, hogy így is
vagy húsz kötelet kell összekössél, hogy leérjen az aljára!
[Tárgyhasználat: 20 kötél]
A kötelek megvannak, már csak jó erõsen össze kell csomóznod õket!
[Erõ
próba 17-es küszöbre: sikeres]
Jó erõsen meghúzod a csomókat, ez biztosan meg fog téged tartani. Nem is
húzod tovább az idõt, leengeded a kötelet, és elkezdesz lemászni rajta.
[Mászás próba 13-as küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Mivel nagyon jó mászó vagy, ezért nem okoz gondot neked, hogy különösebb
gond nélkül lemássz a szakadék aljára. A neheze viszont csak most jön!
A túloldalon fel kell másznod, és ott még csak kötél sincsen!
[Mászás
próba 15-ös küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres]
Nagyon nehezen megy a dolog, de félútig azért sikerül felmásznod a sziklán.
Itt viszont teljesen elkap a fáradtság, úgy érzed, nem bírod tovább!
[Szívósság próba 11-es küszöbre: sikeres]
Na, azért persze nem vagy te olyan puhány, hogy emiatt visszafordulj. Erõt
veszel magadon és tovább mászol. Hamarosan fel is jutsz a szakadék tetejére,
és indulhatsz tovább az úton. Szerencsére már nem kell sokat menned, megérkezel
a mágusmester varázskõtermelõ intézetéhez. Átadják neked a 25 varázskövet,
és mondják, hogy akkor ideje visszateleportálnod. Sajnos nem ismered a
korlátlan teleportvarázslatot, így gyalog indulnál vissza, a meredély szorost
viszont banditák foglalták el, és a varázskövekre fáj a foguk. Nincs mit
tenni, az intézet nagyhatalmú mágusainak kell téged visszateleportálniuk.
Nem is olyan szörnyû érzés, és máris megérkezel a mágusmesterhez, aki persze
egybõl elveszi tõled a varázsköveket. Na, a 800 mágustóken ugrott, de legalább
tizet megkaptál, ahol ígérték!
(+10 képességpont.) (+7 hõsiesség pont.)
[105 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]
ho 0 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]
ftk 1 2 3 4 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket,
és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy móleget, amelyet búvóhelyéig
követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van,
egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy móleg (#182).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Elmondasz
egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.)
A móleg közelebb jön, hogy támadhasson. A móleg rád támad. Odacsap neked
jobb csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked
bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3
ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a móleget. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást
jobb lábaddal.
(42 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lesújtasz
farkaddal.
(42 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(40 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A móleg kileheli lelkét.
Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 124 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+74%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": 28 arany. Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés
felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
[Árnyékcsata:] A lakószint árnyékosabb részein nézelõdsz, figyelsz. Egyszercsak
megpillantasz egy lapos pillantásokkal lopakodó galetkit. Valami rosszban
sántikál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat rejteget? Utánasietsz.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-10
vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Végtagjaid
megerõsödnek (+3 méretükre). (-4 vp.) Az arctalan galetki rúnákat rajzol
a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. Ezt most megúsztad. Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az arctalan galetki ellõ egy szellemkalapács varázslatot.
62 életpontnyit sebzõdsz. Megindulsz az arctalan galetki felé. Már ott
is vagy! Támadod az arctalan galetkit. Rúgsz jobb lábaddal.
(47 ép-t sebeztél).
Vastag bõrét szaggatod. Ostorként csattantasz farkaddal.
(56 ép-t sebeztél).
Paralizáltad! Odacsapsz jobb karmoddal.
(46 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+9%). Bûzöd kellemetlen számára
(22 sebzés). Az arctalan galetki
maradék erejét is elvesztve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 171 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%).
Visszavonulsz.
Ez nem lehet igaz! Egy igazi felszínrõl származó tárgyat találtál, ami egy
bõr szüttyõ!
[ld. enc.] (Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz
gyógyításra. Gyógyulsz 13 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 11 életpontot.
(-4 vp.) Gyógyulsz 12 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 9 életpontot. (-4
vp.) Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.)
[Asztrális kutatás:] A pszionikus barangolás eredeti és kreatív módnak tûnik
arra, hogy felszíni tárgy után kutass. Kényelmesen elhelyezkedsz a barlangodban,
és máris megindulsz az asztrális túrára. Ejnye, egy nagyhatalmú asztrálszellem
állja utadat, és fura kérdésekkel bombáz. Persze tudod, hogy nem válaszolhatsz
helyesen, az asztrálszellemek mindig beugratós, többértelmû kérdéseket
tesznek fel. Az egyetlen esélyed, ha megkavarod az agyát egy jó kis agyviharral!
[Agyvihar próba 4-es küszöbre: sikeres] Magad sem hiszed, de úgy tûnik
sikerült! Az asztrálszellem furcsán motyogni kezd, majd elsõ válaszodra
rábólint, és röhögve közli, továbbmehetsz!
Irtózatos erejû támadás ér,
megpördülsz a tengelyed körül. Amint magadhoz tér, már látod is, mi ütött
rajtad. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy térkutató drón
(#443).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Franky Lee Johnson |
Agyvihar |
-18 PE |
(-17)38 |
(-8)47 |
Térkutató drón |
Tudati méreg |
+8
méreg |
(-6)39 |
(-18)22 |
2. |
Franky Lee Johnson |
Mentális robbanás |
-11 PE |
(-17)21 |
(-12)35 |
Térkutató drón |
Tudati méreg |
+4
méreg |
(-6)33 |
(-11)11 |
3. |
Franky Lee Johnson |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-17)4 |
(-17)18 |
Térkutató drón |
Pszi acéltorony |
-5
PE |
(-7)26 |
(+0)11 |
4. |
Franky Lee Johnson |
Pszi csáp |
kudarc |
(-4)0 |
(-15)3 |
Térkutató drón |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)19 |
(+0)11 |
5. |
Franky Lee Johnson |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-3)0 |
Térkutató drón |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-3)16 |
(+10)21 |
Ez bizony siralmas vereség volt. (-39 életpont.)
[Próbamester:]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[90 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
k 206 301 291 |
kaland elvállalása |
(206. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(301. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve
lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Egyszercsak minden figyelmeztetés
nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 csúf gusztustalanság (#99) [aura: vastag
bõr: 4.].
*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. csúf gusztustalanság felé. Már ott is vagy!
Az 1. csúf gusztustalanság odajön hozzád. A 2. csúf gusztustalanság máris
elõtted terem! Az 1. csúf gusztustalanságot próbálod megsebezni. Hasba
próbálod rúgni jobb lábaddal.
(50 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod.
Tekergetve suhintasz farkaddal.
(49 ép-t sebeztél). Rávágsz jobb karmoddal.
(54 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Nehezen bírja a szagodat
(21 sebzés). Az 1. csúf gusztustalanság hörögve elterül. A 2. csúf gusztustalanság
rád veti magát. Ütni próbál jobb mancsával. Elkerülted. Ostorként csattant
bal csápjával.
(3 ép-t sebzõdtél). Kronózott! (-1 TVP). Feléd döf jobb
karmával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. csúf gusztustalanságot próbálod megsebezni. Lendítesz
egy nagyot jobb lábaddal.
(46 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Elõresuhintasz
farkaddal.
(55 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(53 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Nehezen bírja a szagodat
(17
sebzés). A 2. csúf gusztustalanság kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 325 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+96%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 75 arany.
Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres]
Hirtelen megtorpansz. Egy vékony, szinte láthatatlan zsinór van keresztbe
kifeszítve! Óvatosan átléped.
A fal mellett egy ketrecet pillantasz meg. Egy nekropoid van benne. Szegényke
nagyon rémültnek tûnik! Ugyan máskor vadászol az ilyen dögökre, de ezt
megszánod. Kinyitod a ketrecet, hadd meneküljön! A lény, ahelyett, hogy
elmenekülne, odajön hozzád, és furcsa hangokat ad ki. Szemében hûséget
látsz. Csatlakozni akar hozzád! Bólintasz, hogy beleegyezel. Amikor távozol,
hûségesen jön utánad.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 39% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(291. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Barlangokat keresel,
amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Gyanús, hogy valamilyen
nagyon eldugott folyosón jársz, mert semmilyen nyomot, szemetet nem látsz,
ami arra utalna, hogy valaki járt erre az utóbbi idõben. A folyosó egyszercsak
kiszélesedik, és döbbenetes látvány tárul a szemed elé! Gigantikus, fehér
csontváz, és... hát igen, nehéz lenne erre bármi mást ráfogni, mint azt,
hogy egy sárkány. Az óriási, tûhegyes fogakkal teli állkapocs is kétszer
nagyobb, mint te magad. Hogyan juthatott ki ez a szörny innét? Hogy nem
azon a szûk folyosón, az biztos. Persze kincseket nem látsz sehol. Késõbb
érdemes lenne még visszajönni ide, és alaposabban körülnézni.
(497. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be
tudsz jutni. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog
sor kerülni. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda.
Egy zsinór van kifeszítve! Átléped.
Vendéglátód
Malior az Éjben Kacagó, egy fekete hajú, fekete bõrû, piros
szemû galetki férfi. A Tisztogatók klánjának vadász rangú tagja. A Káoszdemokrata
szövetségbe tartozik. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a lich márványgyûrûje,
ozin fülkarika, a háború köve, a kalmár nyaklánca, óriás fülbevaló, Rogan
karkötõje, a túlélés szürke maszkja, a regenerálódás szimbóluma, ezüst
porontyköpeny, a sas csontamulettje, a regenerálódás malachit karkötõje,
a gepárd öve, zsugorító gyûrû, a kígyó vas lemezpáncélja, fekete csizma.
Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!
*** 1. KÖR *** Malior az Éjben Kacagó elmormol egy gránitbõr varázslatot.
Malior az Éjben Kacagó elmormol egy óriáserõ varázslatot. Néhány rövid
kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy sorvasztás varázslatot. Malior
az Éjben Kacagó rezisztálja. Malior az Éjben Kacagó felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. Malior az Éjben Kacagót próbálod megsebezni. Egy rúgást próbálsz
jobb lábaddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal.
Hátraugrott a támadás elõl. Lecsapsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi.
(0
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Bûzöd nehezen elviselhetõ
számára
(23 sebzés). Regenerálsz (+3 ép) Malior az Éjben Kacagó regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A nekropoid varázshatalma segítségével elmond egy életszívást.
Malior az Éjben Kacagó
sebzõdik 14 ép-t. Malior az Éjben Kacagót próbálod
megsebezni. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. Gránitbõr
védi.
(0 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t
sebeztél). Lesújtasz jobb karmoddal.
(44 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+5%). Szagodtól fuldoklik
(19 sebzés). Malior az Éjben Kacagó
rád támad. Benyom neked jobb mancsával.
(41 ép-t sebzõdtél). Megpróbál
megmarni fogával.
(49 ép-t sebzõdtél). Megpróbál felbuktatni bal lábával.
(42 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -4 vastag bõr.) Ájultan a földre
zuhansz.
*** 3. KÖR *** A nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot. Malior az
Éjben Kacagó
sebzõdik 14 ép-t. Malior az Éjben Kacagó a nekropoidot rohamozza.
Malior az Éjben Kacagó a nekropoidot támadja. A nekropoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 86 sebzést okoztál, és 132 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nekropoid: 28/142.]
Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még -3.]
Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy
elektronit. Boldogan teszed el. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra
térsz.
Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt
lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +6 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1055 sebzést okoztál, és 310 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
7 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot,
jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
301 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Franky Lee Johnson, egy renkívül mozgékony, iszonyúan erõs,
õrült dühvel támadó, vad férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5.
szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 146. fordulód.
|
[1] erõ: |
22 (30) / 2.31 |
[2] IQ: |
11 (16) / 4.75 |
[3] ügyesség: |
8 (13) / 0.43 |
[4] egészség: |
8 (13) / 0.23 |
[5] mágia: |
11 (14) / 2.97 |
[6] gyorsaság: |
16 (19) / 4.09 |
[9] Méret/ép: |
151 (160) / 1 |
Min. méret: |
122 |
Barlangméret: |
152 |
|
|
Varázspont: |
145 / 3 |
Képességpont: |
23 / 45% |
Hõsi pont: |
73 (0) |
Tám.bónusz: |
10% |
Véd.bónusz: |
44% |
Galetki erõ: |
706 / 349 |
Hírnév : |
641 |
Jóllakottság: |
64% |
Életkor: |
14
/ 20 |
|
|
Galetki csaták: |
121 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
55 (1) |
Torzsz. csaták: |
693 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
645 (4) |
Leölt torzszülött: |
1056 (5) |
Pszi csaták: |
147 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
92
(1) |
Ájulások száma: |
44 (1) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: takarító (20)
Speciális
képességeid:
+7 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +1 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt méregférget, kizárólag a végtagjaidat
használd! 2.) Gyõzd le a Bárd Klán egy tagját. 3.) Ölj meg ugyanabban
a fordulóban 10 torzszülöttet, majd BE 14. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
6 / 0.18 |
[17] vastag bõr: |
6 (9) / 0.29 |
[21] elkt.immunitás: |
5 (6) / 0 |
[24] rezisztencia: |
4 / 0.09 |
[25] bûz: |
16 (24) / 0.09 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
5 / 0.10 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 2.51 |
[47] zárnyitás: |
8 / 2.41 |
[48] mászás: |
8 / 4.32 |
[49] rugalmasság: |
6 / 0.30 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 1.90 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.99 |
[52] auraészlelés: |
6 / 4.97 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
6 / 2.04 |
[55] szívósság: |
20 / 0.15 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 / 0.34 |
[57] gyógynövények: |
6 / 5.10 |
[58] nyomkeresés: |
11 (12) / 9.75 |
[59] vezetõkészség: |
5 / 0.75 |
[60] pszi támadás: |
11 / 7 |
[61] pszi energia: |
11 / 7.05 |
[62] lopás: |
7 / 0.83 |
[63] éberség: |
5 / 0.37 |
[64] átokszórás: |
7 (9) / 4.69 |
[65] álcázás: |
7 / 0.39 |
[66] lopakodás: |
6 (8) / 1.28 |
[67] régészet: |
7 / 3.71 |
[68] zene: |
5 / 0.79 |
[69] tanulás: |
8 / 0.21 |
[70] idézés: |
2 / 0.18 |
[71] javítás: |
14 / 0.34 |
[72] építés: |
16 / 4.87 |
[73] felderítés: |
5 / 0.30 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb láb |
[100] méret: |
17 (18) / 0 |
[101] szakért.: |
9 (10) / 4.11 |
[102] roncsolás: |
7
/ 0 |
|
farok |
[103] méret: |
17 / 0 |
[104] szakért.: |
8 / 6.09 |
[105] paraliz.méreg: |
10
/ 0 |
|
jobb karom |
[106] méret: |
17 / 0 |
[107] szakért.: |
11 / 0.28 |
[108] energiaszívás: |
9
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
9 / 1.20 |
[268] aranyesõ: |
5 / 0.48 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.12 |
[11] elektromos kéz: |
13 / 1.48 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
11 / 0.72 |
[40] gigaököl: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
5 / 4.40 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[154] kisebb erõpajzs: |
6 / 4 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 / 2.08 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 1.48 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 1.12 |
[129] mentális robbanás: |
6 / 0.56 |
[28] óriáserõ: |
5 / 4.48 |
[133] pszi acéltorony: |
6 / 1.02 |
[128] pszi csáp: |
6 / 3.54 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
6 / 0.18 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0 |
[261] szörnyismeret: |
1 / 0.16 |
[132] tudati méreg: |
6 / 3.10 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.30 |
[170] villámpajzs: |
1 / 0 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] nekropoid |
42/0 |
77% |
100% |
1 / 0 |
ájult |
lélekenergia rész |
0% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
0 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ext |
bsz 2 |
t 72 28 |
v 154 |
ad 10 |
|
2. Makró |
p |
ism 2 |
vd |
ism 2 |
x 10 |
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 85. |
2: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 100. |
5: életszívás t.var. ha ellenfeled #6886. Prioritás: 120. |
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #132. Prioritás: 111. |
13: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 70. |
14: óriáserõ v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 70. |
3: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 105, és ha ellenfeled
#30. |
6: elektromos kéz t.var. a harc 1. körétõl, Prioritás: 110, és ha ellenfeled
#131. |
9: elektromos kéz t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 115, és ha
ellenfeled #131. |
11: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 15 alatt van, Prioritás: 90,
és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 25 27;
VI erõ:106% ép:30%;
PV 1 2 4 3
7 5;
PSZ 58 62 72 67 46 66;
HE 1;
PT 3;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #52 (20. épület), #206 (145. forduló), #309 (136.
forduló), #497 (146. forduló), #291 (145. forduló), #403 (146. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Második Hullám (#15136). Szavazataid száma: 24. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 8327, 2945, 4369, 6886, 4609, 8093, 7943, 7155,
7161, 4857, 4535, 4809, 2800, 7567, 9138, 4383, 6121, 9619, 4811, 8106,
2199, 8983, 8732, 4782. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Groark.
Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bérmágus csatos öve (#17366) |
|
1 a bérmágus kék köpenye (#17337)
|
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a jég zöld köntöse (#22751) |
|
1 a káosz legendás sisakja (#28539)
|
|
1 a lich zöld köntöse (#11951) |
|
1 a mágus öve (#10165) |
|
1 a méreg vassisakja (#24026) |
|
1 a nyomkeresés
fejpántja (#194) |
* |
1 a titán átlátszó köntöse (#5652) |
* |
1 a tökéletesség szöges öve (#21868)
|
* |
1 a tökéletesség szürke maszkja (#21793) |
* |
1 a túlélés kerek pajzsa (#21311) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1
az elektromosság könnyû láncinge (#27131) |
|
1 az energia zöld köntöse (#18701) |
|
1 az entek csatos öve (#9716) |
|
1 az enyészet ezüst fejpántja (#23157) |
|
1 az enyészet könnyû láncinge (#23081) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1 csillogó
fejpánt (#1108) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
1 díszes pikkelyvért (#1017) |
* |
10 ében láncing
(#134) |
|
1 halotti maszk (#1091) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
1 lemezpáncél (#1000) |
|
2 maszk (#1090)
|
|
1 pikkelypáncél (#223) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
2 szárnyas sisak
(#1077) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
|
1 vándorcsizma (#1121)
|
|
1 vas lemezpáncél (#1001) |
|
1 Xantin bõröve (#169) |
|
1 zöld köntös
(#1151) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bûz koponya amulettje (#29100) |
|
1 a gyorsaság nyaklánca (#3880)
|
|
1 a jég sárgaréz nyaklánca (#22781) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a káosz démoni amulettje (#12909) |
|
1 a regenerálódás karikaszimbóluma (#24611) |
|
1 a szalamandra háromszögszimbóluma (#25962) |
|
1 a szalamandra karikaszimbóluma
(#25961) |
|
1 a szívósság gyûrûje (#14725) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a teknõs malachitgyûrûje (#25527)
|
|
1 a teknõs nyaklánca (#25480) |
|
1 a titán márványgyûrûje (#5726) |
|
1 a yeti karikaszimbóluma (#26411)
|
|
1 amulett (#1195) |
|
1227 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az Érzés Gyûrûje
(#569) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
151 drágakõ (#2)
|
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
2 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
* |
1 kék gömb
(#143) |
|
3 kõamulett (#1196) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
|
2 nyaklánc (#1180) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
|
2 szimbólum (#1210) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
1 arany tóken (#764) |
|
107 aranydukát (#437) |
|
1 bõr szüttyõ (#589)
|
|
1 bunthar bõrdarab (#515) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 dorony duda
(#588) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 harmadik kulcsdarab
(#228) |
|
2 kincskeresõ kisködmön (#519) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 legendás tóken
(#606) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
25 mágustóken (#672) |
|
1 második kulcsdarab
(#227) |
|
1 Morgan kristálya (#525) |
|
2 nekrofun medál (#513) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
|
1 a küzdelem könnyû nyílpuskája (#20636) |
* |
1 a tökéletesség könnyû
nyílpuskája (#21986) |
|
2 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 az elektromosság könnyû nyílpuskája (#27386) |
|
1 az enyészet hosszúkardja
(#23367) |
|
10 ében nyílpuska (#133) |
|
10 ében tündekard (#132) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
1 görbekard (#1316)
|
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
1 íj (#1270) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
1 nyílpuska
(#1285) |
|
2 rövid tõr (#1302) |
|
2 rozsdás kard (#131) |
|
8 sziklarepesz (#13)
|
|
1 törpe balta (#224) |
|
1 vámpírtõr (#584) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 bajnokok itala (#62) |
|
7 csótányláb (#25) |
|
11 elfu moha (#33) |
|
17 elonotichlan (#31) |
|
5 fehér gyógyital (#50) |
|
15 gyilkos boróka
(#27) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
13 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala
(#52) |
|
1 kalmárok itala (#66) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
11 liánvirág
(#24) |
|
26 mátekel gomba (#21) |
|
4 méregellenállás itala (#51) |
|
7 mézfû (#29)
|
|
19 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
17 ragálygomba (#26)
|
|
6 rémcserje (#34) |
|
3 sárga gyógyital (#61) |
|
12 sárkányvirág (#32)
|
|
13 sötét mák (#23) |
|
15 tejfonál (#28) |
|
16 üvegcse (#14) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
5 velparaj (#35) |
|
1 villámlehelet itala (#56)
|
|
15 winropu moha (#22) |
|
2 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
18 barna manakõ (#149) |
|
1 bolhedor szárny
(#15) |
|
13 ekinda haj (#147) |
|
20 elektronit (#141) |
|
5 húsevõ bibe (#151)
|
|
1 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
22 mandibula
(#157) |
|
9 molad púp (#16) |
|
6 molitár háj (#165) |
|
5 nordkristály (#146) |
|
25 õsi relikvia (#17) |
|
15 pirgamit (#152) |
|
1 ratifikátor agy (#236)
|
|
3 szójer csáprágó (#231) |
|
1 xenópete (#278) |
|
3 yeti csont (#160)
|
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 aranydukát (#437), 1 elektronit
(#141), 10 mágustóken (#672), 1 könnyû pikkelyvért (#1016), 1 bõr szüttyõ
(#589).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 pirgamit (#152), 105 arany
(#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
BÕR SZÜTTYÕ (589. TÁRGY) Finom megmunkálású, puha bõrerszény. Amikor
kinyitod, kellemes illatú, és meglepõ módon az évszázadokat remekül átvészelõ
növényeket látsz benne. Bizonyára valamiféle mágiának a hatását tapasztalod.
Bár elképzeléseid vannak, hogy mire lehet jó, azért jobb megkérdezni a
remetét, hogy bizonyosságot szerezz. (Ehhez add ki a BE 20 3 589 parancsot!)