Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zafír drakón
Küldd el képeslapként!
"A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
2. Yaurri testépítő verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6739)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (15)
TF KÖZÖS TUDATOK (1281)
Daxx - egy másik univerum (7)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (13)
2. Yaurri testépítő verseny – zárás (12)

További témák...

2024-11-10 19:32:47 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Dixella 145. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. márc. 3. 16h:05'
EZ A 383. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
384. játékheted kezdete: márc. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3617
SZÁMLA : #8910
ZSETONOK : 706
Extra forduló: 4

DIXELLA KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [157,67] koordinátán. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségbõl. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki elõtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elõl... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak elõre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlõvé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.

Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetõdik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetõre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtõn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+76 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+272 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 596. hetének nyerõszámai: 15, 5, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Létrehoztada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy végsõ mozdulattal elõhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]


kf 415 3 kézbeveszed/felveszed a 415. tárgyat (õrzöd)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

kb 150 30 kiveszel a bankból a 150. tárgyat (30 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 25 szent jogart. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

hu 480 329 225 hulladék: 480 329 225
Hulladék, ezért nem gyûjtesz cápaölõ tõrt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz csontpálcát. Hulladék, ezért nem gyûjtesz orgyilkos tõrt. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

hu 482 171 8 hulladék: 482 171 8
Hulladék, ezért nem gyûjtesz raptor szablyát. Hulladék, ezért nem gyûjtesz rövid kardot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

hu 389 176 160 hulladék: 389 176 160
Hulladék, ezért nem gyûjtesz szigonyt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz vashegyû nyilat. Hulladék, ezért nem gyûjtesz vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 320.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[158,67] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képzõdményt. Észreveszel egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Tharr hívõi építették. Látsz egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy rambó bogár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [159,67] Még mindig bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [160,66] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Lüke Szálybaver hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bõrû, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeirõl 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bõgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erõvel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy áeratikus hasnyák. Ettõl nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lõ rád. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következõ állataid: tûzfõnix, Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák sima, kék bõrét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny hõsugarat lõ ki! Az összes nálad levõ víz elpárolgott! Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát a másikra rohansz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák nyakát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 29 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 285.]

im 0 1 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet. - Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tisztítótûz. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bûvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bûvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! 3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet! [30 pontot használtál fel, van még 255.]
kut 20 kutatsz 20 pontért
Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Odabent hatalmas kõszobrok vannak, a valaha drágakõ szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbrõl is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 235.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[161,65] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sûrû erdõben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szutykos remák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szutykos remák lebegõ nyúlványait. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a szutykos remák jobb vállát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont, -1 TU.) Raptor szablyával megcsapod a szutykos remák nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont, -2 TU.) A következõ pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vapár cserjét. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.

(Továbbmész...) [162,64] Tovább barangolsz a fák között. Utad során felfedezel egy vapár cserjét. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szutykos remák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a szutykos remák testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a szutykos remák szõrös testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont, -3 TU.) Raptor szablyával megvágod a szutykos remák szõrös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a szutykos remák testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont, -2 TU.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene? Az összes sebed begyógyult, újra max. életerõn vagy! (+106 életerõ.) A szent jogar használat után porrá válik.

(Továbbmész...) [163,64] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy roguena. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena jobb oldalát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Raia pallosával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a roguena fejét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a roguena jobb vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Raia pallosával többször mélyen végigmetszed a roguena testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a roguena bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a roguena megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor levelérõl. (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [47 pontot használtál fel, van még 188.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[164,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy áeratikus hasnyák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az áeratikus hasnyák sima, kék bõrét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 28 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! [-4 támadás.] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+134 életerõ.) A szent jogar használat után porrá válik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívõi építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.

(Továbbmész...) [165,66] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy roguena közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a roguena malacfejét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Raia pallosával hatalmas csapásokat adva felmetszed a roguena bal hátsó lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a roguena testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Raia pallosával kegyetlenül összevagdalod a roguena testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a roguena malacfejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A roguena néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Szörnyû fejfájás vesz erõt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy ormánygõte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygõte vidáman elszalad. (+2 jóság.) A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Sir Bedzsik irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Közeleg az ebédidõ, de nincs semmi kajád. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 143.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Szûk csigalépcsõn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsõsor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy mérgezett tüskét! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy! Ekkor mentõ ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Elõveszed. Ó, csak egy nyamvadt varázstekercs! Dühösen eldobod. Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 133.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következõ szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevû gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat nem túl bonyolult. Íme, egy papírdarab, amin egy titkosírás van, ezt kell megfejtened! A papírról egy, a mínosz-kúpok oldaláról megszokott komplexitású titkosírás köszön vissza. Bambán bámulod a furcsa jeleket. Hogyan lehet ezt megfejteni? Úgy látszik, még sokat kell gyakorolnod. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 123.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcsõ, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következõ szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyûgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Könnyû feladatot kapsz: szörnyek nyomait kell felismerned, tehát ez a próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Odavezetnek egy asztalhoz, amelyen megkövült sárdarabok hevernek, bennük szörnyek lábnyomaival. Könnyedén azonosítod mindhármat. 500 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetõleg egy tányérszerû kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Bruenor nevû törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Egy quwarg parafenomén legyõzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levõ tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatõrt! Elszántan a másikra ugrasz. Raia pallosával többször mélyen végigmetszed a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg parafenomén bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 24 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Raia pallosával párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 21 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélõ lépcsõ vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy diuretikus kráken. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni. Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 93.] Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+161 életerõ.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 91.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

vpf 50 VP elõvétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(158,67) grok-képzõdmény (#149), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit (#720),
Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(159,67) Dornodon oltár, 42. jellempróba
(160,66) mínosz-kúp (#178), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), Elenios oltár, 50.
jellempróba, áeratikus hasnyák (#243)
(161,65) szutykos remák (#191), vapár cserje (#109, belõle készíthetõ: #110)
(162,64) vapár cserje (#109, belõle készíthetõ: #110), szutykos remák (#191)
(163,64) roguena (#779), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Fairlight oltár
(164,65) áeratikus hasnyák (#243), Raia oltár, 24. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(165,66) roguena (#779), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din
monolitja (#534), 29. jellempróba, mûvészi porolit (#720), quwarg parafenomén (#248)

[143,61] Lakott területre érkeztél. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fõutcát. Látsz egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [Nem szedsz a GYJ miatt.] Felfedeztél egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Lelkedet hirtelen kellemes érzés önti el. Ahogy jobban figyelsz, rájössz, hogy a környéket tudatod mentális burka óvja. Az energia még 14 hétre biztosít védelmet. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Treem, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Weasel. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Visszaugrasz a sarok mögé. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy manifesztátor. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Eladsz 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 81.]

be 492 bemész a 492. épületbe
Amint kifelé sétálsz a városból a sárkánybarlanghoz, már menet közben megtelsz jólesõ várakozással, és nem is kell csalódnod. Az aranyfényû derengésben, óriási vendéglátód vigyázó pillantása mellett teljesen megnyugszol, és kicsit mélyebben is elkezdesz gondolkodni a kalandozólét értelmérõl és a világ fonákságairól. Hát, ma is bölcsebb lettél egy kicsit... (lopás és kalandozóra kiadott FT parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy nagyobb tudatpajzsot.) (+1 jóság.) Összeakadsz egy kopasz, barna szemû, harcsabajszos kobudera férfival. Bõre teljesen fehér! Raia személyes tanácsadója. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Batharak vállemezét, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy kristályrendet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyûrût, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt és egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy tûzúr csizmáját visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy õrjáratozó katona trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy bûvös shuriken. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknõs viszi. Tisztán érzed auráját: az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Sir Kwenton, a tar. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. 7 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tõle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+3 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegõ a pozitív energiáktól. (jóságot kapott.) Aztán elköszöntök egymástól.

Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemû gnóm férfival. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpapja. Egy adamantit kesztyût, egy angyalok gyûrûjét, egy Bufa páncélját, egy cetbõr válltömést, egy Eldaran karkötõjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil övet, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyûrût és egy tûzúr csizmáját, egy vortex talizmánt, egy zafír fülbevalót visel. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Fegyverzetét egy ében halálhajcsár trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy Thargodan zsoldos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy sivatagi doareg. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levõ példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tûnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is jó. Összeismerkedtek. Az õ neve Deanaal. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+3 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegõ a pozitív energiáktól. (jóságot kapott.) Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. [5 pontot használtál fel, van még 76.]

bb 150 50 beraksz a bankba a 150. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 22 szent jogart. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

ef 12 energia fejlesztése 12
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] A befejezéshez még 2628 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. [40 pontot használtál fel, van még 36.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 31.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 1 fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért
Kitartóan, órákon át légzõgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 44 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 3, 14. Vacsorára kacsapecsenyét kapsz fehér borral. Jóllakottan vonulsz fel a szobádba, és némi tisztálkodás után ágyba bújsz, és már húzod is a lóbõrt. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következõ körben tehát 316 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TISZTÍTÓTÛZ (44. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Megidézve ezt a varázslatot, ellenfeledre tömény energiából álló fehér gömböt küldesz (tehát nem véd ellene a tûz elleni immunitás). Ha az ellenfél sötét lelkû, ez az egyébként ártalmatlan tiszta koncentrátum iszonyatos fájdalmat okoz. Minél magasabb az istened iránti hûséged, annál nagyobbat [de a sebzés maximális értéke azért korlátozva van]. Elmondása 13 VP-be kerül, és el kell használnod komponensként egy fáklyát.

SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY)
A szutykos remák a mocsarak, sötét erdõk és még sötétebb barlangok mélyén tenyészõ, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bõre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetõen elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetõen megérzi a tõle rettegõket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínérõl (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentõ képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborõrzõnek használhatod.

ROGUENA (779. SZÖRNY)
Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élõ távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszõfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élõhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetõsen erõs gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bõre ugyanis olyan bûzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bõr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, elõszeretettel használják õket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megmûvelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának.



KARAKTERLAP
Dixella, egy barna, hosszú hajú, barna szemû mutáns nõ vagy. Fekete a bõröd. Elenios kisebb papja vagy. Az Álomõrzõk (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

 Erõ:21 (20)  Szint:20  Merészség:10/5 Magasság:113 cm 
 IQ:30 (31)  Támadás:19  Agresszió:3 Testsúly:36 kg 
 Ügyesség:31  Védekezés:49  Menekülés:30 % Életkor:4/4 év 
 Egészség:19  Életpont:293/293  Jellem: jó (218) Tul. pont:
 Szerencse:31  Varázspont:560/68  Pénz:2515 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:175/229   Halhatatlanság:1 %   EFejl:11 
Eddig összesen 943 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6771 TP-t kaptál. Jelenleg 523413 TP-d van. A következõ szinthez még 76587 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, ongóliant, quwarg parafenomén. A 138. fordulódban 5070 arany került a bankszámládra. 5247 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6/74   ökölvívás: 2/15   szúrófegyverek:2/81
  vágófegyverek: 27/16 (+11%)   ütõfegyverek: 13/21   lõfegyverek:3/10
  dobófegyverek: 24/53 (+5%)       

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ryuku szablya (#695) << raptor szablya (#482)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 10/40 (+10%)   2. nyomkövetés: 50/10 (+16%)   3. lopás:1/0
  4. mászás: 3/43   5. csapdakészítés: 14/36 (+5%)   6. csapdaészlelés:2/75
  7. gyógyítás: 5/59   8. titkosírás: 3/14 (+7%)   9. felderítés:11/57 (+20%)
  10. szörnyidomítás: 2/28 (-200%)   11. teológia: 20/70 (+5%)   12. taumaturgia:38/77 (+21%)
  13. szerencsejáték: 1/38   14. versengés: 2/19   15. harcmûvészetek:1/0
  16. zene: 16/33 (+12%)   17. szörnyismeret: 17/71 (+4%)   18. pszi:25/5
  19. zárnyitás: 1/7   20. vadászat: 1/65   21. bányászat:4/91
  22. úszás: 2/42       

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [szent jogar (#150)]
segítesz max. 10 TVP-ért
készítesz kék orchideát (#68) (max. 1 darabot , csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövõ lények (#9099), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bûbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)hhaar burka II (#162, 10 VP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
idõcsere (#285, 5 VP)  
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótûz (#44, 13 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)gyóntatás (#56, 10 VP)a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)    

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Elenios papjait állandó támadások érik a bûvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bûvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 harcos, 2 királynõ, 8 élõholt, 1 parafenomén.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   kígyóbõr kesztyû ($49) 1 * lánckesztyû (#230) 1 * Morgan sipkája (#466)
1 * Rhatt páncélja (#458) $1   tankány karom ($237) $2   vassisak ($160)
2 * zafír erõöv (#397)        
Fegyverek és lövedékek
1   bumeráng (#249) $1   cápaölõ tõr ($480) $3   csontpálca ($329)
1   mérg. ubuk dobónyíl (#188) $2   orgyilkos tõr ($225) 1 * pengepajzs (#425)
1 * Raia pallosa (#426) $1   raptor szablya ($482) $1   rövid kard ($171)
$1   szigony ($389) $3   szöges bunkó ($8) 25 * vas dobónyíl (#189)
$3   vashegyû nyíl ($176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 * Eldaran karkötõje (#373) 1   obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval.gyémántja (#1065)
1 * szem szimbólum (#142)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
1   csontkulcs (#74) 2   deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184)
1   fáklya (#36) 1   feneketlen bugyor (#570) 2   furulya (#233)
10   gyógykenõcs (#313) 1   hûségérme (#1141) 1   kis aranykulcs (#240)
1   kis vaskulcs (#40) 2   kötél (#92) 1   nagy aranykulcs (#246)
1   nagy bronzkulcs (#185) 1 + nyílcsapda (#243) 1   rézkulcs (#75)
5   sámán gyógykenõcs (#1139) 1   szeksztáns (#32) 2   vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
3   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 31 csepp spiritusz (#170), fér még: 9]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
6   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 72]
5   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 100]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
23 + álompor (#396) 2   amniosz (#203) 1   dözmöng szív (#122)
83   drótszõr (#37) 2   elkarog szõr (#665) 6   fõnixtoll (#563)
9   fülemüle agyar (#267) 1   galachmit (#310) 2   gyöngymangó (#135)
1   hebrencs állkapocs (#130) 19   kaktusztüske (#114) 1   karbin plazma (#199)
1   kõszem (#304) 2   kvazár (#244) 3   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   moa üveggömb (#383) 2   móri gyümölcs (#116) 22   pirkit (#153)
4   purifikátor háj (#269) 1   rinóbõr (#651) 10   rókafarok (#124)
23   tigroszlán fog (#63) 6   vasérc (#152) 2   vízionár szem (#102)

Összsúly: 83.31 kgMegterheltség: 166%
GYJ: Legalább 5 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
22   szent jogar (#150)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 fekete gyöngy (#99)
1 szvó-ektoplazma (#151) 71 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kötél (#92) 9 spiritusz (#170)    



E körben tett lépéseid térképe

(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák
Shop (#704), fõutca (#399), fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311,
belõle készíthetõ: #312), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393),
manifesztátor (#124), Sir Kwenton, a tar (2576. kalandozó), Deanaal (3763. kalandozó)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Beszerkesztettük a karakter által ismert, Rodger féle üstökkel elkészíthetõ ételrecepteket neveit is a 10 fordulónként kiküldött referencialistába.
* Ha a pszi konverzió varázslatok paraméterének túl nagy számot adtál meg, és nem volt annyi TU elõállítására elég pszi pontod, nem jött létre a varázslat. Mostantól létrejön, ilyenkor annyi TU-t állítasz elõ, amennyire a pszi pontjaidból futja.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.