Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Lord Daramoula
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az öröklét, mint a villámcsapás, olyan hirtelen jött számára, miután Leah éjjeli teremtményei megfertőzték vérét a legádázabb betegséggel, ami valaha a világon létezett. Aztán egyik nappal cserbenhagyta a szerencséje, és egyik volt áldozatának bosszúszomjas rokonai kinyitották a hálószobáját jelentő koporsót. Aztán újra visszatért az élők közé..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Legendás cél: 1000 lap
HKK tiltások és nerfek 2024 július
Nyári MondoCon 2024. július 13-14.
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Legendás cél: 1000 lap (3)
Lapötletek (64982)
TF help (6660)
HKK tiltások és nerfek 2024 július (62)
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)
Kitaposatlan utakon (4)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Asenath Killmaster 145. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. jan. 4. 15h:17'
EZ A 308. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
309. játékheted kezdete: jan. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3023
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 150
Extra forduló: 14

ASENATH KILLMASTER KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû drow férfival. Bõre teljesen fehér! Dornodon bíborosa. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy ongóliant trófea és egy miksziszi húsgólem trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemû obszidián pók. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az õ neve Tiberyus Artenis. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon összeakadsz egy hófehér, hosszú hajú, zöld szemû mutáns nõvel. Leah kisebb papja. Egy cetbõr válltömést, egy császári kesztyût, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy rinóbõr övet, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot, egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz. Az 1. napon találkozol Gaya Arvensisszel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Az 1. napon összeakadsz egy csuklyába burkolódzó sötét alakkal. Néhány másodpercre halálos csönd támad körülötted. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat. Az 1. napon találkozol Bossyval. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy animált hókutya trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elõ valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövõ bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az 1. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû kobudera férfi. Dornodon püspöke. Egy denevér szimbólumot, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötõt, egy vascarai csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy jégtroll trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 2. napon találkozol Daerk Faerrel. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy lábascet trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd kõtipró. Málhásállata egy törpemammut. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 2. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, félszemû árnymanó férfival. Fekete a bõre. Leah fõpap-jelöltje. Egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Hátasállata egy sullár! Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Frido a Herót. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 3. napon összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemû alakváltó férfival. Bõre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Pipacs. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. A 3. napon újból összefutsz Gaya Arvensisszel. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-28 ép.) Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-28 ép.) Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-28 ép.)Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Tharr Keresztjét (1400 arany). Thunder híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Ezúton kívánok mindenkinek nagyon sok boldogságot a közelgõ ünnepekre, és utána is!Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 pszi követ (1222 arany kikiáltási áron), 1 smaragd védõgyûrût (555 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar látógömböt (1111 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar látógömböt (1112 arany kikiáltási áron), 2 bronzhegyû lándzsát (20 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar látógömböt (1110 arany kikiáltási áron), 1 vasvértet (101 arany kikiáltási áron), 3 remák szivet (333 arany kikiáltási áron), 10 mutáns csontot (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve kritikus ütés. (ld. enc.) Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Egyértelmûen férfi nyomok. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földrõl egy rövid meghatározhatatlan színû hajszálat és egy szõrszálat egy bajuszból. Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselõ leánnyal. A lány tényleg gyönyörû, érthetõ partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...

Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz. Az aranytermõ erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+73 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+39 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+36 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 585. hetének nyerõszámai: 18, 16, 8. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 290.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+5 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 270.]


kf 689 317 kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 317. tárggyal
Magadra öltöd a ryuku mellvértet. Felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 260.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 285 elmormolod a 285. varázslatot
Ezt a varázslatot automatikusan használod, amikor szükség van rá. [0 pontot használtál fel, van még 260.] [A parancs tárolásra került.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

hu 247 98 hulladék: 247 98
Hulladék, ezért nem gyûjtesz fekete bõrcsizmát. Hulladék, ezért nem gyûjtesz rákpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

v 6 22 17 elmormolod a 6. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földrõl és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy élõholt mirg támad rád.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élõholt mirg testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élõholt mirg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élõholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csõrével az élõholt mirg nem tudott megsebezni. Az élõholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Látszik a köréd gyûlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 bakkura csizma, 2 mérg. ubuk tüske, egy mutáns csont, 5 nyílvesszõ és egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Mielõtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvesszõ. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Meglengetve a bronzhegyû lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 336 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvesszõ. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegõbe suhint. Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 nyílvesszõt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál. A varkaudarok menekülõre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szutykos remák testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a szutykos remák szõrös testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +5 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erõdet. (-15 pszi pont, -1 TU.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Most, hogy egyedül maradtál, van idõd végigkutatni a sátrakat. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínûleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. [45 pontot használtál fel, van még 210.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[101,102] Továbbra is síkságon vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexbõl. " Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy királyi õrsáncot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy piromenyét. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvesszõ. Több lövedéked átfúrja a piromenyét testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tûztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Meglengetve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyû lándzsával felnyársalod a piromenyét testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A piromenyét állkapcsa a levegõben csattan. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 lõfegyver).
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörõ pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+31 életerõ.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 170.]

kb 1113 24 kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (24 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 24 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

kt 1141 elkészíted az 1141. tárgyat
Legyártottál 1 hûségérmét. [5 pontot használtál fel, van még 165.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[100,103] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,104] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:)
Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál. - Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Elveszi a belépõre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva elõreenged. Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és beljebb tessékel. - Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja. - Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétbõl. Egy kék rothasztó. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erõs ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz. A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [98,105] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy grok-képzõdményt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képzõdményt. Végre fent vagy! A tetõ-fészekbe nem sok fény szûrõdik be. Bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 12 aranyat. Elhagyod a furcsa képzõdményt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manifesztátor közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manifesztátor jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [56 pontot használtál fel, van még 109.]

m 5 4 6 mozogsz délnyugatra, délre, nyugatra
[97,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,107] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Üdvözöljük Pumpa gyõzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Eladsz 3 bakkura csizmát 33 aranyért, 1 díszes rézpajzsot 15 aranyért, 1 fekete bõrcsizmát 16 aranyért, 1 kígyóbõr kesztyût 5 aranyért, 8 mérg. ubuk tüskét 16 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 2 uzbány csõrt 12 aranyért.

Összefutsz egy világoskék, tüsi hajú, izzóan vörös szemû, körszakállas árnymanó férfival. Bõre mélykék színû. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Dornodon eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtõköpenyt, egy rinóbõr övet, egy ritualista amulettet, egy umbatari karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot, egy vasvértet visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy bávatag golombár trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Összeismerkedtek. Az õ neve Brainstorm. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Hopp, átugrik egy aranypikkely! A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Õsi hajnal lovagjai. "

(Továbbmész...) [96,107] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltetõ Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy magából tiszta vizet elõköpõ, szépen megmunkált szökõkút van itt. Találsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Látsz egy sörsátrat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Hideg fémtõl meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (580. épület.) és egy bank (583. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [30 pontot használtál fel, van még 79.]

pbe 3000 beraksz a bankba 3000 aranyat
(Csak 2120 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 9372 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[96,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).

(Továbbmész...) [96,105] Továbbmész a város utcáján. Felfedeztél egy csodák kútját. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Összeakadsz Apró Kicsi Artistával. Tharr fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötõjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét és egy szöges páncélt visel. Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy fagyelementál trófea és egy élõholt quwarg trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemû elf nõvel. Fekete a bõre. Tharr eljövendõ papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar bajnok trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Érzékeled auráját: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Nightwing Manowar. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. [20 pontot használtál fel, van még 59.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kotorászol a zsebeidben 1 arany után, amit a csodák kútjába dobhatnál, de úgy néz ki semmi pénzed nincs. Lehorgasztott fejjel sétálsz odébb. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Az összes zsebed kiforgatod, hátha akad 1 aranyérme valahol, amit a csodák kútjába dobhatnál. Most derül csak ki, hogy semmi pénzed nincs. Azon tûnõdve, hol hagyhattad el a vagyonodat, odébb állsz. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kotorászol a zsebeidben 1 arany után, amit a csodák kútjába dobhatnál, de úgy néz ki semmi pénzed nincs. Lehorgasztott fejjel sétálsz odébb. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Aranyérmét keresgélsz, hogy a csodák kútjának ásítozó torkába hajíthasd. Mivel azonban nincs nálad, errõl most le kell mondanod. [0 pontot használtál fel, van még 59.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 56.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 26 fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [26 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 7, 13. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erõt gyûjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következõ körben tehát 316 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRITIKUS ÜTÉS (240. TUDATI KÉPESSÉG)
Szokásodhoz híven sokat gondolkoztál tábortüzed magányánál mostanában - ezúttal azon, hogyan tudnál komolyabb kárt okozni gonosz módon rád támadó ellenfeleidben... Hohohó, csapsz a fejedre: a megoldás egyszerû, mint a pofon. Annyit foglalkoztál már a körülötted élõ förtelmes lények testi és lelki felépítésével - ideje már, hogy valami igazán hasznosra is felhasználd az eleddig szinte parlagon heverõ tudást! Nagyjából most már van némi fogalmad arról, hogy melyik ellenfelednek mi a leggyengébb pontja, ezt kellene most valahogy a gyakorlatban is kamatoztatnod... Már ki is találtad, hogyan. Ezután minden csatában igyekszel majd ezeket a gyenge pontokat célba venni, és így elérni, hogy fegyvereid végre teljes hatásfokukat kifejtsék a veled oly oktalanul kötekedõkön... Mit is mondhatnék még? Jó kísérletezést! [Megjegyzés: a kritikus esély sikere a szörnyismeret szakértelmedtõl függ, minden 3 szint után kapsz 1% esélyt. Ekkor az adott körben az összes ütéseddel a fegyver maximumot sebez.]



KARAKTERLAP
Asenath Killmaster, egy hosszú õsz hajú, szürke szemû mutáns nõ vagy. Bõröd gránitszürke. Tharr bíborosa vagy. Papi hited: 159. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

 Erõ:28 (37)  Szint:19  Merészség:8/1 Magasság:151 cm 
 IQ:26 (30)  Támadás:18  Agresszió:3 Testsúly:69 kg 
 Ügyesség:28 (30)  Védekezés:33  Menekülés:30 % Életkor:4/4 év 
 Egészség:17 (21)  Életpont:294/178  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:27 (31)  Varázspont:379/5  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:15/-1   Pszi pont:148/239         
Eddig összesen 920 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2560 TP-t kaptál. Jelenleg 449619 TP-d van. A következõ szinthez még 381 TP szükséges. Trófeáid: lábascet, sarki óriásteknõs, borzalmas varkaudar. A 145. fordulódban 9372 arany került a bankszámládra. 9372 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/13   szúrófegyverek: 7/32 (+24%)   vágófegyverek: 16/61 (+3%)
  ütõfegyverek: 23/11   lõfegyverek: 8/4 (+24%)   dobófegyverek: 23/38 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) (150%) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvesszõ (#108) (4 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); bumeráng (#249) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 8/13   2. nyomkövetés: 40/56 (+16%)   3. lopás: 1/0
  4. mászás: 4/82 (+7%)   5. csapdakészítés: 9/80 (+5%)   6. csapdaészlelés: 2/42
  7. gyógyítás: 29/73 (+30%)   8. titkosírás: 3/80   9. felderítés: 11/66 (+22%)
  10. szörnyidomítás: 1/0   11. teológia: 27/2 (+8%)   12. taumaturgia: 20/80 (+3%)
  13. szerencsejáték: 2/64   14. versengés: 7/8 (+8%)   15. szörnyismeret: 13/29 (+23%)
  16. pszi: *20/100   17. zárnyitás: 1/0   18. vadászat: 1/89
  19. bányászat: 4/91        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 50% életerõ alatt 30 TVP-ért (max. 11 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 7 darabot , csak egyszer)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
A Földelem Urai (#9154), Lélektisztító Irgalmas Nõvérek (#9105), 9302. szövetség (#9302), elemi hidegörvény (#664), autentikus vámpír (#154), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) idõcsere (#285, 5 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)   izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)   villámcsapás (#50) >> nõk (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1 * ryuku mellvért (#689) 1 * szirén köpenye (#820) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1   bronzhegyû lándzsa (#87) 13 * bumeráng (#249) 8   ezüstshuriken (#327)
1   ezüsttõr (#322) 1 * harci kalapács (#174) 1   kõkés (#6)
7   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 * ryuku buzogány (#696) 11   ubuk dobónyíl (#138)
1   varkaudar szablya (#516) 1   vasalt bunkó (#181)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 1   Eldaran karkötõje (#373) $2   ezüst nyaklánc ($117)
1 * gólem talizmán (#811) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * jegygyûrû (#736)
1 * gránit szimbólum (#144) 1 * korinthai talizmán (#814) 1 * obszidián függõ (#195)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * regeneráló gyûrû (#254) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1   Tharr Keresztje (#287)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytermõ erszény (#819) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 1   ezüst kulcs (#184) 1   fiatalság itala (#473)
1 + hebrencs csapda (#147) 1   hûségérme (#1141) 2   kaja (#2)
1   kis aranykulcs (#240) 1   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92)
1   mérleg (#81) 1   nagy bronzkulcs (#185) 1   rézkulcs (#75)
2   sámán gyógykenõcs (#1139) 2   shinai gömb (#348) 1   szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818) 1   varkaudar pálinka (#1137)
Löttyök és porok, tartóstul
7   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 61]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
9   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 90]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 110]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
$1 + uzbány csõr ($169) [üres, kapacitás: 12]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3]
6   zöld üveg (#82) [bennük 13 csepp ragasztó (#83), fér még: 107]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3   acélpengõke (#231) 37   álompor (#396) 10   aurach fog (#657)
1   bunthar bõr (#733) 1   csuklyavirág (#133) 2   darázsszárny (#652)
14   drótszõr (#37) 10   elkarog szõr (#665) 1   etra hályog (#712)
1   fekete gyöngy (#99) 1   féregbél (#1071) 6   fõnixtoll (#563)
3   galachmit (#310) 13   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205)
8   kõszem (#304) 30   madártoll (#112) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
4   móri gyümölcs (#116) 1   mutáns csont (#331) 3   nektoraf faggyú (#667)
9   ovimon-bogyó (#207) 6   pirkit (#153) 2   remák szív (#264)
1   sallank karom (#128) 4   szvó-ektoplazma (#151) 4   tigroszlán fog (#63)
5   tükör (#43) 1   ulkor gyöngy (#1072)    

Összsúly: 57.63 kgMegterheltség: 68%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
10   darázsszárny (#652) 4   dorony tüdõ (#212) $1   göcsörtös bunkó ($123)
3   nektoraf faggyú (#667) 1   párducbõr (#1066) 1   rövid kard (#171)
5   szulfagor agyar (#677) 1   teknõcteknõ (#416) 4   tolmokov-koktél (#351)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1963 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415)
1 bakkura csizma (#96) 1 díszes rézpajzs (#84) 1 fekete bõrcsizma (#247)
3 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114) 1 kígyóbõr kesztyû (#49)
6 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nyu-shuriken (#157) 1 rákpajzs (#98)
1 rövid íj (#107) 2 uzbány csõr (#169) 1 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hûségérme (#1141) 2 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667)
2 pirkit (#153) 1 remák szív (#264) 1 ubuk dobónyíl (#138)
8 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(96,105) csodák kútja (#1096), Apró Kicsi Artista (5804. kalandozó), Nightwing Manowar (5986. kalandozó)
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599)
(96,107) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#580), bank (#583), szökõkút, Vlagyimir
szobra (#433), sörsátor (#486)
(97,106) az 51. labirintus bejárata
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), Brainstorm (4166. kalandozó)
(98,105) grok-képzõdmény (#149), oltár, manifesztátor (#124)
(99,104) Leah rúnaköve, oltár
(101,102) tavacska, királyi õrsánc (#1140), oltár, Chara-din monolitja (#534), piromenyétek (#99)
(102,101) élõholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövõre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 24. és jan. 2.) nem táplálunk fordulót, viszont dec. 28-án, és 31-én délelõtt lesz egy-egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.