Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. jún. 14. 13h:39' EZ A 463. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD 464. játékheted kezdete: jún. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5845 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-8 életpont.) Nitmák pengével alaposan megvágod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
v 71 0 0 | elmormolod a 71. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 6 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: ek 215 30 0 | t. energia kisütése: 215 30 |
* 4. KP: kf 519 466 453 | kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat a 466. tárggyal a 453. tárgyat |
* 5. KP: kf 1578 317 707 | kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat a 317. tárggyal a 707. tárgyat |
ek 500 503 | t. energia kisütése: 500 503 |
hh 34 248 248 | használod a 34. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. [+2% tau] Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a nanda pikkelyes testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a nanda testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a nanda testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 114 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 34 életpontot sebeztél. [+3% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 241 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% tau] Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester bal középső lábát. (6 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 4 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a darázsfelhő feléd eső részét. (6 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével végigvagdosod a darázsfelhő feléd eső részét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 2 életpontot sebeztél. [+1% teo] A darázsfelhő farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 16 életpontot vesztesz.) 33 életpontot vesztettél. Varkaudar che-karddal súrolod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével épp hogy megvágod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. [+3% teo] A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 16 életpontot vesztesz.) 35 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 darázsfarok. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 4 361 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
flh 8 22 1 | felt. lőfegyver haszn. 8 a 22. tárggyal (1 darabot) |
f 2632 | kísérletezel a 2632. tárggyal |
f 153 | kísérletezel a 153. tárggyal |
bb 70 172 69 | beraksz a bankba a 70. tárgyat (172 darabot) |
ek 273 1 16 | t. energia kisütése: 273 1 16 |
ek 273 2 26 | t. energia kisütése: 273 2 26 |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. [+3% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az ork sámán testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+2% tau] A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a védelmező morf jobb oldalát. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a védelmező morf bal oldalát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével kissé megkarcolod a védelmező morf fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. [+4% teo] A védelmező morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a védelmező morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 25 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az éltető morf jobb lábát. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel épp hogy eltalálod az éltető morf jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod az éltető morf jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 11 életpontot sebeztél. [+4% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [44,93] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy trollfa. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. [+2% tau] Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+2% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trollfa ágas-bogas fejét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a trollfa testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). A trollfa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a változatos morf testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 266 életpontot sebeztél. Nitmák pengével megkarcolod a változatos morf fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. [+4% teo] Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A változatos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 3 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+2% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a harcias morf fejét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 265 életpontot sebeztél. Nitmák pengével épp hogy megvágod a harcias morf testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [44,92] Az erdőt dombvidék váltja fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő homokvarány nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a homokvarány jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A homokvarány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 varányszemet. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+2% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a változatos morf jobb középső lábát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a változatos morf jobb hátsó lábát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével súrolod a változatos morf fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 119 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 18 életpontot sebeztél. [+4% teo] Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a változatos morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A változatos morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. [+2% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a harcias morf bal karját. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a harcias morf testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a harcias morf bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
hh 34 892 892 | használod a 34. tárgyat a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. [+2% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. [+2% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló testét. Kritikus ütés! (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a varkaudar varázsló jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. [+1% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hordóagyú mameluk bal első lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar che-karddal végigvagdosod a hordóagyú mameluk nyakát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével kissé megkarcolod a hordóagyú mameluk farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 27 aranyat. 4 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. [+2% tau] Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a spagulár jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a spagulár nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 41 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a halálos morf testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a halálos morf testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. [+4% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A halálos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. [+3% tau] Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a halálos morf farkát. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a halálos morf testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a halálos morf testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 116 életpontot sebeztél. Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. [+4% teo] A halálos morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [44,90] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ormánygőte. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+2% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ormánygőte jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az ormánygőte tekergő ormányát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az éltető morf bal oldalát. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel megpöccinted az éltető morf bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod az éltető morf testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. [+4% teo] Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf fejét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a brutális morf jobb karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a brutális morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. [+4% teo] Nem sikerült a brutális morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A brutális morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. [+1% tau] Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+2% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a spagulár jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a spagulár testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 41 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [43,89] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tazunkaróka. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. [+3% tau] Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tazunkaróka testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a tazunkaróka jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rókafarkat. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. [+2% tau] Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 23 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a halálos morf testét. (6 támadással 251 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a halálos morf jobb vállát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a halálos morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. [+4% teo] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a harcias morf bal oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a harcias morf testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
hh 34 892 892 | használod a 34. tárgyat a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. [+3% tau] Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda pikkelyes testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a nanda jobb vállát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 20 életpontot sebeztél. [+4% teo] Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a darázsfelhő feléd eső részét. (6 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a darázsfelhő feléd eső részét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével megvagdalod a darázsfelhő nagyját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 16 életpontot vesztesz.) 37 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 darázsfarok. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+2% tau] Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg parafenomén jobb első lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. [+2% tau] Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az evaporőr testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. [+3% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+2% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a változatos morf bal oldalát. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a változatos morf testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével épp hogy megvágod a változatos morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 133 életpontot sebeztél. Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. [+4% teo] Csáprágójával a változatos morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a változatos morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf bal lábát. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a védelmező morf testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a védelmező morf jobb karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 16 életpontot sebeztél. [+4% teo] A védelmező morf feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a védelmező morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [45,88] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. [+2% tau] Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+1% tau] Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a változatos morf testét. Kritikus ütés! (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a változatos morf testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a változatos morf fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 23 életpontot sebeztél. [+4% teo] A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A változatos morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [+3% tau] Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf testét. Kritikus ütés! (5 támadással 280 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
be 28 | bemész a 28. titkos labirintusba |
lm 4 5 9 | mozogsz 4 5 9 |
hh 1615 892 892 | használod az 1615. tárgyat a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
ek 40 22 | t. energia kisütése: 40 22 |
ef 40 504 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: kf 689 688 693 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 693. tárgyat |
* 2. BP: kf 690 692 687 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 692. tárggyal a 687. tárgyat |
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés -5 pontért |
* 5. BP: e 16 0 0 | élelemszerzés -5 pontért |
TUDATI KINCSTÁR (518. TUDATI KÉPESSÉG) A külső falak felhúzása csak az első lépés volt a komplex tudati erődítmény kiépítésében. Mikor az elsődleges védelmi funkciójának már eleget tud tenni az erőd, felmerül annak természetes igénye, hogy esetleg kényelmi és praktikus szempontok figyelembevételével fejlesszétek tovább. A kincstár kiépítésére is azért került sor, mert végtelenül megkönnyíti a tagok egymás közti tárgycseréjét. A tudatkinézis közvetlen kapcsolatot hoz létre a feladó, és a célpont között. A tárgy a feladónál atomjaira bomlik, és a kasztroplanáris téren keresztül átáramlik a célponthoz, ahol ismét anyagi alakot ölt. Miért is ne lehetne az így feladott tárgyat a tudati síkon tartani átmenetileg, hogy a tagságból bárki hozzáférjen? Nos, lehet. Pontosan erre való a tudati kincstár! [A kincstárat egy különleges bankszéfként legegyszerűbb felfogni, amelynek maximális kapacitása mindig pontosan annyi tárgyhely, ahány tagja a KT-nak van. Az egy-egy tárgyhelyen tárolt tárgyaknak sem súly, sem darabszám korlátja nincs, és a tartót igénylő tárgyak tartó nélkül tárolhatók. (A tartók berakása üresen célszerű, mert a bennük lévő anyagok a berakás pillanatában kiömlenek, kárba vesznek). Ha van még tárgyhely a kincstári széfben, akkor oda bármely KT-tag betehet bármilyen tárgyat. Ekkor sem a darabszám, sem a súly nem számít. A betétel az BB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal történik, a bank széfhez hasonló módon, annyi a különbség, hogy 3. paraméternek meg kell adnod a képesség sorszámát, az 518-at. Átkozott, és másnak át nem adható tárgy nem rakható be a kincstárba sem. Ha már nincs több tárgyhely a kincstárban, akkor új tárgy nem rakható be, de továbbra is berakható olyan tárgy, amilyenből már van legalább egy az egyik tárgyhelyen. Az üres tárgyhelyek számától függetlenül lehet kivenni tárgyat bármely tárgyhelyről a KB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal. Ha esetleg a KT taglétszáma lecsökken, úgy átmenetileg előfordulhat, hogy többféle tárgy lesz a széfben, mint ahány tagja a KT-nak van. Ilyenkor készletbővítésre továbbra is van lehetőség, és bármely tárgy ki is vehető a kincstárból, de ha a tárgyhelyek száma ismét a taglétszámig csökken, később már nem lehet a fölé növelni. Annak, hogy a KT-tag épp hol tartózkodik (mely síkon, mely kontinensen, labirintusban vagy épületben) sem a berakásnál, sem a kivételnél nincs jelentősége. Többféle tárgy egy parancsból történő berakására ill. kivételére nincs lehetőség. A kincstár pillanatnyi tartalmáról minden fordulód végén, a tárgylista után tájékozódhatsz. Fontos szabály: Az Alanori Csatorna nyugati oldaláról betett tárgyak külön tárgyhelyet foglalnak (tehát ha pl. vashegyű nyilat rak be valaki Nyugatról, és Keletről is, akkor a vashegyű nyilak két tárgyhelyet foglalnak egy helyett). Az a KT-tag, aki Nyugaton tartózkodik a kivétel pillanatában, csakis a Nyugaton betett tárgyakhoz férhet hozzá. Ha egyazon tárgyból van keleti és nyugati készlet is a kincstárban, a Keleten lévő KT-tag először mindig a keleti készletből próbál meg kivenni.] |
DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY) Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből. |
ARGUMCSÁKÁNY (2633. TÁRGY) Akárhogy is próbálkoztál, te nem tudtad az argumércet fémmé kovácsolni, így az merült fel benned, hogy talán egy kvazárkovácsnál kellene próbálkozni. Neki nagy gyakorlata van a speciális fémek megmunkálásában. Elsőként egy bányászcsákányból készíttethetnél egy argumbevonatú csákányt, amivel jóval hatékonyabban tudnál bányászni. Ehhez a bányászcsákány mellé 2 argumércet és 2 kvazárt kell vinned kvazárkovácshoz, aki 40 TVP-nyi idő alatt készíti el neked. Ha az agrumcsákánnyal bányászol ( H 2633), akkor a Bányászok versenyében (azaz amíg a Bíborhold a szokottnál jelentősen nagyobb), az argumércen kívül elásott, régi kincsekre is bukkanhatsz. |
Erő: | 27 (40) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 38 (46) | Támadás: | 63 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 28 (37) | Védekezés: | 47 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 147/152 év |
Egészség: | 28 (40) | Életpont: | 624/505 | Jellem: | jó (328) | Tul. pont: | 23 |
Szerencse: | 38 (62) | Varázspont: | 1242/482 | Pénz: | 20278 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 90/48 | Pszi pont: | 258/276 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16/80 (+86%) | szúrófegyverek: | 23/0 | vágófegyverek: | 31/63 (+14%) |
ütőfegyverek: | 1/26 | lőfegyverek: | 30/77 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (600%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) max. 1 db (8 -12.); tüske (#22) max. 1 db (13 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -21.); ezüsttollú nyíl (#363) (22 -25.); ében nyílvessző (#848) (26 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
45,88 mezőn táborozol, a 28. labirintusban, 1. szinten, 9. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 138 |
Az idő kódexe: legutóbb 133. fordulóban. |
Legfeljebb 11 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1/79 | 2. nyomkövetés: | 24/78 | 3. mászás: | 18/79 |
4. csapdakészítés: | 27/61 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 25/79 (+6%) | 6. gyógyítás: | 6/27 |
7. titkosírás: | 2/67 | 8. felderítés: | 4/57 | 9. szörnyidomítás: | 10/37 |
10. teológia: | 36/71 (+63%) | 11. taumaturgia: | 76/91 (+132%) | 12. szerencsejáték: | 4/48 |
13. versengés: | 9/83 | 14. zene: | 6/30 | 15. szörnyismeret: | 17/6 (+37%) |
16. pszi: | *23/100 (+35%) | 17. zárnyitás: | 26/61 | 18. vadászat: | 5/99 |
19. bányászat: | 22/34 (+24%) | 20. testépítés: | 6/79 | 21. főzés: | 13/89 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 110 | |||
6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 300 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), remák szivet (#264) (max. 100 darabot ), dözmöng szivet (#122) (max. 100 darabot ), spirituszt (#170) (max. 200 darabot ), ragasztót (#83) (max. 450 darabot ), vámpírfogat (#1221) (max. 200 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 500 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 26 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | halálos morf (#7618) | |
villámcsapás (#50) | >> | harcias morf (#7619) | villámcsapás (#50) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | villámcsapás (#50) | >> | védelmező morf (#7622) | |
villámcsapás (#50) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | domináns morf (#7624) | |
villámcsapás (#50) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | változatos morf (#7626) | |
háló (#186) | >> | tűzfőnix (#215) | villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | |
háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | háló (#186) | >> | nómenklatúra (#158) | |
háló (#186) | >> | purifikátor (#157) | háló (#186) | >> | Zinthurg (#180) | |
háló (#186) | >> | orgoró (#170) | háló (#186) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 25, 27, 28, 30, 31, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 155, az összesen kapott pontszám: 21170. (összesen ölhető: 738 ) | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175. | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 25238 | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 45. Szerzett pont: 4984. Beállított erő: 0 Összpont: 5488 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 71. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
skalpvadászat (418) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 49 TU. szükséges még: 1 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 62 TU szükséges.) |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 22 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | ében nyílvessző (#848) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | keg gomba (#1615) | 6 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | manakristály (#500) | 2 | pszi kő (#248) | 34 | ragasztó (#83) | |||
1 | remák szív (#264) | 18 | rézdarab (#70) | 4 | spiritusz (#170) | |||
10 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | tátika bibe (#1905) | 4 | téfea-agy (#172) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 1 | tüske (#22) | 2 | varázskő (#305) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
72 | arany (#50) | 2 | argumérc (#2632) | 4 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
3 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsfarok (#654) | |||
6 | darázsszárny (#652) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fehér morfplazma (#2445) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kék morfplazma (#2442) | 2 | lila morfplazma (#2448) | |||
3 | mutáns csont (#331) | 1 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 3 | purifikátor háj (#269) | 7 | rézgolyó (#343) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
3 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | varányszem (#30) | |||
1 | vörös morfplazma (#2443) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
# | tag neve | MXTU | TU | X,Y | FKÉR | utolsó lépés | EF | jellem | vallás | |
1. | 1152 | Whai Ling | 60 | 0 | 126,99 | 2023.03.11 | 44 | seml. | Sheran | |
2. | 1422 | Szajly | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
3. | 1486 | Yllaro | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.11 | 0 | jó | Raia | |
4. | 2570 | Szajlaa | 15 | 0 | 98,100 | 2021.09.15 | 0 | seml. | Sheran | |
5. | 4976 | Yorakh | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 1 | seml. | Tharr | |
6. | 5675 | Szajlee | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | jó | Raia | |
7. | 5845 | Galira | 90 | 48 | 45,88 | 2023.06.14 | 49 | jó | Elenios | |
8. | 4933 | Gandar | 99 | 39 | 257,87 | 2023.06.11 | 0 | seml. | Fairlight | |
9. | 2347 | Yora Alustriel | 8 | 0 | 71,59 | 2023.06.11 | 0 | jó | Elenios | |
10. | 5951 | Hasdrubal | 44 | 12 | 24,63 | 2023.06.02 | 0 | seml. | Fairlight | |
11. | 2422 | Angun | 0 | 0 | 90,47 | 2022.09.08 | 0 | seml. | Fairlight | |
12. | 1684 | Death Wish | 0 | 0 | 101,70 | 2022.09.08 | 0 | seml. | Fairlight | |
13. | 2144 | Genios | 0 | 0 | 72,57 | 2022.09.09 | 0 | seml. | Tharr | |
14. | 4458 | Ilthilior | 0 | 0 | 72,57 | 2022.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
15. | 5462 | Moonblade | 0 | 0 | 77,51 | 2022.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
16. | 2278 | Welt | 0 | 0 | 72,57 | 2022.09.09 | 0 | jó | Raia | |
17. | 3226 | At'chak | 19 | 2 | 47,63 | 2023.02.22 | 0 | jó | Raia | |
18. | 5775 | Csákányos Beldor | 0 | 0 | 198,119 | 2023.02.13 | 29 | gonosz | Leah | |
19. | 3856 | Lilia | 0 | 0 | 247,53 | 2023.02.12 | 50 | gonosz | Dornodon | |
20. | 1182 | Vay Decker | 0 | 0 | 225,55 | 2022.12.15 | 50 | jó | Raia | |
21. | 5803 | Reskator | 0 | 0 | 234,9 | 2022.12.18 | 50 | seml. | Tharr | |
22. | 2849 | Qusaimódó | 0 | 0 | 232,55 | 2022.12.20 | 50 | seml. | Fairlight | |
23. | 1129 | Nefiliam Yubatus | 0 | 0 | 74,60 | 2022.12.29 | 0 | seml. | Sheran | |
24. | 4185 | Akryoni Kristos | 0 | 0 | 200,118 | 2023.03.29 | 0 | gonosz | Dornodon | |
25. | 2460 | Zúgószél | 0 | 0 | 199,123 | 2023.03.30 | 50 | seml. | Fairlight | |
26. | 1816 | Ezüstgyík | 0 | 0 | 97,48 | 2023.03.30 | 0 | jó | Raia | |
27. | 3488 | Szirial, a Szende | 0 | 0 | 200,118 | 2023.06.06 | 50 | gonosz | Leah | |
28. | 4857 | Zaeher | 0 | 0 | 201,116 | 2023.06.06 | 0 | seml. | Tharr | |
29. | 2049 | Aevon | 0 | 0 | 44,99 | 2023.06.06 | 0 | seml. | Fairlight |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | |
87 | |
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|