139. forduló, 141. forduló, Qu' Elfine Supinum összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 19. 12h:05'
EZ A 575. JÁTÉKHETED, 140. FORDULÓD
576. játékheted kezdete: jan. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4471
SZÁMLA : XXXX

QU' ELFINE SUPINUM KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,81] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Lisszia Ariaral lal . Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy szürke bőrkesztyűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy uzbány trófea és egy alpesi tehén trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Á la Moucie adta fel, és a következőt tartalmazza: 1 ezüstshurikent.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+183 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+24 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont). [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy alpesi tehén nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén fejét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod az alpesi tehén bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Vasalt bunkóval megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 313.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi fejlesztés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

bb 56 181 434 beraksz a bankba az 56. tárgyat (181 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 16 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 1 vasalt bunkót. Beraksz a bank széfjébe 1 bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

kb 554 516 1 kiveszel a bankból az 554. tárgyat (516 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 tünde nyilat. Kiveszel a bank széfjéből 1 varkaudar szablyát. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

kf 516 1 kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 300.]

v 96 72 60 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(89,81) alpesi tehenek (#91)

[72,60] Egy kisebb településhez érkeztél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 1100 TVP épült bele.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 290.]

ep 400 100 1 építed a 400. tárgyat 100 pontért
[Teljesíted a városházán kapott küldetést:] Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Köveket hordasz egymásra. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen a ház. 425 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 190.]

m 8 mozogsz északra
[72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 lapockacsontot 4 aranyért.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy vörös, kontyos hajú, félszemű árnymanó nő táborát. Fekete a bőre. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: bűvharcos. Fegyverzetét egy ryuku tolvaj trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy teriád vadász trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összeakadsz Szélsikoly Ziával. Elenios hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany karperecet, egy aranyláncot, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy kardszárnyú pocok trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ő is jó. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézően mosolyogsz eltátott szája láttán. Csábos mosolyt villant meg feléd, de nem mutatsz túl nagy érdeklődést.
Találkozol egy rubinvörös szemű, hófehér bundájú, kis termetű farkassal. Magatartása barátságos, úgy tűnik telepatikus képességeivel kommunikál. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Fühttöske. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [8 pontot használtál fel, van még 182.]

ve 94 15 megveszed a 94. tárgyat 15
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

ve 129 50 megveszed a 129. tárgyat 50
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 sallank nyilat. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

ve 186 1 megveszed a 186. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy vaskulcsot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

ve 272 1 megveszed a 272. tárgyat 1
Vásároltál 1 aranytűt. 6 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 182.]

m 2 mozogsz keletre
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Észreveszel egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [8 pontot használtál fel, van még 174.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd. - Á, újra itt! Látom, otthonosan érzed magad. Na mesélj, mi történt veled mostanában? Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Esetleg van kedved további feladatokhoz? - Ahogy bólintasz, a másik elvigyorodik. [100 tapasztalati pontot kaptál.] A következő varázslatot tanulhatod meg: a munka gyümölcse. (Sajnos már ismered.)
- Az igazán lelkes munkásokat egy gyönyörű dísszel jutalmazzuk, egy ezüstből készült csillaggal. Sajnos az, aki eddig kovácsolta nekünk ezt az ereklyét, keletebbre utazott, így nincs senki, aki átvenné munkáját. Csak az a pár ezüst maradt, amit a múltkor adtam neked. Talán neked sikerül kitalálnod, hogyan tudsz belőlük készíteni egy ezüstshurikent. Ha igen, légy szíves gyártsd le, és hozd vissza. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Esetleg van kedved további feladatokhoz? - Ahogy bólintasz, a másik elvigyorodik. [150 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 szürke bőrkesztyű. (ld. enc.)] - A múltkor már bebizonyítottad, milyen jól értesz a kőműves szakma rejtelmeihez. Arra kérnélek, segíts ki minket megint egy ház alapozásánál (építs egy épületbe legalább 200 TVP-nyit). Tudod, igen nagyszabású terveink vannak, szeretnénk megépíteni a Hősök Csarnokát, ahol a kalandozók legnagyobbjai számára állítanánk szobrot. Az elsőt egész biztosan Távoli Vizek kapja majd, akinek áldozatos munkája nyomán létrejött a Városi Tanács, melynek magam is a tagja vagyok. Akkoriban itt még csak pusztaság volt - mereng el a gnóm, majd folytatja - gyere vissza munka után. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 169.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[89,81] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Aranymag orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [90,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [91,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sörényes ubuk fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 145.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[92,81] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [93,81] Dombos terepre érkeztél. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szeppent rákfatty nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvágod a szeppent rákfatty bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Jerome közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Jerome bal első lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a Jerome kitines ollóját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a Jerome kitines ollóját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a Jerome ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a Jerome páncélos testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a Jerome testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a Jerome összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Jerome száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 7 csepp rákfatty váladékot. 709 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [94,82] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [45 pontot használtál fel, van még 100.]

m 2 mozogsz keletre
[95,82] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 9 mákrózsa virág. Magadhoz veszed őket. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 92.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

bpb bef. parancs berakása:

h 1602 27 8 használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 8 vizet dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 8 fáklyát találsz. [3 pontot használtál fel, van még 89.]
[A parancs tárolásra került.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+43 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 59.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 58.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 58.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 28 fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [28 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 4, 2.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. 2 kaját bezabál a púpos burástya. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 281 pontot. A következő körben tehát 311 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜSTSHURIKEN (327. TÁRGY)
Komoly munkát kíván, hogy egy olvasztókemencénél, 15 TVP árán elkészíthess 2 ezüstdarabból egy ezüstshurikent. Ez a puha, sérülékeny dobófegyver 3d4 sebzést okoz, különösen olyan ellenfelek esetén érdemes alkalmazni, amelyeket csak ezüstfegyverrel lehet megsebezni. Ha ilyen ellenféllel kerülsz szembe, és van a birtokodban ezüstshuriken, használni fogod automatikusan, ha kiadtad az FLH 997 327 parancsot.

PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad.

ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

SZÜRKE BŐRKESZTYŰ (271. TÁRGY)
Két purifikátor háj felhasználásával finom bőrkesztyűt készíthetsz magadnak. Az első pillantásra könnyen szakadó szürke kesztyű nem valami bizalomgerjesztő, de a purifikátor limitált mágikus képességeinek köszönhetően sokkal ellenállóbb, mint első pillantásra hinnéd - védettségedet kettővel növeli, ha a KF 271 paranccsal a kezedre húzod. Elkészítéséhez a KT 271 parancsot kell kiadnod, 25 TVP-ért.

JEROME (956. SZÖRNY)
Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat.

KARAKTERLAP

Qu' Elfine Supinum, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia eljövendő papja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 140. fordulód.

Erő: 16 (17) Szint: 16 Merészség: 7/2 Magasság: 157 cm
IQ: 26 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 167/167 év
Egészség: 22 Életpont: 255/178 Jellem: jó (257) Tul. pont: 2
Szerencse: 22 Varázspont: 246/86 Pénz: 911 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 14/10 Pszi pont: 53/11
Eddig összesen 623 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2975 TP-t kaptál. Jelenleg 163330 TP-d van. A következő szinthez még 16670 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, quwarg harcos, rücskös gigaféreg. A 137. fordulódban 6286 arany került a bankszámládra. 6317 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/61 vágófegyverek: 20/10 (+10%) ütőfegyverek: 18/47 (+3%)
lőfegyverek: 21/57 (+9%) dobófegyverek: 7/30

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (120%) << vasalt bunkó (#181) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/34 2. nyomkövetés: 44/85 (+30%) 3. lopás: 3/29
4. mászás: 6/26 5. csapdakészítés: 10/12 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/34
7. gyógyítás: 22/2 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/31
10. szörnyidomítás: 3/84 11. teológia: 15/12 (+10%) 12. taumaturgia: 17/40 (+47%)
13. versengés: 2/99 14. zene: 29/84 15. szörnyismeret: 11/58 (+25%)
16. pszi: 8/4 (+9%) 17. zárnyitás: 2/95 18. vadászat: 13/56
19. bányászat: 6/92 (+58%) 20. főzés: 3/8 (+25%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
mászol max. 35 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
elf (#2), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bányászcsákány (#434) 1 kaja (#2)
1 lapockacsont (#33) 1 vasalt bunkó (#181) 1 ezüstshuriken (#327)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 1 aranytű (#272) 8 fáklya (#36)
2 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 orgyilkos tőr (#225) 11 rákfatty váladék (#333) 4 rézdarab (#70)
1 sallank nyíl (#129) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 tünde nyíl (#554)
7 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar szablya (#516) 24 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(89,81) alpesi tehenek (#91), manaelementál (#290), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(90,81) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), manaelementál (#290)
(91,81) sörényes ubukok (#89), Tharr oltár, 27. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, manaelementál (#290)
(92,81) Dornodon rúnaköve, oltár, 41. jellempróba
(93,81) vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186), Jerome (#956)
(94,82) Sheran oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(95,82) manaelementál (#290), Raia rúnaköve, Raia oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Qu' Elfine Supinum 140. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) gazda (#24) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36)
sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) harcos (#47) technokolin (#50)
gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66)
húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71)
óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77)
bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) tetemember (#123) manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141)
arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150)
kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157)
kétfejű troll (#163) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) szutykos remák (#191)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) drónkeselyű (#208) kisebb quwarg isten (#213) tormikus egér (#218)
pszi elementál (#221) woorgard (#231) vadász quwarg (#241) viharóriás (#278) manaelementál (#290)
zafír sárkány (#329) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350)
halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355)
vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369)
smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) lajhárlord (#757)
Jerome (#956) Poomr Ko (#957) gigaféreg lárva (#7037) csupasz gigaféreg (#7038) rücskös gigaféreg (#7039)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) $varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
$grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63)
csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) $rézdarab (#70) rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) $rézkulcs (#75) $bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
díszes rézpajzs (#84) $óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88)
$bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) $magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) $fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108)
vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124)
$mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129)
$hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) $denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149)
szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181)
$vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187)
vas dobónyíl (#189) $aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) $trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197)
karbin plazma (#199) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212)
fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221) $varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) furulya (#233)
lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240)
smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) tatu ködmön (#255)
templom (#256) szent kehely (#257) isteni könnycsepp (#260) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271)
aranytű (#272) sárga erőöv (#276) zan indukátor (#288) bev formázó minta (#299) varázskő (#305)
ezüsttőr (#322) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) pukkanó tűcsapda (#336) kinemfogyó tegez (#368) phua-kúp (#372)
Eldaran karkötője (#373) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400) kígyóbőr öv (#410) aranypikkely (#415)
Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492) varkaudar szablya (#516) Chara-din monolitja (#534)
sötét tekercs (#535) kisebb zan (#544) nyílpuska lövedék (#547) mérg. nyílp.lövedék (#548) tünde íj (#553)
tünde nyíl (#554) főnixtoll (#563) Fortuna szentélye (#645) Eldaran ékköve (#647) kulcskarika (#648)
sámán erszény (#650) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) $aurach fog (#657) elkarog szőr (#665)
nektoraf faggyú (#667) sáfránykristály (#675) szulfin (#676) $szulfagor agyar (#677) orvosságos zacskó (#682)
tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) berzerker tüske (#713) $rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720)
aranytermő erszény (#819) örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065) varkaudar pálinka (#1137) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) malomkő (#1205) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) tünde tegez (#1263)
tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595) féregíz nyakpánt (#1601) ezüstszelence (#1602)

Receptek

főtt étel (#1)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek