Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 14. 14h:35' EZ A 61. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD 62. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
d 5 2 | eldobod az 5. tárgyat (2 darabot) |
d 4 1 | eldobod a 4. tárgyat (1 darabot) |
ba 124 69 9141 | nem támadod a 124. szörnyet a 69. szörnyet a 9141. KT tagjait |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
t 73 | támadod a 73. szörnyet |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a garokk jobb vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével néhányszor megcsapod a garokk testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a garokk bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. Elhajítod a vacak pókvadász trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő garokk trófeát. 82 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét a másikra rohansz. Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a színes dözmöng csillogó hátát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a színes dözmöng bolyhos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A színes dözmöng még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dözmöng szivet. 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [51,5] A terep továbbra is sűrű erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pókvadász lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Meglengetve az obszidián pengét a másikra ugrasz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a pókvadász testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a pókvadász jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [51,4] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tazunkaróka közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a tazunkaróka testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a tazunkaróka bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tazunkaróka kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. (ld. enc.) 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [53,3] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy technokolin. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a technokolin testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a technokolin jobb középső lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
kt 92 | elkészíted a 92. tárgyat |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Elszántan a másikra rontasz. Obszidián pengével kilukasztod az óriás patkány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed az óriás patkány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [54,1] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hegyi rák közeledik. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Obszidián pengével végigvagdosod a hegyi rák testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a hegyi rák ollóját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a hegyi rák ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével megvágod a hegyi rák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a hegyi rák ollóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a hegyi rák ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A drasmólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 8.]
al 116 69 124 | áldozol: a 116. tárgyat a 69. tárgyat a 124. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
kt 34 1 | elkészíted a 34. tárgyat (1 darabot) |
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
k 2 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
k 3 1 | követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
k 4 1 | követed a 4. fajúakat 1 lépésig |
k 5 1 | követed az 5. fajúakat 1 lépésig |
k 6 1 | követed a 6. fajúakat 1 lépésig |
k 7 1 | követed a 7. fajúakat 1 lépésig |
k 8 1 | követed a 8. fajúakat 1 lépésig |
AGGLOMERÁTOR (138. SZÖRNY) Az agglomerátor óriási, alaktalan puha massza. Leginkább labirintusok mélyén szokott pöffeszkedni, de előfordul sűrű erdőkben és mocsarakban is. Mivel nincs vitális pontja, gyakorlatilag az egész szörnyet szét kell verned ahhoz, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Ez néha NAGYON sok időt szokott igénybe venni - méghozzá feleslegesen elpocsékolt időt. Ugyanis az agglomerátor húsát még a burástyák sem eszik meg. Nem egy agresszív szörny, de ha harcra kerül a sor, akkor a lassú víz partot mos taktikát alkalmazza: körülfolyja ellenfelét, és apró szájacskáival apránként szétszedi. Ütőfegyver alkalmazása vele szemben teljesen értelmetlen, de a szúrófegyvernél is sokkal hatásosabb a vágó. |
TAZUNKARÓKA (81. SZÖRNY) A tazunkarókák, ezek a farkas méretű, vörös szőrű ragadozók a rőtmanók kedvenc hátasállatai. Hogy egy bunkóval vered ki a fogát, csontszablyával felaprítod a hátát, vagy felnyársalod egy csontszuronnyal, egyre megy - akit a rőtmanó szeret, Te valószínűleg nem szereted! |
RÓKAFAROK (124. TÁRGY) Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány. |
VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY) Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk... |
MANILLA-FA (91. NÖVÉNY) A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA. |
HEGYI RÁK (61. SZÖRNY) A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
VILÁGÍTÓTORONY (156. ÉPÍTMÉNY) A világítótorony régen jelzésképp szolgált a tengerészek számára, manapság azonban a legtöbb kalandozó még a tengert sem látta, nemhogy hajóra szálljon. A Túlélők Földjén azonban gyakran előfordulhat, hogy valaki információt akar átadni nagy távolságra levő kalandozótársának - erre való a világítótorony. Ha olyan mezőn adsz ki IN parancsot, ahol ilyen torony is van, akkor a másik kalandozó, akinek az információt adod, lehet tőled távol is (maximum tíz mezőre). A világítótorony megépítése 80 TVP-be kerül, és az építkezés megkezdésekor birtokodban kell, hogy legyen egy dözmöng szív. Ez a varázslatos erejű, fantasztikus fényű tárgy teszi lehetővé, hogy a toronyba helyezve fényjeleket adhass le nagy távolságra. A tornyot magas terepen (alacsony vagy magashegység) kell megépítened, az ÉP 156 <TVP> paranccsal. |
DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY) Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???). |
FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et. Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.) Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.] Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények. Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik. |
Erő: | 12 | Szint: | 6 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 95/26 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 5 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -3.); kerek kő (#19) max. 2 db (4 -); |
54,98 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 10 (+1) | 5. felderítés: | 1 | 6. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
vízionár (#66), rájanyék (#58), manifesztátor (#124), Igaz Barátok (9141. KT) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | * | csontszablya (#64) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | obszidián penge (#2082) | 1 | * | parittya (#18) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | 11 | kaja (#2) | ||
1 | kötél (#92) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
17 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | királygyík bőr (#44) | 2 | lapockacsont (#33) | 3 | madártoll (#112) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 2 | móri gyümölcs (#116) | 1 | rókafarok (#124) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | 3 | + | vadász tatu bőr (#15) | ||
14 | varányszem (#30) |
Összsúly: 33.70 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | bunkó (#5) | 1 | kaja (#2) | |||
4 | kerek kő (#19) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | kötél (#92) | 1 | rókafarok (#124) |
50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | |
0 | |
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|