Karakterszám: |
8673 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
14 |
Játékhét: |
14 |
E
forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
175 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. máj. 23. 9h:29' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. máj. 30. |
|
E-mail!
SAYOWAN KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31960.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld
szemû férfi. (hírneve 975.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*máj. 10.* Ambassadar és Brancaleone da Norcea megküzdöttek egymással,
és Ambassadar gyõzött.
*máj. 10.* Amorthist rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*máj. 10.* Amorthis gyõzelmet aratott Mikanno Hosi Kanpokusan felett.
*máj. 10.* Amorthis gyõzelmet aratott Le Henger Elek felett.
*máj. 11.*
Kronx és Smaragdszemû Wynia pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*máj. 15.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Hooded felett.
*máj. 16.* Ambassadar gyõzelmet aratott Szarkaagyú Siraka
felett.
*máj. 16.* Ambassadar gyõzelmet aratott Lóarcú Vaszil felett.
*máj. 16.* Dark Valek a Renegát Elf csatában legyõzte Lady Lucitaniát.
*máj. 16.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Errtu felett.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
kno 10 15 8 102 |
10. képességre 15 képességpont |
Sajnos nem ismersz ilyen képességet.
A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 208.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Olyan lakott
barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Kiválasztasz
egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Lahiri, egy erõs vékony testalkatú, hosszú sötét hajú,
spirituális tekinteû férfi. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve.
Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített
és az általad hozott ételbõl. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül,
hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak,
különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák?
Persze csak találgatni tudtok... No, most már ideje indulni! Elköszönsz
vendéglátódtól. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az
a katapulter.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Kirándulásod
során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Menet
közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
mátekel gombát. Na
végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Nekromaca, egy szörnyû pusztító átkokat
dobáló nõ. Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe
helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel
fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Degeszre tömitek
magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról
beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja
a szóbeszédnek. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz.
(+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a kötél.
[ld.
enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára
fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A sötétbõl furcsa neszeket
hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Egyik pillanatban
még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol.
Ellenfeled egy márvány atka (#17).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a márvány atkát. A márvány atka máris elõtted
terem! Megtámadod a márvány atkát. Ostorként csattantasz bal csápoddal.
(4 ép-t sebeztél). A márvány atka téged támad. Ocsmány csáprágójával harap.
(7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A márvány atka rád támad. Csáprágójával mar. Hátraugrasz
a támadás elõl. Megtámadod a márvány atkát. Elõresuhintasz bal csápoddal.
(6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A márvány atkát próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz
bal csápoddal.
(9 ép-t sebeztél). A márvány atka hörögve elterül. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%).
Szívesen bekapnál valamit. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+12% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy kútszerû
aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes
és rejtélyes csatornaszintre. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók
vezetnek minden irányba. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre
közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek.
Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a hártyás lemúrt. A hártyás lemúr feléd rohan.
Támadod a hártyás lemúrt. Rávágsz bal csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). A
hártyás lemúr téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(6
ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a hártyás lemúrt. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal.
(13 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%).
Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ és egy lemúr hártya.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Felkészülve testben
és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös
aknában ereszkedsz alá. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani.
A fattyak nyilván rejtõzködnek. Ahogy belépsz egy barlangterembe, csodálatos
látvány tárul eléd. Cseppkövek sokasága nõ a teremben, érintetlenül, és
a földi cseppkövek legmagasabbjaira valaki egy furcsa házikót épített!
A házikó belsejébõl kékes fény szûrõdik ki. A cseppköveken felmászni a
házikóhoz nehéz lenne, de nem lehetetlen.
(419. kaland, összköltsége 20
TVP.) Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy hártyás
lemúr (#2).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a hártyás lemúr felé. Már ott is vagy! A hártyás
lemúr feléd rohan. A hártyás lemúrt próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol
bal csápoddal.
(13 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr téged támad. Acsarogva
harapni próbál fogával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a hártyás lemúrt. Rávágsz bal csápoddal.
(12
ép-t sebeztél). A hártyás lemúr kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%).
Viszed, ami mozdítható: egy lemúr hártya.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz,
hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá.
Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen
vad lesz a vadászból. Észreveszel 1
csótánylábat. Szakértõ módon leszeded.
Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött
fészket. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Megközelíted az óriáscsótányt. Az óriáscsótány közelebb jön,
hogy támadhasson. Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz
bal csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád veti magát. Megpróbálja
beléd mélyeszteni csáprágóját.
(9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriáscsótányt. Körbe-körbe forgatva ütsz bal
csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány kileheli lelkét. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
A gyomrod korog egyet. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+11% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]
Vadászni támad kedved. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon
keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy barlangtó mellé
érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet
a vadak fészkéhez. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled
egy vámpírdenevér (#11).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a vámpírdenevért. A vámpírdenevér feléd mozog.
A vámpírdenevért próbálod megsebezni. Rávágsz bal csápoddal.
(14 ép-t
sebeztél). A vámpírdenevér rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
Elkerülted. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A vámpírdenevér rád veti magát. Harapásra nyitja száját,
támad fogával.
(5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Támadod a vámpírdenevért.
Ostorként csattantasz bal csápoddal.
(13 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%).
Viszed, ami mozdítható: 6 arany.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]
Vadászni támad kedved. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve
hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Szellõ söpör végig
a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást
hallasz egy oldaljáratból. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad
mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy barlangi pók (#6).
*** 1. KÖR *** A barlangi pók irányába mozogsz. A barlangi pók odajön hozzád.
A barlangi pókot próbálod megsebezni. Lesújtasz bal csápoddal.
(15 ép-t
sebeztél). A barlangi pók hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Uzsonnaidõ!
Mohón zabálni kezdesz. (+11% jóllakottság.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Felkészülve testben és lélekben,
elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz
alá. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek
várnak rád. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled
egy kétfejû patkány (#15).
*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány irányába mozogsz. A kétfejû patkány feléd
mozog. A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Lecsapsz bal csápoddal.
(16 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány rád veti magát. Megpróbál megmarni
fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Támad fogával. Hátraugrasz
a támadás elõl. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A kétfejû patkány rád támad. Pofáját nagyra tátva harap
fogával.
(9 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál fogával.
(6
ép-t sebzõdtél). Megtámadod a kétfejû patkányt. Lesújtasz bal csápoddal.
(17 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány hörögve elterül. Regenerálsz (+2
ép)
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+9 életpont.)
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A déli kõbányák
egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos
csatornaszintjére. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat
is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Észreveszel 1
liánvirágot.
Szakértõ módon leszeded. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig
bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött
rejtekhely! Ellenfeled egy tûzféreg (#5).
*** 1. KÖR *** A tûzféreg feléd mozog. A tûzféreg irányába mozogsz. A tûzféreg
rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(10 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzférget. Villámgyorsan elõrevágsz
bal csápoddal.
(11 ép-t sebeztél). A tûzféreg halálos sebet kapva a földre
zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 11 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+9 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 hírnevet
kaptál. A kör során összesen 185 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
3 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 18 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
187 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Sayowan, egy szürke szemû, hosszú hajú, pókhasú férfi vagy.
Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez
a 14. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 / 0.25 |
[2] IQ: |
3 / 0.75 |
[3] ügyesség: |
3 / 2.30 |
[4] egészség: |
4 / 1.25 |
[5] mágia: |
3 / 0.25 |
[6] gyorsaság: |
5 / 0.19 |
[9] Méret/ép: |
45 / 40 |
Min. méret: |
38 |
Barlangméret: |
46 |
|
|
Varázspont: |
15 / 15 |
Képességpont: |
22 / 96% |
Hõsi pont: |
3 (1) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
9% |
Galetki erõ: |
97 / 79 |
Hírnév : |
20 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
4 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
87 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
78 (8) |
Leölt torzszülött: |
81 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
5 / 1.80 |
[15] regeneráció: |
5 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[47] zárnyitás: |
1 / 0.30 |
[48] mászás: |
3 / 0.30 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
6 / 2 |
[101] szakért.: |
7 / 2.08 |
[102] vámpirizáció: |
1
/ 0 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70;
VI erõ:80% ép:25%;
PV 5 2 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #378 (8. forduló), #419 (14. forduló),
#301 (12. forduló).
TÁRGYAID |
|
92 arany (#1) |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
|
3 csótányláb (#25) |
* |
1 díszes fejék (#135) |
|
3 drágakõ (#2) |
|
1 kard (#1315) |
|
4 kés (#5) |
|
1 Krónika (#783) |
|
7 lemúr hártya (#161) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
1 mitulen fû (#20) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 winropu moha (#22) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 6 arany (#1), 1 mátekel gomba
(#21), 1 liánvirág (#24), 2 lemúr hártya (#161), 1 csótányláb (#25),
1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KATAPULTER (33. LÉNY) Négylábú, kemény testû, jellegtelen élõlények.
Nyakuk szinte egyáltalán nincs, tökéletesen sima fejükön három apró mélyedés
jelzi azt, ami esetleg szem lehet. Vállukból két csonka, szárnyszerû végtag
nõ ki, ezek segítségével félelmetes sebességgel tudnak köveket dobálni
a rájuk támadó lényekre. Persze alapjában véve békés teremtmények, ha tehetik,
inkább elrejtõznek, mulatságos kacsacsõrükön keresztül szívják fel a tápanyagot
a földbõl. Nem csoda, hogy kedvvel vadásznak rájuk a kõevõk.
KÖTÉL (128. TÁRGY) Egy leleményes és az alakját változtatni képes galetkinek
igen ritkán van szüksége kötélre. Mégis, azért néha elõfordul. Bizonyos
kalandok megoldásánál elengedhetetlen, hogy legyen nálad húsz-harminc méter
ebbõl a szilárd, erõs kötélbõl.