Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 21. 9h:12' EZ A 144. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD 145. játékheted kezdete: máj. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3112 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 7 6 1 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [74,70] A dombság átmegy hegységbe. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 borostyán függőt. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kőszáli disznó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 13 életpontot sebeztél. [+3% tau] Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kvazár karddal végigmetszed a kőszáli disznó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a kőszáli disznó nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőszáli disznó agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [75,69] A hegyvidéket síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. [+3% tau] Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kvazár karddal végigmetszed a gyilkos tetű bal első lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos tetű kitinpáncélját. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [77,67] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Hmm, csak egy óriás skorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. [+3% tau] Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal kilukasztod az óriás skorpió jobb első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriás skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az óriás skorpió ollója a levegőben csattan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [78,66] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy goldugar. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal alaposan megvágod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. [+3% tau] Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal egy hatalmas csapással felmetszed az óriás skorpió jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod az óriás skorpió testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az óriás skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [78,68] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vörös rakolits került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal megvagdalod a vörös rakolits testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a vörös rakolits jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a vörös rakolits bal lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a vörös rakolits testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-3 varázspont.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 42, gyógyulás: 2, összesen: -40 ÉP}
ek 35 5 | t. energia kisütése: 35 5 |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 49 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 64, gyógyulás: 3, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [73,57] Folytatod sétádat a házak közt. Ez Hrók erdejének a széle.
a 128 3471 23 | átadod a 128. tárgyat a 3471. kalandozónak (23 darabot) |
a 1823 3471 1 | átadod az 1823. tárgyat a 3471. kalandozónak (1 darabot) |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
kt 3 5 | elkészíted a 3. tárgyat (5 darabot) |
bb 1113 389 152 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (389 darabot) |
bb 3 5 | beraksz a bankba a 3. tárgyat (5 darabot) |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 234. tárgyat |
OLIMPIAI FÁKLYA (1823. TÁRGY) Az olimpiai hírnök ezúttal nem az olimpiai felhívással érkezik, szokatlan dolgot veszel észre nála. Egy fáklyát tart a kezében! Furcsa, zöldes-kék színnel ég, és émelyítő illata is arról árulkodik, hogy mágia szítja azt, és nem olaj, vagy más, éghető anyag táplálja. Rákérdezel, hogy minek cipeli magával fényes nappal a lobogó fáklyát, mire ezt a választ kapod: - Őfelsége, VI. Borax Király elrendelte, hogy mostantól ez a jelkép járjon kézről-kézre, a kalandozók között, hirdetve a Királyság erejét, és az Olimpiai Játékok dicsőségét, mindörökké! Ha a követ átadta neked a fáklyát, akkor nyilván méltónak talált téged a hordozására. [A fáklyát sosem kell meggyújtanod, vagy másként használnod, de nem is helyettesít semmilyen más tárgyat. Ha elteszed a zsákodba, magától kialszik, ha pedig előveszed onnan világítani fog! Minden alkalommal, ha találkozol egy másik kalandozóval, akkor átadhatod neki a Fáklyát. A Lángot A paranccsal, és tudatkinézissel is tovább adhatod, de nem fogod sem eldobni, sem eladni (és más módon sem lehet lemondani róla). Egy kalandozónál egyszerre csak egy Fáklya lehet, de ez a Fáklya akár többször is.S, hogy mi haszna van a Lángnak? Minden Láng pontosan "emlékszik" a hordozóira, és számon tartja azokat. Azok a karakterek, akik a legtöbb különböző kézen keresztülfutó Fáklya továbbadásában részt vettek, a következő Játékokon jutalmat kapnak! Egy bizonyos karakter több fáklya továbbadásában is segíthet, de mindegyiknél csak egyszer számít a részvétele, hiába veszi át többször is. (Hogy pontosan milyen jutalomról van szó, az csak az Olimpiai megnyitón derül ki. Ekkor az Olimpiai Láng, bárhol legyen is, magától kialszik, és a fáklyája is semmivé foszlik, tehát eltűnik az épp aktuális hordozó tárgylistájából.)] |
Erő: | 27 (33) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 89/89 év |
Egészség: | 20 (26) | Életpont: | 242/138 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (36) | Varázspont: | 247/6 | Pénz: | 5795 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/1 | Pszi pont: | 133/307 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 3/73 | vágófegyverek: | *20/101 |
ütőfegyverek: | 1/78 | lőfegyverek: | 18/63 (+6%) | dobófegyverek: | 3/44 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -8.); ubuk tüske (#131) (9 .); nyílpuska lövedék (#547) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/82 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 17/82 (+32%) | 3. lopás: | 1/39 |
4. mászás: | 8/15 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 12/90 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/19 |
7. gyógyítás: | 23/6 | 8. titkosírás: | 4/29 | 9. felderítés: | 6/71 |
10. szörnyidomítás: | 10/61 | 11. teológia: | 14/26 (+7%) | 12. taumaturgia: | 22/91 (+32%) |
13. versengés: | 6/94 (+8%) | 14. zene: | 4/22 (+40%) | 15. szörnyismeret: | 17/90 (+18%) |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 5/5 | 18. vadászat: | 5/81 |
19. bányászat: | 8/73 | 20. főzés: | 1/96 (+24%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
érző szívű dromedár (#753), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 11. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranypikkely (#415) | 5 | evaporőr háj (#105) | |||
2 | grákóbőr (#41) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | lapockacsont (#33) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | rézkulcs (#75) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
23 | sallank karom (#128) | 1 | szigony (#389) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
2 | ubuk tüske (#131) | 14 | varkaudar csont (#1113) | 10 | vasérc (#152) | |||
13 | víz (#27) | 1 | olimpiai fáklya (#1823) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
32 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | óndarab (#85) | 6 | ugh méreg (#166) |