Karakterszám: |
7649 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
136 |
Játékhét: |
140 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
514 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. nov. 7. 10h:05' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. nov. 8. |
|
E-mail!
MARCONI KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 hatalom kék italát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
**
1. NAP ** Épp hozzád néz be
Don Kéró, egy fekete napszemüveget viselõ,
tésztazabáló, CSALÁD centrikus férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja.
A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Tárgyai: Akadémiai nyaklánc, kõmûves
kalapács, a sólyom csepp fülbevalója, a sólyom márványgyûrûje, a tárgyalás
gyûrûje, a tökéletesség szárnyas sisakja, a tökéletesség csonttõre, a sólyom
karikaszimbóluma, a káosz mágusának tõre, a tökéletesség aranyozott fülbevalója,
zafír érdemrend, a tudás zafírja, a sólyom malachit karkötõje, orglingbõr
öv, arany nadrág, görényfarok, a tökéletesség háromszögszimbóluma, a káosz
szürke láncinge, a ragadozó vándorcsizmája, a tökéletesség nehéz nyílpuskája,
a tökéletesség márványgyûrûje, a káosz szürke pajzsa. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után
megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés.
Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron
és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Don Kéró már egy ládán
üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
**
1. NAP ** Nem átall háborgatni
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum
szolgája rangú tagja. Tárgyai: szivárvány karkötõ, a regenerálódás malachitgyûrûje,
a gyõzelem karkötõje, Rogan karkötõje, Behemót mellvértje, Örökkévalóság
Zafírja, a remete márványgyûrûje, a tökéletesség zangrozi csizmája, arany
porontyköpeny, Fairlight kerek pajzsa, ezüst pszi váll-lap, a yeti szürke
maszkja, Behemót csatos öve, a törpék aranyozott nyaklánca, ozin fülkarika,
a kobra ezüst nyaklánca, a regenerálódás könnyû íja, org.lázadás emlékérme,
görényfarok, a hatalom rubinja, az energia csepp fülbevalója, Behemót ezüst
nyaklánca. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul
biccentesz.
Így köszön: "Egyszerûen undorító vagy!" Rögtön visszavágsz: "Hallom, úgy
iszol, mint a csap." A következõt mondja neked: "Igaz, hogy a butaságodat
csak a bûzöd múlja felül?" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok!
Avvocato Terrasini a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
1. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Oriznya Triznyák, egy drabális testû,
brutális fejû, bazinagy fogakkal elláttott, sokmancsú férfi. A Halhatatlanok
klánjának a rend nagyhatalmú tagja rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe
tartozik. Viselt tárgyai: az Örökkévalóság gyûrûje, a gyõzelem ezüst fejpántja,
asztrálgyöngy, a hatalom rubinja, a bûz márványamulettje, arany pszi váll-lap,
aréna csont érme, ében láncing, görényfarok, az ügyesség könnyû íja, óriás
fülbevaló, a remete fekete csizmája, ezüst tanítványköpeny, az elfek kõamulettje,
plüss daergaoth lord, a pók smaragdgyûrûje, a királynõ karkötõje, a tökéletesség
csepp fülbevalója, Leah sárga öve, a kobra malachit karkötõje, a tökéletesség
ónixgyûrûje, az erõ bronz amulettje. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy tûzpajzs varázslatot. ( +18 tûzimmunitás.) (-3
vp.) Edward, a zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
óriáserõ. Edward, a zöld ekinda elõhív egy tombolás varázslatot. Oriznya
Triznyák feléd rohan. Wamp, a warnök feléd mozog. Oriznya Triznyák téged
támad. Ostorként csattant farkával.
(40 ép-t sebzõdtél). Feléd üt jobb
mancsával.
(38 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(54
ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-10%). Szagától fuldoklasz.
(-31
ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 163 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. Oriznya Triznyák megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
1. NAP ** Itt az ideje, hogy megmérkõzzetek egy nagyhatalmú torzszülöttel!
Ezúttal Lord Akryl kerül terítékre. Szövetségi tagjaiddal együtt izgatottan
keltek útra. Mélyen, a csatornák alatt rejtõzik a fenevad, egy eldugott
barlangban. Szíved a torkodban dobog, míg végül megérkeztek. Itt van mindenki:
Leph Arlone a szétszórt, José Desperato, Sir Barracuda, Acélidegzetesszencia,
Braveheart Patriot, Gondol-Kodó, Bazaltzabáló, Dr. Hannibal Lechter,
Piromaca, Aquinnes Dha'khana, Szárnyaszegett Bolhedor, Sivir, St.
Lopez, Mikanno Hosi Kanpokusan, Akadil Tel Kator.
Ellenfeleitek egy Lord Akryl (#336) [aura: gyorsaság: 150.] és 2 nagyobb
tûzelementál (#341) [aura: bûz: 254.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Akadil Tel Kator elmormol egy megszakítás varázslatot. Akadil
Tel Kator varázshatalma segítségével elmond egy ellenáll.megtörését. Heves
kézmozdulatok közepette a Lord Akryl elmormol egy tûztengert. Akadil Tel
Kator megpróbálja megszakítani, sikertelenül. St. Lopez ellõ egy fürgülés
varázslatot. St. Lopez öregedett 1 évet. St. Lopez elmond egy féreg érintése
varázslatot. Sivir varázshatalma segítségével elmond egy átkot. A Lord
Akryl elkerülte a varázslatot. Bazaltzabáló elmond egy fürgülés varázslatot.
Bazaltzabáló öregedett 1 évet. Bazaltzabáló ledönt a torkán egy barna folyadékot.
Az 1. nagyobb tûzelementál mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzfalat.
Akadil Tel Kator megakadályozta a varázslat létrejöttét. A 2. nagyobb tûzelementál
elmond egy tûzfal varázslatot. Akadil Tel Kator megakadályozta a varázslat
létrejöttét. Gondol-Kodó varázshatalma segítségével elmond egy sárkányleheletet.
( +31 tûzlehelet, +31 jéglehelet, +31 savlehelet, +31 elektr.lehelet,
+31 mérg. lehelet.) Gondol-Kodó ellõ egy tûzpajzs varázslatot. Heves kézmozdulatok
közepette Aquinnes Dha'khana elmormol egy fürgülést. Aquinnes Dha'khana
öregedett 1 évet. Összegyûjtve mágikus energiáit, Aquinnes Dha'khana elvarázsol
egy esszenciaelnyelést. José Desperato Ödlerkbél íjjal lövi az 1. nagyobb
tûzelementált. Mellé! Braveheart Patriot varázshatalma segítségével elmond
egy õrjöngést. Támadásod megnõ (+120%). Heves kézmozdulatok közepette Braveheart
Patriot elmormol egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+22 méretükre).
Leph Arlone a szétszórt ellõ egy elemi védelem varázslatot. ( +13 tûzimmunitás,
+13 hidegimmunitás, +13 savimmunitás, +13 elkt.immunitás, +13 imm.mérg.gázra.)
Néhány rövid kézmozdulat után Leph Arlone a szétszórt létrehoz egy óriáserõ
varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után Sir Barracuda létrehoz egy tûzpajzs
varázslatot. Sir Barracuda lenyel egy narancs italt. Dr. Hannibal Lechter
elmond egy savcsapás varázslatot. A Lord Akryl
159 ép-t sebzõdik. Elõhívsz
egy tûzpajzs varázslatot. ( +18 tûzimmunitás.) (-2 vp.) Akadil Tel Kator
sebzõdik 158 ép-t a tûztengertõl. A Lord Akryl immúnis a tûztenger varázslatra.
St. Lopez
174 sebzést kap a tûztengertõl. Sivir
163 sebzést kap a tûztengertõl.
Bazaltzabáló
175 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Az 1. nagyobb tûzelementál
ellenállt a tûztenger varázslatnak. A 2. nagyobb tûzelementál: nem hatott
rá a tûztenger. Gondol-Kodó
130 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Aquinnes
Dha'khana
sebzõdik 183 ép-t a tûztengertõl. José Desperato
149 sebzést
kap a tûztengertõl. Braveheart Patriot
156 sebzést kap a tûztengertõl.
Szárnyaszegett Bolhedor megközelíti az 1. nagyobb tûzelementált. Szárnyaszegett
Bolhedor
191 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Leph Arlone a szétszórt
158
sebzést kap a tûztengertõl. Mikanno Hosi Kanpokusan megközelíti a Lord
Akrylt. Mikanno Hosi Kanpokusan
sebzõdik 153 ép-t a tûztengertõl. Sir Barracuda
101 sebzést kap a tûztengertõl. Dr. Hannibal Lechter
147 ép-t sebzõdik
a tûztengertõl. Piromaca elindul a 2. nagyobb tûzelementál felé. Piromaca
183 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Acélidegzetesszencia a Lord Akryl felé
mozog. Acélidegzetesszencia
sebzõdik 183 ép-t a tûztengertõl.
Sebzõdsz
155 ép-t a tûztengertõl. Acélidegzetesszencia ájultan a földre zuhan. Szárnyaszegett
Bolhedor az 1. nagyobb tûzelementált támadja. Mikanno Hosi Kanpokusan a
Lord Akrylt támadja. Piromaca a 2. nagyobb tûzelementált támadja. Regenerálsz
(+4 ép)
José Desperato rohan, ahogy a lába bírja. Mikanno Hosi Kanpokusan rohan,
ahogy a lába bírja. Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
*** 2. KÖR *** Akadil Tel Kator rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy lélekfacsarás. A Lord Akryl elkerülte a varázslatot. Az 1. nagyobb
tûzelementál ellenáll a varázslatnak. A 2. nagyobb tûzelementál rezisztálja.
Sivir elmormol egy átok varázslatot. A Lord Akryl megúszta! Az 1. nagyobb
tûzelementál elmormol egy tûzoszlop varázslatot. Akadil Tel Kator megakadályozta
a varázslat létrejöttét. A 2. nagyobb tûzelementál a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy tûzoszlop! Akadil Tel Kator megakadályozta a varázslat
létrejöttét. Sir Barracuda ledönt a torkán egy ezüst folyadékot. Magában
motyogva, Sir Barracuda létrehoz egy hatalomvarázst. Összegyûjtve mágikus
energiáit, Dr. Hannibal Lechter elvarázsol egy savcsapást. A Lord Akryl
154 sebzést kap. Akadil Tel Kator
185 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. A Lord
Akryl megközelíti St. Lopezt. A Lord Akryl ellenállt a tûztenger varázslatnak.
St. Lopez a Lord Akryl irányába megy. St. Lopez
162 sebzést kap a tûztengertõl.
Bazaltzabáló a Lord Akryl felé mozog. Bazaltzabáló
185 ép-t sebzõdik a
tûztengertõl. Aquinnes Dha'khana az 1. nagyobb tûzelementál irányába megy.
Aquinnes Dha'khana
sebzõdik 196 ép-t a tûztengertõl. Sivir
151 sebzést
kap a tûztengertõl. Az 1. nagyobb tûzelementál ellenállt a tûztenger varázslatnak.
A 2. nagyobb tûzelementál immúnis a tûztenger varázslatra. Gondol-Kodó
a Lord Akrylt rohamozza. Gondol-Kodó
sebzõdik 132 ép-t a tûztengertõl.
Braveheart Patriot a 2. nagyobb tûzelementál irányába megy. Braveheart
Patriot
171 sebzést kap a tûztengertõl. Szárnyaszegett Bolhedor
198 ép-t
sebzõdik a tûztengertõl. Leph Arlone a szétszórt az 1. nagyobb tûzelementált
rohamozza. Leph Arlone a szétszórt
176 sebzést kap a tûztengertõl. Sir
Barracuda
sebzõdik 102 ép-t a tûztengertõl. Dr. Hannibal Lechter
sebzõdik
142 ép-t a tûztengertõl. Piromaca
190 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Leph
Arlone a szétszórt összerogy. Braveheart Patriot ájultan a földre zuhan.
Dr. Hannibal Lechter összerogy. Piromaca ájultan a földre zuhan. Szárnyaszegett
Bolhedor összerogy. Sivir ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. St.
Lopez ájultan a földre zuhan. A Lord Akryl és Bazaltzabáló egymással harcolnak.
Bazaltzabáló ájultan a földre zuhan. Aquinnes Dha'khana az 1. nagyobb tûzelementált
támadja. az 1. nagyobb tûzelementál lebénult. az 1. nagyobb tûzelementál
paralizálódott. Gondol-Kodó és a Lord Akryl egymással harcolnak.
Akadil Tel Kator menekül, menti az irháját.
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a 2. nagyobb tûzelementál létrehoz egy
tûzfalat. A Lord Akryl ellenállt a tûztenger varázslatnak. Aquinnes Dha'khana
152 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Sir Barracuda elindul a 2. nagyobb tûzelementál
felé. Sir Barracuda
85 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Sir Barracuda rezisztálja.
Az 1. nagyobb tûzelementál rezisztálja. A 2. nagyobb tûzelementál rezisztálja.
Gondol-Kodó
129 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Aquinnes Dha'khana maradék
erejét is elvesztve elterül. A Lord Akryl és Gondol-Kodó egymással harcolnak.
Gondol-Kodó ájultan a földre zuhan. Sir Barracuda a 2. nagyobb tûzelementált
támadja. Sir Barracuda nótára gyújt. a 2. nagyobb tûzelementál kontaktmérget
kapott. a 2. nagyobb tûzelementál lebénult. A 2. nagyobb tûzelementál hörögve
elterül.
*** 4. KÖR *** Az 1. nagyobb tûzelementál ellõ egy tûzoszlop varázslatot.
Sir Barracuda ellenáll a varázslatnak. A Lord Akryl immúnis a tûztenger
varázslatra. Sir Barracuda elindul a Lord Akryl felé. Sir Barracuda
103
ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Az 1. nagyobb tûzelementál ellenállt a tûztenger
varázslatnak. Sir Barracuda összerogy.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 155 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akadil Tel Kator: 0/343,
Leph Arlone a szétszórt: 0/327, José Desperato: 0/149, Sir Barracuda: 432/421,
Acélidegzetesszencia: 0/183, Braveheart Patriot: 0/327, Gondol-Kodó: 348/571,
Bazaltzabáló: 0/495, Dr. Hannibal Lechter: 313/289, Piromaca: 298/414,
Aquinnes Dha'khana: 1100/510, Szárnyaszegett Bolhedor: 174/402, Sivir:
0/314, St. Lopez: 0/336, Mikanno Hosi Kanpokusan: 240/248.] Ebben a csatában
alulmaradtál.
Siralmas vereség - örülhetsz, hogy sikerült az irhádat menteni, és élve
kikerültél a találkozásból.
**
8. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Oriznya Triznyák, egy drabális testû,
brutális fejû, bazinagy fogakkal elláttott, sokmancsú férfi. A Halhatatlanok
klánjának a rend nagyhatalmú tagja rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe
tartozik. Végignézed a felszerelését: az Örökkévalóság gyûrûje, a gyõzelem
ezüst fejpántja, asztrálgyöngy, a hatalom rubinja, a bûz márványamulettje,
arany pszi váll-lap, aréna csont érme, ében láncing, görényfarok, az ügyesség
könnyû íja, óriás fülbevaló, ezüst tanítványköpeny, az elfek kõamulettje,
plüss daergaoth lord, a pók smaragdgyûrûje, spanyolcsizma, a királynõ karkötõje,
a tökéletesség csepp fülbevalója, Leah sárga öve, a kobra malachit karkötõje,
a tökéletesség ónixgyûrûje, az erõ bronz amulettje. Vegye hát kezdetét
az epikus ütközet!
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tûzpajzs varázslatot.
( +18 tûzimmunitás.) (-3 vp.) Edward, a zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy óriáserõ. Edward, a zöld ekinda elmond egy tombolás
varázslatot. Oriznya Triznyák közelebb jön, hogy támadhasson. Wamp, a
warnök feléd rohan. Trisztán, a barlangi troll odajön hozzád. Oriznya
Triznyák téged támad. Meglóbálva zúz farkával.
(30 ép-t sebzõdtél). Lekever
egyet jobb mancsával.
(32 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Harapni próbál
fogával.
(48 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-10%). Bûze kellemetlen
számodra.
(-37 ép.) Wamp, a warnök rád támad. Benyom neked jobb mancsával.
(37 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-7 ép.) Eszméletedet
vesztve összeesel.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 191 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Oriznya Triznyák megköszöni a
küzdelmet, majd távozik.
**
8. NAP ** Felkeresi barlangodat
Doris Kel Dor, egy vakítóan fehér hajú,
vörös szemû, tetovált bõrû, démoni nõ. A Halhatatlanok klánjának a rend
híve rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. A következõket látod
nála: ében láncing, az enyészet malachit karkötõje, az enyészet csepp fülbevalója,
az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, Enyészmester, zafír érdemrend, az
enyészet karikaszimbóluma, a tökéletesség csepp fülbevalója, a tárgyalás
gyûrûje, az Érzés Gyûrûje, a tökéletesség átlátszó köntöse, az enyészet
csontmaszkja, az enyészet csatos öve, a regenerálódás vándorcsizmája, a
kobra könnyû nyílpuskája, a lich karikaszimbóluma, a szalamandra kerek
pajzsa, az enyészet kõamulettje, görényfarok, a tökéletesség vívótõre,
a regenerálódás malachit karkötõje, arany nadrág, a regenerálódás görbekardja.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz. [Látogatód
zsebébõl kipottyant
az energiagyûjtõ de ezt sajnos csak jóval a távozása
után fogod észrevenni.]
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Beszélgetni kezdtek,
és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket
nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon
hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Végül
Doris Kel Dor megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással
távozik. (+7% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál,
megtudod, mi az a lávaelementál.
[ld. enc.]
**
11. NAP ** Eljön barlangodba
Oriznya Triznyák, egy drabális testû, brutális
fejû, bazinagy fogakkal elláttott, sokmancsú férfi. A Halhatatlanok klánjának
a rend nagyhatalmú tagja rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe
tartozik. Viselt tárgyai: az Örökkévalóság gyûrûje, a gyõzelem ezüst fejpántja,
asztrálgyöngy, a hatalom rubinja, a bûz márványamulettje, arany pszi váll-lap,
aréna csont érme, ében láncing, görényfarok, az ügyesség könnyû íja, óriás
fülbevaló, a remete fekete csizmája, ezüst tanítványköpeny, az elfek kõamulettje,
plüss daergaoth lord, a pók smaragdgyûrûje, a királynõ karkötõje, a tökéletesség
csepp fülbevalója, Leah sárga öve, a kobra malachit karkötõje, a tökéletesség
ónixgyûrûje, az erõ bronz amulettje. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat
egymásra.
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy tûzpajzsot. ( +18 tûzimmunitás.)
(-3 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Edward, a zöld ekinda elvarázsol
egy óriáserõt. Edward, a zöld ekinda varázshatalma segítségével elmond
egy tombolást. Oriznya Triznyák odajön hozzád. Trisztán, a barlangi troll
közelebb jön, hogy támadhasson. Wamp, a warnök máris elõtted terem! Oriznya
Triznyák téged támad. Lecsap rád farkával.
(40 ép-t sebzõdtél). Bever
egyet jobb mancsával.
(42 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Acsarogva harapni
próbál fogával.
(54 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-10%). Bûze
fojtogat.
(-34 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 170 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Oriznya Triznyák elbúcsúzik, és
kilép a barlang ajtaján.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29362.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*okt. 27.* Viharfelhõ pszionikus párviadalban legyõzte Amorfot.
*okt. 27.*
Azirafael szolgálatába állt egy warnök.
*okt. 28.* Avvocato Terrasini
átokszórás tulajdonsága 48 lett, elsõként a szinten.
*okt. 28.* Õsöreg
Dorka felköltözött a következõ szintre.
*nov. 2.* Viharfelhõ teljesítette
a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*nov. 2.* Viharfelhõt majdnem
felfalta egy xenomorf embrió.
*nov. 3.* Haláljáró mellé szegõdött egy
ichinedar.
*nov. 3.* Alveris de Aurora felköltözött a következõ szintre.
*nov. 4.* Haláljáró teljesítette a 32. küldetést, amit a pszi iskolában
kapott.
*nov. 4.* Haláljáró pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kincsvadász
felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*okt. 24.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Jégkirálynõ
felett.
*okt. 25.* Fortian és Klogd Syslogd a démon megküzdöttek egymással,
és Fortian gyõzött.
*okt. 25.* Dark Melont kis híján megölte egy kõgólem.
*okt. 25.* Nosean és Reptile pszi párbajt vívtak. Nosean került ki gyõztesen.
*okt. 26.* Signy Mallory-t majdnem felfalta egy meréniai behemót.
*okt.
26.* Signy Mallory csatában legyõzte Don Juan Gomez dela Vegát.
*okt.
27.* Avvocato Terrasini mellé szegõdött egy nedonkutya.
*okt. 27.* Signy
Mallory pszionikus küzdelemben diadalt aratott Emperor Sir Zaltain felett.
*okt. 27.* Nemesist majdnem felfalta egy rovarsámán.
*okt. 28.* Acélidegzetesszenciát
kis híján megölte egy nagyobb tûzelementál.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 330.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell kiképzõközpontot építeni!
[ld.
enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: pirofókusz
(#438), Lord Akryl maszkja (#439). Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy kõdobozra bukkansz,
benne régi, kõbõl készült pénzérmék. (+1 õsi relikvia.) Hirtelen megakad
a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 317.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet
kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok,
törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat
szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot
sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod,
majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]
t 5 25 |
5. szakértelem tanulása 25 TVP-ért |
Apró varázstrükköket gyakorolsz: megpróbálsz tárgyakat elmozdítani anélkül,
hogy hozzájuk érnél, vagy a pillantásoddal lángra lobbantani egy apró bõrdarabot.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy nemrégiben tanult
dalt próbálgatsz. Nem túl bonyolult, így kiválóan alkalmas arra, hogy zenei
tudásodat gyakorold.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]
kf 250 100 |
bekészíted a 250. tárgyat |
A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]
vi 130 40 |
viselkedés, bátorság beállítása |
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb
a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 130 százalékánál. Elmenekülsz
torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 40%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]
m 7 13 4443 441 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,13) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 6,13) A négy égtáj közül nyugatot választod. Amikor belépsz a barlangterembe,
ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát.
A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156)
és egy sötét elf nekromanta (#142) [aura: 1-es méretû 3-as szintû jobb
mancs.].
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy tûzpajzs varázslatot. ( +18 tûzimmunitás.) (-2
vp.) A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
gránitbõr. A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy titánok szele. A halál sekrestyése máris elõtted terem! A halál sekrestyése
rád veti magát. Támad fogával.
(24 ép-t sebzõdtél). Rád vág jobb karmával.
(20 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy tûzvihart.
17
életpontnyit sebzõdsz. A halál sekrestyése
63 sebzést kap. A sötét elf
nekromanta
55 sebzést kap. (-17 vp.) A sötét elf nekromanta elmond egy
gyógyító szellõ varázslatot. A halál sekrestyése visszanyer 21 életpontot.
A sötét elf nekromanta gyógyul 23 ép-t. A sötét elf nekromanta elmond egy
sötétség varázslatot. Ezt most megúsztad. A halál sekrestyése téged támad.
Megpróbál megmarni fogával.
(26 ép-t sebzõdtél). Rád vág jobb karmával.
(23 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 110 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat. Újra a 7,13-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+77 életpont.)
(M 6,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 7,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]
k 393 227 380 347 382 485 |
kaland elvállalása |
Elhagyod a Csarnokot.
(393. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva
áll. Mindenre felkészülve lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeleid 2 mélységi ent (#133).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tûzpajzs!
( +18 tûzimmunitás.) (-2 vp.) A 2. mélységi ent odajön hozzád. Az 1. mélységi
ent közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. mélységi ent rád támad. Lekever
egyet jobb mancsával.
(27 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-2
ép.) Az 1. mélységi ent rád támad. Feléd üt jobb mancsával.
(28 ép-t sebzõdtél).
Nehezen bírod a szagát.
(-2 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tûzvihar varázslatot.
Sebzõdsz 31 ép-t. Az 1. mélységi ent
54 sebzést kap. A 2. mélységi ent
69 sebzést kap. (-17 vp.) A 2. mélységi ent rád veti magát. Lekever egyet
jobb mancsával.
(26 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-2 ép.) Az 1. mélységi ent téged támad. Odaken neked jobb mancsával.
(25 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-1 ép.) Eszméletedet
vesztve összeesel.
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 144 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál
híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta
a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást
szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+146 életpont.)
(227. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát,
így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed.
Lefelé mászol.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Egy huppanással
érsz földet az üreg alján.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 mutilátor kölyök (#145).
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy tûzpajzsot. (
+18 tûzimmunitás.) (-2 vp.) Az 1. mutilátor kölyök feléd rohan. A 2. mutilátor
kölyök közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. mutilátor kölyök rád támad.
Tekergetve suhint jobb csápjával.
(12 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz.
(-99 ügyesség.) Odacsap neked bal csápjával.
(17 ép-t sebzõdtél). Elszívja
10 vp-det. Lecsap rád jobb csápjával.
(12 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja
eltörni a bérmágus amulettjét. Sikerrel járt. Nehezen bírod a szagát.
(-11 ép.) A 2. mutilátor kölyök téged támad. Villámgyorsan elõrevág jobb
csápjával.
(11 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal csápjával.
(13 ép-t sebzõdtél).
Elszívja 10 vp-det. Odacsap neked jobb csápjával.
(14 ép-t sebzõdtél).
Megpróbálja eltörni a szellemek vándorcsizmáját. Sikerrel járt. Iszonyú
szaga benyomással van rád.
(-12 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 102 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+67 életpont.)
(380. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után
belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva,
egy terembe érsz. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 mutilátor
kölyök (#145) [aura: 5-ös méretû 12-es szintû jobb csáp.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy tûzpajzsot. ( +18 tûzimmunitás.) (-2 vp.) Az 1. mutilátor kölyök odajön
hozzád. A 2. mutilátor kölyök máris elõtted terem! Az 1. mutilátor kölyök
rád veti magát. Meglóbálva zúz jobb csápjával.
(14 ép-t sebzõdtél). Rád
vág bal csápjával. Ez mellément. Odacsap neked jobb csápjával.
(11 ép-t
sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a szalamandra utazóköpenyét. Sikerrel
járt. Bûze kellemetlen számodra.
(-9 ép.) A 2. mutilátor kölyök rád veti
magát. Lesújt rád jobb csápjával.
(16 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág
bal csápjával.
(12 ép-t sebzõdtél). Elszívja 10 vp-det. Meglóbálva zúz
jobb csápjával.
(9 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni az egészség nagy
pajzsát. Sikerrel járt. Nehezen bírod a szagát.
(-10 ép.) Regenerálsz (+4
ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 81 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+97 életpont.)
(347. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang
mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges
ellenfeled? Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid
3 ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tûzpajzsot.
( +18 tûzimmunitás.) (-2 vp.) Az 1. ichinedar elõhív egy agyroppantás varázslatot.
A varázslat nem hatott rád. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. ichinedar
elvarázsol egy agyroppantást. Ezt most megúsztad. A 2. ichinedar elmormol
egy agyroppantás varázslatot. (-16 minden tulajdonságodra) A nedonkutya
feléd rohan. A nedonkutya rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra
készül fogával.
(19 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. ichinedar elmormol egy
parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Összegyûjtve mágikus energiáit,
az 1. ichinedar elvarázsol egy parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz.
A 3. ichinedar elmormol egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz.
A nedonkutya téged támad. Harapni próbál fogával.
(18 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. ichinedar elmond egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.)
Megdermedsz. A 3. ichinedar elõhív egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.)
Megdermedsz. Az 1. ichinedar ellõ egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.)
Megdermedsz. A nedonkutya rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(17 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. ichinedar elmormol egy parancs varázslatot. A varázslat
nem hatott rád. Az 1. ichinedar elõhív egy parancs varázslatot. Ezt most
megúsztad. A 3. ichinedar varázshatalma segítségével elmond egy parancsot.
Ezt most megúsztad. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy tûzvihart.
21 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. ichinedar ellenáll a varázslatnak. A 2.
ichinedar ellenáll a varázslatnak. A 3. ichinedar
sebzõdik 38 ép-t. A nedonkutya
58 ép-t sebzõdik. (-17 vp.) A 3. ichinedar halálos sebet kapva a földre
zuhan. A nedonkutya holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 75 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+50 életpont.)
(382. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid
keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ
vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Óvatosan mászni
kezdesz.
[Mászás próba 12-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Megizzadtál, de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod magad.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy sziklaóriás
(#164).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy villámsújtást. A sziklaóriás
66 sebzést kap. (-7 vp.) A sziklaóriás
feléd rohan. A sziklaóriás rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával.
(40 ép-t sebzõdtél). Lekever egyet bal mancsával.
(34 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 74 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+76 életpont.)
(485. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted
a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba,
nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Könnyelmûség
volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled
egy orgling melák (#157) [aura: méret: 148.].
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. Az orgling melák
63 sebzést kap. (-7 vp.) Az orgling melák feléd rohan. Az orgling melák
téged támad. Lecsap rád jobb mancsával.
(41 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen
számodra.
(-17 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. Az orgling melák
50 ép-t sebzõdik. (-7 vp.) Az orgling melák téged támad. Lecsap rád jobb
mancsával.
(38 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar.
(-17 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 113 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+102 életpont.)
[237 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A szokásos vadászösvények
egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy meredek
lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz
a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény.
Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
szemani gombát.
Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni,
de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled
egy mélységi ent (#133).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
A mélységi ent rezisztálja. (-7 vp.) A mélységi ent feléd mozog. A mélységi
ent téged támad. Odacsap neked jobb mancsával.
(24 ép-t sebzõdtél). Szagától
fuldoklasz.
(-2 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A mélységi ent
59
ép-t sebzõdik. (-7 vp.) A mélységi ent rád veti magát. Ütni próbál jobb
mancsával.
(25 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-1
ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A mélységi ent rezisztálja.
(-7 vp.) A mélységi ent téged támad. Benyom neked jobb mancsával.
(28
ép-t sebzõdtél). Bûze zavar.
(-2 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást.
Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
mátekel gomba ! Leszedsz 1 adagot. Pillanatnyi
habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Aranyos Ászok, egy nagyon,nagyon,nagyon férfi. A
Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik.
A következõket látod nála: a bölcsesség köpenye, szent templomi maszk,
bronzmedál, ezüst nadrág, Rogan karkötõje, a mutáció gyémántja, az egyensúly
gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, pikkelypáncél, kék gömb, óriás fülbevaló,
üvegszimbólum, ozin fülkarika, aréna cápacsont érme, a mágia nagy pajzsa.
A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és
kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok!
Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. A szokásos témák - torzszülöttek,
kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd
támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Bár még szívesen
maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság)
Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a zafír kaletrich.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Az Örökkévalóság Smaragdjának köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
A kör során összesen 575 sebzést okoztál, és 1460 sebzést kaptál. A körben
szerzett tapasztalatok eredményeképp
9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról
0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban
kapsz, összesen
294 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Marconi, egy sok csápú, fekete bõrû, fénylõ szemû férfi vagy.
Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: mágiafaló.
Ez a 136. fordulód.
|
[1] erõ: |
13 (14) / 2.63 |
[2] IQ: |
14 (16) / 2.73 |
[3] ügyesség: |
11 (13) / 1 |
[4] egészség: |
11 / 3.19 |
[5] mágia: |
15 (20) / 12.39 |
[6] gyorsaság: |
14 (16) / 4.01 |
[9] Méret/ép: |
150 (160) / 60 |
Min. méret: |
91 |
Barlangméret: |
153 |
|
|
Varázspont: |
229 / 126 |
Képességpont: |
26 / 53% |
Hõsi pont: |
20 (7) |
Tám.bónusz: |
5% |
Véd.bónusz: |
10% |
Galetki erõ: |
568 / 334 |
Hírnév : |
903 |
Jóllakottság: |
64% |
Életkor: |
14
/ 14 |
|
|
Galetki csaták: |
192 (3) |
Galetki gyõzelmek: |
45 (0) |
Torzsz. csaták: |
805 (9) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
561 (0) |
Leölt torzszülött: |
853 (3) |
Pszi csaták: |
32 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
8
(0) |
Ájulások száma: |
102 (1) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (22)
Speciális
képességeid:
+22 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 17-es Klánkalandot (KK 17)!
(összesen 25 TVP-t igényel) 2.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták
Klánjának tagja. 3.) Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal!
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
12 (15) / 3.89 |
[15] regeneráció: |
8 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
10 (11) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 0.22 |
[47] zárnyitás: |
9 / 1.89 |
[48] mászás: |
8 / 4.19 |
[49] rugalmasság: |
2 / 0 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 2.85 |
[51] transzformáció: |
6 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
5 (6) / 3.25 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.26 |
[54] kereskedelem: |
9 / 4.68 |
[55] szívósság: |
1 / 0.15 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 0.95 |
[57] gyógynövények: |
7 / 3.68 |
[58] nyomkeresés: |
9 / 5.53 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 1.97 |
[60] pszi támadás: |
6 / 3.76 |
[61] pszi energia: |
7 / 3.76 |
[62] lopás: |
2 / 1.25 |
[63] éberség: |
5 / 1.54 |
[64] átokszórás: |
6 / 3.93 |
[65] álcázás: |
4 / 1.20 |
[66] lopakodás: |
7 / 0.99 |
[67] régészet: |
5 / 0.90 |
[68] zene: |
6 / 5.55 |
[69] tanulás: |
6 / 5.21 |
[70] idézés: |
5 / 0.70 |
[71] javítás: |
10 / 1.50 |
[72] építés: |
9 (12) / 6.24 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
6 / 2.40 |
[101] szakért.: |
6 / 2.44 |
|
|
kõmûves
kalapács |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[36] csábmosoly: |
1 (3) / 0 |
[149] dimenziókapu: |
3 (5) / 0.12 |
[37] egokínzás: |
1 (3) / 0 |
[143] elektromos fal: |
2 (4) / 1.04 |
[11] elektromos kéz: |
3 (5) / 2.64 |
[49] elemi védelem: |
14 (16) / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
4 (6) / 0.54 |
[10] energiatüske: |
4 (6) / 2.15 |
[152] felejtés: |
8 (10) / 1.36 |
[172] gázpajzs: |
1 (3) / 0 |
[17] gránitbõr: |
8 (10) / 7.25 |
[13] jégcsóva: |
3 (5) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 (7) / 0.18 |
[27] kisebb gyógyítás: |
3 (5) / 0.40 |
[146] kontakt.õseiddel: |
7 (9) / 0 |
[158] láth. észlelése: |
1 (3) / 0 |
[165] manafókuszálás: |
1 (3) / 0 |
[35] mágiatörés: |
1 (3) / 0 |
[171] savpajzs: |
1 (3) / 0 |
[30] sorvasztás: |
1 (3) / 0 |
[159] szellemidézés: |
1 (3) / 0.08 |
[176] szélpajzs: |
1 (3) / 0 |
[132] tudati méreg: |
9 / 1.84 |
[12] tûzgolyó: |
5 (7) / 1.24 |
[16] tûzpajzs: |
7 (9) / 3.28 |
[20] tûzvihar: |
17 (19) / 0.64 |
[14] vakító fény: |
4 (6) / 0.42 |
[22] villámsújtás: |
21 (23) / 20.22 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
bsz |
x 10 |
ad 10 |
t 5 25 |
z 19 10 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektr.lehelet használata ha ellf. 24. képessége 30 v. több. Prioritás:
100. |
2: villámsújtás t.var. ha 1 vagy kevesebb ellenfél van. Prioritás: 80.
|
3: tûzvihar t.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 40. |
4: tûzpajzs v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 190, és ha 2 vagy
több ellenfél van. |
6: elemi védelem v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 200, és ha ellenfeled
#341. |
8: villámsújtás t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 180, és ha ellenfeled
#341. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70;
VI erõ:130% ép:40%;
PV 8 5 3;
PSZ 54
57 58 56 47 48;
BA 3538 93;
I 32 0 0 1;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 10.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #12 (4. épület),
#16 (9. épület), #23 (2. épület), #50 (20. épület), #237 (134. forduló),
#485 (135. forduló), #382 (131. forduló), #347 (131. forduló), #380
(131. forduló), #227 (133. forduló), #393 (133. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Káoszdemokrata (#15062). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 7649. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Lord Akryl. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a mentát kék köpenye (#12837) |
|
1 a sólyom
szarvas sisakja (#29428) |
|
1 az enyészet csatos öve (#23216) |
|
1 díszes pikkelyvért (#1017) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 szent templomi maszk (#232) |
* |
1 villámöv (#172) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a merénylõ márványgyûrûje (#11126) |
|
1 a ragadozó csepp fülbevalója
(#20156) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1674 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
19 drágakõ (#2)
|
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 kék gömb (#143) |
* |
1 Örökkévalóság Smaragdja
(#433) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
* |
4 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
34 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 elsõ kulcsdarab
(#226) |
|
1 energiagyûjtõ (#202) |
|
5 fekete dukát (#218) |
|
1 harmadik kulcsdarab
(#228) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 második kulcsdarab
(#227) |
|
1 Morgan pálcája (#511) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 kõmûves kalapács (#250) |
Varázsitalok és füvek |
|
14 csótányláb (#25) |
|
8 elfu moha (#33) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
8 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom kék itala
(#58) |
|
13 hónakkupók (#30) |
|
4 hõsiesség itala (#52) |
|
1 kihívás itala (#68)
|
|
12 liánvirág (#24) |
|
11 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala
(#51) |
|
3 mézfû (#29) |
|
5 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
6 ragálygomba (#26) |
|
3 rémcserje (#34) |
|
7 sárkányvirág (#32) |
|
7 sötét mák (#23) |
|
3 szemani gomba (#36) |
|
6 tejfonál (#28) |
|
4 üvegcse (#14) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
7 velparaj (#35) |
|
1 villámlehelet itala (#56) |
|
7 winropu moha (#22) |
|
2 zöld manaital
(#63) |
Egyéb kacatok |
|
3 barna manakõ (#149) |
|
9 ekinda haj (#147) |
|
7 elektronit (#141) |
|
3 húsevõ bibe (#151) |
|
2 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
2 lemúr hártya
(#161) |
|
7 mandibula (#157) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
1 õsi relikvia (#17) |
|
6 pirgamit (#152) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
2 smaragd esszencia (#229)
|
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): vándorcsizma
#1121 (1), a tökéletesség barbár lándzsája #22031 (11), a bérmágus amulettje
#17395 (4), a szellemek vándorcsizmája #15071 (9), a szalamandra utazóköpenye
#25886 (5), az egészség nagy pajzsa #2862 (10).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mátekel gomba (#21), 1 aranydukát
(#437), 1 õsi relikvia (#17), 1 õskõ (#8), 1 szemani gomba (#36).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 a szellemek vándorcsizmája
(#15071), 1 a szalamandra utazóköpenye (#25886), 1 a bérmágus amulettje
(#17395), 1 az egészség nagy pajzsa (#2862).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
LORD AKRYL (336. LÉNY) Lord Akryl az Elemi Tûz Síkjának egy nagyhatalú
efretije, tûzhercege. Látogatóba érkezett a Teron Hegybe, egy kicsit le
akart "hûlni". Nos, lehûlésrõl nincs szó, csak erõteljes gyújtogatásról,
Lord Akryl után megolvadt sziklák és elpárolgott barlangtavak maradtak.
Valakinek meg kell állítania! Óvatosak legyetek a harcban, ha nem akartok
magatok is elevenen elégni. Ja, és Lord Akryl nemcsak a pusztításban járatos
- tud magára is vigyázni...
NAGYOBB TÛZELEMENTÁL (341. LÉNY) Megpróbálod magad minél kisebbre összehúzni,
ahogy a tomboló tûzoszlop feléd tornyosul. Mennydörgõ hangjában az izzó
magmakamrák lávafolyamai csapnak össze, ahogy félelmet nem ismerõ hangon
a halálodat hirdeti. Maga a megelevenedett tûz, hogyan is lenne képes egy
hozzád hasonló csúszómászó galetki féreg szembeszegülni vele? Hisz ez már
nem egy torzszülött, egy egy felsõbbrendû lény!
LÁVAELEMENTÁL (178. LÉNY) Amikor kalandozásaid során egy fortyogó lávatóra
bukkansz egy földalatti barlangban, bizony elõfordulhat, hogy megmozdul
a tó felszíne, és egy óriási méretû lávaelementál ölt alakot elõtted. Nagy
valószínûséggel ez azt jelenti, hogy hamarosan szénné fogsz égni, de ha
mégsem, akkor is alapos verésre számíthatsz. A lávaelementálnak már a közelében
is olyan forróság van, amit csak kevés halandó bír ki, még a tûzimmunitás
sem nyújt ellene védelmet! Talán mondani sem kell, a lávaelementál nem
"ehetõ" - ami visszamarad belõle, még egy piromád beleit is kiégetné.
KIKÉPZÕKÖZPONT (#50) Építési költség: 6000 TVP
Egyéb költség: 1000
arany
Min építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Katonai gyakorlópálya (#16),
Futószalag (#47)
Leírás: Ahogy jobban megismeritek az erõátviteli rendszereket,
jogosan merül fel az igény a harcos tagok részérõl, hogy ne csak mozdulatlan
bábok ellen gyakoroljanak. Az akadályok mozgatásával, valamint a köpködõ,
fújó, tüskét lövõ akadályokkal sokkal hatékonyabb és komplexebb gyakorlásra
nyílik lehetõség. A gyakorlás hatása: +15% támadás, +7 lehelet. Használati
módja megegyezik a barakkéval.
ZAFÍR KAELTRICH (177. LÉNY) A zafír kaeltrich a levegõ síkjáról származó,
teljességgel mágikus természetû lény. Bár aránylag kevés életpontja van,
elpusztítása több, mint körülményes - sebezhetõ pontot találni az ide-oda
repkedõ, fátyolszerû teremtményen több mint nehéz, és eközben a kaeltrich
igencsak kellemetlen elektromos szikrákat gerjeszt körülötted!