130. forduló, 132. forduló, Qu' Elfine Supinum összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 20. 12h:08'
EZ A 571. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
572. játékheted kezdete: dec. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4471
SZÁMLA : XXXX

QU' ELFINE SUPINUM KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [81,64] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+119 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tintacsiga nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tintacsiga bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a tintacsiga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 297.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 292.]

dd 4 eldobod a 4. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

hu 236 16 105 hulladék: 236 16 105
Hulladékgyűjtés törölve: lajhár csont. Hulladékgyűjtés törölve: bordacsont. Hulladékgyűjtés törölve: evaporőr háj. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

hu 122 237 128 hulladék: 122 237 128
Hulladékgyűjtés törölve: dözmöng szív. Hulladékgyűjtés törölve: tankány karom. Hulladékgyűjtés törölve: sallank karom. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

hu 166 26 hulladék: 166 26
Hulladékgyűjtés törölve: ugh méreg. Hulladékgyűjtés törölve: gyenge méreg. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

ef 2 energia fejlesztése 2
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

kt 554 8 elkészíted az 554. tárgyat (8 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 289.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[81,65] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [80,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dűnekukac. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dűnekukac testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a dűnekukac testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dűnekukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. Körszakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy földsárkány trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[16 pontot használtál fel, van még 273.]

be 170 bemész a 170. titkos labirintusba
Egy hatalmas lyuk tátong a homokdűnék között. Ha nem törne fel belőle ez az iszonyatos bűz, azt hihetnéd, hogy egy kiszáradt kút. Szerencsére nem kell mászóeszköz, a lyuk oldalfala enyhén lejtős. Valami ragacsos, nyúlós anyag borítja a homokfalat. Semmi fényt nem látsz odabent. Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? A járat folyamatosan lejt, és nem látni a végét. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

fgy 30 36 felt. gyógyítás 30 36
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

ek 116 35 150 t. energia kisütése: 116 35 150
Szent jogar gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 35 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

lm 5 17 17 mozogsz 5 17 17
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy homokféreg van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a homokféreg testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a homokféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a homokféreg testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a homokféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy homokféreg van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a homokféreg testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a homokféreg ízelt testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a homokféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (ld. enc.) 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [8. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [12. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csupasz gigaféreg. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a csupasz gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 12 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megvágod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 12 életpontot vesztettél. A csupasz gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+221 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.
Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Egy gigaféreg lárvát veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [17. PONT] Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve oldás. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.)
Egyhelyben toporogsz.
[47 pontot használtál fel, van még 221.]

tv 372 33 33 támadó/véd. varázslat a 372. varázslatot a 33. varázslatot a 33. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: oldás. 33. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

lm 42 42 42 mozogsz 42 42 42
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.]
Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [18. PONT.]
Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy dűnekukac van előtted! Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dűnekukac testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 ezüstszelence (ld. enc.). Felpakolsz.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [21. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [22. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gigaféreg lárva. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gigaféreg lárva jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Haladsz előre. [26. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 varázskő (ld. enc.). Felpakolsz.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [31. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Újabb kanyar! [32. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [33. PONT.]
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [34. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [35. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. A szűk járat megint csak kanyarodik. [36. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csupasz gigaféreg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a csupasz gigaféreg farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvágod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a csupasz gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A csupasz gigaféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gigaféreg lárva. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a gigaféreg lárva fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Meghallasz egy hangot! Mikor közelebb mész a hang forrásához és megérted, mit jelent az ének, szívedig hatol a fagyos érintés. A hang forrása egy vörös, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Ő a Jégmágusok Szövetségének Majdnem költő, Majdnem író, Majdnem élő, Majdnem halott, Majdnem józan, Majdnem szerelmes Bárdja és énekese: Vemhes Guppi. Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összeismerkedtek. Az ő neve Vemhes Guppi. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Aztán elköszöntök egymástól.
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [39. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [41. PONT.]
Ezek szerint a karaván többi tagja mind itt lelte a halálát. A férgek szabályosan megágyaztak a testükkel! Gyomorforgató látvány! [42. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 6 főnixtoll annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gigaféreg lárva bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gigaféreg lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy gigaféreg lárva! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 5 vasérc úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a gigaféreg lárva testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csupasz gigaféreg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a csupasz gigaféreg testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a csupasz gigaféreg szelvényes testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csupasz gigaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. A csupasz gigaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 323 arany, 1 bronzpajzs és 1 bányászcsákány (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[85 pontot használtál fel, van még 136.]

lm 50 50 50 mozogsz 50 50 50
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [41. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [39. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [37. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [38. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy dűnekukac van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dűnekukac jobb oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dűnekukac fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dűnekukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 sáfránykristály (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [44. PONT.]
Folytatod az utat. [46. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérted a következő kanyart. [47. PONT.] Egy gigaféreg lárva lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [48. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 varázskő. Felpakolsz.
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [49. PONT.] Egy gigaféreg lárvát pillantasz meg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gigaféreg lárva fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a gigaféreg lárva testét. Kritikus ütés! (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gigaféreg lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gigaféreg lárva. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 4 mákrózsa virág úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a gigaféreg lárva fejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy rücskös gigaférget veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a rücskös gigaféreg farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a rücskös gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 48. pontnál vagy. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+187 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [49. PONT.] Egy rücskös gigaféreg lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rücskös gigaféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 48. pontnál vagy.
Egy kis szobába érkezel. [49. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy rücskös gigaféreg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rücskös gigaféreg testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rücskös gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a rücskös gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 48. pontnál vagy.
[57 pontot használtál fel, van még 79.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 78.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 78.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 7, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. 2 kaját fal föl a púpos burástya. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következő körben tehát 302 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY)
Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne.

SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY)
Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz.

CSUPASZ GIGAFÉREG (7038. SZÖRNY)
Most, hogy kezdenek teljessé válni előtted a gigaférgek kifejlődésének fázisai, nemhogy megnyugodni nincs okod, de én a helyedben csak most kezdenék idegeskedni igazán! Ezek az óriási, csupasz egyedek tulajdonképpen csak degeszre hízott lárvák. Semmivel sem okosabbak, vagy agresszívebbek fejletlen testvéreiknél, inkább csak méretükben múlják felül azokat. Azért jobb, ha tudod: ha megjelennek valahol, szinte biztos, hogy a sivatag pár éven belül teljesen elnéptelenedik majd! Ez a szörnyeteg ugyanis már csak néhány apróságban különbözik a tüskés változattól, és falánkság dolgában nyugodtan versenyezhetnének! Szerencsére viszonylag vékony bőréből még nem merednek elő alkarnyi tüskék, így vágó és szúrófegyverrel is könnyedén felnyársálhatod. Izmos, nyálkás testét ütőfegyverrel támadni merő esztelenség.

GIGAFÉREG LÁRVA (7037. SZÖRNY)
Nyilván hallottál már a tüskés gigaférgekről, netán pontos leírást is kaptál már róluk, ezért biztosan nem fogsz csodálkozni, hogy ezeknek a tényleg gigantikus szörnyeknek a lárvái is hatalmasak. Ha egy dűnekukac elegendő táplálékhoz jut, és megéri a bebábozódást, homokféreggé válik, ezt minden zöldfülű kalandozó tudja. A baj akkor van, ha a körülmények túlságosan is kedvezőek, és a kukacok százai egy helyre gyűlnek, és a sivatag homokja mélyén fészket alkotva, együtt bábozódnak be! Ilyenkor a bábokból - ki érti, hogyan? - nem homokférgek, hanem gigaféreg lárvák bújnak elő! Bár ezek nem tüskések, és mind szemük, mind szájszervük igen fejletlen, azért ne légy felelőtlen! Hiába lárva, mégiscsak egy gigaféreggel van dolgod, nem holmi nagyra nőtt földigilisztával! Ha sikerül elkerülnöd ragacsos váladékát, amivel a föld alatti járatok oldalfalát szilárdítja, már nem sok kárt tud tenni benned. Csapkodd fel apró szeletkékre bátran egy jóféle vágófegyverrel!

OLDÁS (372. VARÁZSLÓI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Bosszantó dolog látni, ha egy nehezen beszerzett, fontos tárgyad megy tönkre egy kóbor technokolin vagy náthás rákfatty orrváladékától. Még bosszantóbb, hogy erre eddig nem is volt orvosságod - de immár van! Harcban FTV vagy TV paranccsal, 1 spiritusz és 15 VP árán olyan oldószeres varázspajzsot húzhatsz magad köré, ami az ilyen köpetek kártékony hatása ellen garantált védelmet nyújt!

EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY)
Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)]

BÁNYÁSZCSÁKÁNY (434. TÁRGY)
A bányászcsákány igen hasznos szerszám, bár előállítása sok munkát igényel. Először is keresned kell egy vaskohót, majd szükséged lesz 5 vasércre és 10 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, hogy kikalapáld a bányászcsákány végét. A szerszám nyelét egy bot adja. Mindehhez a KT 434 parancsot kell kiadnod, 40 TVP árán. Csákányra igazán csak a legmenőbb bányászoknak van szüksége, ezért elkészítésének feltétele min. 10-es bányászat. Amellett, hogy a csákányt egy nem túl hatékony szúrófegyvernek használhatod (2D8, használatakor van -2 támadásod, használatának feltétele 10-es szúrófegyver szakértelem), a bányászcsákány alapvető eszköz lesz, ha mithrilt vagy egyéb nemesebb ércet akarsz bányászni. Ha lehetőséged lesz ilyen érc bányászatára, akkor annak módjáról külön enciklopédiát kapsz majd. Addig is, a most szerzett tudást raktározd el az elméd egy távoli zugában, a csákányt majd ráérsz elkészíteni, amikor használni is tudod a távoli keleti érclelőhelyeken.

SÁFRÁNYKRISTÁLY (675. TÁRGY)
A dűnekukac, a homokféreg lárvája elméletben még nem képes ugyan a Fűszer termelésére, azonban néhány kivételes példányban mégis találnak kristályos állapotban levő sáfrányport. A sáfránykristály az univerzumban ismert legtöményebb méreg, tehát belélegzése nem ajánlatos, azonban az alkimista mesterek kizárólag ebből képesek előállítani a legendás tűzfényt, amely viszont állítólag minden bajok orvossága, az örök élet forrása...

RÜCSKÖS GIGAFÉREG (7039. SZÖRNY)
A föld alatti féreg-fészkek torz királynője ez a foltos bőrű, hatalmas példány. Csak a rücskös változat képes önállóan szaporodni úgy, hogy a tojásaiból már nem dűnekukacok, hanem egyből gigaféreg lárvák bújjanak elő! Az evolúció furcsa fintora, hogy a rücskös gigaférgek csak igen rövid ideig élnek. Kb. minden tizedik csupasz bőrű egyed bábjából kel ki egy ilyen, helyváltoztatásra képtelen monstrum, ami szinte azonnal hozzáfog a tojásrakáshoz. Néhány hónap leforgása alatt lerakja harminc-negyven tojását, miközben egyáltalán nem táplálkozik. Ez a művelet aztán felemészti minden tartalékát, és végül menthetetlenül elpusztul. Ezt az árat kell megfizetnie azért, hogy a sivatag mélyén vonagló, tekergőző fészekből gigaférgek egész hada mászhasson elő a napfényre. Mivel a rücskös gigaféreg semmi mással nem törődik, csak a tojásrakással, szájszerve pedig teljesen elcsökevényesedett, ezért harapásától csak minimális mértékben kell tartanod. Egyedül a bűze az, ami idő előtt elűzhet a közeléből. Gyakorlatilag tehetetlenül tűri, hogy püföld. Páncélszerű, szelvényezett, ragyás bőre ellen ütőfegyverrel van a legnagyobb esélyed.

KARAKTERLAP

Qu' Elfine Supinum, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia hittérítője vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 131. fordulód.

Erő: 16 (17) Szint: 16 Merészség: 7/2 Magasság: 157 cm
IQ: 26 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 167/167 év
Egészség: 18 Életpont: 262/231 Jellem: jó (226) Tul. pont: 1
Szerencse: 22 Varázspont: 210/97 Pénz: 1020 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 14/13 Pszi pont: 40/20 EFejl: 6
Eddig összesen 556 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7745 TP-t kaptál. Jelenleg 137608 TP-d van. A következő szinthez még 42392 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, quwarg harcos, epokitféreg. A 130. fordulódban 3130 arany került a bankszámládra. 3130 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/61 vágófegyverek: 17/71 (+57%) ütőfegyverek: 18/11
lőfegyverek: 20/66 (+36%) dobófegyverek: 7/30

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (120%) << vasalt bunkó (#181) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -5.); tünde nyíl (#554) (6 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/23 2. nyomkövetés: 41/79 (+12%) 3. lopás: 3/29
4. mászás: 6/19 5. csapdakészítés: 9/58 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/10 (+18%)
7. gyógyítás: 21/91 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/31
10. szörnyidomítás: 3/84 11. teológia: 13/65 (+3%) 12. taumaturgia: 12/35 (+44%)
13. versengés: 1/82 14. zene: 29/5 15. szörnyismeret: 9/99 (+25%)
16. pszi: 6/96 (+9%) 17. zárnyitás: 2/95 18. vadászat: 13/45
19. bányászat: 6/34 20. főzés: 1/54 (+27%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 30% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot )
mászol max. 35 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
elf (#2), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Építs számomra újabb oltárt.
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bot (#4) 6 főnixtoll (#563)
4 kaja (#2) 4 mákrózsa virág (#56) 2 szent jogar (#150)
2 tünde nyíl (#554) 5 vasérc (#152) 40 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
323 arany (#50) 1 bányászcsákány (#434) 1 bronzpajzs (#89)
1 ezüstszelence (#1602) 1 sáfránykristály (#675) 16 sáfránypor (#211)
6 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,66) a 170. labirintus bejárata, egy ismeretlen isten rúnaköve, dűnekukac (#357), egy kobudera férfi, homokféreg (#121), csupasz gigaféreg (#7038), gigaféreg lárva (#7037), Vemhes Guppi (4528. kalandozó), rücskös gigaféreg (#7039)
(81,64) tintacsigák (#74)

Üzenet küldése a karakternek