Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 30. 9h:22' EZ A 160. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD 161. játékheted kezdete: máj. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1505 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
bb 69 9 | beraksz a bankba a 69. tárgyat (9 darabot) |
hu 9 195 | hulladék: 9 195 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ffk 50 | felt.fv.kozkázata: 50 |
szm 103 | megölöd a 103. szörnyet |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fog 146 217 | elfogod a 146. szörnyet a 217. tárggyal |
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+2% teo] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg királynő bal első lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a quwarg királynő testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal súrolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [134,74] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+2% teo] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut ormányát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a törpemammut testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal súrolod az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [134,73] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ragyás burástya lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tigroszlán bal első lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed a tigroszlán pöttyös testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tigroszlán karmai majdnem eltalálnak! A tigroszlán feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 7 1 | mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [133,71] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ramirez Espanza lábát masszírozza. Találsz egy teljesen lerombolt templomot. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+2% teo] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az arató csattanat jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [134,70] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Látsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával megcsapod a quwarg harcos torát. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal súrolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a zombi fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű farkát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű bal szárnyát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+2% teo] Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt mágus jobb karját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 41, gyógyulás: 3, összesen: -38 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány bal első lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a nukleáris cickány jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [136,68] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen kardfogú fülemüle nyomokra bukkansz! Gyorsan keresel egy fát, amelyre a hurkot rögzítheted. Igyekszel minél jobban elrejteni az egészet. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Ügyes voltál - a kardfogú fülemüle pont belelép a hurokba, mire az már fel is rántja! Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Megfelelő idomítással ebből a szörnyből alkalmas őrt csinálhatnál, aki a táborozás alatt éberen ügyelne holmidra. Büszkén indulsz tovább. [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [135,67] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gárdista nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+2% teo] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ryuku csizma (ld. enc.). 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[135,51] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
szk 144 | keresed a 144. szörnyet |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 6 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 6 pontért |
RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY) A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
Erő: | 24 (28) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 25 (27) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 112/114 év |
Egészség: | 19 (23) | Életpont: | 293/258 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 26 (30) | Varázspont: | 604/19 | Pénz: | 2976 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 21/0 | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/32 (+24%) | vágófegyverek: | *24/100 | ütőfegyverek: | 5/55 |
dobófegyverek: | 23/37 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/19 | 2. nyomkövetés: | 38/73 | 3. mászás: | 7/25 |
4. csapdakészítés: | 12/64 (+27%) | 5. csapdaészlelés: | 2/19 | 6. gyógyítás: | 1/63 |
7. titkosírás: | 1/60 | 8. felderítés: | 16/52 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 5/76 |
10. teológia: | 21/38 (+23%) | 11. taumaturgia: | 43/78 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 2/4 |
13. versengés: | 4/35 | 14. harcművészetek: | 7/20 | 15. zene: | 6/46 |
16. szörnyismeret: | 12/14 | 17. zárnyitás: | 1/46 (-200%) | 18. vadászat: | 1/53 |
19. bányászat: | 9/27 (+16%) | 20. főzés: | 6/26 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
szutykos remák (#191), varkaudar bajnok (#190), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 1 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | 16. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 9 | szárnyas hernyó (#69) | |||
24 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
10 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | ryuku csizma (#692) | 3 | spiritusz (#170) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 9 | tinta (#101) | 8 | ugh méreg (#166) |