Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Jégviharos emlékek
Küldd el képeslapként!
Azért mégiscsak volt valami hasznos abban, hogy a múltban - egyik napról a másikra - ránk köszöntött a Nagy Hóvihar időszaka. A Túlélők Földjének mágiatudósai még soha nem haladtak annyit a jég alapú varázslatok elsajátítása terén, mint amennyire a jéglények váratlan megjelenése óta jutottak. Új varázslatok, új, nemcsak a hidegben használható tárgyak jelentek meg... bizony, ebből is látszik, hogy a Hóviharnak nagy hatása volt Ghalla történelmére.
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
2. Yaurri testépítő verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6739)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (15)
TF KÖZÖS TUDATOK (1281)
Daxx - egy másik univerum (7)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (13)
2. Yaurri testépítő verseny – zárás (12)

További témák...

2024-11-10 19:32:47 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Angel 127. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. jún. 9. 11h:12'
EZ A 132. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD
133. játékheted kezdete: jún. 12.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
KALANDOZÓ: #2121
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1157

ANGEL KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a sarki róka (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) ryuku köpenyt (ld. enc.). A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+5 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+166 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+29 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy gyilkos sallank nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 258.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+5 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 243.]


v 1 9999 13 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 13 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 228.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Befejezted az óriáserõ varázslatot! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 223.]
kt 190 4 elkészíted a 190. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 mérg. vas dobónyilat. [8 pontot használtál fel, van még 215.]

kf 190 kézbeveszed/felveszed a 190. tárgyat
Elrakod a bumerángot, majd elõkészíted a mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Elrakod a mérg. vas dobónyilat, majd elõkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 213.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]

m 6 7 4 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délre
[139,56] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. Látsz egy kazmárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kardszárnyú pocok lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [138,55] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhõ bóklászik. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy sóhajtó dorony nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Orgyilkos tõrrel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [138,56] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Csak egy ezoterikus mardel. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. A gyilkos pszi sugarak hatására elvesztetted a közelmúlt tapasztalatát! (-1270 TP.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel bal elsõ lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Orgyilkos tõrrel megkarcolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Az ezoterikus mardel fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 10 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [35 pontot használtál fel, van még 173.]

m 6 5 4 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre
[137,56] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy kérõdzõ etra. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerõ.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A lény bûzfelhõt lõ rád! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a kérõdzõ etra bal elsõ lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerõ). Orgyilkos tõrrel megdöföd a kérõdzõ etra foltos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerõ.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A kérõdzõ etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: 1 etra hályog (ld. enc.). 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamezõ területén. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember rotható húsát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Mielõtt észbekapnál, a tetemember megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Az elsõ tíz perc nem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közelg! Egy dögkeselyû jön feléd.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dögkeselyû jobb lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel megdöfködöd a dögkeselyû bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a dögkeselyû tollas testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a dögkeselyû csupasz nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyû. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetõt uraló óriásszörny még nem keveredett elõ. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy nómenklatúra támad rád.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhõ varázslatot lõ rád. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával jól megszúrod a nómenklatúra testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a nómenklatúra testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerõ.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! Eleged van a rothadó bûzû csatamezõbõl, gyorsan magad mögött hagyod. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerõ). [-6 varázspont.] Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemû elf nõvel. Raia fõpap-jelöltje. Egy aranygyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [136,57] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengõ madárdal száll feléd. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 1 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas csüldõ került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldõ szõrtés kinövését. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldõ testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Csápjaival a vérszomjas csüldõ csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 500 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Elmúlt a vámpirizáció hatása. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely délkeletrõl folyik északnyugatra. Feltöltöd a vizestömlõt. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Összeakadsz egy kopasz, félszemû, harcsabajszos árnymanó férfival. Fekete a bõre. Leah korlátlan hatalmú fõpapja. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy lábascet trófea és egy ekharion trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasállata egy mutáns pók! Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy regeneráló gyûrû (ld. enc.)} Továbbmész. [55 pontot használtál fel, van még 118.]

m 3 5 6 mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra
[137,59] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy rát-fát. Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely délkeletrõl folyik északnyugatra. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kérõdzõ etra. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerõ.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a kérõdzõ etra duzzadt tõgyét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a kérõdzõ etra foltos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Idõben félreugrasz a kérõdzõ etra rúgása elõl. A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A kérõdzõ etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 700 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [136,60] Síkság, továbbra is csak síkság. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esõcsepp. Látsz egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamezõ véletlenszerû átkutatásának. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Eleget nézelõdtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel kegyetlenül megütöd a tetemember bûzlõ testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a tetemember jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 360 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szöges páncél. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közelg! Egy zombi támad rád.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 27 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élõholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekezõ mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lõ rád. 18 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élõholt mágus testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az élõholt mágus bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod az élõholt mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élõholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl elektromos szikrák repülnek elõ! Alig pörkölõdsz. 13 életpontot vesztettél. Az élõholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. De nem - ott sem találsz semmit! Nagyon eleged van már ebbõl a bûzös és gyászos hangulatú temetõbõl, úgyhogy távozol. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy smirglibokrot. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Már majdnem éhenhaltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [50 pontot használtál fel, van még 68.]

m 3 mozogsz délkeletre
[136,61] A bozótost sûrû erdõ váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rá költeni.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 58.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy színes dözmöngöt. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 3 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] A befejezéshez még 1067 TU szükséges. Ügyességed TF-elõdött. (+1 ügyesség.) [50 pontot használtál fel, van még 8.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 5.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a mutáns pók. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 268 pontot. A következõ körben tehát 273 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SARKI RÓKA (636. SZÖRNY)
Ez a gyorsmozgású ragadozó akkor van a leginkább elemében, amikor az idõjárás a legcudarabb: hófehér bõrén csak itt-ott látszanak sötétebb foltok, elég ritkán ahhoz, hogy ne árulja el közeledtét a préda számára, amikor vadászni indul. Nagy ritkán nálánál nagyobb testû lényeknek is nekitámad, akár kalandozóknak is, hiszen nincs lelkében félelem, ami elriaszthatná. Egy alaposan kiképzett kalandozónak azonban nem okozhat gondot egy sarki rókát miszlikbe aprítani.

RYUKU KÖPENY (693. TÁRGY)
A ryuku díszöltözék elengedhetetlen kelléke a kék selyemköpeny, ezüsthímzéssel. Inkább a mágikus természetének, mint fizikai képességeinek köszönhetõ, hogy kettõvel megnöveli a védettségedet, sõt, még egyet ad az intelligenciádhoz is. 12-nél alacsonyabb szintû kalandozó nem viselheti.

ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY)
Miután megszabadítottál egy kérõdzõ etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg.

REGENERÁLÓ GYÛRÛ (254. TÁRGY)
Ez egy apró rúnákkal teleírt, vastag aranygyûrû. Szépsége mellett kevésbé nyilvánvaló a speciális gyógyító erõ, amelyet viselõjére ruház. Akinek az ujján egy ilyen gyûrû van (KF 254) annak életpontja a táborozás alatt jobban regenerálódik.



KARAKTERLAP
Angel, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû ember nõ vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 127. fordulód.

 Erõ:22 (27)  Szint:18  Merészség:8/4 Magasság:153 cm 
 IQ:26  Támadás:18  Agresszió:5 Testsúly:87 kg 
 Ügyesség:25  Védekezés:29  Menekülés:40 % Életkor:21/21 év 
 Egészség:16  Életpont:283/187  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:23 (26)  Varázspont:441/2  Pénz:1974 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/2   Pszi pont:59/12       EFejl:12 
Eddig összesen 718 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6544 TP-t kaptál. Jelenleg 333146 TP-d van. A következõ szinthez még 6854 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, ekharion, sarki óriásteknõs.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 12   szúrófegyverek: * 23   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 2   dobófegyverek: 21    

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (201%) << vashegyû lándzsa (#182) (201%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 15   2. nyomkövetés: 33 (+1)   3. mászás: 2
  4. csapdakészítés: 9   5. csapdaészlelés: 2   6. gyógyítás: 19
  7. titkosírás: 3   8. felderítés: 9   9. szörnyidomítás: 3
  10. teológia: 24   11. taumaturgia: 20   12. harcmûvészetek: 12
  13. szörnyismeret: 6   14. pszi: 9   15. vadászat: 7
  16. bányászat: 8        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 82% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 80 TVP-ért
készítesz kõkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), Humán Páholy (#9145), ekharion (#232), Kvazársziklák Népe (#9119), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) óriáserõ (#53)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)   puha ütés (#60) >> dögkeselyû (#174)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)   energiatüskék (#29) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> jók (#990)   villámcsapás (#50) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 7, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem mondom, hogy egyszerû feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 2)
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) $1 * fekete bõrcsizma ($247) $1   kígyóbõr kesztyû ($49)
1 * kvazár sisak (#266) 1   mászókarom (#78) 2 * rejtõköpeny (#277)
1   sárga erõöv (#276) $5   szöges páncél ($65) $2 * tankány karom ($237)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
3   bronzhegyû nyíl (#94) 23 * bumeráng (#249) 1   csontpálca (#329)
1   ezüsthegyû lándzsa (#324) 1   ezüsthegyû nyíl (#323) 8   ezüstshuriken (#327)
1   ezüsttollú nyíl (#363) 3   ezüsttõr (#322) 1   kõkalapács (#13)
2   kõkés (#6) 1   mandibulakasza (#127) $7   mérg. ubuk tüske ($137)
4   mérg. vas dobónyíl (#190) 2   mérg. vasnyíl (#187) 9   nyílvesszõ (#108)
1   nyu-shuriken (#157) 7 * orgyilkos tõr (#225) $2   rövid íj ($107)
2   tolmokov-koktél (#351) 8   ubuk dobónyíl (#138) 15   ubuk tüske (#131)
1 * vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   ametiszt medál ($275) 1 * arany papi karkötõ (#309) $5   aranygyûrû ($193)
$2   aranylánc ($191) $3   borostyán függõ ($162) 1 * Eldaran karkötõje (#373)
$6   ezüst gyûrû ($180) $3   ezüst karkötõ ($158) 1   ezüst nyaklánc (#117)
$1   gyöngysor ($192) $2   igazgy. fülbevaló ($197) 1 * két kard szimbólum (#144)
$1   nap szimbólum ($141) $3   obszidián függõ ($195) 1   obszidián karkötõ (#229)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * Tharr Keresztje (#287)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
1   csontkulcs (#74) 4 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
1   ezüst kulcs (#184) 1 + hebrencs csapda (#147) 2   kis aranykulcs (#240)
2   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92) 2   kristálygömb (#265)
1   nagy aranykulcs (#246) 3   nagy bronzkulcs (#185) 3   nagy vaskulcs (#186)
3   rézkulcs (#75) 2   smaragd kulcs (#241) 1   szeksztáns (#32)
1   szent jogar (#150) 2   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 3 csepp tinta (#101), fér még: 27]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
8   sullár hólyag (#168) [bennük 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 158]
1   szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
8   uzbány csõr (#169) [bennük 1 csepp ugh méreg (#166), fér még: 95]
1   vizestömlõ (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
24   álompor (#396) 6   aurach fog (#657) $1   bordacsont ($16)
$3   dorony tüdõ ($212) 3   dözmöng szív (#122) 39   drótszõr (#37)
11   elkarog szõr (#665) 1   etra hályog (#712) $3   fekete gyöngy ($99)
1   féregbél (#1071) 6   fõnixtoll (#563) 1   galachmit (#310)
$1   gromak bõr ($268) 8   gyöngymangó (#135) 24   kaktusztüske (#114)
1   kazmár gyökér (#205) 1   kõszem (#304) 2   lidércesszencia (#1074)
176   madártoll (#112) 4   mákrózsa virág (#56) 2   mutáns csont (#331)
1   párducszem (#1073) 18   pirkit (#153) 5   púderkõ (#119)
1   rókafarok (#124) 7   sallank karom (#128) 3   smirglilevél (#29)
4   szvó-ektoplazma (#151) 1   téfea-agy (#172) 1   tükör (#43)
3   vasérc (#152) 1   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 85.07 kgMegterheltség: 132%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
48 arany (#50) 1 kaktusztüske (#114) 1 sallank karom (#128)
4 ugh méreg (#166) 4 vas dobónyíl (#189)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 drótszõr (#37) 1 etra hályog (#712) 1 gyöngymangó (#135)
6 madártoll (#112) 4 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 szöges páncél (#65)



E körben tett lépéseid térképe

(135,60) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), Sheran oltár
(136,57) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), oltár, vérszomjas csüldõk (#114)
(136,58) phua-kúp (#372), patak, 27. jellempróba, oltár, egy árnymanó férfi
(136,60) tetemember (#123), zombi (#49), élõholt mágus (#175), friss csatamezõ (#262), 42. jellempróba, Tharr oltár
(136,61) szent tölgyfa (#393), városépítkezés (#398)
(137,56) kérõdzõ etra (#368), tetemember (#123), dögkeselyû (#174), nómenklatúra (#158), friss csatamezõ (#262),
Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve, oltár, egy elf nõ
(137,59) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), patak, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 31. jellempróba, kérõdzõ
etra (#368)
(138,55) sóhajtó dornyok (#112)
(138,56) ezoterikus mardel (#184), Fairlight oltár
(139,56) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720), olvasztókemence (#86),
érclelõhely, kardszárnyú pocok (#152)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.